Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 3. 2014 23:42

Zkus znovu. Případně pak ještě jednou...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zabak.kuk 27. 3. 2014 23:47

fremantle: Už se stalo - včera vnoci. A co myslíš že je případně lepší kdyby jí znovu nedalii - zrušit, nebo snížit???
Zabak.kuk
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 28. 3. 2014 01:48

Jeden muj znamy, ktery ma Life, dostal tu MALL kreditku (na moji radu s vice pokusy) take az po treti opakovane online zadosti.
Takze pri neuspechu zkuste parkrat opakovat pokus :-)
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 3. 2014 06:59

Zedna1 píše:Jeden muj znamy dnes prisel se zajimavou myslenkou na optimalizaci Citi kreditek:

Ma Citi Life, kde bylo vedeni 1. rok zdarma, pak uz za poplatek, nyni v akci dostal Citi MALL, kde je take 1.rok vedeni zdarma. Takze pokud puvodni Life (ktera uz je nyni za poplatek) zrusi a prevede si SIPO z Life na MALL, tak vlastne usetri 500Kc za vedeni te Life, protoze ta nova MALL ma vedeni 1.rok zdarma. Jen je nutne spravne nastavit/upravit i limity na te MALL, aby tam nebylo jen to minimum 12000.

Takze takto se ve skutecnosti ziska 2000Kc odmena MALL + 500Kc usetrenych za poplatek za vedeni Life (uz nepotrebne a zrusene).

tak hlavně pozor na data změny typu karty a převodu sipa + vybrat life prémie, které jinak zanikají bez náhrady ... já se toto dozvěděl pozdě, resp. mi to operátor během hovoru neřekl
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 28. 3. 2014 07:58

Takže 1:1
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gandalf007 28. 3. 2014 09:13

Dnes jsem od Kurýra převzal Citi Mall - co mne potěšilo je přiložená "nálepka", protože k Citi Life se kdysi takhle automaticky nepřikládala.
Začínám proto zvažovat převod stávající Life na Classic, protože v květnu bych nemusel platit další roční poplatek, pokud přejdu i se SIPO na Mall.
Je technicky možné při jednom telefonátu s operátorem např. aktivovat Mall, zavést pro něj autom. inkaso, současně na něj přehodit SIPO, upravit kreditní rámec, resp. jeho poměr ve prospěch Mall, vyčerpat zbytek prémií z Life a pak ji převést na Classic? Nebo to už bych po nich chtěl příliš? Nejde o to, jestli to jde během jediného telefonátu, ale např. během dvou hovorů v jeden den? :-)
Gandalf007
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 28. 3. 2014 09:48

vsechno jde na jeden telefonat
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 28. 3. 2014 10:33

A při těch opakovaných žádostech nějak měníte vstupní údaje nebo tam dáváte stále to samé? Mě přijde nesmysl aby to na základě stejných žádostí dvakrát zamítli a potřetí schválili. Ale zase bych to s optimalizací údajů nerad přehnal aby z toho nebyl úvěrový podvod.

-- 28. 3. 2014 10:42 --

K akci Ona dnes - nějak mi z toho není jasné na co lze využít ten bonus 3000 Kč a taky mi docela vadí ten souhlas se zpracováním osobních údajů firmě AdFinance přes jejíž web usetreno.cz jde formulář s žádostí.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 3. 2014 11:21

Na cokoliv, bonus vyplácí AdFinance přímo na úvěrový účet.

-- 28. 3. 2014 11:23 --

Schvalovací procesy o KK Citi je zbytečné i řešit, už se tady o tom diskutovalo tolik a stejně to nepochopí nikdo.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 28. 3. 2014 12:35

Má cenu to zkoušet opakovaně, když mi to už dvakrát zamítli již v té první fázi, tj. už na tom odkaze z toho mailu?
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod hongmi 28. 3. 2014 12:44

Pockej az bude nejaka nova akce s jeste vyssim bonusem. :D
hongmi
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 28. 3. 2014 13:07

Stáhni si seznam z webu citi, komu všemu tvoje data davaj ke zpracování, jedna firma se v tom už ztratí :)
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod Drejkaa 28. 3. 2014 13:08

Je to pravda, že když zamítnou kartu tak klienta zapíšou do nějakýho registru?
Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.
Drejkaa
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 3. 2014 13:37

Samozřejmě, že žádost o jakýkoliv úvěrový produkt u banky je zaznamenána do CBCB i pokud byla zamítnuta.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod XRPD 28. 3. 2014 13:49

Budeme mít s maželkou 3 karty: 2x Life a 1x Mall. Dá se "točit" kromě SIPO i někde jinde ? PaySec apod. chtějí za Nabití platební kartou 2%. Tak to je vo ničem.
XRPD
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků