Promiň, ale čím dál víc mi přijde, že spíš děláš PR BNP Paribas Cardif Pojišťovně.
1. to Thajsko věřím, tam je "farang" (bílý cizinec) jen chodící peněženka, ovcí k oškubání, pokud z něj něco nekápne, nechají ho klidně umřít.
Na druhou stranu běžná thajská nemocnice se s nějakou asistenční službou nebude vůbec bavit - už z toho důvodu, že když dostane prachy na dřevo, má je jisté. Nehrozí jí pak nějaké krácení, když by jí náhodou asistenční služba chtěla vyčítat, že si naúčtovala úkony, které nebyly provedeny nebo byly provedeny v jiné kvalitě (například byl pacient na vícelužkovém pokoji, ale byl účtován jednolúžkový), z toho důvodu i neradi budou přijímat platbu kartou (ta se dá totiž reklamovat), ale budou trvat na platbě hotovostí
Výjimkou by mohly být různé soukromé kliniky, ale tam by to zase asitenční služba hradit neměla (ty jsou v podstatě ve všech pojistkách ve výluce)
2. u toho Japonska se tomu zdráhám uvěřit. Pokud by měl cestovatel kartičku jakékoliv známé aistenční služby (což zrovna ten Coris je), neměl by tam být problém.
Jo, mimochodem, hezká reportáž o podmínkách BNP Paribas Cardif pojišťovny je zde:
https://www.stream.cz/adost/10010751-ta ... na-v-hrstiJak píše XLS, problém řeší asitenční služba, u které pojišťovny si klient sjednal pojištění v této fázi nehraje roli. A těch asistenčních služeb zas tolik není.
Já znám tyto tři:
Coris - u nás používá například Česká pojišťovna nebo Vitalitas (dceřinka OZP)
Mondial - u nás používá napříkad Kooperativa
Euroasistance - u nás používá například Evropská pojišťovna
-- 6. 11. 2016 06:42 --Tady je případ těch Čechů na Bali:
http://cestovani.idnes.cz/indonesie-a-h ... -sveta_tom-- 6. 11. 2016 06:48 --Ne jen pojišťovny slibují něco, co v praxi nejsou schopny dodržet. Zkuste se spolehnout na pomoc banky, když ztratíte platební kartu
http://www.mesec.cz/clanky/na-pomoc-od- ... polehejte/
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.