Partners kontra OVB

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2009 06:54

Myslím, že jak OVB, tak paní <censored> si z toho budou huby dělat.
1) můžeme si myslet, jaký jsme tu pupek světa, ale ve skutečnosti tyto stránky čte jen pár lidí, navíc ti, kteří již nějaké znalosti v pojištění mají - z těch si IŽP sjedná skutečně minimum z nich (a určitě ne u podobných společností jako OVB). A to z čtenářů je ještě značná část agentů, co se snaží ulovit nějakou tu ovečku na ostříhání :D
2) u agenta jde vždy v první řadě o prodej, když neprodá, nevydělává (na rozdíl od prodavačky v obchodě, která to má většinou "na háku" - koupíš, dobře, nekoupíš, taky dobře - vlastní zkušenost, pracuji pro jeden maloobchodní řetězec v ČR). Pokud paní dokáže manipulovat lidi a prodávat, tak jí nijak "neublíží", protože ona je ten, kdo je (OVB) živí - viz článek z E15. A to ten oceněný pan Štorek musel udělat jo průsery, že ho vyloučili, protože tihle lidé si málokdy útočí do vlastních řad. A přesto ho OVB ocenila jako nejlepšího prodejce - a k vyloučení došlo jen proto, že se za něj (to vyloučení) postavili Partners, kteří vznikli odštěpením od OVB (jo, není horší tornádo, než zhrzená manželka :D).

Názorný případ, že finanční poradenství se dá dělat BUĎ poctivě NEBO úspěšně :D
Deník E15 z 17. 3. 2009, strana 27 vlevo dole


Obrázek

No, nicméně ty jsi poučen a doufám, že pokud někdy budeš sjednávat jakýkoliv finanční produkt, tak budeš nejdřív přemýšlet a až potom podepisovat :D
Oni agenti jsou dnes takové odkladiště lidí, co nic neumí. Mám mezi nima pár známých a povětšinou to byli tací, co si nikdy nedokázali najít a udržet pořádnou práci. Na druhou stranu pokud je člověk aktuálně bez práce, může to být celkem jistota - pokud jdeš pracovat pro pojišťovnu. První dva, tři měsíce dostáváš poměrně slušný paušální plat a nemusíš za to ani nic moc odvádět. Obejdeš si pár pojišťoven a rok máš co dělat. Znal jsem i borce, co takhle "dělal" najednou pro 3 pojišťovny, samozřejmě je o tom navzdájem neinformoval :D.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 21. 3. 2009 10:43

PatrikChrz píše:. A to ten oceněný pan Štorek musel udělat jo průsery, že ho vyloučili, protože tihle lidé si málokdy útočí do vlastních řad. A přesto ho OVB ocenila jako nejlepšího prodejce - a k vyloučení došlo jen proto, že se za něj (to vyloučení) postavili Partners, kteří vznikli odštěpením od OVB (jo, není horší tornádo, než zhrzená manželka :D).



Ty jsi lhář. Jak ty tady můžeš dělat moderátora, to teda nechápu. Myslel jsem si, že tady jsi od toho, aby jsi psal seriózní a pravdivé informace, ale z více než poloviny sem píšeš lži a nesmysly.

V ČR existují dvě profesní organizace finančních zprostředkovatelů a poradců , USF ČR a AFIZ. AFIZ rozhodl bez jakýchkoli tlaků, alespoň jednou začal trošku fungovat.

Přijde mi, že si tu léčíš nějaké mindráky...... Tě nevzali v devatenácti do OVB? :-D :-D :-D
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2009 14:03

AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners, který postiženému klientovi předělával smlouvu. A to si piš, že si na to Partners dohlídli, aby se to nezametlo pod koberec; nevynechají žádnou příležitost si do OVB kopnout - stačí se podívat na jejich finmag.cz.

V devatenácti jsem ještě netušil co to OVB je, to jsem byl ještě na škole. Naopak, od OVB jsem dostal několik nabídek k práci - a ne nemám zájem pro žádnou podobnou společnost pracovat. Ještě jsem neslyšel, že by podobná společnost odmítla někoho, kdo má aspoň maturitu. Pravda, ano, pokud se nenaučí aspoň pár základních frází a/nebo aspoň trochu neprodává, tak ho nakonec stejně vyhodí, ale že by ho nepřijmuli? To by musel být fakt zoufalec.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 21. 3. 2009 17:35

PatrikChrz píše:AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners, který postiženému klientovi předělával smlouvu. A to si piš, že si na to Partners dohlídli, aby se to nezametlo pod koberec; nevynechají žádnou příležitost si do OVB kopnout - stačí se podívat na jejich finmag.cz.


Převzato z investujeme.cz:
Stížnost na poskytnuté služby ze strany Lukáše Štorka podal klient uváděný pod iniciály J.Š., který je v současnosti klientem poradenské společnosti Partners for Life Planning. Po posouzení stížnosti a předložených dokumentů dospěl Etický výbor k rozhodnutí, že jmenovaný člen AFIZ porušil čl. III. Etického kodexu AFIZ, neboť spotřebiteli neposkytl své služby kvalifikovaně, spravedlivě, čestně, poctivě, profesionálně a v souladu s nejlepšími zájmy spotřebitele.

Nechápu, o jakém agentovi tu mluvíš? Opět se ukazuje, že o tom nic nevíš a snažíš se tu psát moudra, ale píšeš tu samé lži a pomluvy.

A můžeš mi dát prosím nějaký odkaz na finmag.cz, kde Partners kope do OVB? Jestli myslíš nějaký článek s pravdivými fakty, tak to je teda kopání.... Ale dej mi odkaz, rád si to přečtu.


PatrikChrz píše:V devatenácti jsem ještě netušil co to OVB je, to jsem byl ještě na škole. Naopak, od OVB jsem dostal několik nabídek k práci - a ne nemám zájem pro žádnou podobnou společnost pracovat. Ještě jsem neslyšel, že by podobná společnost odmítla někoho, kdo má aspoň maturitu. Pravda, ano, pokud se nenaučí aspoň pár základních frází a/nebo aspoň trochu neprodává, tak ho nakonec stejně vyhodí, ale že by ho nepřijmuli? To by musel být fakt zoufalec.


A zase narážíme na to, že nemáš informace z boru, tudíž to opět není pravda. Hodně lidí se odmítá, dle mých informací.

PatrikChrz píše:Oni agenti jsou dnes takové odkladiště lidí, co nic neumí. Mám mezi nima pár známých a povětšinou to byli tací, co si nikdy nedokázali najít a udržet pořádnou práci.


Nikdo z nich nic neumí a je na tom postaven byznys, co? Ty jsi myšlenka :-D :-D :-D :-D
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod radim33 21. 3. 2009 18:27

PatrikChrz píše:Oni agenti jsou dnes takové odkladiště lidí, co nic neumí. Mám mezi nima pár známých a povětšinou to byli tací, co si nikdy nedokázali najít a udržet pořádnou práci. Na druhou stranu pokud je člověk aktuálně bez práce, může to být celkem jistota - pokud jdeš pracovat pro pojišťovnu. První dva, tři měsíce dostáváš poměrně slušný paušální plat a nemusíš za to ani nic moc odvádět. Obejdeš si pár pojišťoven a rok máš co dělat. Znal jsem i borce, co takhle "dělal" najednou pro 3 pojišťovny, samozřejmě je o tom navzdájem neinformoval :D.


No, odkladiště lidí, co nic neumí, tak to na první pohled vypadá. Faktem je, že kvalitní prodejce pojištění, takový, který klientovi prodá jakž takž takovou pojistku, kterou potřebuje, pravdivě mu ji vysvětlí, je schopný pružně reagovat na jedinečnosti toho klienta a získat si tím jeho dlouhodobou důvěru, se učí nejméně rok, spíše ale více let. Jenže takových 12 prodejců z 15, to je zhruba počet prodejců připadajících na jednoho manažera pojišťovny, který jim ze strany pojišťovny dělá servis, fungují 2 - 4 měsíce, uloví smlouvy u svých známých a potom se zarazí, přestanou nosit smlouvy a končí. Za tuto dobu se stihnou na školeních akorát našprtat jednotlivá pojištění a beze změny a přídavku vlastní osobnosti našprtat od školitelů prodejní metody. A klient to pochopitelně pozná, že je na schůzce s prodejcem, který jen bezduše papouškuje to, co do něho nalili. Takhle se rodí i většina bouchačů, školitelé prodeje na školeních do prodejců "nalejou" přirozeně ty nejagresívnější prodejní praktiky, které ještě procházejí, protože morální odpovědnost nepadá na školitele, ale na ty prodejce, co ty smlouvy vecpou klientům. Teprve až po nějaké době takový člověk začne uvažovat a prodejní metody potom upravovat sobě na míru. Pokud přirozeně bude stále uzavírat pro pojišťovnu nové smlouvy, jinak se tam neudrží. Takže ze vzorku řekněme 15 prodejců pojištění třetina, polovina každý měsíc neustále končí a noví přicházejí. Klient se potom mnohem častěji setká s těmi začínajícími, co toho skutečně moc neumí než s těmi, co tam pracují už roky. A ti, co prodávají pojištění už roky, toho na druhé straně ví o prodeji tolik, že by se v pohodě uživili přímým prodejem čehokoliv.
Ale skoro bych řekl, že takový přímý prodej například pojištění, bude mít zřejmě zhoubný vliv na všeobecné znalosti a rozhled toho člověka. Sleduji dost často vědomostní pořady, párkrát jsem zaznamenal v AZ kvízu účast prodejců pojištění a obecně prodejců finančních produktů a co si pamatuji, vždycky, a někdy dost katastrofálně vyhořeli. Bylo jasně vidět, že by to dokázali bez problémů okecat, kdyby dostali příležitost, vypadali důvěryhodně, ale prostě nevěděli...

t_jirka píše:Dobrý den,
zhruba před rokem jsem si nechal od jednoho agenta od OVB zřídit životní pojištění s tím, že to budu mí na spoření a agent mi při počítání částky, počítal úrok 8%. Částka je 1000kč. Vyšla naprosto nesmyslná částka přes 3mil. za 38let. Teď když jsem si pročetl tohle fórum, tak jsem zjistil, že se mi nepočítá úrok z 1000kč, ale pouze z toho, co zbyde potom co si z toho část vezme pojišťovna a navíc, že úrok 8% je hodně nesmyslný. Produkt samozřejmě co nejdřív zruším (abych tam už v dubnu neposlal peníze). Mám nějakou možnost, jak peníze, který jsem tam poslal (12000), nějak z agenta dostat zpátky, třeba si někde stěžovat. Při podpisu smouvy mi záměrně lhal a tvářil se že se mi celejch 12000 řočně bude úročit 8%. Cítím se podveden.


No, už před dvěma roky u těch dvou pojišťoven, co jsem pro ně dělal, se pro klienta výpočet té výsledné částky dělal přímo u něho na noťasu a tiskl a když se klient rozmýšlel, nechával se mu ten papír k prostudování. Přirozeně když se rozhodl pro konkurenci, tak se to od něho stahovalo, nebyl zájem tyhlety věci konkurenci servírovat na podnosu, klient by jim to určitě ukázal. Dneska po dvou letech už to musí být úplná samozřejmost i u nejchudšího začínajícího prodejce. Kdo ten papír nedodá, nemůže být solidní.
Co se týká výše uvedeného počítání úroku, je to typická začátečnická chyba, já myslím, že u prodejců bez finančního vzdělání se objevuje dost často. Mělo by to jít odhalit při studiu výpočtu té konečné částky.
radim33
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2009 19:59

30kveten2004 píše:
PatrikChrz píše:AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners, který postiženému klientovi předělával smlouvu. A to si piš, že si na to Partners dohlídli, aby se to nezametlo pod koberec; nevynechají žádnou příležitost si do OVB kopnout - stačí se podívat na jejich finmag.cz.

Nechápu, o jakém agentovi tu mluvíš? Opět se ukazuje, že o tom nic nevíš a snažíš se tu psát moudra, ale píšeš tu samé lži a pomluvy.


V půlce ledna jsem jménem jednoho klienta podával stížnost na Etický výbor AFIZu kvůli poradci, který se klienta pokusil velmi ošklivě oškubat. A AFIZ prokázal, že opravdu funguje a slova o péči o klienty nejsou pouhou frází.

Pro zajímavost proto přetiskuji tiskovou zprávu, kterou AFIZ po rozhodnutí vyloučit Lukáše Štorka, odměňovaného a vyzdvihovaného poradce OVB, vydal. Je to skutečně poučné čtení.

http://www.prouza.cz/2008/02/afiz-funguje.html
30kveten2004 píše:A můžeš mi dát prosím nějaký odkaz na finmag.cz, kde Partners kope do OVB? Jestli myslíš nějaký článek s pravdivými fakty, tak to je teda kopání.... Ale dej mi odkaz, rád si to přečtu.


Ona hranice mezi lživou informací a subjektivně podanou informací je poměrně "mlživá". Ale i tak jsem neuvedl, že by podávali přímo lživé informace (ono se to dá celkem blbě dokázat), ale za nefér považuji, pokud pro konkurenční boj používají interní informace, které získali v době, kdy pro OVB pracovali, např. tento článek:
http://www.finmag.cz/clanek/3414/

Ale o OVB se Partners na svém serveru otře každou chvíli. Zajímavé, že o jiné společnosti (ZFP, AWD nebo menší typu Renomia apod) nikoliv nebo ve výrazně menší míře, přestože navzájem si všechny tyto společnosti nemají co vyčítat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 21. 3. 2009 22:59

PatrikChrz píše:AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners, který postiženému klientovi předělával smlouvu.

V půlce ledna jsem jménem jednoho klienta podával stížnost na Etický výbor AFIZu

http://www.prouza.cz/2008/02/afiz-funguje.html


Tomáš Prouza je agent? Agent z Partners?
http://www.partners.cz/o-nas/tomas-prouza/



30kveten2004 píše:A můžeš mi dát prosím nějaký odkaz na finmag.cz, kde Partners kope do OVB? Jestli myslíš nějaký článek s pravdivými fakty, tak to je teda kopání.... Ale dej mi odkaz, rád si to přečtu.

PatrikChrz píše:Ona hranice mezi lživou informací a subjektivně podanou informací je poměrně "mlživá". Ale i tak jsem neuvedl, že by podávali přímo lživé informace (ono se to dá celkem blbě dokázat), ale za nefér považuji, pokud pro konkurenční boj používají interní informace, které získali v době, kdy pro OVB pracovali, např. tento článek:
http://www.finmag.cz/clanek/3414/

Ale o OVB se Partners na svém serveru otře každou chvíli. Zajímavé, že o jiné společnosti (ZFP, AWD nebo menší typu Renomia apod) nikoliv nebo ve výrazně menší míře, přestože navzájem si všechny tyto společnosti nemají co vyčítat.



Ty jsi strašný pokrytec. Na tento článek se tu odvoláváš už po několikáté, ale vždycky to bylo v tom smyslu, že provize až 200 % RP. Jenže kdyby tento článek na finmagu nevyšel, tak jsme o hodně informací chudší. Já nemám proti pravdivým informacím vůbec nic. A jestli je říkat pravdu konkurenční boj? ....... To tvoje myšlení často nechápu.

A články tam jsou i o jiných společnostech, ale vysvětlovat ti, že nějaký článek je reakce na nějakou věc nebo PR článek konkurence, je asi těžké....
http://www.finmag.cz/clanek/3415/
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2009 07:50

30kveten2004 píše:Tomáš Prouza je agent? Agent z Partners?
http://www.partners.cz/o-nas/tomas-prouza/

No, řekl bych že je to ještě horší:
Spolumajitel a ředitel pro rozvoj finančně-poradenské firmy Partners For Life Planning.
Jestli zároveň i prodává, nevím, podle mě to nemá zapotřebí "strkat někam nohu do dveří", ale je možné, že nějaké "velké ryby" si utéct nenechá. Pokud bych ale vzal širší definici slova agent (tedy zástupce, někdo kdo hájí zájmy své firmy), tak určitě je.

Chtěl jsem tím zdůraznit, že za vyloučením Lukáše Štorka opravdu stáli Partners. Pokud by klient podal stížnost sám (jako že je minimální šance, že by jí podal, že by vůbec věděl, že jí může podat a pravděpodobně by jí ani nezvládl "neprůstřelně" napsat), tak by se nejspíš opět (jako spousty jiných) zametla někam pod koberec, ovšem tím, že se za to postavili Partners celou svojí silou, tak se to prostě pod koberec zamést nedalo.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 22. 3. 2009 08:33

Tomáš Prouza
ředitel pro rozvoj a péči o klienty, místopředseda představenstva Vystudoval VŠE v Praze a na britské Open University získal titul MBA. Během studia pracoval v Nadaci Patriae a jako český a ekonomický redaktor česko – anglického měsíčníku The Prague Tribune. V roce 2000 spoluzaložil a do roku 2004 řídil server Peníze.cz. V létě 2004 se stal náměstkem ministra financí s odpovědností za finanční trhy a mezinárodní vztahy. Je známým obhájcem etiky a informační otevřenosti finančních institucí a prosazuje férový přístup ke klientům; od roku 2005 je mimo jiné místopředsedou Etického výboru AFAM. V roce 2007 působil půl roku jako ombudsman Poštovní spořitelny, druhé největší banky v ČR. Ochraně klientů se věnuje i jako expert Světové banky, je předsedou Akademie finančních poradců. Vedle různých médií publikuje i na svém serveru www.prouza.cz.


Úplně nesmyslně tu střílíš do Prouzy a Partners. A přitom je jasné, že ten poškozený klient s největší pravděpodobností neví, kam se v takovém případě obrátit, od toho tu jsou právníci.

PatrikChrz píše:A to si piš, že si na to Partners dohlídli, aby se to nezametlo pod koberec; nevynechají žádnou příležitost si do OVB kopnout


Partners o tom nerozhodovali:-) Už to pochop.
Ale je jedině dobře, že se tento případ vyřešil a výsledek je takový, jaký je. Jak by se ti líbilo, kdyby Štork obral nějakou tvou kamarádku, které končí stavebko, o nějakých 200.000,- Kč, že by je rozpustil na dva roky do IŽP?

A podle tvé definice slova agent je teda každý Čech agent, tedy každý pracující Čech......
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2009 09:30

Tak se znovu vrátíme na začátek. Já jsem napsal, že:

AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners,

A ty jsi mi oponoval:
Nechápu, o jakém agentovi tu mluvíš?

Tak jsem doplnil, že to byl Tomáš Prouza, který je jedním ze spolumajitelů Partners.

Také jsem nenapsal, že by si to vyloučení Lukáš Štork nezasloužil; bohužel těch, kteří by si to zasloužili je mnohem víc. Ale v této kauze vůbec nešlo o klienta, ale o klasický konkurenční boj; resp. zneužití této kauzy k uškodění společnosti, které ještě před 3 lety byli součástí (to jim ty jejich praktiky nevadily :D ).

Z té kauzy vyplynulo, že Štork měl těch průserů víc, ale do té doby, než se za jeho potrestání postavil představitel jednoho z významných hráčů na trhu se mu nic nestalo. Takže ano, za vyloučení Štorka opravdu stojí Partners. Pokud by napsal stížnost opět klient sám, 100 % by vyloučen nebyl (jako by to něco znamenalo). Stejně jako se postarali o medializaci tohoto případu - viz článek v E15, který rovněž napsal člověk, který pracuje v Partners.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 22. 3. 2009 10:05

Bohužel nemáte pravdu, agente Chrzi.
Ale co se teda Partners povedlo, tak nasadit svého agenta Pavla Kohouta do NERVu ( Národní ekonomická rady vlády) :D :D :D

A agent Tomáš Prouza, to je teda hustej agent!!!!

A ještě jedna věc.

Také jsem nenapsal, že by si to vyloučení Lukáš Štork nezasloužil; bohužel těch, kteří by si to zasloužili je mnohem víc. Ale v této kauze vůbec nešlo o klienta, ale o klasický konkurenční boj; resp. zneužití této kauzy k uškodění společnosti, které ještě před 3 lety byli součástí (to jim ty jejich praktiky nevadily :D ).


Co s tím může dělat obchodní síť jakékoli poradenské firmy? Nic......
Kdyby ty praktiky nevadily, tak jsou stále v OVB a nemuseli zakládat novou firmu:-)
Přemýšlej trošku, prosím, agente Chrzi.
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2009 10:41

No myslím, že jsme se trochu odchýlili od tématu, tak jsem to raději rozdělil.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 22. 3. 2009 11:36

Já tedy nevím, oč se přete pánové ;-) Podle mého soudu jsou jedni za 18 a druzí bez 2 za 20. Nechci říkat, že většina, ale nemálo lidí bylo nejdříve v OVB a pak v Partners a časem budou zase pod jinou hlavičkou a neviděl bych to tak, že to bylo proto, že se jim v OVB nelíbily ty či ony praktiky, ale spíše proto, že přelétavci čují příležitost dostat se na vyšší posty v nové struktuře, neb v té stávající už pro sebe moc šancí nevidí. Občas sleduji zajímavé přestřelky v diskusích na www.investujeme.cz :-) Ať tak či onak, je to stále stejné, stále se vám snaží vnutit produkty, které nutně nepotřebujete, stále je primární především provize za sjednané produkty, stále dochází k tlaku na rušení předchozích smluv a zakládání nových atd.

Nechtěl bych radit uvedeným firmám, jak vyplácet své pěšáky, ale pokud by byl každý zainteresován na svých vlastní silou získaných klientech po celou dobu existence jejich smluv a ne jen za první 2 roky, pak by byli klienti byli mnohem spokojenější.
Bohužel (a to neplatí jen v pojišťovnictví, ale třeba i v prodeji HP produktů v IT) jsou prodejci zainteresováni především na prodeji novinek, než na dlouhodobém čerpání služeb a spokojenosti.
Ruprecht001
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 3. 2009 11:59

Ruprecht001: jen bych mírně opravil, oni nejsou zainteresováni první 2 roky, ale celé :D 3 roky :D, proto také po této době pravidelně obcházejí své ovečky na ostříhání :D

Bohužel je to tak a všude - pojišťovny, banky, firmy,... věnují příliš velké množství prostředků do získání nových klientů a jen minimálně se starají o ty staré, a když, tak až v momentě kdy mají zájem odejít - tzv. retenční nabídky, ale ty jaksi v pojišťovnictví z principu nejsou možné (aspoň ne u rezervotvorných produktů - u rizikových ano a používají se - v našem bytovém družstvu nám pojišťovna snížila pojistné u pojištění domu na polovinu, když jsme chtěli odejít)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 22. 3. 2009 13:00

PatrikChrz píše:AFIZ rozhodl na základě podání, které podal agent z Partners, který postiženému klientovi předělával smlouvu..


Nedá mi to a ještě to musím zvýraznit, že to prostě bylo jinak. Prouza určitě nikomu nepředělával smlouvy:-)

Toto je můj poslední komentář příspěvků agenta Patrika Chrze, už mě nebaví číst ty jeho lži a polopravdy.
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků