Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kamča 27. 6. 2016 21:22

Nastavené inkaso mám a "větu" o zachování nastavení bez poplatku taky.
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fc70 27. 6. 2016 21:32

Ke své nové kreditní kartě od Raiffeisenbank získáte službu „Kredit info“. Služba Vám bude nastavena do 31. 12. 2016 ZDARMA. Následně se budete moci sami rozhodnout, zda si tuto službu sjednáte i pro další období.


Roztomilé, takovéhle triky s zaváděním služeb zdarma a jejich automatickou aktivací a následným zpoplatněním byly podle starších stížností u RB i dřív.

Je užitečné ještě před startem dostat takhle jasnou indikaci, že se nic nezměnilo a že je nanejvýš vhodné hledat alternativy.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 27. 6. 2016 22:08

Převydali mi Citi kartu, na kterou mám tři týdny podanou výpověď. Teď budu muset nejspíš výpověď znova řešit u RB.
dlouhy.dejw
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 28. 6. 2016 00:48

radecekh píše:.357
Ani v mailu, ani v přílohách, které jsem dneska mailem dostal, vámi uváděná věta není. Je možné, že je to proto, že to inkaso nastavené nemám, stejně si ale myslím, že platí to, co je v obchodních podmínkách a v ceníku a v těch o tom není ani zmínka. Tedy pokud nemáme každý jiné obchodní podmínky a ceník, ale nepředpokládám, že těch 143 stránek šijí na míru každému jedinci.


Sorry, ale nevěřím tomu, že by si dali tolik práce s tím, aby posílali každýmu jinej mejl...
Mně poslali info o převodu Citi Life k 4.9. a v souboru "Souhrnná informace k nastavení produktů a služeb" tu větu mám! Tak si to laskavě přečti znovu a pořádně!
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 28. 6. 2016 05:06

.357
Věřte si čemu chcete, ale já to tam nemám. Znovu jsem to celé přečetl.
A že každému posílají jiný mail je celkem jisté, když ten soubor, o kterém mluvíte, začíná oslovením a je v něm uvedeno číslo karty.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod slazz 28. 6. 2016 08:39

A že každému posílají jiný mail je celkem jisté, když ten soubor, o kterém mluvíte, začíná oslovením a je v něm uvedeno číslo karty.


LOL
slazz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod kecinzer 28. 6. 2016 10:26

Ta informace o tom, že bude 100% inkaso zdarma v případě aktuálního používání je v PDF - v těch souhrnných informacích.
Službu "Kredit info" já naopak vítám. Aktuálně mám nastavenou službu CitiAlert, která stojí 29Kč/měsíc a "Kredit info budu mít do konce roku zdarma a pak jen za 19 Kč/měsíc.

No, jsem zvědav jak to bude vypadat po tom převodu. Zatím to vypadá ale dobře.
kecinzer
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 28. 6. 2016 10:45

slazz:
Když už to PDF generují včetně jména a čísla karty, asi není takový problém ho generovat i v závislosti na tom, jaké služby má člověk aktuálně nastavené, ne?

kecinzer:
V souboru "Souhrnna_informace_k_nastaveni_produktu_a_sluzeb...pdf" nemám o inkasu ani zmínku.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod kecinzer 28. 6. 2016 11:25

radecekh:
Zmiňoval jsi se nahoře, že nemáš inkaso na 100% částky nastaveno, takže to bude tím. Tento soubor je generován pro každého zákazníka zvlášť. Obsahuje oslovení a číslo karty.
kecinzer
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 28. 6. 2016 14:51

Pořád mě zajímá, co bude s mojí Citi Shell KK. Na stránkách nic, v nových VOP nic, z banky nic ...
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod nod32 4. 7. 2016 10:50

Mam Citibank at Work.
Chtel bych se zeptat:bude u moji KK Citi Life po prevodu k Raiffeisen stale vedeni karty zdarma??
nod32
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 7. 7. 2016 05:44

V IB citibank se mi nezobrazují nezaúčtované transakce KK, je vidět jen jejich suma. Po rozklinutí se místo nich zobrazí hláška, že nemám žádné nezaúčtované transakce. Má někdo stejný problém?
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 7. 2016 06:21

To dělalo vždycky. Člověk něco zaplatil, naskočilo to v celkové sumě nezaúčtovaných transakcí. Následně se to teprve objevilo v detailním výpise nezaúčtovaných transakcí a časem se to zaúčtovalo.
Dneska mám v nezaúčtovaných transakcích 10 tisíc, ale v detailech jen asi 7,5 (transakce z 3. a 4. července). Transakce ze včerejších dvou nákupů v Německu nevidím, ale v celkové sumě se tam ukazují.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 7. 7. 2016 08:11

Ne, nedělalo to vždycky. Souhlas s franko_cz.

IB Citibank bohužel přestalo zobrazovat detailní seznam nazaúčtovaných transakcí. Poprvé jsem to zaznamenal tento týden.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 7. 7. 2016 08:34

Ja to pozoruji take delsi dobu (jak uvadi radecek). Nevim zda to tak je od sameho zacatku, ale nekolik mesicu urcite (respektive pred nekolika mesici jsem si toho vsimnul, cca. unor, brezen)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků