Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mBankfan 10. 2. 2008 10:48

Vidím, že tady je taky veselo a dobrá společnost. :)

Pro vaše další pobavení.

Pořiďte si zatím k mKontu (zadarmo) embosovanou Citibank Classic kreditku MasterCard - taky zadarmo.

Obrázek

Tohle je dnes ideální kombinace pro (odložené a pak do jednoho pokynu k úhradě zkompletované) platby kartou kdekoliv (vč. internetu), kde berou MasterCard a kde zatím nestačí stávající "elektronická" (=neembosovaná) karta mBank. Kreditní limit je možný až do výše dvoj- až trojnásobku vašeho čistého měsíčního příjmu.

Bez jakýchkoliv nákladů za pořízení, provoz a blokaci uvedené karty, bez povinnosti skládat cokoliv předem na konto Citibank a platit za to placení cokoliv potom

Měsíční výpisy posílají kolem 20. poštou zdarma. Pořád zdarma je to při úhradě do 14. následujícího měsíce na jejich účet. Je to jako SIPO na platby v hotovosti (= tou Citibank kreditkou).

Na lícní straně Citibank karty je (na přání) fotka a podpis držitele karty a (pořád zadarmo) ty karty můžou být doma dvě k jednomu seznamu plateb (každý z partnerů má svoji).

Hotovost se Citibank kreditkou ale nevybírejte ani v nouzi (89,- za jakýkoliv výběr do 2543,-, pak vždy 3,5%).

Pro bankomaty a výběr hotovosti je tu přeci naprosto vyhovující mKarta.

Takže v praxi je mi teď úplně jedno, že je současná mKarta neembosovaná, jestli to je VISA Electron nebo Classic a kdy vydá mBanka embosovanou kreditku. Až ta embosovaná kreditka bude (a měla by být taky zadarmo, jak je zaznamenáno v online odpovědích prvního šéfa p. Sergiusze Najara) tak bude taky (pro možnost okamžité větší platby - nad limit Citibank kreditky a přímo z vlastního mBank účtu).

Teď chodím pro hotovost se stávající mKartou.
Platím se Citibank embosovanou (s fotkou, s podpisem) kreditkou MasterCard. Peníze za tohle placení posílám z mKonta (hned po předchozím online přehození odpovídající částky z eMaxu na mKonto) až čtrnáct dnů po dodání účtu od Citibank - jedním převodem.

A všechno úplně zadarmo :!:

///Téma rozděleno z tématu o mBank
mBankfan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 10. 2. 2008 13:15

To je taky řešení, já ji mám taky. Kromě toho může být výhoda (ale i nevýhoda), že to je kreditní a ne debetní karta, tj. dá se s ní asi opravdu zaplatit skoro všechno.

Přesto ji mám většinou v zásuvce, s bezpečností to není nic moc a kdyby ji ukradli, je to snadno zneužitelné, její pojištění je předražený. A je to celý postavený na tom, že klient někdy škbrtne a oni mu to pak pořádně osolí - na můj vkus trochu banditskej systém. Až bude jiná varianta, radši se jí zbavím.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod mBankfan 10. 2. 2008 13:38

xls píše:... dá se s ní asi opravdu zaplatit ...
Přesto ji mám většinou v zásuvce ... A je to celý ... trochu banditskej systém... radši se jí zbavím ... /quote]

Obrázek
mBankfan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rop 10. 2. 2008 14:08

Mno ... tak to vidím že ji asi nedostanu .... přece jenom můj "viditelný" měsíční příjem je asi 2000 Kč :-D
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 2. 2008 20:13

mBankfan: jo, není špatná, kolegyně z bývalé práce jí má a lecky jí dost "zahránila život", když jí docházely finance.
Jenže smlouva se Citibank je tak trochu něco jako "smlouva s ďáblem". Veškeré poplatky související s odchýlením se "od normy" jsou dost vysoké, jak úroky tak takové drobnosti jako třeba přešvihnutí limitu. Je to docela zajímavá věc. Stačí abyste za měsíc utratili víc než je sjednaný limit a hned můžete bance přidat pětikilo a to i když peníze včas uhradíte. Místo aby to karta (banka) hlídala za vás a v "kritický okamžik" prostě odmítla platbu provést.
Další věcí je, že (aspoň podle informací v různých diskusních fórech) Citibank posílá vyúčtování z karty často v dost šibeničních termínech (tedy ne hned na začátku měsíce, jak by se slušelo) a tak je někdy na zaplacení "v termínu" čas opravdu jen pár dní.
Mnohé lidi třeba překvapí, že když včas nezaplatí celou měsíční útratu, počítá se jim úrok i v tzv. bezúročném období a to i z té částky, kterou zaplatili včas.
I úroveň call centra Citibank není zrovna nejlepší, jak máte nějaký problém - máte problém :-(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 10. 2. 2008 21:01

Já bych ještě přidal to, že to vyúčtování vypadá zmateně, způsob počítání limitu taky, kontrola čerpání přes infolinku nemusí být spolehlivý, pro on-line přístup potřebujete kalkulačku myslím za 550,- (v Bawag ji máte zdarma a při ztrátě se platí cca 200,-), nechtějí zřídit inkaso na celou částku.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Magistr Kelly 11. 2. 2008 11:06

PatrikChrz píše:Jenže smlouva se Citibank je tak trochu něco jako "smlouva s ďáblem". Veškeré poplatky související s odchýlením se "od normy" jsou dost vysoké, jak úroky tak takové drobnosti jako třeba přešvihnutí limitu. Je to docela zajímavá věc. Stačí abyste za měsíc utratili víc než je sjednaný limit a hned můžete bance přidat pětikilo a to i když peníze včas uhradíte. Místo aby to karta (banka) hlídala za vás a v "kritický okamžik" prostě odmítla platbu provést.
Další věcí je, že (aspoň podle informací v různých diskusních fórech) Citibank posílá vyúčtování z karty často v dost šibeničních termínech (tedy ne hned na začátku měsíce, jak by se slušelo) a tak je někdy na zaplacení "v termínu" čas opravdu jen pár dní.
Mnohé lidi třeba překvapí, že když včas nezaplatí celou měsíční útratu, počítá se jim úrok i v tzv. bezúročném období a to i z té částky, kterou zaplatili včas.
I úroveň call centra Citibank není zrovna nejlepší, jak máte nějaký problém - máte problém :-(b/quote]


Naprosto souhlasím.
Moje vlastní zkušenost za posledních cca. 15 měsíců s nimi rozhodně není pozitivní.
"Standardní" doba doručení výpisu je skutečně 10-12 (odesíláno z českých Budějovic), což v reálu z uváděné 21-denní lhůty na reklamace plateb dělá nějakých +- 10 dní.
Call centrum je kapitola sama pro sebe.
Převážně negativní zkušenosti ze Citi viz zde: http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=1677

Citi nebrat!!!
Magistr Kelly
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 11. 2. 2008 15:49

Souhlasím s těmi trošku nepřehlednými měsíčními výpisy.
Také nevím, podle čeho určují měsíční výši limitu a jaké jsou podmínky pro přidělení, přítelkyni nastavili 15 000/měsíc.
Já když o ni žádal, tak mi ji nevydali (dopis, že bohužel..bla bla).
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 2. 2008 23:07

mam cobrandovanou citi kreditni kartu typu CSA GOLD, mel jsem puvodne limit 111.000 Kc a nyni mam 155.000 Kc.

vyuzivam ji obcas a kdyz uz tak k bezurocnemu obdobi (kdyz jsem videl poplatky za vyber hotovosti tak mi bylo hned jasne ze z tehle karty nikdy nic v bankomatu nevyberu, a toho se drzim).

nemam zadne problemy s callcentrem, zadne problemy s kartou samotnou ani s vypisy, a za nasbirane CSA mile do programu OK Plus jsem si uz za dobu pouzivani stacil koupit 2 bonusove letenky a ted uz bych mel dost mili na dalsi letenku po Evrope.

takze ja si na tuhle kartu nemuzu stezovat a s klidem bych ji klidne komukoli znamemu doporucil.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Z 23. 2. 2008 22:18

Mám cobrandovanou kartu s O2, s dochvilností výpisů žádný problém (obvykle příjde do pěti dnů, takže mi na zaplacení zbývá dvacet). Výběr z bankomatu kdekoliv za 15 Kc.
Občas mám ale problémy s platbou přes internet, jakmile obchodník používá bránu ČS, tak si ani neškrtnu... Máte podobnou zkušenost?
Mr.Z
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 2. 2008 23:35

tu kartu O2 mas elektronickou nebo embosovanou? ciste teoreticky muze byt prave problem prave pokud mas tu elektronickou kartu Mastercard electronic.

ja s tou Citi CSA GOLD (embos. Mastercard) normalne platim i na netu v ceskych obchodech i pres branu Sporitelny a v pohode vsechno projde na prvni pokus.

Jinak se da vzdycky zavolat na CitiPhone linku a tam ti hned po transakci reknou proc to neslo. Ja tim platil zajezd u cestovky pres net a neproslo to, ihned jsem jim zavolal a poradili mi ze pry posledni transakce nebyla autorizovana diky spatnemu kontrolnimu cislo z druhe strany karty. Zkusil jsem to znovu a daval pozor pri zadavani toho cisla a hned to proslo OK. Nicmene to dokazuje ze pokud ti to neprojde meli by to tam videt ihned a mohli by ti poradit proc to nejde.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Z 24. 2. 2008 10:09

Díky za odpověď. Až budu příště platit a neprojde to, zkusím CitiPhone. Pro úplnost: Karta je neembosovaná, ale není označena jako MasterCard Electronic...
Mr.Z
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 24. 2. 2008 11:48

Přes bránu ČS jsem nedávno platil vstupenky do kina, jízdenky Studetagency a předplatné čacopisu a bez problémů... Ale možná to bylo tím, že jsem to platil kreditkou ČS ;-).
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 24. 2. 2008 13:09

Mr.Z píše:Díky za odpověď. Až budu příště platit a neprojde to, zkusím CitiPhone. Pro úplnost: Karta je neembosovaná, ale není označena jako MasterCard Electronic...E/quote]

ano sorry, zapomel jsem ze ty karty Citibank O2 jsou vydavane jako Mastercard unebmossed (neembosovana Mastercard). No vazne priste zkus CitiPhone a uvidis.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 24. 2. 2008 13:10

[quote="Tomáš Marný"oPřes bránu ČS jsem nedávno platil vstupenky do kina, jízdenky Studetagency a předplatné čacopisu a bez problémů... Ale možná to bylo tím, že jsem to platil kreditkou ČS ;-).>/quote]
no jeste aby mela CS problem s prijmanim vlastnich karet na svoji brane :)
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků