Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Ondrasz 22. 12. 2012 12:56

S4 jasně, že finanční důvody proč si udělat další se najdou, nicméně když vidím to jeho jebání se se zprovozněním dodatkové, tak by mě asi přešla chuť se milionkrát hádat s těma na infolajně a pak když potřebuju, tak pro jistotu s ní ani nezaplatit.
Ondrasz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 22. 12. 2012 16:37

Ondrasz: a cetl si vsechno, co chtel? U nas zadani o dodatkovou byla jedna navsteva a hotovo. Od te doby normalne fungujeme.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirdaM 22. 12. 2012 17:58

scripta píše:Já bych tam tu bezkontaktní funkci ponechal, ale paranoici mají být za svůj strach řádně potrestáni. :-)


osobne, děkuji Ti za upřímně projevený názor.
:-) :-) :-)

-- 22. 12. 2012 18:08 --

S474N píše:Ondrasz: a cetl si vsechno, co chtel? U nas zadani o dodatkovou byla jedna navsteva a hotovo. Od te doby normalne fungujeme.


Chtěl jsem jen vypnout bezkontaktní funkci na hlavní i dodatkové kartě, tak jak mně to slibovali před spuštěním žádosti o obě karty - pouhým zavoláním na zákaznickou linku po aktivaci karty. Nic víc, nic méně.

-- 22. 12. 2012 18:40 --

Dnes již manželce funguje karta na čip a PIN (po včerejší obnově T-PINu). Jestli funguje zákaz bezkontaktních operací na této dodatkové kartě jsme vzhledem k větší řadě u kasy neměli odvahu zkoušet (rozdělit nákup na dvě části).
MirdaM

Odeslat příspěvekod MirdaM 22. 12. 2012 19:57

Tak jsem zamkl váleček na nudle a poprosil manželku aby zavolala ještě jednou na zákaznickou linku již přes aktivační linku 800122228 (jsou po vysvětlení problému ochotni přepojit na zákaznickou linku). Přiřadili ji mobilní číslo pro elektronickou komunikaci k její kartě.

Přidal jsem si ji k mému IB, funguje to jak psal radecekh - po zalogování na mé logovací údaje zvolím číslo karty a pak dojde SMS mně nebo manželce, která ale vidí v IB jen své transakce.

Poté jsem odebral její kartu z mého profilu a založil jí její vlastní IB na její logovací údaje. Ve svém IB vidí také jen své operace (dodatková karta).
MirdaM

Odeslat příspěvekod MirdaM 23. 12. 2012 14:23

Tak jsem s manželčinou dodatkovou kartou a zákazem bezkontaktních plateb po těch všech hovorech a extempore v bodě 0 - po třech zákazech se stále dá na rozdíl od mé hlavní karty bezkontaktně platit. Po prvé nějaký osel tvrdil nejprve že to nejde, pak bezkontaktní platby zakázal, druhý operátor je znovu zakázal - nechápu jak mohl zakázat zakázanou činnost a třetí operátorka tvrdila, že je na kartě zákaz bezkontaktních plateb nastaven.

Dle toho, jak se karta chovala po mé autorizaci na manželčiny údaje, kdy kartu evidentně zakázali, ale povedlo se jim to jen na transakce přes čip a PIN nikoliv na bezkontaktní, bych typl, že je karta nastavena na bezkontaktní transakce off-line na rozdíl od mé hlavní karty, u které jsem bezkontaktně po zákazu operátorkou nezaplatil aniž bych použil mezi zákazem a bezkontaktní platbou kontaktní operaci.

Laik žasne, odborník emigruje!
MirdaM

Odeslat příspěvekod MirdaM 23. 12. 2012 17:07

158 a poslední předvánoční pokus: zavolal jsem na aktivační linku a chtěl jsem nějaké kartové specialisty, přepojili mě na servisní linku (ne na zákaznickou). Operátorka mně sdělila, že manželčina karta neměla nastavený zákaz bezkontaktních operací (co ti dva operátoři nastavovali a co viděla ta třetí mně není jasné). Bylo mně sděleno, že změny na účtu musí dělat jen majitel hlavní karty, nikoliv majitel dodatkové karty - žádný operátor zákaznické linky se nechtěl bavit ve věci zrušení bezkontaktních plateb na manželčině kartě se mnou a snažili se akci provést přes manželčinu autorizaci. Operátorka, co na mé kartě tuto akci úspěšně zvládla napoprvé také nechtěla provést stejný krok na manželčině kartě a chtěla, aby si zavolal sama.

Ještě nejásám až po odzkoušení.

Předčasný závěr:
1. operátoři zákaznické linky jsou dosti často mimo mísu
2. podávají zcela rozporuplné informace
3. udělají jen 1 krok a na dalších několik, které je třeba také udělat ani neupozorní, natož aby jej provedli
4. majitelé hlavni karty, neautorizujte se na dodatkové karty ve vlastnictví jiné osoby - zruší dotyčné osobě T-PIN a dočasně zablokují platby přes čip a PIN na kartě (bezkontaktní platby fungují kupodivu i přes tuto blokaci), dokud si dotyčná osoba nevyřídí na zákaznické lince nový T-PIN
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě

Snad tyto byť negativní zkušenosti někomu k něčemu budou, aby nekrvácel stejně jako my.

Pěkné vánoční svátky všem fóristům.

Howg.
MirdaM

Odeslat příspěvekod LuiS_666 23. 12. 2012 17:25

Pod body 1., 2., 3., sa podpíšem.

Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku.
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 23. 12. 2012 22:46

"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Notýsek, umět sčítat a odečítat do 100 000. Fakt mně hlava nebere, proč si někdo musí obstarávat informace o zůstatku na klientské lince.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 23. 12. 2012 23:02

Mne pre zmenu "hlava nebere" ako si dokazal vykonštruovať, že šlo len o základnú informáciu o zostatku.

Primárne šlo o to, že som na kartu poslal 30k, a peniaze na kartu nedorazili, hoci som ich posielal z účtu vedeného v CITI.....

Pointa príspevku bola v tom, že traja operátory vždy tvrdili čosi iné. Nakoniec to vyriešil nejaký supervizor, ktorý sam zavolal naspat po piatich telefonátoch na ich CITI phone linku....
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 24. 12. 2012 00:18

"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Kolegyně v prácí říkávala "blbej jak Slovák". Pokoj všem lidém dobré vůle.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 24. 12. 2012 00:30

Tomáš Marný píše:"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Notýsek, umět sčítat a odečítat do 100 000.


vítejme v roce 2012 :-) Myslím, že s takovou radou bys uspokojil maximálně klienty bývalé družstevní záložky, která měla donedávna podobně kokotské karty.. Jen tam byl ještě větší problém, že blokovali částky zdvojeně a určitě si nikdo nedržel limit na běžném účtu 100 tisíc
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 24. 12. 2012 05:50

Tomáš Marný píše:"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Kolegyně v prácí říkávala "blbej jak Slovák". Pokoj všem lidém dobré vůle.


Njn, v práci ste mali pretlak duševných mrzákov.....

Nabudúce píš radšej k téme, a svoje nacio-výlevy si nechaj do hospody ;-)
LuiS_666
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirdaM 24. 12. 2012 11:27

MirdaM píše:
Předčasný závěr:
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě


Tak v bodě 5. byl závěr skutečně předčasný, dodatková karta i přes včerejší reaktivaci zákazu bezkontaktní funkce pracovnicí servisní linky na mou autorizaci stále funguje bezkontaktně ...

:-( :-( :-(
MirdaM

Odeslat příspěvekod S474N 24. 12. 2012 13:37

dr._lukas: zalozky? Uz to nehul prosimte.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 12. 2012 15:29

MirdaM píše:
MirdaM píše:
Předčasný závěr:
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě


Tak v bodě 5. byl závěr skutečně předčasný, dodatková karta i přes včerejší reaktivaci zákazu bezkontaktní funkce pracovnicí servisní linky na mou autorizaci stále funguje bezkontaktně ...

:-( :-( :-(

Člověče, tak si říkám, že kdybys tu svojí anabázi sepsal, mohl by z toho být zajímavý článek a možná by se tím zaplatily aspoň ty náklady za telefon :). Nechceš to nějak sesumírovat? Určitě by to někdo rád zveřejnil - Měšec, Bankovnipoplatky.com, Finexpert
Já Citi fakt nechápu - když už nabídnou zajímavý produkt, tak to vždy zazdí ukrutnou zákaznickou podporou, dokonce i skuteční bankovní odborníci musí problémy se Citi řešit přes finančního arbitra :shock:
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků