Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kamča 7. 9. 2016 09:49

Platila jsem druhý den fyzicky (nestačí bezkontaktně) i na netu a v pohodě.
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 9. 2016 10:29

Problémy vidím aktuálně dva:
a) RB mě otravuje smskami, když zaplatí manželka dodatkovou kartou
b) nefunguje internetové bankovnictví, přestože píší, že bude fungovat od čtvrtého dne po převodu - dnes je to 4. den a samozřejmě nic
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod .357 7. 9. 2016 10:43

Dnes teprve třetí... Zejtra uvidíme.
.357
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 7. 9. 2016 12:33

Snad se da ta sluzba vypnout ne?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 9. 2016 12:55

A kde, když bankovnictví nefunguje?
Jde o to, že naprosto bezdůvodně aktivují nějakou službu, ale aby napsali, jak se jí zbavit, to ne.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 7. 9. 2016 12:57

Předpokládám, že vypnout jde přes infolinku.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 9. 2016 13:15

Předpokládám, že vypnout to půjde i na pobočce. Ale to neznamená, že tam poletím.
Prostě doufám, že to půjde vypnout i v tom internetovém bankovnictví.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 7. 9. 2016 13:46

V internetovém bankovnictví to vypnout nejde, musí se volat na infolinku.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 9. 2016 13:57

Prostě hajzlové. Aktivují nevyžádanou službu a já si ji mohu za peníze zrušit.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 9. 2016 14:06

Za jaký peníze?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod esquire 7. 9. 2016 17:27

No hlavne ty info SMS nechodi u kazde transakce. Vubec jsem ten klic, kdy chodi a kdy ne, teda nepochopil.
esquire
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 7. 9. 2016 18:12

Třeba online/offline transakce?

Každopádně SMS notifikace o provedené transakci kartou mi v roku 2016 přijdou jako šílený přežitek - co mám z toho jako mít, že po té, co zaplatím mi přijde na telefon zpráva? Na dnešní dobu bych spíš čekal přecijen trochu něco sofistikovanějšího - třeba push notifikace, kde by po otevření šlo hned zaevidovat druh transakce v smartbankingu, pak by se tam hned zobrazovali ty barevné grafy a čísílka, vždyť v tom si nyní některé banky tolik libují... Kdyby to šlo nějak jednoduše zrušit, tohle spíš vypadá, že si banka inspirovaná šmejdy chystá tu doplňkovou službu nenápadně prodloužit i na další rok a kdo si ji včas nevypne, tak mu ji začnou účtovat.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 7. 9. 2016 18:21

drkarel píše:Za jaký peníze?

V návodu, co mi poslali, je, že mám volat zákaznickou linku 233 062 222.
Ale teď vidím, že existuje i varianta zdarma.

-- 7. 9. 2016 19:23 --

fremantle píše:co mám z toho jako mít, že po té, co zaplatím mi přijde na telefon zpráva?


Když zaplatím já, žádná smska mi nepřijde. Ta mi přijde jen tehdy, když zaplatí manželka. Jako šmírování dobrý, ale jinak k ničemu.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 7. 9. 2016 19:09

Je to spam.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 7. 9. 2016 19:24

Ty smsky jsou opravdu dost obtěžující, až přemigruju i další karty, tak to všechno najednou zruším.

Jinak placení po přechodu u normální karty zafungovalo po zadání pinu, u nálepky jsem volal. Rb to ale stejně v mé peněžence nezachrání - jakmile zhorší podmínky, tak je všechny vyházím.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků