Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Dr.D 7. 9. 2016 20:04

K těm SMS: většina telefonů umí neupozorňovat na SMS z konkrétního čísla. Nebo jsem mimo?
Dr.D
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 8. 9. 2016 07:20

Mám Samsung Galxy S5 mini a u každého příjemce můžu mít zvláštní tón jak na volání, tak na zprávu, což využívám.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 8. 9. 2016 08:05

Mě ty sms na infolince hned na druhý pokus zrušili :D
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 8. 9. 2016 10:40

Tak už se dostanu do toho internetového bankovnictví. Když pominu, že lhali, že to naimportují automaticky, a že jsem se musel zaregistrovat, tak vidím další problémy.
Buzerace s přihlašováním dosahuje obludných rozměrů. Nejenže člověk musí zadávat pokaždé kód z mobilu, navíc je delší a ještě navíc buzerují s i-PINem či jak se to jmenuje. A to všechno jen proto, abych se přihlásil do neskutečně pomalé aplikace, v které nejde nic nastavit. A když říkám nic, myslím tím NIC.
Další problém je v tom, že manželce stanovili naprosto zcestný limit transakcí, přesně 45 % z mého limitu. Nechápu proč, o nic jsem se je nežádal.

Prostě už se těším, že zruší odměny a já od nich budu moci s klidným svědomím odejít. Přeju jim, ať krachnou, protože si nic jiného nezaslouží.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 8. 9. 2016 22:12

Jsou to naprostí debilllové.
1) V nápovědě "Původní klienti Citibank pro první přihlášení použijí své uživatelské jméno (z aplikace Citibank Online) a heslo, které si následně změní na IPIN."
2) U té registrace naprosto žádná specifikace polí kromě délky, kdo by například řekl, že "uživatelské číslo" mohou být i písmena bez čísel, jaký si představují ten I-PIN ví taky jen bůh.
3) Design u webu naprosto na blití.

Citi nebyla z uživatelského hlediska taky nic moc, ale tuhle rakouskou kampeličku teda dlouho trpět nebudu. Na věčné časy a ani o minutu déle.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 10. 9. 2016 09:43

Prevadi mi 2 kreditky a prisli mi nove 3 kreditky. Chvile zmateni a pak jsem zjistil, ze mi v zari konci platnost jedne. Tak poslali novou s logem Citibank a platnosti 1 rok a zaroven tu samou uz s logem RS (podle aktualniho data v dopisu je vytiskli stejny den) :)
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 10. 9. 2016 17:04

Pakáž. Včera jsem jim volal a zrušil ty otravné smsky. No a dneska (po cca 24 hodinách) opět přišla po platbě smska. Tak jsem jim volal, trochu jsem nadával a oni v klidu, že prý požadavek je zadán, takže až ho udělají, tak bude.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod kecinzer 12. 9. 2016 09:51

Mně se naopak to upozornění na platby strašně líbí. Konečně to funguje na jakékoliv částce, nejen nad 500 Kč jako CitiAlert.
Co mě ale štve je to, že to chodí jako SMS a ne jako email. Minulé pondělí (přesně před týdnem) jsem byl na pobočce Raifky, aby mi to info nastavili na email. Specialista se tvářil, že požadavek zadal. Zajímavé je, že jsem se nikde na webu nedohledal, že to má fungovat i na mail. Každopádně stále mi upozornění chodí jako SMS :).
Internetové bankovnictví pro karty vypadá dle mého lépe než u Citi, ale zase se tam nedá absolutně nic dělat.
Zatím na mě Raifka tedy působí strašným dojmem, vše jim děsně trvá.
kecinzer
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 12. 9. 2016 20:35

Na mail by se mi to líbilo taky, ale nesmělo by to jako ty smsky fungovat jen na dodatkovou kartu, ale na všechny (i když na infolince mi trvrdili opak, tak když zaplatím já, tak smska nepřijde) a hlavně by to nesměla být zpoplatněná služba, byť dočasně do konce roku zdarma.
Vážně doufám, že od nového roku zaříznou bonusy a já ty karty budu moci s klidným svědomím zrušit.
Mimochodem už mi začali jako svému váženému klientovi nabízet "úžasné" produkty, jako třeba hypotéku s 3,5% úrokem.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 13. 9. 2016 10:21

Mě se ty SMS od RB líbí více než původní CitiAlert. Chodí na jakoukoli částku a hlavně v každé zprávě je informace o použitelném zůstatku, to Citi neposílala. Nevím kolik za to nakonec budou chtít, v Citi to stálo 29 měsíčně, ale já si to určitě nechám. A chodí mi to tedy bez ohledu na to, zda se jedná o hlavní nebo dodatkovou kartu (ale takto to chodilo už i přes Citi).
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod petrE70 13. 9. 2016 11:21

Nemáte někdo informace zda a kolik si budou účtovat za 100% inkaso?
petrE70
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 9. 2016 11:29

Vypadá to ale, že v RB jsou peníze na kartě k dispozici až o den později než v Citi. Včera mi přišla splátka, dnes (13.9.) ráno jsem nezaplatil a za pár hodin poté teprve přišla SMS, že dne 12.9. RB obdržela splátku (a zřejmě byla v tento okamžik teprve zaúčtována).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 13. 9. 2016 13:53

Teď jsem zjistil, že když si u převedených karet kliknu na obrázek karty - elektronické výpisy, tak mi samozřejmě nic neukáže. Na stránce s obrázkami karet je ale nahoře vpravo nenápadný odkaz "Výpisy ze Citi" a tam starší výpisy skutečně najdete. Rb to má opravdu vymakané, nic pro blbce. Kdo by třeba řekl, že číslo uživatele může být i 6 písmen.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod jannk 15. 9. 2016 16:01

Sakra - prisel mi prvni ucet po prevodu, a do vypisu spatlali dohromady platby obemi kartami pred prechodem na RB. Tj polovinu mesice, kdyz jsme jeste meli citi karty vidim vsechny utraty jen na hlavni karte. Coz se mi zrovna tenhle mesic znacne nehodi :(

Udelali to tak vsem?
jannk
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 15. 9. 2016 17:00

A to ti měnili kartu uprostřed zúčtovacího období?
osobne2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků