Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 11. 2012 18:16

Čím to, že s Citi za 3 roky, co jejich kartu mám, žádné problémy nemám (kromě toho, že z počátku dost otravovali s nabízením pojištění, až jsem jim dal dost hlasitě a nevrle najevo, že o něj nestojím)?
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 4. 11. 2012 19:55

taky nemam s kartama zadny problemy. a to mam dve kreditky a jednu zlatou debetku. za 4,5 roku ani jeden problem 8-)
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 4. 11. 2012 20:03

Já jsem asi před týdnem kreditku Citi Life ztratil, to jsem ji neměl ani měsíc, zjistil jsem to až po dvou dnech. Neštěstí jsem věděl, kde jsem s ní naposledy platil, tak jsem tam zavolal a zjistil jsem od nich, že jsem ji tam zapomněl na pokladně (Albert Hypermarket). Tak mi ji vrátili, takže jsem z toho vybruslil OK, jinak bych měl problém, kdybych si ji musel zablokovat a zažádat o novou, tak bych hned musel začít platit měsíční poplatky. Takže já na problémy s kreditkou od Citi věřím, stačí, když uděláš jednou něco špatně, nebo něco opomeneš, a jsi v tom až po krk. Jednou to potká každého. Já to měl jen tak tak.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod saabik 4. 11. 2012 22:05

to, ze jsi zapomnel nekde kreditku neni problem banky, ale tvuj. svadet na banku vlastni neschopnost, to chce velkou davku objektivnosti!
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 4. 11. 2012 22:37

iura píše:Já jsem asi před týdnem kreditku Citi Life ztratil, to jsem ji neměl ani měsíc, zjistil jsem to až po dvou dnech. Neštěstí jsem věděl, kde jsem s ní naposledy platil, tak jsem tam zavolal a zjistil jsem od nich, že jsem ji tam zapomněl na pokladně (Albert Hypermarket). Tak mi ji vrátili, takže jsem z toho vybruslil OK, jinak bych měl problém, kdybych si ji musel zablokovat a zažádat o novou, tak bych hned musel začít platit měsíční poplatky.


Vydání náhradní kreditní karty je v Citi zdarma a naprosto bezproblémové, nebere se to jako nový produkt a na bonusy to nemá vliv.

Když jsem kartu zapomněl a v obchodě mi ji vrátili, stejně jsem chtěl vydat náhradní kartu (a na Citiphone mi to i doporučovali) - to, že teď máte kartu fyzicky v ruce, neznamená, že zítra s opsanými údaji prodavačka z toho Albertu nenakoupí na internetu.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 5. 11. 2012 04:23

Já bych řekl, že na bonusy to vliv má, možná by to mělo vliv na tu Extra Citi Life Premii, kdybych to v té době blokoval, protože jsem ji ještě neměl vyplacenou a určitě by to mělo vliv na ten odpuštěný poplatek za vedení karty v prvním roce. Proto jsem nic neblokoval a minimálně první rok ani nic blokovat nebudu a novou náhradní kartu raději ani nechci.
http://www.citibank.cz/czech/gcb/personal_banking/czech/static/pdf/cc_ben_n.pdf
Program výhod

6.4.1. Výše a podmínky získání Citi Life Prémií
Standardní Citi Life Prémie 2 %
Extra Citi Life Prémie 250 Kč
Maximální výše Citi Life Prémií získaných v zúčtovacím období 2 000 Kč
Extra Citi Life Prémie je poskytnuta za první Platbu za zboží a služby provedenou Hlavní nebo
Dodatkovou kartou a zaúčtovanou na Kartový účet do 30 dnů od data vydání nové Hlavní
karty vydané na základě uzavření Smlouvy nebo převodem z jiného Typu karty. V souvislosti
s Kartovým účtem lze získat Extra Citi Life Prémie pouze jednou. Extra Citi Life Prémie
nebude poskytnuta v případech, kdy se jedná o Kartu obnovenou, náhradní apod.


6.6. Vrácení měsíčního poplatku za vedení Karty
Po dobu prvních 12 měsíců od vydání nové Hlavní karty vydané na základě uzavření Smlouvy nebo
převodem z jiného Typu karty vrátí Banka Klientovi měsíční poplatek za vedení Karty připsáním
částky poplatku na příslušný Kartový účet, pokud Klient v daném zúčtovacím období provedl alespoň
jednu Platbu za zboží a služby Hlavní nebo Dodatkovou kartou. Poplatek za vedení Karty nebude
vrácen v případě, kdy se jedná o Kartu obnovenou, náhradní apod.


Přičemž já netvrdím, že to nebyla moje chyba, snažím se jen poukázat na to, že člověk je "tvor omylný" a Citi má v tomto směru velmi přísně uzpůsobené smluvní podmínky, jednou se sekneš, nebudeš mít např. na účtu dost disponibilních prostředků, Citi z něj nebude moct provést inkaso splátky a jsi v tom až po krk. Je to přesně tak, jak psal XLS:
xls píše:Zrovna Citi je přeborníkem, jak zákazníkům co nejelegantněji namydlit schody, a z tohoto hlediska je kreditka asi ten nejlepší produkt, jak se dostat do problémů a dát bance tučně vydělat.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 5. 11. 2012 09:11

S těmi extra prémiemi a poplatky, jak si označil tučně, je to myšleno tak, že při vydání náhradní karty nedostaneš další bonus, resp. další rok vedení zdarma. Aby si nějaký chytrák nemyslel, že po roce ztratí kartu a novou dostane s novými startovacími výhodami.

Jinak jsem s Citi také spokojen, žádný problém mě nepotkal. Možná se za blbost u Citi platí víc než jinde, já zatím svoji blbost směrem k bance neprojevil.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 5. 11. 2012 09:21

Dle mě je to stanoveno jinak, protože je tam napsáno, že se to počítá od vydáné nové hlavní karty a ne od vydání náhradní karty, ale zkoušet to nebudu. 8-)
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod S474N 5. 11. 2012 09:26

fc70 píše:Když jsem kartu zapomněl a v obchodě mi ji vrátili, stejně jsem chtěl vydat náhradní kartu (a na Citiphone mi to i doporučovali) - to, že teď máte kartu fyzicky v ruce, neznamená, že zítra s opsanými údaji prodavačka z toho Albertu nenakoupí na internetu.

To sice nakoupit muze, ale pokud je to cesky portal, tak to jde pres potvrzovaci SMS a navic si to zbozi musi nekam nechat zaslat.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iura 5. 11. 2012 09:45

Ono to není dobré vidět za každým člověkem zločince, kdyby to ta pokladní chtěla, tak si některé ty údaje z karty opíše, když jí tu kartu dávám do ruky a zbytek má na účtence vyjeté z pokladny, a nemusím tam tu kartu ani zapomínat.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kecinzer 5. 11. 2012 11:57

Já mám bohužel také již zkušenost se zapomenutou kartu, bylo to v JYSKu. Nechal jsem jí tam v sobotu a přišel na to až v úterý.
Měl jsem jí dočasně blokovanou necelý jeden den. Volal jsem několikrát na CitiPhone, kde mě opakovaně doporučovali si nechat udělat kartu novou. Potřeboval jsem ale následující víkend dělat větší nákupy, tak jsem si jí na víkend ještě nechal, ale hned v pondělí si zažádal o novou.
Přišla mi za 2 dny, žádné poplatky jsem neplatil ani nepřišel o žádné bonusy. Jen se mi změnilo číslo karty. Stále čerpám bezplatné vedení katy (ještě asi 4 měsíce).
Tady toho bych se fakt nebál.

Od vydání nové karty mám akorát jediný problém, a to že když volám na CitiPhone, tak mě to automaticky rovnou přepojuje na bankéře - dříve jsem si mohl vybírat citipremie přes automat. Ale je možné, že omylem volám na jiné číslo :).

iura:
Také jsem si původně nechtěl o novou kartu žádat. Ale celý víkend ve mě mrazilo s každou novou SMS (mám Citi Alert). A jestli si ty čísla někdo opíše, tak je nemusí použít hned.
V ČR je potřeba na placení nejen 16 místné číslo karty, ale také 3 místný CVV kód. Chtěl bych vidět, jak by si to stihla prodavačka přede mnou zapsat/zapamatovat. Nehledě na to, že ve většině krámů kartu již nedám vůbec z ruky - sám jí cpu do čtečky (Tesco, Lidl, Billa, Makro atd.).
Pokud tam tu kartu má ale několik dní, tak si to opsat problém není :))
kecinzer
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iura 5. 11. 2012 12:21

Šestnáctimístné číslo karty ji přímo vyjede na kopii účtenky, to si nemusí pamatovat, prodavačce stačí jenom zapamatovat datum expirace a CVV kód. Je spousta obchodů, kde dávám kartu z ruky, kdybych se měl bát každého prodavače, tak bych nemohl kartou nakupovat, naštěstí nejsem paranoik.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rodsten 5. 11. 2012 12:26

Na žádné účtenece nevyjede 16 místné číslo ale pouze poslední 4, takže by si dotyčný musel zapamatovat 12 čísel + CVV kod
Rodsten
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marvy 5. 11. 2012 12:28

iura píše:Šestnáctimístné číslo karty ji přímo vyjede na kopii účtenky, to si nemusí pamatovat, prodavačce stačí jenom zapamatovat datum expirace a CVV kód. Je spousta obchodů, kde dávám kartu z ruky, kdybych se měl bát každého prodavače, tak bych nemohl kartou nakupovat, naštěstí nejsem paranoik.


Já nevim jak je to u CITI Life ,ale nikdy jsem na účtence neměl celý 16ti místný číslo kreditky,ale pouze konečné 4 číslí , nebo první 4 číslí a konečné 4 číslí,jinak samý hvězdičky.
Kod na založení Twista s bonusem 300Kč pro oba je k dispozici u mne v profilu.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 5. 11. 2012 12:32

No protože ty nevidíš tu kopii účtenky, co si nechává prodavačka. Někdy se ale prodavačka splete a dá ti svoji kopii a tam to pak uvidíš, že je tam vytištěno celé číslo karty. :D
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků