Kontokorent ČS

Spotřebitelské úvěry, kreditní karty, leasing

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xtonda 20. 10. 2013 20:30

Jestli máš Air v místě bydliště, že tě nebude obtěžovat tam chodit do bankomatu, tak proč ne. Já ji sice mám poblíž, ale i tak by každý výběr byl zacházka cca 15 min, tak si radši pomocí karty Equa vyberu v kterémkoliv bankomatu kolem kterého přímo chodím.

Na kodex mobility bych se nespoléhal, součástí postupů v rámci kodexu totiž není vyřízení změny čísla účtu u dodavatelů služeb, to musíš zajistit sám, takže se může stát, že to dodavatel nezpracuje včas a může s tím být zbytečná komplikace.

Nejdřív založit nový účet, převést trvalé platby, zadat povolení k inkasu a pak to začít řešit u dodavatelů, až bude vše vyřízené a začnou inkasa chodit z nového, teprve pak rušit ten starý účet, nechat na něm pár stovek ať se to nedostane do mínusu případnými dobíhajícími poplatky, opouštěná banka to pak zašle kam se určí.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alex5 20. 10. 2013 20:32

Tak to udělám, trvalé příkazy a inkasa, přenesu na nový, nechám to měsíc abych měl jistotu že odchází jak mají (ty u cs samozřejmě zruším před termínem co se strhávají na servis24 to není problém) převedu peníze ze starého, nechám tam pro jistotu tak 200kč a pak požádám o zrušení, dík za info.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xtonda 20. 10. 2013 21:08

Inkasa neruš dokud nezačnou procházet z nového účtu, pokud to dodavatel nezmění, tak by platba ze starého účtu neprošla a byl zbytečný problém. Mě to takhle nezměnili v UPC a šlo to ze starého účtu, musel sem to urgovat, snad už to příští měsíc zvládnou.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 20. 10. 2013 22:18

Vklad hotovosti na účty vedené u ČS

Vkladový bankomat České spořitelny - 6 Kč
Přepážka - zdarma


Hm, zajímavé... 8-D
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alex5 20. 10. 2013 22:27

Jo tak to je, přepážka zdarma když vkládá vlastník učtu na svůj, pokud někdo jiný platí se, vkladový bankomat je za uvedený poplatek, výběr ještě beru těch 6kč ale že bance dávám peníze a ještě za to platím je z jejich strany tak trochu nefér, tyhle velké banky vydělávají na poplatcích neskutečné peníze, nic nového, pochybuji že by to tak měla v rakousku mateřská erste.

-- 20. 10. 2013 22:29 --

xtonda píše:Inkasa neruš dokud nezačnou procházet z nového účtu, pokud to dodavatel nezmění, tak by platba ze starého účtu neprošla a byl zbytečný problém. Mě to takhle nezměnili v UPC a šlo to ze starého účtu, musel sem to urgovat, snad už to příští měsíc zvládnou.

No jasně když to nezruším tak to ale může taky odejít dvakrát ne? i když, pokud na učtu bude jen pár stovek kvůli polatkům....radši až je zřídím zavolám na infolinky společností kam to chodí a nahlásím změnu banky a číslo učtu ze kterého budou odcházet, víc pro to asi udělat nemohu a až první platba z nové banky odejde, budu teprve v klidu, že je vše v pořádku.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xtonda 20. 10. 2013 22:34

Dvakrát by nemělo, buď to změní a odejde to z nového nebo nezmění a odejde ze starého, aby to odešlo dvakrát, tak by tam museli mít hodně velkej bordel.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alex5 20. 10. 2013 22:36

Dobře, ted mi inkasa odcházejí vždy ke 20tému v měsíci (takhle jsem je kdysi nastavil na pobočce v servis24 to změnit nejde), tak to na novém učtu u AB nastavím aby odcházely řekněme 10 nebo 15tého a pokud v pořádku odejdou ty u ČS můžu zrušit ne?
Ty inkasa z AB učtu udělám přímo na pobočce, čísla není problém opsat z výpisu abych měl jistotu.
Abychom si rozuměli, tou změnou u dodavatele, máš na mysli číslo učtu ze kterého platba přijde aby věděli že jde o mě ale to poznají i podle VS ve kterém je číslo smlouvy, radši to obvolám a nahlásím změnu banky a číslo učtu, to by měla bejt jistota.
Jak tak čtu přechod nebude rozhodně jednoduchý, ale když to všechno obvolám a správně zařídím, mělo by to klapnout.

Můžeme pokračovat v jiném tématu, tohle sem už nepatří a omlouvám se modům za OT, zkusím najít téma změna banky.

Třeba zde: viewtopic.php?f=316&t=1199170&st=0&sk=t&sd=a je celkem možné pokud na pobočce naznačím že chci odejít nabídnoui mi něco podobného, jsem u nich přece jen 16let ale moc tomu nevěřím...obrovská výhoda CS je sít bankomatů, ale platí to co jsem napsal dříve, pobočku Airbank mám kousek od baráku a cestou domů není problém se v bankomatu stavit, bezhotovostně kartou platím poměrně často a v případě nouze, se dá i terminál sazky za polatek 10kč, ty jsou snad všude v každé trafice či na pumpě.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 20. 10. 2013 23:10

Jj, síť bankomatů, před kterými neustále stepuje tak 10 lidí, zatímco u bankomatu konkurenční banky 5 metrů vedle není ani noha, to je fakt obrovská výhoda...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex5 20. 10. 2013 23:11

Nj...je to jak kdy, možná to bude tím že u CS má učty stále nejvíc lidí.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod gogospk 20. 10. 2013 23:22

Tomáš Marný píše:Jj, síť bankomatů, před kterými neustále stepuje tak 10 lidí, zatímco u bankomatu konkurenční banky 5 metrů vedle není ani noha, to je fakt obrovská výhoda...


No to je tedy ale blbej argument .... jestliže má spořka cca 5 milionů klientů a 1500 bankomatů, tak kde mají jejich klienti proboha stepovat? Před těma pěti bankomaty Airbanky nebo před "0" bankomatů slavné mBanky? Myslet , myslet ... a pak teprve psát ...
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 20. 10. 2013 23:22

Pochopitelně... Protože podle Gaussovy křivky má zhruba polovina lidí podprůměrné IQ.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex5 20. 10. 2013 23:29

Nj...taky je možnost ale u spořitelny zůstat a změnit učet na http://www.csas.cz/banka/nav/osobni-fin ... -d00022392 jak psal gogospk viewtopic.php?p=9768104#p9768104 a v servis 24 si nastavit výpisy zasílat jen emailem, ty papírové zrušit.
Ten měsíční poplatek by byl stále ale zase 1500bankomatů a široká sít poboček...z něčeho to platit musí, proto možná CS jako jedna z mála stále ty poélatky učtuje.
Stále váhám zda zůstat nebo přejít k Airbank či FIO Bance.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xtonda 21. 10. 2013 00:07

Alex5 píše:Dobře, ted mi inkasa odcházejí vždy ke 20tému v měsíci (takhle jsem je kdysi nastavil na pobočce v servis24 to změnit nejde), tak to na novém učtu u AB nastavím aby odcházely řekněme 10 nebo 15tého a pokud v pořádku odejdou ty u ČS můžu zrušit ne?

Jen pro ujištění, pojmem inkaso mám na mysli přímé inkaso z účtu na účet, nikoliv SIPO, v IB se nastavuje v sekci povolení inkasa, svolení k inkasu apod. A odchází tehdy, když si dodavatel dá příkaz k inkasu, ty akorát nastavuješ v IB limit částky a počtu, detailnost nastavení se liší podle banky.
Alex5 píše:Ty inkasa z AB učtu udělám přímo na pobočce, čísla není problém opsat z výpisu abych měl jistotu.

Mě by tedy přišlo pohodlnější nacvakat si to doma na PC, čísla jsou typicky na webu, stačí většinou jen zkopírovat.
Alex5 píše:Abychom si rozuměli, tou změnou u dodavatele, máš na mysli číslo učtu ze kterého platba přijde aby věděli že jde o mě ale to poznají i podle VS ve kterém je číslo smlouvy, radši to obvolám a nahlásím změnu banky a číslo učtu, to by měla bejt jistota.

U inkasa dává dodavatel příkaz ke stažení peněz, aby to po změně fungovalo musíš ty na novém účtě nastavit povolení aby účet dodavatele mohl stahovat a dodavateli nahlásit nový účet ze kterého má stahovat
Alex5 píše:Jak tak čtu přechod nebude rozhodně jednoduchý, ale když to všechno obvolám a správně zařídím, mělo by to klapnout.

Někomu něco diktovat do telefonu mi přijde jako způsob nejnáchylnější k tomu aby někdo někde něco spletl.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Alex5 21. 10. 2013 00:11

Dobře takže je třeba nastavit povolení aby učet dodavatele například pojisté u ČP si částku mohl stáhnout, informovat jej o změně čísla učtu a banky což jsem zmínil, to povolení jde přímo v IB u AirBank nebo je to jistější udělat na pobočce?
S tímhle jsem se setkal kdysi v případě životní pojistky, kvůli indexaci jsem musel zvýšit max. výši inkasa a paní na pobočce udělala patrně někde chybu takže to bylo bloklý...pojistovna se to snažila strhnout ale banka to nepovolila, naštěstí jsem na to ve výpisu přišel včas a na pobočce jsme to dali dohromady....pak se mi přišel omluvit i ředitel pobočky protože jsem tam udělal kapku dusno (dáma u přepážky byla poměrně arogantní a stále nemohla přijít na to proč to neodchází...) a dal mi nějaké propagační nesmysly jako kompenzaci...
Když čtu so mě čeká a jaké problémy můžou nastat říkám si jestli nakonec u CS nezůstanu...třeba když se zmíním o odchodu mi nabídnou učet na ty tři roky bez poplatků viewtopic.php?f=316&t=1199170&st=0&sk=t&sd=a ;-)
Jsem u nich sice 16let nikdy problém nebyl až ted ten s kontokorentem, ale i tak tomu moc nevěřím...

S voláním na infolinku a nahlášení nového učtu bych problém neviděl, pokud to ještě pro potvrzení pracovník zopakuje ne?, samozřejmě je možná i osobní návštěva ale to bych si na to raději vzal dovolenou...z práce se vracím k večeru.
Alex5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xtonda 21. 10. 2013 00:46

Já si vše radši dělám sám přes IB, povolení inkasa je naprostý základ, který každé IB musí umět.

Zbytečně to dramatizuješ, prostě povolíš inkasa v nové bance a nahlásíš nový účet a budeš hlídat jestli to chodí jak má, pokud neodejde ani z nové ani ze staré banky, ověříš co se děje u dodavatele a zaplatíš příkazem.

Pokud dají dobrou retenci, tak proč to nevyužít.

Já preferuju kontaktní kanály v tomto pořadí
1. Možnost nastavit účet pro inkaso přímo v administrativní aplikaci dodavatele, má např. T-Mobile.
2. Kontaktní formulář nebo mail, má např. UPC
3. Telefon
4. Osobní návštěva.
xtonda
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků