Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 28. 2. 2020 16:15

drkarel píše:Šel v těch Tebou uvedených pokrokových přístupech měnit limit karty?


No jistě že šel - zavolals na linku a řekli ti, že není problém, jen se stav na pobočce a do týdne po návštěvě bude limit aktualizován. 8-)
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto, Richee, Curve, Revolut, TransferWise, WorldRemit...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 2. 2020 16:20

Jo vlastně, to máš pravdu. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod HankaDu 28. 2. 2020 16:43

Pobavilo :) Ve zprávě o rekordním zisku připomínají, že jejich spořák už nebude začínat nulou. https://www.penize.cz/osobni-ucty/41305 ... -nepribyva
HankaDu
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evelista 29. 2. 2020 19:11

tak krasny text minarjo jsi napsal.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento březen.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 29. 2. 2020 20:57

ČS nebyla opravdu v minulosti vždy technologickým inovátorem. Chtěl bych připomenout, že zastaralé bankovní spojení přes společný sběrný účet pobočky a specifický symbol klienta opustila ČS v dubnu 2004 jenom proto, že to tehdy vyžadovala EU pro odvození IBAN. V té době měly všechny ostatní české banky standardní formát účtu. Když v roce 1998 eBanka přišla s ověřením klienta v IB prostřednictvím elektronického autentizačního kalkulátoru, tak se ČS inspirovala a po roce 2000 nabídla podobné řešení - za neuvěřitelných 800,- Kč nabízela poměrně velký a nevzhledný kalkulátor, který se ovládal hůře než ten od eBanky. Po 5 letech kalkulátory nabízet přestala. A také například ČS používala poměrně dlouho karty Maestro a VISA Electron fungující pouze v ČR, zatímco jiné banky už svým klientům poskytovaly klasické embosované mezinárodní MC a VISA.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 1. 3. 2020 06:57

Čo bolo, to bolo, dnes tam vládne technologický inovátor GEORGE.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 4. 3. 2020 13:33

Tak jsem si v George o víkendu požádal ať mi zavolají, že chci založit jejich KK (https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... itni-karta), a od té doby nic. Asi jsem trvale na black listu :-( , myslel jsem že po roce už by to mohlo projít.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 4. 3. 2020 13:42

Zkoušel jsem to opakovaně a také se nikdo neozval, musíš je kontaktovat sám. Navíc to co svítí v Georgi jako předschválené není předschválené.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 3. 2020 09:43

Přesně tak, žádná žádost o hovor není spolehlivá, lepší je zavolat sám, jak jsem to udělal vloni i já. Vždyť jde o bezplatnou infolinku, tak proč se zdržovat žádostí o hovor a riskovat, že zavolají v nevhodnou dobu :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milivoj73 5. 3. 2020 10:01

čulibrk píše:Tak jsem si v George o víkendu požádal ať mi zavolají, že chci založit jejich KK (https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... itni-karta), a od té doby nic. Asi jsem trvale na black listu :-( , myslel jsem že po roce už by to mohlo projít.


Mně se osvědčil chat v Georgovi, zatím vždycky někdo obratem zareagoval a problém vyřešil. Svátek, nesvátek, ve tři ráno, tohle funguje. Jenom pozor, mluvím o chatu po přihlášení do i-bankingu, ne o tom druhém, z odkazu na přihlašovací stránce. Už jsem mi stalo, že jsem napsal tím obecným, obratem se mi ozval pán, že takhle nemůže řešit osobní informace, ať se přihlásím a ozvu se znovu a skutečně - znovu jsem popsal problém, ozval se mi ten samý člověk a vyřešeno k mé spokojenosti. :)
Milivoj73
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod čulibrk 5. 3. 2020 12:08

Díky, tak z chatu to popohnala, volali mě, zadali jsme všechny moje údaje a žádost se jí v systému "zasekla" a neví proč. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 5. 3. 2020 12:18

Ale ty tušíš proč. ;-) Jsi na blacklistu asi.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 5. 3. 2020 16:08

Asi jsem je v minulosti moc ždímal. :-) (3x KK + Erste Premier)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 3. 2020 17:55

Neviděl bych to tak černě. Když já žádal o kreditku ČS po telefonu před půl rokem, také to ze stejného důvodu poprvé nešlo, že se jim ten systém žádosti o kreditku zasekl. A u mě to nemohlo být žádným ždímáním, kreditku jsem u nich žádal prvně. Druhý den to už šlo ok, tedy fakt je tento výpadek systému žádostí asi pravdivý. Naštěstí jen v systému žádostí, se samotnou kreditkou ČS jsem výpadek ještě nezažil.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 5. 3. 2020 19:36

to je dost divny, hele uzivatelsky check klienta je ihned, ihned vis zda zamitnut ci ne, nebo nejaky reseni, nemůže se to nikde seknout, proste hned vi zda mas dluh/neodpovidas ci jses na xy listu.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento březen.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků