IŽP Dynamik - co s ním?

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod .neo 3. 11. 2012 18:57

Také bych chtěl zrušit Dynamik, mám ho od roku 2005 a platím 400 měsíčně, čili bych tam měl mít nějakých 36 000. Mám pro ČP takovou nabídku, založil bych si u nich penzijní připojištění v případě, že by mi vyplatili celou částku. Myslíte, že by tomu byly na pobočce přístupní?
.neo

Odeslat příspěvekod kamey 3. 11. 2012 19:06

.neo píše:Také bych chtěl zrušit Dynamik, mám ho od roku 2005 a platím 400 měsíčně, čili bych tam měl mít nějakých 36 000. Mám pro ČP takovou nabídku, založil bych si u nich penzijní připojištění v případě, že by mi vyplatili celou částku. Myslíte, že by tomu byly na pobočce přístupní?


Jéžiš, to je zase dotaz - proč by to měla ČP dělat? Chce to přečíst VPP, tam je napsáno, že to nejde. Jedině převést do nového IŽP = z bláta pod okap.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 11. 2012 00:30

.neo píše:Také bych chtěl zrušit Dynamik, mám ho od roku 2005 a platím 400 měsíčně, čili bych tam měl mít nějakých 36 000. Mám pro ČP takovou nabídku, založil bych si u nich penzijní připojištění v případě, že by mi vyplatili celou částku. Myslíte, že by tomu byly na pobočce přístupní?

Je to vysoce nepavdepodobne. Za prodej tohoto produktu pojistovna vyplatila prodejci cca 9600 Kc, za sjednani penzijiho vyplaci cca 8 stovek. To by pro ni byla velmi draho ulovena smlouva (kterou navic muze klient se sankci max 8 stovek zrusit).
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nelson99 11. 12. 2012 18:19

Ahoj, chtěl bych se s Vámi podělit o další informace ohledně Dynamiku Plus a jeho výpovědi. Naposledy jsem tady psal, že peníze mi nebyly vyplaceny ani po třech měsících i když na to prý Česká pojišťovna má 2 měsíce, jak sami píšou na svých stránkách. Samozřejmě na urgenci od operátora se do tří dnů nikdo neozval, jak píšu výše. A co tedy nového ?

Potom, když se nikdo neozval, jsem se lidově řečeno nas... a poslal jsem doporučeně výpověď. Zpátky mě přišel dopis. Prý musí ověřit moji totožnost, že to jsem opravdu já, ten kdo dává výpověď. Prý aby se nestávaly nějaké nekalosti od jiných lidí. OK, volám bezplatnou linku a potvrdím operátorovi kód, který mi došel v tom dopise. Potvrzeno, že to jsem já a výpovědní lhůta PRÝ tedy může začít běžet :oboze
Nadále mě zaúkoloval ať formulář, který byl také přiložen v dopise, vyplním a odešlu buď na jejich adresu a nebo se dostavím osobně na pobočku k ověření totožnosti. Formulář byl na ověření totožnosti pro vyplacení odkupného.
Dobrá, formulář vyplním a odesílám doporučeně na adresu pojišťovny a doufám, že snad je již vše hotovo, výpovědní lhůta běží a že peníze dostanu v tom lednu. :oboze
No, co čert nechtěl 10.12.2012 mě příjde email s automatickým textem a po dlouhém hledání si dole všímám nějakého souboru pdf.
Otvírám ho a dozvídám se, že musím zajít osobně na pobočku s vyplněným formulářem, aby ZASE ověřili moji totožnost pro vyplacení odkupného. Tzn. už po třetí !!! :-! :-! Po prvé to bylo v srpnu hned při první žádosti o vyplacení peněz ( je to na tom formuláři vyplněno ), po druhé až po výpovědi poštou a nyní po třetí osobně na pobočce. Tak jsem zvědavý, co se bude dít.

Pokud to z nějakého "nadpřirozeného" důvodu zase "nestihnu" do 19.12.2012 vyřešit, tak se mě prodlužuje o měsíc výpovědní lhůta a prý bych musel o měsíc platit déle. Tedy další splátku.

Sakra, jak to ????!!! Borec na výpovědním mě řekl, že ať to neplatím, že poslední splátky budou strženy z odkupného. No, ale to se nestane, protože ověření bylo dnes zadáno na pobočce a mám potvrzenou kopii, kterou ještě zítra proženu přes scanner. A zítra ještě sepíšu stížnost, protože už na tom prvním formuláři je má totožnost ověřena a 4 měsíce nic, žádné peníze. Byl jsem tam začátkem srpna a ještě nyní žádné peníze.
Nikdy už více Česká Pojišťovno !! Nikdy více, mě tam neuvidíte a nedej bože jestli mě zase někdo někdy zavolá po telefonu, jestli nechci pojistku, tak bude zle....
nelson99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kamey 11. 12. 2012 19:23

No, vidíš, kdyby ses zeptal jak probíhá ukončení smlouvy v ČP, tak jsi se přesně toto mohl dozvědět dřív. A stěžovat si můžeš..... kde chceš. Oni to mají dobře ošetřené a ví, že si dovolí pouze to, co si mohou dovolit.

P.S. Ale jinak buď v klidu, všichni jejich klienti jsou na tom stejně jako ty - jen to prostě jen opruz, který vydrží jen ten nejodolnější a zatím se to ČP vyplácí, dost lidí to po 2 ověření podpisu vzdává....
Naposledy upravil kamey dne 11. 12. 2012 20:03, celkově upraveno 1
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nelson99 11. 12. 2012 19:55

Šmankote, tak to mě asi omejou. To je dobře, že jsem to nevěděl dřív, protože bych to asi předem vzdal, ale takhle jsem to nevěděl a hnalo mě jen to, že jsem se nas... a zařizoval ty "papíry" jen ze vzteku, abych jim "nic nenechal zadarmo" :oboze A můžeš mi, prosím, prozradit, jestli to ještě má nějaké pokračování a také případně kolik ještě a nebo tohle byl poslední třetí formulář a už bude klid ? Mě z toho klepne, ale nedám se... I kdybych tam měl lítat týden co týden a posílat doporučený dopis jeden za druhým,tak aspoň já to nevzdám dokud mě ty peníze nepříjdou. :grr:
nelson99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kamey 11. 12. 2012 20:02

Co vím, od klientů, tak je tam snad 3x ověřování, 2 návštěva pobočky a 2x ověření na telefonické lince, ale těžko říct, zda je scénář ve všech případech stejný. Já z toho měla dojem, že čím víc se na retenčním nudí, tím víc toho zkouší. Když jsem to slyšela poprvé, tak jsem si myslela, že si ze mě dělají srandu....

A jistě, o to, že to většina po druhém ověření podpisu vzdá je účel....
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nelson99 11. 12. 2012 20:12

Jo, tak to je paráda. Takže to se mám ještě na co těšit, ale já budu pokračovat, protože ty peníze chci a konec smlouvy také chci. Nechci s nimi pokračovat a na to jsem dost tvrdohlavý. No, pokud by měl být úplně stejný scénář, jak píšeš, tak bych musel ještě 1x volat a možná ještě 1x ověření. Hm, tak to jsem zvědav, jestli to do 19.12.stihneme, protože mě končí výpovědní lhůta a jestli to nestihneme a o měsíc mě to ještě prodlouží, tak půjdu zase buď držkovat na pobočku a nebo doporučený dopis se stížností, protože přeci teoreticky mi takhle může udělat třeba 10x ověření a 10x volání a mě se může výpovědní lhůta prodloužit na několik měsíců :oboze No, jo, poučení pro příště, že JESTLI budu potřebovat pojistku, tak ale ne od České Pojišťovny.
nelson99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 11. 12. 2012 20:17

Ja bych jim tam takovou overil, ze by se myslim divili, hajzlove mizerni.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nelson99 14. 12. 2012 07:29

Takže jsem dostal informaci, že se mi výpovědní doba lhůta prodlužuje :-! :-! :-! Poslední ověření ze dne 11.12.2012 dostali 12.12.2012 a od tohoto data ověření se odvíjí výpovědní lhůta jeden měsíc :!: :-! :oboze Takže mi to skončí 12.ledna 2013. Tak to je fajn. Takže když to sečtu, mám výpovědní lhůtů 2,5 měsíce místo standartního 1,5 měsíce.
Tak jsem jim tam volal a ptal se na informace. Klučina mi v podstatě řekl, že ví jen o jednom ověření a nakonec hovoru se mě zeptal jestli může mít na mě taky otázku. Prý jestli si budu poté sjednávat pojistku někde jinde. Povídám mu, že ano, ale kecal jsem mu, už žádnou nechci. Jen jsem chtěl vědět co bude nabízet. Prý že by se se mnou rád podíval na stávající smlouvu a případně bychom jí nějak upravili podle mých potřeb :shock: To do mě vjel vztek a řekl jsem mu, že s nimi nechci mít nikdy nic společného, jaké jsou s nimi problémy a že už mě nikdy u České Pojišťovny neuvidí a že je tady konkurence dost. Z jeho strany nastalo rychlé rozloučení a konec hovoru.
nelson99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kamey 14. 12. 2012 12:28

Nijak mě to nepřekvapuje.


BTW, kde jsou ti zastánci infolinek, na kterých údajně nikdo nic nenabízí? :D
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yowie 14. 12. 2012 13:05

kamey píše:Nijak mě to nepřekvapuje.


BTW, kde jsou ti zastánci infolinek, na kterých údajně nikdo nic nenabízí? :D


Tady! :-)

Pokus o nějakou retenční nabídku, klasika.

Já včera volal na infolinku europe easy energy, jen si něco ujasnit. Dotaz byl zodpovězen a nikdo mi nic dalšího necpal. Popřáli jsme si pěkné vánoce a konec...
yowie
Nadšenec

Odeslat příspěvekod S474N 14. 12. 2012 13:15

kamey: infolinka neni technicka podpora, myslim si, ze zrovna ty bys to mela umet rozlisit :wink:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 14. 12. 2012 13:59

S474N: a ty bys mohl dobře vědět že spousta firem má jenom jednu linku a ne 10 různých podpor a infolinek...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack111 14. 12. 2012 16:02

mikicz: To je ale pak něco jiného ne?
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků