Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod noi2 17. 12. 2018 18:40

Text mailu týkajícího se LoungeKey trochu zní, jako by se už nemohly čerpat volné vstupy pro hosty nedisponenty. Je to jen špatně formulováno, nebo to fakt může čerpat jen držitel a když poletím s dětma, budu muset za ně zaplatit?
noi2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod retron 17. 12. 2018 18:46

no v mailu od Erste to tak vypadá, ale na samotných stránkách Loungey to vyznívá jinak, tzn. na kartu lze čerpat majitel + doprovod
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 17. 12. 2018 18:47

AirBank ma za 100 CZK neomezeny euroucet (v EUR) s kartou a vybery zdarma v EUR, to se muze za urcitych podminek vyplacet.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 17. 12. 2018 19:28

Radek.Hulan píše:
Kamziq píše:Existuji krome hlupaku dnes opravdu jeste lide, co plati bance pausalni poplatky za tarif? Proc?


Existují třeba hlupáci, co mají sice "zdarma" Airbank a pak v Thajsku vypláznou 100 Kč / výběr navíc, kromě 220 THB místní bance.. Nebo si platí Airbank "velký tarif" (100 Kč / měsíc), aby to umělo trošku něco navíc, třeba vybrat peníze mimo Airbank v ČR. Ta banka sice vůbec nic neumí, ale má hezkou reklamu ;)

To jsi myslel?

Nebo jsou jiní hlupáci, co mají "zdarma" mBank, ale na každé zahraniční platbě přitom prodělají přes 3%.

Není všechno tak jednoznačné...

Banky někde musí vydělat, ty malé, bez služeb, to jen občas lépe skrývají.

Ve finále je dnes z pohledu služeb i nákladů na tom nejlépe velká trojka.


Ne každému se vyplatí držet placený účet. Ta tvoje obhajoba placených účtů je stejně nesmyslná, jako bezhlavé se vrhnutí na první účet zdarma. Spousta lidí neplatí v zahraničí takové částky, aby prodělala kalhoty na horším kurzu.

Dá se souhlasit pouze s tím, že není všechno tak jednoznačné. Ať si každý vybere podle svých potřeb. Šance tady je.
Naposledy upravil losalamos dne 17. 12. 2018 20:39, celkově upraveno 1
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 17. 12. 2018 20:01

Tak tak, od Hulána to byl fakt výkřik.. Ať si honí ego třeba na MyEgo.
Zrovna AirB. roste a vydělává, navíc špatná vůbec není (spíš naopak). Jasně nabídka produktů není tak pestrá, ale co nabízejí se své klienty najde! Třeba s hypotékou (opět nemyslím nabídku variant, ale USER friendly správu - výše splátek, délka, offset) by se molochy typu KB, ČSOB měly inspirovat! Za zlé jí mám jen "na vždycky".
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 17. 12. 2018 21:03

To, co Hulán uvádí, jsou věci, které nemají s bankovnictvím co společného. Kamenné banky v bankovních službách prohrávají, tak se to snaží nahonit v jiných oblastech.

No a pak to "zdarma" někdo zaplatit musí - a banka to nebude. Pak předvádí přístup "nechci slevu zadarmo".
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod qwertz375 21. 12. 2018 13:46

Skvělý George neumí hledat v historii čísla účtů s pomlčkou (předčíslí). Hlavně že zrušili standardní vyhledávací formulář. Reportovat to bance jako chybu asi nemá smysl. Ten paskvil je podle nich super a jistě si ho nakonec všichni oblíbíte. :lol:
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 21. 12. 2018 14:28

Reportuj to (uvnitř webu), moje reporty čtou, do pár dnů zareagují a obvykle za pár týdnů nebo měsíců věci opraví. Není to stoprocentní, ale většinou to má smysl a funguje to řádově lépe než hlášení problémů u jiných bank.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod qwertz375 21. 12. 2018 15:27

To je ztráta času. Pokud to není zjevná chyba, ale jen nesmyslné fungování aplikace, dostanete maximálně šablonovitou zdvořilostní odpověď (na FB si uživatelé stěžují měsíce na opakující se problémy bez výsledku). Parametrizovaný vyhledávací fomulář zrušili záměrně (údajně zjednodušení). Následkem toho nelze vyhledávat podle více než jednoho parametru, pouze v horní liště lze od nějaké aktualizace vyplnit hledaný řetězec, částku (rozsah) a datum (rozsah). Taková banalita jako hledat podle čísla účtu a VS je pro George neřešitelný problém. Na podpoře vám pak poradí, že si máte transakce lépe popsat a když dojdou logické argumenty, doporučí vám export do CSV. Je to jenom další důsledek nesmyslného konceptu, na kterém je celé to jejich bankovnictví postavené.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 21. 12. 2018 18:44

Jo, zásadní strategická rozhodnutí („zahoďte George a vraťte Servis 24“) nebo zásadní designová rozhodnutí (jedno vyhledávací pole místo dlouhého formuláře) se takhle zvrátit asi nedají, ale naučit existující vyhledávání rozpoznávat formát čísla účtu z pomlčkou je snad malá lokalizovaná oprava – a právě s takovými hlášeními mám docela dobrou (i když rozhodně ne 100%) zkušenost.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod vpe 21. 12. 2018 22:49

ROlda78 píše:Tak tak, od Hulána to byl fakt výkřik.. Ať si honí ego třeba na MyEgo.
Zrovna AirB. roste a vydělává, navíc špatná vůbec není (spíš naopak). Jasně nabídka produktů není tak pestrá, ale co nabízejí se své klienty najde! Třeba s hypotékou (opět nemyslím nabídku variant, ale USER friendly správu - výše splátek, délka, offset) by se molochy typu KB, ČSOB měly inspirovat! Za zlé jí mám jen "na vždycky".


To měla i mBanka, na vždy zdarma a jak to dopadlo :-) stejně jako Skylink a všichni další...
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 22. 12. 2018 10:07

retron píše:překvapivě pěkné a přehledné je nové IB Hellobank!


Tak sem na to koukal a zkoušel a za mě mají povedený pouze smart banking, to IB se mě nelíbí ani funkčně ani designově. :hm :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod qwertz375 22. 12. 2018 11:50

fc70 píše:Jo, zásadní strategická rozhodnutí („zahoďte George a vraťte Servis 24“) nebo zásadní designová rozhodnutí (jedno vyhledávací pole místo dlouhého formuláře) se takhle zvrátit asi nedají, ale naučit existující vyhledávání rozpoznávat formát čísla účtu z pomlčkou je snad malá lokalizovaná oprava – a právě s takovými hlášeními mám docela dobrou (i když rozhodně ne 100%) zkušenost.


Hlášení nedostatků valnou odezvu nemá. Například George neustále obnovuje některé smazané kontakty. Nejen ty, u kterých dojde k opakování příchozí platby, ale dokonce i kontakty, ze kterých žádné platby nepřichází. Tím postrádá ta funkce pseudo-smazání kontaktu (vymazat nejde, jen přesunout do složky smazané) jakýkoliv smysl. Kolikrát je podle vás třeba to bance hlásit, aby to "opravili"? Možná to v ČS ani nepovažují za chybu, protože ten nesmyslný povinný adresář považují za skvělou bankovní inovaci navzdory nekonečnému proudu nadávek a stížností na kontakty, šablony a povinné pojmenování příjemce. Výsledkem je naprostý bordel v IB. :lol:
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 22. 12. 2018 16:55

Já mám fcni Servis24 .ten jejich pochybnej web George to je utrpení. Stačí Smart banking. Beztak je to nefcni. Pokud změním u 1 platby za 2 roky různý částky tak absolutně to nefunguje .šablona už nejde přepsat na 3 . Tvar .už mě to taky s nima nebaví. Jak joudic furt do historie.nedej bože když se výše ty částky za platbu v lednu či únoru změní.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 22. 12. 2018 18:32

U nově založených produktů už bohužel ČS neumožňuje používání S24.
Delitzsch
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků