Lafayette16 píše:Já jsem to zkoušel, ještě když jsem byl členem Erste Premier a nešlo mi to. Přesně stejně, na pobočce s klientem Erste Premier nic mít nechtějí, v Erste Premier standardní kreditku nedělají.
Pak mě vyhodili z Erste Premier a standardní kreditku už mám.
To je takový problém si při zřizování služby Erste Premier nechat odškrnout příznak VIP? Na to se každý premiér bankéř ptá při zřizování služby Erste Premier. No jo, jenže vy, abyste se cítili extrémně důležití a cítili se jako nóbl klienti, tak odkývete bankéři, že chcete mít VIP příznak zapnutý. Pak se není čemu divit, že s Vámi standardní pobočky nechtějí nic řešit. Zrušte si příznak VIP (je to jen jedno zaškrtávátko v aplikaci CRM) a nebudete mít žádný problém.
Pro neznalce: příznak VIP nastavuje citlivost dat klienta. Pokud je příznak zapnutý, tak obyčejný pobočkový pracovník se nedostane ke všem Vašim datům. Resp. si Vás v systému zobrazí, ale spousta informací je skrytá. Sice to lze technicky obejít, ale kdo by to na pobočce dělal že, když dle pokynů Vás mají správně poslat zpátky do Erste centra, případně ke svému bankéři.
Pokud si necháte VIP příznak vypnout, tak se pobočkový pracovník dostane ke všem datům, jako kdybyste nebyli klienti Erste Premier. Zobrazí se mu také Vaše smluvní dokumentace, výpisy apod.