Stránka 94 z 600

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 12. 2012 12:56
od Ondrasz
S4 jasně, že finanční důvody proč si udělat další se najdou, nicméně když vidím to jeho jebání se se zprovozněním dodatkové, tak by mě asi přešla chuť se milionkrát hádat s těma na infolajně a pak když potřebuju, tak pro jistotu s ní ani nezaplatit.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 12. 2012 16:37
od S474N
Ondrasz: a cetl si vsechno, co chtel? U nas zadani o dodatkovou byla jedna navsteva a hotovo. Od te doby normalne fungujeme.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 12. 2012 17:58
od MirdaM
scripta píše:Já bych tam tu bezkontaktní funkci ponechal, ale paranoici mají být za svůj strach řádně potrestáni. :-)


osobne, děkuji Ti za upřímně projevený názor.
:-) :-) :-)

-- 22. 12. 2012 18:08 --

S474N píše:Ondrasz: a cetl si vsechno, co chtel? U nas zadani o dodatkovou byla jedna navsteva a hotovo. Od te doby normalne fungujeme.


Chtěl jsem jen vypnout bezkontaktní funkci na hlavní i dodatkové kartě, tak jak mně to slibovali před spuštěním žádosti o obě karty - pouhým zavoláním na zákaznickou linku po aktivaci karty. Nic víc, nic méně.

-- 22. 12. 2012 18:40 --

Dnes již manželce funguje karta na čip a PIN (po včerejší obnově T-PINu). Jestli funguje zákaz bezkontaktních operací na této dodatkové kartě jsme vzhledem k větší řadě u kasy neměli odvahu zkoušet (rozdělit nákup na dvě části).

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 12. 2012 19:57
od MirdaM
Tak jsem zamkl váleček na nudle a poprosil manželku aby zavolala ještě jednou na zákaznickou linku již přes aktivační linku 800122228 (jsou po vysvětlení problému ochotni přepojit na zákaznickou linku). Přiřadili ji mobilní číslo pro elektronickou komunikaci k její kartě.

Přidal jsem si ji k mému IB, funguje to jak psal radecekh - po zalogování na mé logovací údaje zvolím číslo karty a pak dojde SMS mně nebo manželce, která ale vidí v IB jen své transakce.

Poté jsem odebral její kartu z mého profilu a založil jí její vlastní IB na její logovací údaje. Ve svém IB vidí také jen své operace (dodatková karta).

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 12. 2012 14:23
od MirdaM
Tak jsem s manželčinou dodatkovou kartou a zákazem bezkontaktních plateb po těch všech hovorech a extempore v bodě 0 - po třech zákazech se stále dá na rozdíl od mé hlavní karty bezkontaktně platit. Po prvé nějaký osel tvrdil nejprve že to nejde, pak bezkontaktní platby zakázal, druhý operátor je znovu zakázal - nechápu jak mohl zakázat zakázanou činnost a třetí operátorka tvrdila, že je na kartě zákaz bezkontaktních plateb nastaven.

Dle toho, jak se karta chovala po mé autorizaci na manželčiny údaje, kdy kartu evidentně zakázali, ale povedlo se jim to jen na transakce přes čip a PIN nikoliv na bezkontaktní, bych typl, že je karta nastavena na bezkontaktní transakce off-line na rozdíl od mé hlavní karty, u které jsem bezkontaktně po zákazu operátorkou nezaplatil aniž bych použil mezi zákazem a bezkontaktní platbou kontaktní operaci.

Laik žasne, odborník emigruje!

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 12. 2012 17:07
od MirdaM
158 a poslední předvánoční pokus: zavolal jsem na aktivační linku a chtěl jsem nějaké kartové specialisty, přepojili mě na servisní linku (ne na zákaznickou). Operátorka mně sdělila, že manželčina karta neměla nastavený zákaz bezkontaktních operací (co ti dva operátoři nastavovali a co viděla ta třetí mně není jasné). Bylo mně sděleno, že změny na účtu musí dělat jen majitel hlavní karty, nikoliv majitel dodatkové karty - žádný operátor zákaznické linky se nechtěl bavit ve věci zrušení bezkontaktních plateb na manželčině kartě se mnou a snažili se akci provést přes manželčinu autorizaci. Operátorka, co na mé kartě tuto akci úspěšně zvládla napoprvé také nechtěla provést stejný krok na manželčině kartě a chtěla, aby si zavolal sama.

Ještě nejásám až po odzkoušení.

Předčasný závěr:
1. operátoři zákaznické linky jsou dosti často mimo mísu
2. podávají zcela rozporuplné informace
3. udělají jen 1 krok a na dalších několik, které je třeba také udělat ani neupozorní, natož aby jej provedli
4. majitelé hlavni karty, neautorizujte se na dodatkové karty ve vlastnictví jiné osoby - zruší dotyčné osobě T-PIN a dočasně zablokují platby přes čip a PIN na kartě (bezkontaktní platby fungují kupodivu i přes tuto blokaci), dokud si dotyčná osoba nevyřídí na zákaznické lince nový T-PIN
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě

Snad tyto byť negativní zkušenosti někomu k něčemu budou, aby nekrvácel stejně jako my.

Pěkné vánoční svátky všem fóristům.

Howg.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 12. 2012 17:25
od LuiS_666
Pod body 1., 2., 3., sa podpíšem.

Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 12. 2012 22:46
od Tomáš Marný
"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Notýsek, umět sčítat a odečítat do 100 000. Fakt mně hlava nebere, proč si někdo musí obstarávat informace o zůstatku na klientské lince.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 12. 2012 23:02
od LuiS_666
Mne pre zmenu "hlava nebere" ako si dokazal vykonštruovať, že šlo len o základnú informáciu o zostatku.

Primárne šlo o to, že som na kartu poslal 30k, a peniaze na kartu nedorazili, hoci som ich posielal z účtu vedeného v CITI.....

Pointa príspevku bola v tom, že traja operátory vždy tvrdili čosi iné. Nakoniec to vyriešil nejaký supervizor, ktorý sam zavolal naspat po piatich telefonátoch na ich CITI phone linku....

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 00:18
od Tomáš Marný
"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Kolegyně v prácí říkávala "blbej jak Slovák". Pokoj všem lidém dobré vůle.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 00:30
od dr._lukas
Tomáš Marný píše:"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Notýsek, umět sčítat a odečítat do 100 000.


vítejme v roce 2012 :-) Myslím, že s takovou radou bys uspokojil maximálně klienty bývalé družstevní záložky, která měla donedávna podobně kokotské karty.. Jen tam byl ještě větší problém, že blokovali částky zdvojeně a určitě si nikdo nedržel limit na běžném účtu 100 tisíc

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 05:50
od LuiS_666
Tomáš Marný píše:"Podobná skúsenosť, ohľadom informácie o kartovom zostatku."
Kolegyně v prácí říkávala "blbej jak Slovák". Pokoj všem lidém dobré vůle.


Njn, v práci ste mali pretlak duševných mrzákov.....

Nabudúce píš radšej k téme, a svoje nacio-výlevy si nechaj do hospody ;-)

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 11:27
od MirdaM
MirdaM píše:
Předčasný závěr:
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě


Tak v bodě 5. byl závěr skutečně předčasný, dodatková karta i přes včerejší reaktivaci zákazu bezkontaktní funkce pracovnicí servisní linky na mou autorizaci stále funguje bezkontaktně ...

:-( :-( :-(

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 13:37
od S474N
dr._lukas: zalozky? Uz to nehul prosimte.

Re: Kreditní karta Citibank

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 12. 2012 15:29
od PatrikChrz
MirdaM píše:
MirdaM píše:
Předčasný závěr:
5. změny na účtu řešte přes autentizaci vlastníka hlavní karty vyjma autentizačních údajů dalších osob přidružených k hlavní kartě


Tak v bodě 5. byl závěr skutečně předčasný, dodatková karta i přes včerejší reaktivaci zákazu bezkontaktní funkce pracovnicí servisní linky na mou autorizaci stále funguje bezkontaktně ...

:-( :-( :-(

Člověče, tak si říkám, že kdybys tu svojí anabázi sepsal, mohl by z toho být zajímavý článek a možná by se tím zaplatily aspoň ty náklady za telefon :). Nechceš to nějak sesumírovat? Určitě by to někdo rád zveřejnil - Měšec, Bankovnipoplatky.com, Finexpert
Já Citi fakt nechápu - když už nabídnou zajímavý produkt, tak to vždy zazdí ukrutnou zákaznickou podporou, dokonce i skuteční bankovní odborníci musí problémy se Citi řešit přes finančního arbitra :shock: