Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xkanourek 24. 8. 2016 14:52

To by se opravdu nevyřešilo offline terminál bloknutou kartu nepozná.
xkanourek
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 24. 8. 2016 15:16

oni ji právě blokují
dlouhy.dejw
Diskutér

Odeslat příspěvekod LaNov 25. 8. 2016 06:36

Už to tu asi řešilo, ale chci se zeptat: převedli mně Citi Classic - jak je to s automatickým 100% inkasem, které bylo v Citi zdarma - je třeba něco dělat? Bude to dál zdarma?
RB sice má nějaké informace na webu, ale odpověď na tyto dvě jednoduché otázky jsem se nikde nedočetl. Pro jistotu jsem k datu převodu nic nečerpal - ale stejně mě na zahraniční dovolené vyděsila SMS "Vazeny kliente, blizi se 1. splatka Vasi kreditni karty. Venujte prosim teto splatce pozornost", což mírně kontrastovalo s předchozími lákacími s oslovením jménem "Vážený pane Nxxx, Vaše nová kreditní karta je pripravena ..." a bylo následováno SMS po třech dnech, že vlastně nic platit nemusím ... To mě vede k 3. otázce: dá se někde SMS spam vypnout?
LaNov
Diskutér

Odeslat příspěvekod brňák73 25. 8. 2016 08:24

Me teda RB na toto upozornila... napsali me ze nemam nic menit pri inkasu, ze 100% inkaso bude dale zdarma a zmenu uctu a dalsi info obdrzim v prvnim vypise po prevodu... musis to cist poradne
brňák73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod revol 25. 8. 2016 11:39

Nezkoušel jste někdo platit jednu dobírku na dvakrát dvěma kartama? Kdysi jsem takto platil nábytek, neměl jsem dost peněz na kartě, tak jsem to platil na dvakrát jednu částku. Nevíte, jestli toto taky pošta umí? Je fakt, že nemůžu nikde najít maximální částku pro dobírku? 

Jinak včera jsem konečně zprovoznil kartyonline.rb.cz a problém byl, že I-PIN nesmí být stejný jako T-PIN a to ani ten co je teď v RB ani co byl v Citi. Nechápu, proč to nemají na stránkách a nebo proč mi to nemohli říct předchozí 4 operátoři!

Chtěl jsem si převést bonusy a jak zde píšete, tak slečna neměla oprávnění a prý mi zavolají, neměl jsem to srdce jí to položit a volat znovu, tak se chci zeptat, za jak dlouho volají? Pár dnů a nebo třeba i týden?
revol
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 25. 8. 2016 11:45

Už se to tady řešilo ve vlákně o poště, mohl jsi si to dohledat a zjistil bys, že jednu platbu dvěma kartami zaplatit nelze. Naopak, lze zaplatit za dvě dobírky jednou platbou.

Dobírku si klidně můžeš poslat i za milion, ale pokud ti jde o nějaké "zprůměrování" nákladů, tak od nějaké výše je stejně prakticky jedno, jestli je to jedna nebo dvě zásilky.

Zavolají ti zpravidla stejný den.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 25. 8. 2016 11:51

Zavolají ti zpravidla stejný den.


Ja tedy z doslechu vim, ze (asi vetsinou) volali az druhy den.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 25. 8. 2016 11:58

Tak zrovna dnes jsem něco potřeboval řešit k jedné ze zatím nepřevedených kreditek, tak jsem ráno jen na zákaznické lince operátorce vysvětlil rámcově o co jde, detaily jsem ani nezmiňoval a po obligátní nabídce předschválených rámců a rozloučení s tím, že mě budou kontaktovat mi volali zhruba do hodiny nazpět.

-- 25. 8. 2016 13:02 --

Btw.

brňák73 píše:musis to cist poradne


Na to pozor, když tohle někomu doporučíš jako první (a oprávněně logický) krok, tak se hned na tebe sesype kritika, že je pod úroveň dotyčného cokoliv číst... a nemá na to čas, a nemá na to chuť... blá blá blá :roll: :mrgreen:
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod LaNov 25. 8. 2016 20:40

brňák73 píše:Me teda RB na toto upozornila... napsali me ze nemam nic menit pri inkasu, ze 100% inkaso bude dale zdarma a zmenu uctu a dalsi info obdrzim v prvnim vypise po prevodu... musis to cist poradne

Vidím, že jsem se špatně zeptal, tak to zkusím znovu. Před převodem mi napsali, že "Informace o novém nastavení splácení naleznete na prvním výpise k Vaší nové kreditní kartě. " Na prvním výpise "Hradíte-li splátky kreditní karty inkasem z běžného účtu, nastavte prosím na Vašem běžném účtu, ze kterého jsou splátky inkasovány, povolení k inkasu ve prospěch výše uvedeného účtu. Variabilní symbol ani frekvenci placení nezadávejte. Limit inkasa doporučujeme nastavit alespoň ve výši úvěrového limitu Vaší kreditní karty. Nastavení platby inkasem z běžného účtu bude na Vaši novou kreditní kartu automaticky přeneseno tak, jak bylo na Vaší Citi kreditní kartě." Nic o inkasu zdarma, naopak v sazebníku RB je jasně napsáno: 5.4. Inkaso celkové dlužné částky z kreditní karty - 29 Kč měsíčně.
Bude tedy inkaso zdarma?
LaNov
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 25. 8. 2016 23:13

Informace o inkasu zdarma byla v emailu "Dulezite informace k prevodu vasi karty..."
Inkaso celkové dlužné částky z kreditní karty – poplatek
Pokud ke dni převodu Vaší Citi kreditní karty do Raiffeisenbank máte službu splácení karty formou 100% inkasa nastavenou, toto nastavení bude zachováno a bude i nadále bez poplatku.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 26. 8. 2016 02:15

dlouhy.dejw píše:Koukám se do letáku nazvaného "Průvodce převodem", který posílají k nové kartě. Jediné,co tam píší je do konce roku zdarma SMS info o transakcích. Nespletl jsi to?

Viz. podmínky co poslali v e-mailu: Důležité informace k převodu Vaší karty Citi MALL.cz, č. ...
https://www.rb.cz/attachments/ceniky/vytah-ceniku.pdf
Název položky - MALL.cz kreditní karta
1.1. Hlavní karta sjednaná do 29. 2. 2016 (včetně) 50 Kč měsíčně *
* Pro MALL.cz kreditní kartu: Pokud klient provede Kartou v daném zúčtovacím období alespoň jednu Platbu za zboží a služby, tak mu v prvních 12 měsících od aktivace karty bude vrácen měsíční poplatek 50 Kč za vedení Karty.
... a nová aktivace (nové č. KK) bude v září ??
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 26. 8. 2016 08:58

Kaji se, špatně jsem četl mail, jak se zde píše - již to nikdy nebudu dělat :-)
dlouhy.dejw
Diskutér

Odeslat příspěvekod jannk 26. 8. 2016 10:14

dlouhy.dejw píše:Tak paráda, další věc, co RB zprasila, dávejte si na to bacha: bonusy můžete připisovat max. 1000 za měsíc, měl jsem nasbíráno 2000 a teď mi díky tomu tisícovka lítá v luftu.

ja mam nasbirano asi 8000Kc (byl jsem liny to vybirat). To jsem zvedavy, jak se k tem penezum dostanu, kdyz kazdy mesic 800-1000Kc pridam :(
jannk
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 26. 8. 2016 13:02

@jannk
Uz se to vysvetlilo, ze se jednalo pouze o omyl/pochybeni jednoho operatora na infolince.
Zadne takove omezeni cerpani drive ziskanych bonusu tam totiz nebylo a neni.

Ten operator si to zrejme spletl s omezenim, ze za 1 mesic lze ZISKAT max. 1000 Kc, CERPAT lze ale libovolne mnozstvi, klidne i za predchozi necerpane mesice.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 28. 8. 2016 19:51

Pozor cerpat lze vzdy jen po 500czk, tedy pokud tam nekdo ma napr 1900, ziska pouze 1500 a 400 mu tam bude litat.
ripper6
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků