Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod S474N 8. 11. 2012 08:44

iura: obavam se, ze limit se prekrocit neda. Sam jsem se o tom presvedcil pred par dny.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NIXON 8. 11. 2012 09:18

V případě, že vybírám z kreditky hotovost dostávám i tak 2% zpět? TO by byla dobrá haluz :)
Intel 4790K;GELID Tranquillo Rev.3;3x AC F12 PWN;ASUS GTX 970 MB: MSI Z97 Gaming 3;CM Silencio 550 LCD: ASUS 27";CORSAIR vengeance 2x4 GB 2133 Mhz;Corsair CX750 750W;2x SEAGGATE 1TB;1x SSD Kingstone HyperX 3K 120 Gb;Windows 7 Profesional 64 legální
NIXON
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Thom 8. 11. 2012 10:35

S474N: Občas ano, ale ve výjimečných případech (není online ověřování apod.) i u debetek. Viz nedávná kauza Komerční banky. Standardně ale asi ne.

NIXON: naopak, zaplatíš za výběr (tuším 89 vočí) a ještě se ti počítá úrok od hned. To je lepší si zavolat na Citiphone o tu jakousi půjčku a nechat si prachy převést. Akorát je to tam až druhý den.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod ČMSS 8. 11. 2012 11:07

kecinzer píše:ČMSS:
Děkuji za odpověď.

Tak bohužel v podmínkách ve smlouvě:
Podmínky pro čerpání:
- oznámení o povolení inkasa pro splácení úroků z meziúvěru dle čl. II Smlouvy


My také děkujeme a zdravíme Vás z ČMSS.
ČMSS
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iura 8. 11. 2012 12:24

S474N píše:iura: obavam se, ze limit se prekrocit neda. Sam jsem se o tom presvedcil pred par dny.

To jsi zkousel vyber hotovosti?
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 11. 2012 14:47

Dva týdny uplynuly od schůzky s kurýrem, včera volala nějaká bába, prej ze Citibank a hned co řekla, že je hovor nahráván po mně chtěla datum narození, rodinný stav, zaměstnavatele, příjem, jestli bydlím ve svým ... to je standardní proces? Proč to teda píšu do té žádosti, kterou kurýr odvezl?
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 8. 11. 2012 17:16

iura: nikoliv, "pouze" bezne zaplatit.

wit.cz: hlavne abys neprisel o ten bonus za online sjednani.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 11. 2012 17:45

S474N: na ten jsem se ptal na infolince hned poté, co si kurýr přeškrtnul políčko "INTERNETOVÝ PRODEJ" (či jinak v tomto smyslu) a napsal tam svý jméno - údajně je to v pořádku, že tam nějaká osoba musí být uvedena
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 8. 11. 2012 20:41

"z bankomatu pravděpodobně přesto půjde vybrat hotovost"

jejich system, kdy limit ne vzdy znamena limit, ale znamena limit az pote co na ne zarves do telefonu, ze chces LIMIT a ne LIMIT, pak ti toto ojebavani vypnou a online transakce budou opravdu zamitany, jinak defaultne slo o nejakych 200-300 Kc prekrocit limit, prave proto, aby mohli ziskat poplatky (za prekroceni limitu 500,- ci za vyber z bankomatu).
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 8. 11. 2012 21:18

xls píše:
vpe píše:Ty u nich nepracujes, protoze jsi nepochopil, obtezuji s navysovanim, ty ho nechces a pak kdyz chces za 2 mesice, tak nechteji oni, zrejme americka politika nasirani svepravnych


Naprosto přesně, s risk managementem to nemá nic společnýho. Prostě jen zákazníkovi dají sežrat, že tady se hraje podle jejich not. Kdyby nebyli svi*ě, tak nabíšou do IB nebo do výpisu něco ve smyslu "Nabízíme vám zvýšení limitu o x desítek tisíc. Pokud o to máte zájem, tak volejte ...".

S tím souvisí i mimořádná nevstřícnost Citi v oblasti bezpečnosti. Člověk třeba chce jet do nějaký díry a nechce mít v kapse KK s limitem 150 koliků bez jakékoli ochrany. Kdyby si ho ale snížil, tak ho pak zase nikdy bez dokládání nezvýší ani na původní úroveň. No prostě jejich přístup k zákazníkům je i na českém trhu uníkátní, o čemž svědčí pozice Citi v různých výzkumech.



nemuzu souhlasit. jednak klienti banky nemuseji dokladani prijmu vubec delat, a druhak je otazka zneuziti vzdy a pouze do klientovy zakonny povinnosti 150eur, pripadne pri pojisteni proti zneuziti klient nenese zodpovednost ani do tech 150eur. ze zkusenosti vim, ze v pripade klienta staci pri zvyseni i snizeni limitu jedna zadost, a behem dne je to hotovy. neklienti to maji logicky trochu tezsi, kazdopadne trvam na tom, ze riskar na to kouka trochu jinyma ocima nez klient, a tak je to spravne. on je za to placen. treba si trvej na svym, ja budu taky ;-) .

-- 8. 11. 2012 21:23 --

vpe píše:Ty u nich nepracujes, protoze jsi nepochopil, obtezuji s navysovanim, ty ho nechces a pak kdyz chces za 2 mesice, tak nechteji oni, zrejme americka politika nasirani svepravnych


treba se hluboce mylis ;-) . jde o to, ze existuje treba nejaka agentura, ktera ma za ukol buzerovat drzitele kreditek (pokud zaskrtnes vyjmuti z marketingu, nikdo ti NIKDY nezavola. to jsi asi neudelal), a cpat jim navyseni limitu, dalsi kreditku atd. a pokud klient souhlasi, zada o zvyseni, ktery nakonec nemusi byt schvaleno, z tisice duvodu. proste normalni. pokud ti to vadi, nech se vyskrtnout a mas klid. a nemusis se tu rozcilovat, ze si nedokazes zaridit neotravovani od nich :mrgreen:
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 8. 11. 2012 21:28

Agentur pro citi pracuje vice, ale navyseni kreditu solventnim klientum bezne nedelaji tyhle agentury, ty jen PRODAVAJI produkty a sluzby za provizi, anebo ty mas takovou zkusenost ze agentura navysuje limity!? Navyseni udela myslim sama banka anebo nejaky automaticky skoring v ni a to bez ptani, pokud se nepletu, jen ti to suse oznami dopisem... Coz je ponekud problem pro normalni lidi. Tech druhych mene svepravnych co zajasaji, je asi vic a na ty banka citi cili.

Bezne clovek nema moznost se dozvedet, jaka vsechny option tam u klienta a jeho produktu maji, pokud se mylim a pracujes tam, tak nam to prozrad, hadam ze jich tam maji hodne.
----
Ocima gamblera, ty jsi s nejakym mluvil v hospode?

Vsude to funguje skoro tak nejak divne (a to ze jsi prave klient a na uctu mas 10nasobek co chces kreditku mnohdy nehraje roli a nedostanes, za mesic tam nemas nic a ani ucet a dostanes maximalni limit bez dokladani), ale v tehle bance to funguje vskutku impozantne dementne, takze to, ze zrovna tam jsi klient a jdou ti na ruku anebo mas napr. pouhe 2 zkusenosti s touto bankou, neni moc vypovidajici.

Rekni mi, proc tahle banka je permanentne (tak 3 roky zpet to sleduji) na poslednim miste, pokud vidim dobre 56,4 je aktualne nejhorsi score na http://www.VstricnaBanka.cz
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 8. 11. 2012 21:59

no je to najme
napr. Kvoli agresivnej akvizicii klientov (cez pofiderné agentury a kreatury)
napr. ze valná vačšina majitelov spadne do dlhovej pasti a na vine bude zakonite banka (nech je to už akákoľvek)

inak sa dá suhlasiť s vpe, funguje to tam impozantne dementne...
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 8. 11. 2012 22:31

Především v Citi neví levá ruka co dělá pravá, dostat se k nějaké informaci, co explicitně nevyplývá z informací na webu, to už nyní vím, že raději využiji službu jiné banky. Všiml jsem si třeba, že provozují na webu i chat, což absoulutně nechápu k čemu, protože tam neví absolutně nic, na placené infolince to není o nic lepší, neschopní rádobybankéř dokáže nasměrovat akorát, že si bude lepší zajít na pobočku, kde ale pracovníci opět nemají páru, ale především nulová, či spíše záporná ochota pomoct (hlavně ať se už zbaví toho dotěrného klienta).
Před pár dny se třeba i uráčili zaslat mailem nové obchodní podmínky a sazebníky, pochopitelně bez vyzačených změn, úplná perla je v sazebníku pro program Citibank at Work:
Sazebníky k běžným účtům otevřeným v rámci programu Citibank at Work se mohou lišit od standardního sazebníku daného balíčku služeb. Více informací
na vyžádání u osobního bankéře.

Jako by měl mít klient věšteckou kouli, aby věděl, kdo je onen tajemný osobní bankéř.
Bankovnictví pro běžný účet je rovněž mimořádně nepřívětivé, ruce si může podat rovnou s Axou, přihlašování si lze zvolit tokenem nebo SMS zprávou, ale již není požadováno samotné podepisování příkazů (!), prostě bezpečnost na úrovni...
Hodnocení vstřícnosti na posledním místě je naprosto oprávněné.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod saabik 8. 11. 2012 23:03

ty ruzny zebricky popularity absolutne ignoruju. sveho casu vedl zebricky popularity gross, dnes to je dluhoslav sobotka. stejne tak mi prijde stupidni anketa o nejhorsi bankovni poplatek.

fremantle: co se tyka osobniho bankere, neni nic jednodussiho, nez zavolat na jakoukoliv pobocku a chtit mluvit s jakymkoliv osobnim bankerem. kazdopadne odlisnost u CaW je v tom, ze tam zpravidla maji zamestnanci osvobozeni od standardnich poplatku za vedeni uctu. navic CaW je specifickej program, urcenej jen zamestnancum firem. takze nechapu proc to resis:)
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 8. 11. 2012 23:13

saabik: Protože jej využívám?

-- 8. 11. 2012 23:15 --

Btw. není tam odlišnost pouze ve standardních poplatcích, u C@W byly zdarma třeba i příchozí zahraniční platby, nebyla nutnost minimálního zůstatku a pod.
fremantle
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků