IŽP jako levnější úrazovka

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod snowstorm 9. 11. 2010 13:02

Dobrý den všem,

rád bych poprosil o nezávislý pohled.

Je mi 21, studuji, pracuji a často jezdím autem. Z toho důvodu jsem uvažoval o nějakém úrazovém/rizikovém (je v tom rozdíl?) pojištění. Navštívil jsem Partners (líbí se mi jejich nevnucovací strategie) a požádal o nějakou nabídku.

Nabídli mi IŽP - Aegon Invest & Life. Riziková skup. I; Sport 0 (jen rekreačně)

smrt: 100 000 (nechtěl jsem víc, zatím nikoho neživím)
trvalé následky: 1 000 000 + progresivní plnění 1 000 000
zproštění od placení v případě invalidity
závažná onemocnění 500 000
hospitalizace: 500,- / den (nechal jsem si zvýšit z původně navrhnutých 300,-)

Délka IŽP je na 44 let, což je pro mě nepředstavitelná doba.

Investiční složka: 500,-
Pojištění: 324,- Kč

Prý je to levnější, než kdybych si uzavřel čistě rizikovou pojistku na tato krytí. Navíc se mi tady akumuluje nějaká rezerva. Nechápu to jako investici, ale jako "lepší" úrazovku.

Je to úplný nonsenc? Děkuji
snowstorm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 9. 11. 2010 13:31

A proc si tam budes "sporit"?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inženýr

Odeslat příspěvekod snowstorm 9. 11. 2010 14:07

S474N píše:A proc si tam budes "sporit"?

Přemýšlím tak, že tu úrazovku nechci jenom na rok. A buď si budu platit za 800,- úrazovku (jestli je tady někdo kdo mi stejná krytí někde nabídne za 400,-, tak nechť mi napíše) a nebo za 500 + 300 IŽP a mám tam nějaké odkupné, které u té úrazovky nemám.
snowstorm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 4honza 9. 11. 2010 14:14

Protoze v IZP to bez sporici slozky nejde :-)
4honza
Diskutér

Odeslat příspěvekod Joshua_ 9. 11. 2010 17:10