cestovní pojištění

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod astrapa 6. 1. 2014 19:16

Velmi dobré pojištění s obstojnými limity a docela málo výlukami lze sjednat k ISIC/ITIC/IYTC kartě - 450 Kč ročně (typ IAL+Z).
Léčebné výlohy 4 mil. Kč, odpovědnost 1 mil. Kč, pojištěny jsou extrémní sporty a zavazadla, území - svět., platí pro pobyty do 45 dní.
Pro pobyty do 365 dní je cena 9200 Kč.

Kartu ISIC dává dnes každá VŠ, podmínkou už není věk 26 let, kartu dostane každý, bez ohledu na věk.
astrapa
Přeborník

Odeslat příspěvekod ripper6 26. 2. 2016 21:03

Me by zajmala zkusenost s tim AXA? Mate nekdo realnou? Nekde ctu negativni veci, jinde ze celkem ok a zaplatili.
Jeste jsem mel UNION, ta pusobila i dobre ale ne vzdy se hodila limitama.

Pripadne mate nekdo zkusenost s vyplacenim, kdy nastal problem? Me by to zajmalo hlavne u zemi mimo EU, kde nase CR nema zadnou smlouvu s danym statem. Vetsinou se rika ze se musi to uhradit, ale uz vidim nekoho jak uhradi 100 000czk + nebo dokonce pul mega tamni nemocnici.
Prikladem treba Chile.
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod jankonas 3. 11. 2016 14:25

Rád se podělím se svojí zkušeností tento rok, kdy se nám stala vážná nehoda v Peru. Pojištění jsme měli sjednané v rámci bankovního účtu Equa bank. Jelikož se jednalo o tříštivou zlomeninu, která vyžadovala operaci, tak jejich pojišťovna CARDIF jednala hodně rychle a proplatila nám i letenky. Předpokládám, že nechtěli, aby byla operovaná tam, což by je vyšlo určitě navíc. Někde jsem slyšel, že jakmile je to celosvětová pojišťovna, tak většinou nejsou problémy s proplácením.

Na začátku nám volali víckrát a měli různé otázky, jako v jaké výšce se to stalo, atd. Co jsem zjistil, tak asi hledali pojistné výluky. Určitě doporučuji si načíst pojistné podmínky, které mě občas fakt překvapily. Zde je pěkný článek, kde je i seznam zajímavých výluk. Určitě je lepší jim dávat větší pozornost a ne jenom limitům. http://www.ara.cz/rady-na-cestu/jak-vyb ... -pojisteni

Jinak pokud nemocnice vyžaduje peníze, tak je zmíněné v článku, že pojišťovna by měla zajistit platební garanci léčby. Tudíž není potřeba mít u sebe dané peníze. My jsme vše platili hotovostí v Peru, ty částky nebyly tak vysoké a o té garanci jsem popravdě ani nevěděl. Zpátky v ČR nám pak vše proplatili na základě účtenek.
jankonas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 3. 11. 2016 17:55

Garanci by sice měli zajistit, ale mně ji pojišťovna taky nezajistila, jako ostatně nic jinýho. Proplatit lístečky, to nakonec jo.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 11. 2016 08:02

Přesně tak. Případů, kdy klient na místě nic neplatí a vše platí pojišťovna je minimum. Zejména v méně vyspělých zemích.
Také jsem si jednou ošetření musel hradit a pojišťovna (Vitalitas) mi to pak proplatila.

-- 4. 11. 2016 09:06 --

Asi jsem paranoidní (Registrace: 3. 11. 2016 14:55
Poslední návštěva: 3. 11. 2016 17:02, pouze tento jediný příspěvek), ale tak nějak mám pocit, jestli nejde o snahu vylepšit si na sociálních sítích PR po kauze s neproplacenou škodou na mobilu:

https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=

Alza už spolupráci s Cardif ukončila:
http://www.investujeme.cz/spolecnosti-a ... poluprace/
Nejspíše na ni měla vícero stížností

-- 4. 11. 2016 09:19 --

Aby to vyhledávače měly jednodušší :)

BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Zkušenosti
Negativa
Výhody
Recenze
Kde sjednat
Cestovní pojištění
Cena
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jankonas 4. 11. 2016 10:41

S tou garancí mi to docela zajímá. Určitě se pak zeptám, jak je to u mého pojištění, protože je mi jasné, že člověk u sebe nenosí deseti tisíce. Někdo mi říkal, že je to součástí základního balíčku v cestovním pojištění, stejně jako asistenční služba. Chápu ovšem, že v případě menších zranění, by se to dalo i zneužít a pojišťovny jsou opatrnější. Těžko říct.


to PatrikChrz. Popravdě netuším, jak je na tom Cardif obecně. Ty aféry se netýkají cestovního pojištění. Já s nimi měl dobrou zkušenost, ale nemůžu porovnávat, kromě ze zkušeností z doslechu, kdy lidé asi potřebovali danou garanci a díky tomu měli velký problém, jelikož jim to pojišťovny nechtěly dát a nemocnice tak nemohli poskytnout potřebný servis. Možná, kdybychom museli být operovaní v Peru, tak by to byl jiný problém. Spíš jsem se chtěl podělit se zkušeností a zajímavým článkem, jelikož si říkám, že recenze jsou fakt důležité na internetu. Chápu ovšem, že pozitivní recenze = skoro PR na rozdíl od špatné recenze, zvlášť, když to byl první post.
jankonas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 11. 2016 11:00

Ano, působí to dost podezřele právě s ohledem na to, že ohledně pojišťovny Cardif proběhlo českým internetem toto negativní PR, byť týkající se jiné oblasti. A také proto, že zde na fóru s tím máme celkem časté zkušenosti a tento příspěvek přímo zapadal do takového "vzorového případu" - čerstvá registrace, jediný příspěvek a chválící nějakou firmu (často firmu na které jsou negativní ohlasy).
Ale nechme to být, k věci:

Ano, ona garance je TEORETICKOU součástí každého cestovního pojištění, problém je v tom, že PRAKTICKY téměř nikdy nefunguje. Buď se cuká pojišťovna, nebo častěji nemocnice. Přece jen, prachy na dřevo, jsou prachy na dřevo. A pokud daná pojišťovna v místě nemá svoji smluvní nemocnici (což není skoro nikdy), nemá nemocnice důvod poskytovat péči na dluh (turista odjede a v životě z něj už peníze nedostanou). Četl jsem i případ Čechů na Bali, kteří museli každý den chodit s infuzí k bankomatu a vybírat peníze, aby měli nemocnici z čeho zaplatit (nemocnice nepřijala ani platbu kartou). A kdyby nezaplatili, prostě by je vyšoupli na ulici.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jankonas 4. 11. 2016 12:32

Právě, že tento rok jsem byl na festivalu Kolem světa a poprvé jsem slyšel hned dvě podobné zkušenosti. Jednu z Japonska a druhou asi z Thajska, kdy nemocnice a pojišťovny by skoro nechali umřít daného člověka, jelikož se nemohli dohodnout. Spíš pojišťovně se nechtělo platit. Nakonec se do toho musela zapojit snad i ambasáda nebo někdo vlivnější a zatlačit na pojišťovnu. Když tam pak řekli její jméno, tak se hodně lidi usmálo a asi to nebylo nic překvapivého. Jednalo se o českou pojišťovnu. Jméno si teď přesně nepamatuji a nechci proto uvádět do omylu.

Celkově to jsou důvody, proč jsem si i říkal, že výběr pojišťovny není úplně sranda a připadalo mi dobré se podělit i s pozitivní zkušeností. Teď vidím, že ta garance může hrát docela velkou roli. Trochu jsem zaskočený, zda to opravdu téměř nikdy nefunguje. Pak asi recenze i s tímhle případem by byla ještě lepší, ale my jsme to naštěstí neřešili, takže nemůžu za sebe říct.
jankonas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 4. 11. 2016 13:14

Je potřeba si uvědomit, že s klientem řeší problém ne pojišťovna, ale asistenční služba. Jako v každém callcentru tam sedí v podstatě nekvalifikovaní pracovníci se základní znalostí nějakého jazyka, kteří nemají ani ponětí o medicíně, ani o zeměpisu, ani nic nerozhodují, ale v podstatě je vyplňují nějaké formuláře a tím to končí. No a ještě se pravidelně mění.
Pokud má člověk něco závažnějšího a chce přežít, tak tohle callcentrum k jeho záchraně rozhodně nepřispěje. v případě, který jsem řešil, nebyli schopní vystavit při akutním infartu garanci ani za měsíc, nezajistili ani floka, dokonce nebyli schopní se ani spojit s nemocnicí, kam jsem několikrát denně volal.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod paty07 5. 11. 2016 13:12

V rodině máme dobrou zkušenost s Kooperativou, konkrétně pojištění Kolumbus, kde zařídí odtah 3000 km. Hledali jsme totiž pojištění, kde budou dostatečné limity na odtah, kvůli nespolehlivému autu. Stačilo v místím servisu nechat mechanika napsat potvrzení v Chorvatštině, že nezvládnou opravu do 48 hod. a už jelo z ČR náhradní auto.

Naštěstí jsem zatím nikdy nemusel využít cestovní pojištění kvůli zdravotním problémům.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 11. 2016 05:41

Promiň, ale čím dál víc mi přijde, že spíš děláš PR BNP Paribas Cardif Pojišťovně.
1. to Thajsko věřím, tam je "farang" (bílý cizinec) jen chodící peněženka, ovcí k oškubání, pokud z něj něco nekápne, nechají ho klidně umřít.
Na druhou stranu běžná thajská nemocnice se s nějakou asistenční službou nebude vůbec bavit - už z toho důvodu, že když dostane prachy na dřevo, má je jisté. Nehrozí jí pak nějaké krácení, když by jí náhodou asistenční služba chtěla vyčítat, že si naúčtovala úkony, které nebyly provedeny nebo byly provedeny v jiné kvalitě (například byl pacient na vícelužkovém pokoji, ale byl účtován jednolúžkový), z toho důvodu i neradi budou přijímat platbu kartou (ta se dá totiž reklamovat), ale budou trvat na platbě hotovostí
Výjimkou by mohly být různé soukromé kliniky, ale tam by to zase asitenční služba hradit neměla (ty jsou v podstatě ve všech pojistkách ve výluce)

2. u toho Japonska se tomu zdráhám uvěřit. Pokud by měl cestovatel kartičku jakékoliv známé aistenční služby (což zrovna ten Coris je), neměl by tam být problém.

Jo, mimochodem, hezká reportáž o podmínkách BNP Paribas Cardif pojišťovny je zde: https://www.stream.cz/adost/10010751-ta ... na-v-hrsti

Jak píše XLS, problém řeší asitenční služba, u které pojišťovny si klient sjednal pojištění v této fázi nehraje roli. A těch asistenčních služeb zas tolik není.
Já znám tyto tři:
Coris - u nás používá například Česká pojišťovna nebo Vitalitas (dceřinka OZP)
Mondial - u nás používá napříkad Kooperativa
Euroasistance - u nás používá například Evropská pojišťovna

-- 6. 11. 2016 06:42 --

Tady je případ těch Čechů na Bali:

http://cestovani.idnes.cz/indonesie-a-h ... -sveta_tom

-- 6. 11. 2016 06:48 --

Ne jen pojišťovny slibují něco, co v praxi nejsou schopny dodržet. Zkuste se spolehnout na pomoc banky, když ztratíte platební kartu

http://www.mesec.cz/clanky/na-pomoc-od- ... polehejte/
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 6. 11. 2016 11:18

Zrovna nedávno jsem s jedním kamarádem jezdil, který měl starost, aby měl dost vysoký limit. Přitom po infarktu, chronické plicní onemocnění, různé úrazy ze sportu,... Tak jsem mu zrovna říkal, že se ani pojišťovat nemusí, protože s jakýmkoli limitem skončí ve výlukách.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod m_p_ 18. 6. 2019 18:16

Pojištění odpovědnosti? Třeba až na dovolené v zahraničí vrazíte před letištěm do Číňana, který ponese skleněnou vázu v hodnotě sto tisíc, ta upadne a rozbije se, může se pojištění odpovědnosti hodit. Nebo odhozenim nedopalku zapálíte letadlo za miliardu. Většinou je to teoretická událost, ale o smysluplnosti pojištění odpovědnosti se přesvědčíte až když se to stane.
m_p_
Návštěvník

Odeslat příspěvekod stepano 29. 12. 2019 11:52

Používáte někdo cestovní pojištění ke kartě nabízené FIO v jejich IB? Jak to zruším? Momentáloně mi tam svítí až do konce 31.12.2020 , chtěl bych ho nějk předčasně ukončit. Jde to nějak?
Ještě doplním, že už jsem to zkoušel měnit dne 30.11. - z Cestovní pojištění Standard na prázdnou hodnotu v té roletce, ale je konec prosince a stále mi tam svítí že jsem pojištěn až do 31.12.2020. Tak nevím na čem jsem.
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Markil 29. 12. 2019 18:07

Já rušil normálně online - najel jsem na pojistku a nějak to intuitivně zrušil. Šlo to bez problému, tak si bohužel nepamatuji přesný postup. Prostě nejdřív stránka platební karty a pak ta pojistka.
Fio to ruší ke konci měsíce. Já to rušil v půlce prosince a mám tam teď platnost 31.12.2019.. Jsem to v IB přes web. Jestli a jak je to v apce nevím.
Před zrušením sem měl platnost asi dva nebo tři další roky, nevím přesně. Podstatné pro mě bylo, že se to změnilo na konec tohoto měsíce....


P. S. FIO pojistka byla super věc, když jsem jel do světa na delší dobu než půl roku a rušil jsem tak platbu na povinné zdravotní pojištění v ČR. ZP totiž chce doložit na celou dobu cestovní pojištění a nelze vynechat byť den... FIO šlo díky jeho platnosti 180 dní pobytu a možnosti uzavření i z ciziny krásně nakombinovat s jinou pojistnou ke kartě, třeba na prémiové karty Erste nebo ČSOB. Ty mají pojištění na 120 dní tj. cca 4 měsíce. Pak se online přes IB uzavřelo Fio a už za 25 Kč měsíčně bylo s dokládáním pojištění na další půl rok vystaráno (neřeším teď, jak dobrá nebo špatná je to pojistka) Třičtvrtě roku v cizině a pojištění za 150 Kč celkem, pokud nebyla třeba lepší varianta od FIO - ale i ty dražší, kde už se dá trochu mluvit o pojištění, na moc peněz nepřišly...
Teď koukám, že tyto zlaté časy od ledna končí. Nejen že FIO zrušilo nejlevnější variantu pojistky (to by nebyl takový problém), ale prý aby lépe vyšli vstříc potřebám klientů, tak max. dobu pobytu zkrátili na klasických 90 dní z původních 180....
Markil
Nadšenec

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků