Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod qwertz375 12. 2. 2019 09:55

Bankovní identita je povinná pro všechny. Jediné řešení problému s názvem "George" je zrušit účet. Nemá smysl nadávat, psát do banky a už vůbec ne reportovat chyby, protože podle ČS to takto funguje správně. Rozvoj informačních technologií v této bance evidentně řídí ignoranti, jinak by nevypustili takový paskvil plných nedodělků a logických chyb s potenciálně horší úrovní zabezpečení než měl S24. Jakmile máte více plateb, více účtů nebo disponenta výsledkem použití George bude neřiditelný bordel.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ab84 12. 2. 2019 10:09

Mám EP, používám George (bez přihlašovacích SMS) a zatím mě nikdo s bankovní identitou neobtěžoval...
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qwertz375 12. 2. 2019 10:24

Migrace klientů probíhá postupně. Není třeba se obávat,že na vás zapomněli. Nepochybně se dočkáte :lol:
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 12. 2. 2019 10:30

Nechtěli původně převést všechny klienty na George už v loňském roce?
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod lubik2 12. 2. 2019 10:51

Mě bankéř sdělil, že se budu převádět na George až letos.

-- 12. 2. 2019 11:13 --

qwertz375 píše:Jakmile máte více plateb, více účtů nebo disponenta výsledkem použití George bude neřiditelný bordel.
Výsledkem nebude ale již nyní je neskutečný bordel. Mám hodně plateb a vše se míchá dohromady do jednoho adresáře, který je navíc nefunkční. Takže šablony a jednorázové platby jsou pohromadě, u mě některé šablony jsou schované a objeví se jen někdy (nefunguje jim ani filtr v adresáři), něco najít je opravdu na dlouhou dobu. Dokonce mám v adresáři stejného příjemce vícekrát, co je na tom přehlednější?
Přitom by stačilo, kdyby ponechali šablony oddělané a pojmenování adresáta bylo nepovinné - tak jak to bylo dříve.
S Georgem už dělám delší dobu a hodilo mi to desítky chyb, hodně z nich není stále opraveno.
Tu a tam musím jít do servis24 a udělat tam nějakou operaci, která v George ještě udělat nejde.
George je stále nedodělek a neumí to, co uměl servis24. Například nákup investic nebo nastavení výpisů (v servis24 lze například nastavit generaci ročních výpisů pro EUR účty)
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 12. 2. 2019 11:41

Už v době před Georgem jsem říkal svý bankéřce, že bych to klidně používal jako hlavní platební nástroj, kdyby bylo to IB použitelný. Od tý doby to, koukám, udělalo pořádný krok vpřed.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod qwertz375 12. 2. 2019 12:21

lubik2 píše: Dokonce mám v adresáři stejného příjemce vícekrát, co je na tom přehlednější?

Máte vícekrát stejný název nebo stejné číslo účtu? Číslo účtu by údajně mělo být jedinečné, ale stejný název je zcela běžný jev. Ten název v adresáři, není-li zadán ručně, se automaticky generuje ze skutečného názvu protiúčtu. Takže uživateli s více účty se tam nageneruje hromada kontaktů s identickými názvy a nedá se to vypnout ani tomu zabránit. Totéž platí pro přijetí platby od plátce stejného jména. A protože se to děje automaticky, nikdy nemáte jistotu, zda vám nepřibyl nějaký nový kontakt s duplicitním názvem. Ve výsledku tak stejně musíte při každé platbě zkontrolovat číslo účtu, jinak nemáte jistotu, kam ta platba odejde, což poněkud odporuje smyslu předdefinovaného adresáta.

Tu a tam musím jít do servis24 a udělat tam nějakou operaci, která v George ještě udělat nejde.
George je stále nedodělek a neumí to, co uměl servis24.

To, že George nahrazuje S24 aniž by pokrýval jeho základní funkcionalitu je sice naprostý amatérismus, ale za pár měsíců to možná zvládnou napravit. Horší je, že většina logických chyb v George je záměr, který se opravovat nebude, protože podle ČS to není chyba ale skvělá vlastnost/funkce ulehčující klientům práci.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mareka 13. 2. 2019 10:20

George má opravdu zajímavou funkčnost: 8. a 9. února jsem provedl platbu kartou i příchozí platbu na účet (splátku), které dosud v on-line historii nevidím. Ale ve výpisu za uplynulé období vystaveném k 10.2. už obě jsou uvedeny a zaúčtovány.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod peter23p 13. 2. 2019 11:37

Tak to jsme na tom stejně, platby 8,9 a 10.2 mi na kreditce v georgovi také chybí jak v IB tak v aplikaci ale ve výpisu zůčtováné jsou
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 13. 2. 2019 12:42

qwertz375 píše:
lubik2 píše: Dokonce mám v adresáři stejného příjemce vícekrát, co je na tom přehlednější?

Máte vícekrát stejný název nebo stejné číslo účtu? .

Jo, jednou je účet 000xx/0100, podruhé bez úvodních nul. Prostě nepozná, že je to totéž. Úvodní nuly tam prostě nějak historicky vznikly.
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod peter23p 13. 2. 2019 13:10

Jo to s těma nulama tam mám taky, je to u starších plateb co se převedli z původního S24
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 13. 2. 2019 17:22

Me zas chybi bonus u kk z 10.2.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 13. 2. 2019 18:57

No bonus tam také nemám vedený a netuším jestli je zaúčtovaný
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 14. 2. 2019 06:29

Já bonus u KK z 10.2. mám - na výpisu.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod peter23p 14. 2. 2019 14:41

Mě se to právě těd v aplikaci vzpamatovalo a vše už tam vidím. Ale možná má vliv to že sem chvilku před tím použil webovou verzi.
peter23p
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků