Dostal jsem přes SZ zajímavý dotaz, proč jsem sjednal kreditku právě u ČS, a to od někoho, kdo z minulosti měl s ČS špatné zkušenosti.
Ano, potvrzuji, že dřív ČS nebyla moc konkurenceschopná. Zcela bez obalu ale tvrdím, že její transparentní kreditka nyní patří k nejlepším na trhu! Žádné výluky na odměny jako u mBank, RB a necelý rok i Hello bank, v reálném čase (zpoždění max jednotky minut) zobrazování blokací a připsaných plateb v online mobilním bankovnictví George, a to i při vkladu vkladomatem o víkendech, sjednání plně online po telefonu pro ty, co u ČS mají George (ostatní na pobočce jen závěrečný podpis) a pro ty, co mohou poslední 3 výpisy jiné banky s výplatou (či jiným příjmem) dodat emailem (ostatní dodají osobně)... To jsou věci, které konkurence zkrátka nenabízí (část nebo všechny z nich). Tedy není důvod koukat do zpětného zrcátka a soudit ČS dle minulosti, to je špatný a pokřivený pohled
.
Uznávám nicméně, že řadoví pracovníci na pobočce vědí o daném produktu často méně než já, to ale platí bohužel nejen pro ČS. Je dobré produkty uzavírat vždy se specialisty, i proto jsem kreditku uzavíral po telefonu, kde to po přepojení řešilo přímo úvěrové centrum Prostějov a tam narozdíl od obecné infolinky nebo pracovníků poboček zkrátka umí a vědí víc
. Tedy tento můj pohled se může hodit i dalším, co mají na ČS špatný pokřivený pohled z minulosti. I já měl ve studentských letech (12-17 let zpět) v ČS účet a pak ho kvůli lepší konkurenci zrušil (a nechal si tam jen trochu investic do podílových fondů a tím i online bankovnictví), ale to neznamená, že jsem ČS jako celek odsoudil. Jako každá univerzální banka má produkty špatné i ty dobré až skvělé a kreditka patří určitě do druhé skupiny!