od myšpulín 5. 11. 2012 17:25
V SMS je jen číslo karty a částka, v emailu je i jméno obchodníka. Mě chodí oboje, je to za jednu cenu.
-- 5. 11. 2012 17:29 --
Email:
Transakce na kreditní kartě
Vážená klientko, vážený kliente,
na Vaší Citi kreditní kartě byla provedena následující transakce vyšší než 500 Kč:
Datum: 04/11/2012 Číslo karty: XXXXXXXXXXXX1111 částka: 509.70 CZK Obchodník: GLOBUS ZLICIN PR
Pokud jste transakci neprováděli, prosíme, abyste co nejrychleji kontaktovali CitiPhone na telefonním čísle: +420 233 062 222.
S úctou
Citibank Europe plc, organizační složka
-- 5. 11. 2012 17:34 --
SMS: Vazeny kliente, na Vasi Citi kreditni karte XXXXXXXXXXXX1111 byla provedena transakce ve vysi 509.70 CZK . Citibank, tel. 233062222