IŽP Dynamik - co s ním?

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod S474N 14. 12. 2012 16:05

mikicz: ano, jednu linku a za ni IVR a rozdeleni podle kategorii, ktere spada na konkretni oddeleni. Tedy objednavky sluzeb padaji na klasickou obchodni linku, vypovedi smluv na retenci a technicke problemy prave na technickou podporu.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 14. 12. 2012 16:14

znám hodně linek bez IVR (třeba růžovomobilní pro firmy) kde se k technikům nedostanete jinak než přes živé lidi. A často to je na několik telefonátů...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 14. 12. 2012 18:07

Ruzovy buzny neznam, ale v kazdem pripade se shodneme, ze pokud budes volat s technickym problemem, tak ti urcite nebudou nic prodavat.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 14. 12. 2012 18:27

obvykle nabízí upgrade na pro ně výhodnější produkt...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yowie 14. 12. 2012 18:54

mikicz píše:obvykle nabízí upgrade na pro ně výhodnější produkt...


Ale i kdybys na kdejakou blbost po telefonu kývnul, tak ti stejně musí poslat smlouvu k podpisu, takže máš, narozdíl od setkání s dotěrným poradcem, dost času se nad tím zamyslet, pročíst si VOP a případně smlouvu nepodepsat a hodit do koše...
yowie
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mikicz 14. 12. 2012 19:26

u tmobile? tos asi ještě nezahlédl jeden z těch desítek případů lidí co se na internetu vztekají jak s nima tmobile uzavírá a prodlužuje smlouvy.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 14. 12. 2012 19:30

Přesně tak... Ty-Debile aktivuje něco "na zkoušku", za 3 měsíce to začne účtovat a při reklamaci zjebe zákazníka, že to (= nevyžádanou a neodsouhlasenou službu) měl včas vypovědět.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yowie 14. 12. 2012 19:59

mikicz píše:u tmobile? tos asi ještě nezahlédl jeden z těch desítek případů lidí co se na internetu vztekají jak s nima tmobile uzavírá a prodlužuje smlouvy.
Tomáš Marný píše:Přesně tak... Ty-Debile aktivuje něco "na zkoušku", za 3 měsíce to začne účtovat a při reklamaci zjebe zákazníka, že to (= nevyžádanou a neodsouhlasenou službu) měl včas vypovědět.


S T-mobile nemám zkušenost. Ale rozhodně nepopírám, že to možné je. Podobně kdysi podnikala společnost Capital Partners, jejíž magagement dnes povětšinou kroutí roky v krimu.

Ale bavíme se o pojištění. Nedávno z českého trhu odešla Direct pojišťovna a její kmen, včetně mě, převzala Uniqa. Zavolali mi, nabídka zněla zajímavě, tak jsem řekl ok. Za pár dnů přišla smlouva, kterou jsem pročetl, podepsal a odeslal zpět.

Zkusil jsem ještě pro jistotu kontaktovat Kooperativu, ale to samé by stálo asi pětkrát tolik, tak jsem s díky odmítl a podepsal smlouvu od Uniqy.
yowie
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 14. 12. 2012 20:14

To se hluboce mýlíš... UNIQA žádný kmen nepřevzala, Direct stále existuje, jen neuzavírá nové smlouvy. UNIQA kontaktuje klienta v případě, že mu smlouva u Directu končí, a nabídne mu přechod za stejných podmínek, jako měl u Directu.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yowie 14. 12. 2012 20:59

Tomáš Marný píše:To se hluboce mýlíš... UNIQA žádný kmen nepřevzala, Direct stále existuje, jen neuzavírá nové smlouvy. UNIQA kontaktuje klienta v případě, že mu smlouva u Directu končí, a nabídne mu přechod za stejných podmínek, jako měl u Directu.


To co tvrdíš, alespoň podle tohoto článku, platilo jen do listopadu:

http://www.autofox.cz/index.php?idx=34966

Nebo co jiného, než určitá forma převzetí kmene, znamená tato věta: "Od listopadu začala Uniqa likvidovat pojistné události klientů Direct Pojišťovny."
yowie
Nadšenec

Odeslat příspěvekod kamey 14. 12. 2012 23:03

No, mezi smlouvou a pojistnou událostí je docela malinký rozdíl. Možná časem zjistíš jaký.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 12. 2012 10:26

To yowie: Ty máš asi problémy s chápáním, že? Pokud se nás domluví 10 a přejdeme od Kooperativy k UNIQA, tak to znamená, že UNIQA určitým způsobem přebrala část kmene Kooperativy?

Takže ještě jednou a pomalu: UNIQA žádný kmen ani jeho část nepřebrala, přebírá pouze klienty, kterým u Directu končí smlouva a kteří souhlasí s tím, že přejdou k UNIQA. Samozřejmě mohou říct, že nemají a jít třeba k Triglavu.

A kromě toho na základě dohody obou pojišťoven likviduje UNIQA pojistné události Directu (ono by se jinak taky mohlo stát, že pojistnou událost začne likvidovat Direct a než ji stačí zlikvidovat, definitivně skončí). Pojistné smlouvy jsou ovšem stále Directu.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yowie 15. 12. 2012 11:37

Tomáš Marný píše:To yowie: Ty máš asi problémy s chápáním, že? Pokud se nás domluví 10 a přejdeme od Kooperativy k UNIQA, tak to znamená, že UNIQA určitým způsobem přebrala část kmene Kooperativy?

Takže ještě jednou a pomalu: UNIQA žádný kmen ani jeho část nepřebrala, přebírá pouze klienty, kterým u Directu končí smlouva a kteří souhlasí s tím, že přejdou k UNIQA. Samozřejmě mohou říct, že nemají a jít třeba k Triglavu.

A kromě toho na základě dohody obou pojišťoven likviduje UNIQA pojistné události Directu (ono by se jinak taky mohlo stát, že pojistnou událost začne likvidovat Direct a než ji stačí zlikvidovat, definitivně skončí). Pojistné smlouvy jsou ovšem stále Directu.


Máte pravdu, o klasické převzetí kmene se nejedná. Já jako klient Directu, nyní Uniqy, vycházel z dřívějších informací, kdy se teprve řešila případná spolupráce/převzetí s jinými pojišťovnami. Viz. např:

http://www.triglav.cz/o-nas/novinky/o-k ... rhu-zajem/

Nakonec se ale direct v podstatě prodává po částech. Žádná pojišťovna neměla zájem převzít Direct jako celek. Ono 75 000 klientů není zase tak moc a navíc jsou, stejně jako já, cenově rozmlsaní...

http://zpravy.e15.cz/byznys/finance-a-b ... rum-925857
yowie
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mikicz 15. 12. 2012 12:10

cenově rozmlsaní? Direct mi ve srovnání vycházel vždy o 10% dražší než rozežraná kooperativa co jsem měl tehdy.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 15. 12. 2012 12:14

Direct měl naprosto zvláštní cenovou politiku, takové "arabské tržiště". Kdo se nechal, toho oškubali, kdo ne, tomu byli schopni nabídnout zajímavou cenu. Takže každý rok vypovědět smlouvu a čekat, co nabídnou za retenci nebo jako novému klientovi. Možná nejspíše proto se vyhýbali všem možným srovnávačům.

Každopádně je pravda, že to, že je levný byla spíše jeho pověst, než skutečnost.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků