Dle obchodních podmínek jsou ovšem podobné transakce považovány za hotovostní, takže i pokud to technicky nyní třeba u některých internetových peněženek neuplatňují, neznamená to, že to nemůžou v budoucnosti kdykoliv ze dne na den změnit.
A proto mám nastaven hotovostní limit na nula. Pokud začnou uplatnovat, transakce by neměla projít. Pokud projde a chtěli by úročit, tak bych se hodně hádal...
Ma Citi Life s dodatkovou kartou. Nyni aktivoval Citi MALL, na kterou chce trvale a kompletne prejit a Life pak zrusit. Lze tu dodatkovou kartu nejak jednoduse presmerovat z te Life na MALL, aby tu dodatkovou nemusel rusit a znovu o ni zadat?
Toto mi před chvílí přišlo SMS od Citi: Dobry den, nedavno zaslana Citi bezkontaktni platebni nalepka neni bohuzel kvuli technickym problemum funkcni. Tento problem byl odstranen a v nasledujicich dnech Vam bude zaslana nalepka nova. Pro jeji aktivaci volejte CitiPhone +420233062222. Vase Citi kreditni karta je plne funkcni. Omlouvame se za tento problem a verime, ze Vam bezkontaktni nalepka zprijemni Vase budouci nakupy. Citibank;
Já tedy tu nálepku ani neaktivoval a ani ji aktivovat nehodlám. A vlastně ani nevím které z těch karet se to týká.
Taky mě štve, že v automatu na citiphone když chci zjistit nějaké informace (třeba kolik těch karet vlastně mám ) tak to nálepky bere za plnohodnotnou kartu a pak chvíli váhám, jestli je to skutečně moje
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.