nekalé praktiky společnosti OVB

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 17:48

Dnes jsem měl nemilou zkušenost s pracovníky OVB. Budoucí švagrová bohužel není v oblasti pojištění a bankovních produktů příliš zdatná a proto po důkladné masáži podepsala svému bývalému spolužákovi úrazovku a IŽP. Oběhali jsme obě pojištovny Generali a Českou pojištovnu, ale tam nás směřovali na pitomečky z OVB.. Zde opět kupa chytrých keců, ale u mě s jejich vymýváním mozků nepochodili.. Samozřejmě "poradce" na zrušení smluv čas nyní nemá a máme přijít příští týden.. Má na to poradce právo, když jako důvod sdělí, že dnes nemá čas na zrušení? Jak postupovat s oficiální stížností na konkrétního pracovníky, který pojištěné lhal ve svůj prospěch?


Kecy typu:
"musela ses poradit s někým chytrým?"
"spořící bankovní účet je vždy zpoplatněn a jinak to nelze"

No k blití.. jeden měl sešitou hubu a čerstvé stehy na rypáku..asi někdo chytnul nervy :-D :-D
Naposledy upravil dr._lukas dne 17. 2. 2011 18:31, celkově upraveno 1
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 2. 2011 17:56

Pojišťovna ti nemůže odmítnout přijmout výpověď smlouvy. Jdi znovu do té pojišťovny, jejíž jsou to produkty a trvej na sepsání výpovědi. Pokud tě přepážkový pracovník pošle do háje (což se dá očekávat), nech si zavolat vedoucího pobočky. Každá pojišťovna má nějakou infolinku, pokud na pobočce nebudou ochotni spolupracovat, tak hned na místě začni na tu infolinku volat a že chceš podat stížnost na konkrétního pracovníka - řekni si mu o jméno. Hned pak začne jednat jinak :)

-- 17. 2. 2011 17:57 --

Určitě bych to řešil na pojišťovně. Pokud totiž OVB příslušnou výpověď do pojišťovny nepošle (jako že často nepošle, pošle pozdě), budeš mýt TY problém.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 17:58

Nechtěl jsem to zatím nijak hrotit.. švagrové ještě nedošli ani smlouvy.. má u sebe pouze návrhy, které má odeslat OVB do pojišťoven.. na příští týden mají být připravené výpovědi přímo v kanclu OVB, jdu tam s ní.. a když se poradce blbě podíval, tak jsem mu odvětil, aby jí nedal podepsat zase nějaké sračky

-- 17. 2. 2011 17:59 --

Zatím naštěstí ani nic neplatila.. v české pojišťovně nám dala slečna i poštovní adresu, kde napsat výpověď v rámci zákonné 2 měsíční výpovědní době
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 2. 2011 18:03

Pozor, to, že zatím nic neplatila neznamená, že nic platit nebude. Pojišťovna má nárok na pojistné za uplynulou dobu (třeba měsíc), protože po tuto dobu byla švagrová pojištěna - nestanoví-li smlouva jinak, např. že vzniká až zaplacením pojistného.

Proto doporučuji zrušit smlouvy co nejdříve (tím méně bude platit) a raději na pojišťovně - pokud OVB výpověď někde zašantročí, tak je to TVŮJ problém!

Já doporučuji jít na pojišťovnu a odcházet s potvrzenou výpovědí v kapse. Cokoliv jiného znamená spoléhat se na další osoby (OVB, pošta) s tím, že partnerem pro pojišťovnu jsi ty a s těmi, co ti způsobili nějakou škodu (např. zdržením doručení výpovědi) se musíš hádat ty, ne pojišťovna.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 18:05

OK, napíšu jí a zkusíme do pojišťovny opět zítra zajít..další možnost mě napadá, zítra podat výpoveď sám na poště
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 17. 2. 2011 18:22

Zrušení smlouvy od prvopočátku do 8 dnů od podpisu návrhu smlouvy. V tom případě nevyžaduje pojišťovna žádnou úhradu. V případě výpovědi do 2 měsíců má nárok - viz Patrik na úhradu pojistného za dobu pojištění.

-- 17. 2. 2011 18:25 --

Něco podobného jsem řešila před 14 dny. Z jednoho penzijka jedna skvělá paní ředitelka jedné nejmenované pobočky spolu se svou manažerkou vytunelovali 60-tníkovi prašule do životky na 7 let se slovy, že jde o jednoráz na 70.000,- a po 2 letech že lze bez poplatku vybrat, ovšem do smlouvy mu napsali 70 litrů ročně, k tomu spořák, na který si měl posílat část co předtím valil na penzijko a navch to penzijko na 1500 měsíčně. To bylo sjednáno na požadavek klienta, že chce ty peníze uložit max. na 2 roky.
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Joshua_ 17. 2. 2011 18:28

Mohu se zeptat na jméno daného poradce či jeho vedoucího? Klidně do zprávy.
Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec. Nezeptáš-li se, budeš blbcem po celý život.
Joshua_
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 18:30

Jeho jméno neznám...
Naposledy upravil dr._lukas dne 17. 2. 2011 18:32, celkově upraveno 1
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 2. 2011 18:31

kamey: tohle, se priznam, neznam. To vychazi z nejakeho zakona (§, odst. ?), nebo podminek pojistovny? Ja znam akorat, ze v te 2 mesicni lhute plati, ze vypovedni doba je 8 dni. Po tuto dobu je pojisteni platne a pojistovna ma pravo na uhradu.
Dr: pozor, vypoved zacne bezet az okamzikem DORUCENI, nikoliv odeslani!
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 18:33

Jasně to vím.. no nic pošleme to hned zítra.. nebo zkusíme opět pojištovnu.. Ale tam tvrdí, že tu smlouvu nemají ani v systému :-(
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Joshua_ 17. 2. 2011 18:34

Pokud daný poradce neposlal smlouvy na centrálu ( tzn., že je má v opavě v kanceláři ), tak je musí vyhodit na požadavek klienta. Pokud odeslal na centrálu, opět může telefonicky stornovat.

Pokud to odmítá, zjisti si jméno vedoucího a udělej tam humbuk, toto se nedělá.

-- 17. 2. 2011 18:40 --

A kdyby jsi měl zájem, mám v Opavě dobrého kamaráda, který se tomu věnuje již několik let, myslím si, že mu můžeš zavolat i pro radu, pokud jsi z Opavy :-)
Zeptáš-li se, budeš 5 minut vypadat jako blbec. Nezeptáš-li se, budeš blbcem po celý život.
Joshua_
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krásná sereminazáda 17. 2. 2011 19:56

dr._lukas píše:Dnes jsem měl nemilou zkušenost s pracovníky OVB. Budoucí švagrová bohužel není v oblasti pojištění a bankovních produktů příliš zdatná a proto po důkladné masáži podepsala svému bývalému spolužákovi úrazovku a IŽP. Oběhali jsme obě pojištovny Generali a Českou pojištovnu, ale tam nás směřovali na pitomečky z OVB.. Zde opět kupa chytrých keců, ale u mě s jejich vymýváním mozků nepochodili.. Samozřejmě "poradce" na zrušení smluv čas nyní nemá a máme přijít příští týden.. Má na to poradce právo, když jako důvod sdělí, že dnes nemá čas na zrušení? Jak postupovat s oficiální stížností na konkrétního pracovníky, který pojištěné lhal ve svůj prospěch?


Kecy typu:
"musela ses poradit s někým chytrým?"
"spořící bankovní účet je vždy zpoplatněn a jinak to nelze"

No k blití.. jeden měl sešitou hubu a čerstvé stehy na rypáku..asi někdo chytnul nervy :-D :-D



Vzhledem k tvým povahovým rysům ("velkolepá pomsta" Poštovní spořitelně) se divím, že neporadíš příbuzné, aby zaplatila první pojistné a smlouvu následně zrušila. OVBák by musel vracet provizi.
krásná sereminazáda
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 2. 2011 20:18

Tak dovol me se zasmat.. je to ma rodina...a co jsem postovce udelal,ze jsem si vybral sve penize? Kdybych byl hajzlik,tak chci vypoved hned a neukoncim to klasicky..

Jinak diky vsem za info,zitra to ukoncime ve prospech klientky a bude spokojenost
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krásná sereminazáda 17. 2. 2011 20:22

Proč tě mám dovolit?
http://www.pestujemeweb.cz/obsah/dalsi/ ... -o-mne.php

Kdybys byl hajzlík (chlubil ses, jak sis z bankomatu Čsob nebo PS vybral 2 litry (nebo kolik) po stovkách)...tak s tím nic neudělá, žádná okamžitá výpověď pojistné smlouvy neexistuje.
krásná sereminazáda
Diskutér

Odeslat příspěvekod kamey 17. 2. 2011 20:50

PatrikChrz píše:kamey: tohle, se priznam, neznam. To vychazi z nejakeho zakona (§, odst. ?), nebo podminek pojistovny? Ja znam akorat, ze v te 2 mesicni lhute plati, ze vypovedni doba je 8 dni. Po tuto dobu je pojisteni platne a pojistovna ma pravo na uhradu.
Dr: pozor, vypoved zacne bezet az okamzikem DORUCENI, nikoliv odeslani!



1.6. odstoupením od pojistné smlouvy nebo její části pojistitele nebo pojistníka; v takovém případě zaniká pojištění nebo jeho část od počátku;
kamey
Diskutér
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků