Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vpe 14. 11. 2019 17:46

A co se stane, kdyz ji prebijes? Penize ti ihned odleje na BU?

To udela i v pripade vratky na kartu?
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 14. 11. 2019 17:48

no prostě nelze platit víc než je kreditní rámec, jak je to technicky jestli čeká až se vybije a pak se to doplní jako u ESSOXu to nevím.
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 14. 11. 2019 19:23

Lafayette16 píše:Tak která kreditka to dělá takové problémy s přebíjením?

Komerční banka, ta prostě nejde ani přebít - v rámci IB se platba neodešle, když se posílá z jiného účtu, tak se (prý, osobně nezkoušeno) vrátí
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evelista 14. 11. 2019 21:46

tak 5k czk kreditka schvalena,
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento prosinec.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 17. 11. 2019 10:56

Tak jsem si právě prakticky ověřil užitečnou věc kreditky ČS. Nejen že umí vklad bankomatem (vkladomatem) ČS, ale navíc takový vklad připíše i o víkendu (svátku) do disponibilního zůstatku do 5 minut.
Kam se na tuto vlastnost jiné kreditky (banky) hrabou. Třeba vnitrobankovní převod z eKonta na Mall kreditku v RB zadaný v sobotu dopoledne není připsán doteď, přestože z eKonta byla platba odepsána hned (bude to asi až v pondělí). No a vkladomaty RB nebo třeba mBank neumožňují kreditkou provést vklad vůbec (jen debetkou). Za to má ČS zasloužené plus!
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 17. 11. 2019 12:14

RB KK umí připisovat platby pouze ve všední den zhruba 8 -19, obvykle do hodiny ovšem v pátek to trvalo asi 5 hodin
vklad bankomatem na kreditku umí i Unicredit, ale zaúčtuje se to asi až přes půlnoc, ikdyž i UCB zrychluje
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 17. 11. 2019 14:02

Vklad na kreditku umí i Moneta, pokud natrefíte na její vkladomat, připisuje tedy jen ve všední dny a to i debetky.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 17. 11. 2019 16:29

obecne, majitelem bankovního uctu sparovaneho s KK je banka nebo klient?

spis me zajima zda odpověď je 100% nebo muzou byt i 99% pripady.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento prosinec.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rufss 17. 11. 2019 17:42

Jak u ktere banky. Pokud ma KK vlastni uverovy ucet, tak nepochybne patri ke karte.
rufss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gelera 17. 11. 2019 22:18

Je v dnešní době normální, že ČS neumí poslat výpis kreditky e-mailem, neumí poslat notifikaci, že výpis je v IB a ani neumí zobrazit výpis v mobilní aplikaci? To je děs, asi nově založenou kreditku zruším, nechci na to každý měsíc myslet, abych se musel přihlasovat do IB kvůli výpisu.
gelera
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 17. 11. 2019 22:28

Od výpisů emailem snad všechny banky ustupují s odkazem na bezpečnost (z jejich pohledu nezabezpečenost emailu jako kanálu komunikace), maximálně posílají info, že výpis je v IB.
Nicméně u té ČS to není myslím tak hrozné, protože jednak v mobilním Georgi je historie vidět v pohodě (a to téměř v reálném čase, viz zaúčtování vkladu bankomatem, jak píšu výše), no a klasický měsíční výpis je vždy 11. (pokud to není víkend), když současné kreditky mají zúčtovací období vždy od 11. do 10. dalšího měsíce. Ale já měsíční výpis ani nepoužívám, nevím na co, když historii vidím online v mobilním Georgi, a to na denní bázi (a splatit to lze vždy dle toho), k čemu tedy měsíční výpis plný reklam na další produkty banky, že :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod gelera 17. 11. 2019 22:45

Tomu rozumím, nicméně se nebudu do aplikace dívat každý den, tudíž pak nevím, jaká je dlužná částka, tedy jestli celá v rámci uplynulého období, nebo už je i další z aktuálního období, takže pak nevím, jakou částku mám zaplatit. Prostě mám na starosti jiné věci než si pamatovat, že 11. je onen den a pak hledat, kolik mame vlastně zaplatit. Ale uznávám, že někdo to jako problém vnímat nemusi, ale v dnešní době to nechápu, že ani notifikaci o vystavení výpisu neumí.
gelera
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tmx643 17. 11. 2019 23:37

Což o to, oni by možná i uměli. Ale pokud budou neustále urgovat úhradu, skoro všichni zaplatí v bezúročném období, zatímco jinak třeba někdo tu a tam zapomene a hned jsou z toho penízky...
Běžná kreditka neumí automatické inkaso?
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 11. 2019 00:27

Splácení inkasem umí, ale zdarma jen na minimální splátku, pokud by nebyla převodem ani ta minimální do data splatnosti uhrazena (to je výchozí nastavení). Automatická plná splátka inkasem je dokoupitelná služba za 30 Kč měsíčně.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 11. 2019 09:45

Dostal jsem přes SZ zajímavý dotaz, proč jsem sjednal kreditku právě u ČS, a to od někoho, kdo z minulosti měl s ČS špatné zkušenosti.
Ano, potvrzuji, že dřív ČS nebyla moc konkurenceschopná. Zcela bez obalu ale tvrdím, že její transparentní kreditka nyní patří k nejlepším na trhu! Žádné výluky na odměny jako u mBank, RB a necelý rok i Hello bank, v reálném čase (zpoždění max jednotky minut) zobrazování blokací a připsaných plateb v online mobilním bankovnictví George, a to i při vkladu vkladomatem o víkendech, sjednání plně online po telefonu pro ty, co u ČS mají George (ostatní na pobočce jen závěrečný podpis) a pro ty, co mohou poslední 3 výpisy jiné banky s výplatou (či jiným příjmem) dodat emailem (ostatní dodají osobně)... To jsou věci, které konkurence zkrátka nenabízí (část nebo všechny z nich). Tedy není důvod koukat do zpětného zrcátka a soudit ČS dle minulosti, to je špatný a pokřivený pohled :).
Uznávám nicméně, že řadoví pracovníci na pobočce vědí o daném produktu často méně než já, to ale platí bohužel nejen pro ČS. Je dobré produkty uzavírat vždy se specialisty, i proto jsem kreditku uzavíral po telefonu, kde to po přepojení řešilo přímo úvěrové centrum Prostějov a tam narozdíl od obecné infolinky nebo pracovníků poboček zkrátka umí a vědí víc :). Tedy tento můj pohled se může hodit i dalším, co mají na ČS špatný pokřivený pohled z minulosti. I já měl ve studentských letech (12-17 let zpět) v ČS účet a pak ho kvůli lepší konkurenci zrušil (a nechal si tam jen trochu investic do podílových fondů a tím i online bankovnictví), ale to neznamená, že jsem ČS jako celek odsoudil. Jako každá univerzální banka má produkty špatné i ty dobré až skvělé a kreditka patří určitě do druhé skupiny!
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků