Kecy typu:
"musela ses poradit s někým chytrým?"
"spořící bankovní účet je vždy zpoplatněn a jinak to nelze"
No k blití.. jeden měl sešitou hubu a čerstvé stehy na rypáku..asi někdo chytnul nervy


Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
dr._lukas píše:Dnes jsem měl nemilou zkušenost s pracovníky OVB. Budoucí švagrová bohužel není v oblasti pojištění a bankovních produktů příliš zdatná a proto po důkladné masáži podepsala svému bývalému spolužákovi úrazovku a IŽP. Oběhali jsme obě pojištovny Generali a Českou pojištovnu, ale tam nás směřovali na pitomečky z OVB.. Zde opět kupa chytrých keců, ale u mě s jejich vymýváním mozků nepochodili.. Samozřejmě "poradce" na zrušení smluv čas nyní nemá a máme přijít příští týden.. Má na to poradce právo, když jako důvod sdělí, že dnes nemá čas na zrušení? Jak postupovat s oficiální stížností na konkrétního pracovníky, který pojištěné lhal ve svůj prospěch?
Kecy typu:
"musela ses poradit s někým chytrým?"
"spořící bankovní účet je vždy zpoplatněn a jinak to nelze"
No k blití.. jeden měl sešitou hubu a čerstvé stehy na rypáku..asi někdo chytnul nervy![]()
PatrikChrz píše:kamey: tohle, se priznam, neznam. To vychazi z nejakeho zakona (§, odst. ?), nebo podminek pojistovny? Ja znam akorat, ze v te 2 mesicni lhute plati, ze vypovedni doba je 8 dni. Po tuto dobu je pojisteni platne a pojistovna ma pravo na uhradu.
Dr: pozor, vypoved zacne bezet az okamzikem DORUCENI, nikoliv odeslani!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků