Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tmx643 11. 9. 2020 14:13

Číslo zůstane a stačí občanka. Měnil jsem MZF na základní účet a bylo to na pár minut.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 11. 9. 2020 21:24

Tak.
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 12. 9. 2020 11:11

U ČS jsem těch produktů už poměnil: začínal jsem na Blue, pak Erste Premier, pak Základní účet, nyní už snad přes dva roky pořád ještě MZF (kde přemýšlím nad dozaložením eurového účtu nebo "downgradem" na Standardní účet) - v každém případě číslo běžného účtu vždy zůstává a změna proběhla vždy rychle (bohužel jen s návštěvou pobočky, vyjma převodu Erste Premier na Základní účet, kde stačilo napsat bankéři, který nachystal smlouvu k podpisu do IB), měnil se snad jen spořicí účet, nicméně ten jsem ani nikdy nepoužíval (teda akorát kdysi u Blue šly hezky sbírat iBody)...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod suram 12. 9. 2020 12:48

Já jen kdysi v dávné době v minulém tisíciletí Sporožirový účet.
:D
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod matty7 13. 9. 2020 08:45

Chtěl bych se zeptat. Fungují vám dnes okamžité platby?
matty7
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fc70 13. 9. 2020 09:39

fc70 píše:Od 1. 1. 2021 se platby kartou měnami v kurzovním lístku nebudou přepočítávat přes EUR.
ale
U plateb kartou používáme zvláštní kurzovní lístek.
Ach jo.

-- 13. 9. 2020 10:54 --

  • Výpisy budou v IB jen za poslední 3 roky místo 10.
  • Spořicí účet s nulovým zůstatkem bude (automaticky?!) zrušen po 12 měsících.
  • Zákonní zástupci nemohou používat pro své potřeby účty vedené pro nezletilé.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod qwertz375 4. 10. 2020 18:17

Kteří významní obchodníci (supermarkety, eshopy) poskytují slevy v tom programu Moneyback?
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 4. 10. 2020 18:45

aktuálně Albert, Globus, Iceland, Aliexpress, Dr.Max
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod qwertz375 4. 10. 2020 19:05

Jaký bonus je v tom Globusu? Lze ho čerpat opakovaně?

Velké eshopy typu Alza, MALL apod. tam nejsou? Nedává žádný smysl, že s tím banky dělají takové tajnosti. Klient si musí zřídit účet, v tomto případě dokonce kartu, jen proto, aby zjistil, že nic z toho nevyužije.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 4. 10. 2020 19:17

Já mám tedy jenom Globus na Černém mostě 8%, ne celou síť. Slevy se dynamicky mění. Některé jsou třeba jen měsíc, dva. Když něco klient využívá, obvykle se odměna sníží. Albert jsem měl 8%, teď mám 5%. OMV jsem měl měsíc 2%, pak 2 měsíce 1%, teď nemám nic... Funguje to stejně jako u AB nebo UCB.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 4. 10. 2020 19:26

Albert 8% do konce září - nyní nabídka jen 2% - nebudu aktivovat a počkám, zda příští měsíc nabídnou víc.
Globus v září 8% na Černým mostě - koupena poukázka. Nyní nabídka 6% - uvidím, asi vezmu.

Alza ani mall tam nejsou.
Na začátku září rezervace přes link na booking (2%), v půlce září bylo ubytko, dosud čeká na ověření.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 4. 10. 2020 19:29

Já mám Albert 5% + dalších 5% v Albertu na Florenci, Globus 8% Č. Most, Iceland 10%
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 4. 10. 2020 19:54

qwertz375 píše:Nedává žádný smysl, že s tím banky dělají takové tajnosti.
Banky dost možná samy neví, co bude klientovi nabídnuto, dokud do Dateio nepošlou údaje o nákupech klienta – aspoň ne přesně.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod qwertz375 4. 10. 2020 20:07

Seznam spolupracujících obchodníků je snad smluvně daný. Není problém jej zobrazit ideálně na nějakém webu, protože nutnost listovat telefonním seznamem nabídek na malém displayi telefonu je ergonomické peklo. Už to samo o sobě dost lidí odradí, aby aplikaci vůbec používali (včetně mě). Nehledě na následné zjištění, že v programu není nic smysluplného k využití (viz totéž v Airbank), což si samozřejmě vyhodnotí každý sám individuálně.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 4. 10. 2020 21:01

Nemůžou to dělat tak, aby to bylo pro klienta dlouhodobě výhodné. Je to jen marketingová hra. Někdo se ale v soustavném hledání slev najde, stejně jako jiné baví procházet papírové letáky z obchodů.
Delitzsch
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků