Allianz

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 9. 2014 11:57

Nemáte někdo zprávy, že by poslední dobou Allianz nějak změnila svůj přístup k likvidaci pojistných událostí? Kolega v práci má nyní pojistnou událost, která mi přijde celkem jasná, ale pojišťovna se má tendenci plnění vyhnout.
Jeho manželka prohledávala hlubiny českého internetu a narazila na více zmínek o tom, že došlo k výrazným změnám v Allianz a od června také k výraznému přitvrzení v posuzování pojistných událostí. Docela by mě to mrzelo, protože zrovna Allianz jsem měl do této doby zafixovanou jako velmi férovou pojišťovnu, která se snaží maximálně vycházet klientům vstříc (a také za to inkasuje velmi slušný bakšis ve formě vyššího pojsitného) a ne že se bude snažit vyvlíct se pokud možno ze všech plnění.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filas81 12. 9. 2014 12:51

já jsem před 3 týdny řešil odtah v rámci povinného ručení a překvapilo mi, že jsem to pak papírově řešil s Mondial Assistence, ale pak mi zas volali z Allianz, jak jsem byl spokojen atd... zatím nedošlo k proplacení, tak jsem zvědav, zda dodrží, co slíbili;
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 16. 9. 2014 15:32

z jakyho pojisteni ma byt plneni ? auto, dum, zivot, odpovednost ?
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 16. 9. 2014 15:49

Allianz je údajně jedna ze 2 pojišťoven, které při zapůjčení náhradního vozidla po havárii odečtou z částky proplacené za půjčení amortizaci vozidla ve výši náhrady za použití soukromého vozidla při pracovní cestě (což je dnes, tuším, 4,60 Kč za km).
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 16. 9. 2014 15:56

audiobullys píše:z jakyho pojisteni ma byt plneni ? auto, dum, zivot, odpovednost ?

Pojistná událost se týká pracovní neschopnosti.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 17. 9. 2014 02:09

Alespoň to ví pro příště, že platit si dobrovolně nějaké pojištění, znamená jen vyhození peněz z okna. :-)
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Fantucci 17. 9. 2014 05:56

doporučuji si pořádně přečíst pojistné podmínky, popř. jestli na nějaké věci nedala pojišťovna výluku
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 9. 2014 06:49

Allianz odmítla plnit s tím, že "jí nic není", že "to, že je někomu špatně" není žádný medicínský důvod, takže i když je doktorem uznána pracovně neschopnou, pojišťovna neplní. Těhotenství ve výlukách není.

U té druhé pojistky (pojišťovna Defens Finance) šlo o pojištění mobility vozidla s tím, že pojišťovna bude hradit závady na vyjmenovaných součástkách. Mezi vyjmenovanými součástkami je i sací potrubí. Je poškozena škrtící klapka, ovšem ta není dle pojišťovny součástí sacího potrubí, nýbrž "sacího traktu". Dle vyjádření automobilky, je součástí sacího potrubí.

U obou jsme podali odvolání a čekáme na vyjádření. Kolega je přesvědčen, že nárok na plnění v obou případech má a je ochoten se s pojišťovnami soudit, tak uvidíme.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 17. 9. 2014 07:34

Nejsem doktor, ale nevolnost je pravděpodobně projevem něčeho. Pokud ve zprávě od lékaře "to něco" není, tak chápu postoj pojišťovny. Pokud je tím těhotenská nevolnost, tak je to diskutabilní. Otázkou je, jestli je těhotenská nevolnost "nemocí".
Vzhledem k častým pokusům/žádostem o neopodstatněné plnění z připojištění PN z titulu těhotenství se Allianz stala velmi obezřetnou. Nutno podotknout, že si za to mnohdy klientky mohly samy(samozřejmě leckdy za spoluúčasti zprostředkovatele), když to připojištění s ohledem na těhotenství chápaly jako tutovou dojnou krávu(hlavně ve smyslu rizikové těhotenství=plnění).
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 18. 9. 2014 18:41

Těhotenství přece není nahodilá a nepředvídatelná událost? Stejně tak je zbytečné se snažit pojistit nemovitosti v zaplavove zóně v okamžiku, kdy je povodňová vlna 2 dny daleko. Pojistej tě sice, ale nic nevyplatí a nevysoudis nic. Tohle zkoušel pravidelně majitel autosalonu v Ústí nad Labem u řeky pod hlavním nádražím. Nakonec se mu vyplatilo přes spřátelené politiky nechat salon odkoupit městem za nehoráznou sumu než to počtvrté zkoušet s pojistkou.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 18. 9. 2014 22:03

Tak uvidíme. Má možnost si to zdarma nechat posoudit právníkem (firemní benefit) a ten došel k názoru, že nárok dle pojistných podmínek na plnění má (to že v pojistných podmínkách není těhotenství vyloučeno je věc pojišťovny). Zatím se rozhoduje, jestli se bude s Allianz soudit.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 18. 9. 2014 22:07

Někdy mají pojišťovny stanovené podmínky tak vágně, že i těhotenství se dá pojistit... Před pár léty to jedna pojišťovna měla, samozřejmě na to okamžitě přišli naši pracovití opálení spoluobčané, množící se jak krysy, a začali se pojištovat jak o závod... Takže to ona pojišťovna okamžitě zrušila.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 18. 9. 2014 22:12

Však jo. Ale když už to má někdo sjednané a uplatní nárok, má mu pojišťovna plnit v souladu se smlouvou

-- 18. 9. 2014 22:13 --

Navíc podle diskusí na internetu to vypadá, že do šestého měsíce normálně plnili, pak došlo k nějakým personálním změnám a asi dostali povel "utáhnout kohouty"
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 18. 9. 2014 22:53

To nemusely být ani personální změny, ale změny přímo objektivní... Naši ***** prostě poserou, na co šáhnou. Takže pojišťovny teď cálují, kromě 3,5% z objemu pojistného na povinné ručení, i práci hasičů při dopravních nehodách. Brnkačka, 5 600 Kč na hodinu za jednotku... A hasiči teď samozřejmě jezdí velmi rádi i tam, kde jsou naprosto k hovnu. Srážka dvou aut se smrťákem, vyrazí tam 4 jednotky a než to naši stateční policisté vyšetří, stráví tam 6 hodin... To jsou peníze, o kterých skoro nikdo neví a jsou to obrovské peníze...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 19. 9. 2014 06:05

Tehotenstvi neni nemoc. Allianz umela kryt PN z titulu nemoci i v dobe tehotenstvi, ale jak pise vyse avathar, muselo jit o nahodilou udalost. To, ze byl doma nekdo kvuli tomu, ze je tehotny, se pochopitelne nepocita. Neuznatelne je samozrejme i to, ze doktor necha tehotnou doma kvuli prac.prostredi, naplni prace.
Cukaji se hodne dlouho, neb ze zacatku na to sli proklientsky a plnili i kdyz nemuseli, ale lidi to zacali hojne zneuzivat. Dost si pojistovna nabehla.
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:05

Však jo, ať si pojišťovna zdraží nebo pojistné smlouvy vypoví, je to business ne dobročinná akce. Ale povinnosti, ke kterým se zaváže, zkrátka MUSÍ plnit a ne že se bude snažit hledat kličky, jak se tomu vyhnout, nebo prostě jen spoléhat na to, že nad tím lidi mávnou rukou.
Pak se totiž vytrácí smysl pojištění, když pojišťovna "funguje" jen když vybírá pojistné a v případě plnění nezaplatí. Pak totiž nemás mysl se pojišťovat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 06:10

Tomáš Marný píše:... Takže pojišťovny teď cálují, kromě 3,5% z objemu pojistného na povinné ručení, i práci hasičů při dopravních nehodách. Brnkačka, 5 600 Kč na hodinu za jednotku... A hasiči teď samozřejmě jezdí velmi rádi i tam, kde jsou naprosto k hovnu. Srážka dvou aut se smrťákem, vyrazí tam 4 jednotky a než to naši stateční policisté vyšetří, stráví tam 6 hodin... To jsou peníze, o kterých skoro nikdo neví a jsou to obrovské peníze...


Já teď po dlouhé době na jedné nehodě byl a hasiči tam oproti dřívějšku osvětlovali místo nehody (bylo to v noci), aby se to policistům lépe vyšetřovalo, řídili dopravu, aby tím nebyli zatěžováni přítomní policisté, a nakonec místo nehody i uklidili (zametli), je pravda, že ze zákona má povinnost uklidit místo dopravní nehody její účastník, ale když se k tomu účastníci neměli, tak to udělali hasiči a nechají si to proplatit od pojišťovny účastníků nehody, já proti tomu nic nemám. A to tam původně vyjeli jen kvůli úniku provozních kapalin z jednoho vozidla. Dříve by to jen posypali sorbexem, zametli sorbex a hned odjeli.

-- 19. 9. 2014 07:15 --

PatrikChrz píše:Pak se totiž vytrácí smysl pojištění, když pojišťovna "funguje" jen když vybírá pojistné a v případě plnění nezaplatí. Pak totiž nemás mysl se pojišťovat.

Dobrovolné pojištění je jen vyhazováním peněz z okna, já to říkám už dlouho. Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, neb tam si upravuje pojišťovna sama, v jakých případech bude plnit, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili. 8-P Rozhodně bych si proti právníkům pojišťovny nenechával radit od nějakého podnikového právníka, který nemá specializaci na pojišťovací právo.
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:27

Dobrovolné pojištění je jen vyhazováním peněz z okna, já to říkám už dlouho. Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili.


Bohužel. Já jsem jen měl dojem, že Allianz je jednou z těch (posledních), které ještě se chovají ke klientům férově. No, opravdu lze pojištění spíše přirovnat k té loterii. Většina lidí se spokojí s dobrým pocitem a vzrušením ze hry. S výhrou snad ani rozumný člověk nemůže počítat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 19. 9. 2014 06:35

Nebo se člověk nesmí dát... Známý měl v baráku poškozené zdi od sousedovo kanalizace, dostal málo, takže pojišťovně oznámil, co všechno museli udělat a že žádá o zvýšení vyplacené částky, a dostal ještě celkem dost peněz...
Naposledy upravil Tomáš Marný dne 19. 9. 2014 06:56, celkově upraveno 1
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 06:37

PatrikChrz píše:Bohužel. Já jsem jen měl dojem, že Allianz je jednou z těch (posledních), které ještě se chovají ke klientům férově. No, opravdu lze pojištění spíše přirovnat k té loterii. Většina lidí se spokojí s dobrým pocitem a vzrušením ze hry. S výhrou snad ani rozumný člověk nemůže počítat.

Allianz je maximálně tak jedna z těch nejdražších. :lol:
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:41

TM: však to zkouší se nedat, uvidíme jak to dopadne
ML: no, asi to tak bude, škoda :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 19. 9. 2014 08:25

Pojíštění je obchod se strachem.
Nic víc, nic míň.
To, že má Allianz "auru" férové pojišťovny je věc dobrého PR. Nakonec jde vždycky jen o peníze, které nechce nikdo vydávat zbytečně. Většinou, až když musí :mrgreen:
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 19. 9. 2014 09:45

To, že pojišťovny dělají všechno možné, aby nemusely plnit, je jejich obecná vlastnost, se kterou je potřeba počítat při uzavírání pojistek. Hledat férovou pojišťovnu je stejný úkol jako hledat poctivého finančního poradce - každý o nich někdy slyšel, ale v životě žádného neviděl.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 19. 9. 2014 10:42

No nevím, mne nedávno nabořila klientka České pojišťovny a bylo zaplaceno všechno do koruny, včetně náhradního auta na 14 dní. A auto jsem si ze servisu vyzvedával ještě dříve, než dostali krycí dopis.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 13:01

Však už jsem to vysvětloval:
malejarda píše:... Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, neb tam si upravuje pojišťovna sama, v jakých případech bude plnit, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili. ...
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 3. 10. 2014 11:17

Co mam k dispozici za informace, tak Allianz je z hlediska plneni u nezivotnich pojisteni stale na spici.

A poslouchat toho magora, co rika, nepojistovat se, tak tomu bych pral jezdit jeden den s likvidatorem (respektive mobilnim technikem). To, ze lidi nectou podminky a mysli si, ze neprimy uder blesku je "uder blesku" a nikoliv "nasledek prepeti" je vec uz jina. Nicmene tak jako vsude plati, ze co ma clovek ve smlouve, to ma i v realu.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 4. 10. 2014 09:32

I ten "následek přepětí" je jen výsledkem "úderu blesku". ;-)
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 10. 2014 08:42

Rozdíl mezi "úderem blesku" a "přímým úderem blesku". Bohužel pojistné podmínky jsou dnes jedna past vedle druhé a běžný člověk nemá šanci se v tom vyznat a prodejce ani nemá zájem, aby se v tom klient vyznal (ten potřebuje prodat a ne vysvětlit, že to, co klient chce, se vlastně pojistit nedá).
Ono by nebylo úplně špatné vrátit se k tomu, kdy pojistné podmínky schvalovalo ministerstvo financí (a vyžadovat takové pojistné podmínky, které takové pasti neobsahují)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 6. 10. 2014 09:48

je pravda, že kdyby existovala nějaká jednotná šablona s tím, že by se lišilo jen znění výluk, definice a cena, tak by to bylo mnohem čitelnější.
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 10. 2014 09:55

Samozřejmě o to zájem nikdo nemá, pojišťovnám i prodejcům nepřehlednost trhu vyhovuje :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 6. 10. 2014 10:23

To si nemyslím. Resp. vyhovovat to může těm dealerům, kteří jsou výhradní pro jednu pojišťovnu a nemají konkurenceschopný produkt.
Pro makléře či zprostředkovatele více pojišťoven by transparentnost byla jednoznačným pozitivem. Zjednodušilo by to práci
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 6. 10. 2014 11:25

malejarda: cim vic toho napises, tim vic pouze potvrzujes to, ze tomu zdaleka nerozumis, pane "soudce".
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peťo6 17. 10. 2014 11:47

Uvažujem o poistení zodpovednosti za škodu u Allianz.
Skončil som ale u "škoda vzniklá při výkonu vlastnictví k bytu v osobním vlastnictví, pokud jej pojištěný užívá k trvalému bydlení" - vie mi prosím niekto vysvetliť, čo si mám pod tým predstaviť, aké škody? V poistných podmienkach to vysvetlené neni. Je to niečo dôležité alebo stačí pokryť okrem iného "škody vzniklé při vedení domácnosti a provozu jeho zařízení". Pani na pobočke mi to nevedela vysvetliť. Vlastním normálny byt v bytovom dome, trvale v ňom bývam.
Ide mi len o to, že som chcel pôvodne variantu Normal, ale na pobočke ma tlačila aspoň do Optimal. Psa, zbrane ani malé plavidlá nemám...
Poistenie domáctnosti by som volil asi Exkluziv.
Peťo6
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 17. 10. 2014 11:51

Aby to melo nejaky smysl, tak u Allianz vzdy Exkluziv.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod astrapa 17. 10. 2014 11:52

Pojištění odpovědnosti Normal nedoporučuji. Vezmi variantu Exkluziv.

Pokud chceš ušetřit, tak lepší, než Normal od Allianz je ČSOB Pojišťovna nebo Česká pojišťovna.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod Peťo6 17. 10. 2014 15:33

Díky, zoberem teda asi Exkluziv/Exkluziv (domácnosť/zodpovednosť).
Peťo6
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 10. 2014 07:43

Tak kolega se rozhodl to nevzdat a nechal na svém právníkovi, aby napsal do pojišťovny dopis. Byl vyzván k doplnění dokladů, tak snad to projde. Bohužel to znamená, že i Allianz už neplní "na první pokus", ale že jim člověk musí ukázat, že si to nenechá líbit :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 29. 10. 2014 08:39

Nebo to taky znamená, že se kolega na začátku vybodl na pořádné poskytnutí podkladů...
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 10. 2014 10:07

Nevypadá to, chtějí znova ty samé, přesněji znovu lékařskou zprávu.
Spíše bych az tím viděl dva důvody:
1) pojišťovna si zachová tvář (nepřizná, že se lekla toho, že klient si vzal na pomoc právníka. Když totiž napsal první odvolání sám, tak se s ním vůbec nebavili, ať teď, když už to začíná vypadat "vážně").
2) je to určitá manipulace se statistikou - v pojišťovnách sledují dobu vyřízení pojistné události. Trik ale spočívá v tom, že ta se počítá "od doložení všech dokladů". A jestli chce likvidátor doržet "průměrnou dobu vyřízení pojistné události 5 dnů (například)" je nejjendodušší u těch, co se táhnou déle, vyžádat si těsně před vyplacením ještě nějaké další doklady. Známá dělala likvidátorku a dělala to úplně přesně takhle.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 29. 10. 2014 16:32

No ono "vzít si právníka" ještě jaro nedělá. Asi jak koho... letos jsem zažil 5 právníků co napáchali neskutečné hovadiny a pokud by šlo o něco skutečně vážného (ne jenom o peníze) tak ti jejich poškození klienti, chudáci, a ještě za takové "služby" platěj.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 29. 10. 2014 16:34

Jo a s těma statistikama... kdo říkal, že nevěří žádné, kterou si sám nefalšoval?
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 29. 10. 2014 20:25

Tak říkám to třeba i já ;-) Ale prvenství je připisováno W. Churchillovi
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod msimcard 25. 12. 2015 13:54

Od Allianz mi včera přišel mail, abych kliknul na nějaký odkaz, kterým údajně potvrdím svoje kontaktní údaje. Přišlo Vám to taky? Nejedná se náhodou o SPAM? A i kdyby ne, tak připadá Vám to korektní, aby si Allianz vyžadovala takovýmto způsobem potvrzení kontaktních údajů?
msimcard
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 24. 1. 2016 11:44

No koukněte na facebook Allianz, moc chváli tahle pojištovna již nemá. Sem u nich s penzijkem.
Dřív měli hodnocení daleko lepší.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 24. 1. 2016 11:51

Porad lepsi byt u jednookych, nez u slepejch :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XRPD 19. 3. 2019 19:59

Nefunguje jim platba kartou přes MojeAllianz. Už jsem jim psal. Očekávaná odpověď: "Proveďte platbu jiným způsobem.." >:-(
XRPD
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 20. 3. 2019 13:36

Co na pobočce kartou, neumí?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XRPD 20. 3. 2019 20:17

Umí ale chtěl jsem platit KK ČS. Ta vrací jen přes internet....
Dřív pojišťovny dělaly problémy jen, když měly něco vyplatit. Nová doba, dnes dělají problémy už když chcete zaplatit jim...a nikdo to neřeší pořád to nejede.
XRPD
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 20. 3. 2019 20:41

změnit pojišťovnu..
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 21. 3. 2019 09:20

buď obalit do CRV a na pobočce, nebo změna pojišťovny..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 21. 3. 2019 09:39

KK přes CRV na mojeAllianz bez problemu.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod CZ4R 7. 11. 2019 21:37

Nemá někdo aktuální zkušenost, jak získat dodatečnou slevu na pojištění u Allianz? Přes telefon mi řekli, že mám maximální slevu 30% a už víc nedostanu... a to i přes to, že jsem se o tuto slevu moc nesnažil a dostal jsem jí automaticky
CZ4R
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tom brava 7. 11. 2019 22:11

neuvádíš, jaké poj. sjednáváš...jde o POV auta? pak max. bonus na POV bejval standardně 50% s 10lety (120m) beznehodovosti. Nevím jak je myšleno těch 30% a šlus, ale jestli to odpovídá nasbíranému bezešk. průběhu, tak stím nic víc nenaděláš...
Naposledy upravil tom brava dne 8. 11. 2019 00:09, celkově upraveno 1
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 7. 11. 2019 22:15

no mně když mi od Allianz přišel návrh ceny POV na nové období, tak jsem jim napsal mail, že nejsem spokojen s cenou a oni mi to asi o 5 procent snížili...
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 8. 11. 2019 00:00

neměl jsem na sebe dřív nikdy psané auto, zajistil jsem si od bývalého zaměstnavatele potvrzení, že jsem u něj přes 10 let pracoval a bezeškodně jezdil a Alianz mi uznala bonus za 10 let. (Podobně mi to nabídla Kooperativa, ale byla pro mne dražší). Nyní po roce mi zvýšili povinné ručení (asi kvůli stáří auta ) asi přes 20%, když jsem se ozval o co že jde a že se mi to nelíbí, tak taky cca 5% dolů.
Weby jako e-pojištění jsou dle mé zkušenosti o ničem, s některými pojišťovnami nemají smlouvu a tak je vůbec nezařadí do výběru. Když si člověk na konkrétní pojišťovnu zavolá sám, dostane lepší cenu než přes ně.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 700Kč do 8.12., Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod tom brava 8. 11. 2019 09:09

škoda žes to tu s tím potvrzením od zaměstnavatele nepísnul tak před 8 lety, přesně tudle situaci řešila ségra s manželem....oba hned po škole měli více let služebáky i pro vlastní použití = bez vlastních aut, pak se ze dne na den "nepohodli" s majiteli firmy= nutnost pořídit vl.vozidla bez historie řidiče/RČ.....těžké začátky, naštěstí x let zpátky nebyly tak velké cen. disproporce díky tehdy větší konkurenci a řádově nižší základní ceny pojištění, a při udělován bonusů se dělaly různé čárymáry, což zase dnes už (asi?) nejde.
Naposledy upravil tom brava dne 8. 11. 2019 16:50, celkově upraveno 1
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-ossobne 8. 11. 2019 11:51

Z toho potvrzeni zamestnavatele si stejne neudelas historii pro vsechny pojistovny, jen pro tu jednu a tim se ji uvazes.
e-ossobne
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom brava 10. 11. 2019 12:06

tom brava píše:škoda žes to tu s tím potvrzením od zaměstnavatele nepísnul tak před 8 lety, přesně tudle situaci řešila ségra s manželem....oba hned po škole měli více let služebáky i pro vlastní použití = bez vlastních aut, pak se ze dne na den "nepohodli" s majiteli firmy= nutnost pořídit vl.vozidla bez historie řidiče/RČ.....těžké začátky s POV a tenhle postup s potvrzením je nenapadnul, naštěstí x let zpátky byly velké cen. disproporce díky tehdy větší konkurenci, resp. řádově nižší nejnižší základní ceny pojištění, a při udělování startovacích bonusů se dělaly různé čárymáry, což zase dnes už (asi?) nejde.
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod CZ4R 18. 11. 2019 23:15

tom brava píše:neuvádíš, jaké poj. sjednáváš...jde o POV auta? pak max. bonus na POV bejval standardně 50% s 10lety (120m) beznehodovosti. Nevím jak je myšleno těch 30% a šlus, ale jestli to odpovídá nasbíranému bezešk. průběhu, tak stím nic víc nenaděláš...

sjednávám pojištění majetku a domácnosti (v jedné pojistce). Ještě asi zřídím penzijko kvůli státní podpoře a slevě 7% na další produkty Allianz...
CZ4R
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bond2 27. 11. 2019 07:12

PatrikChrz píše:Nemáte někdo zprávy, že by poslední dobou Allianz nějak změnila svůj přístup k likvidaci pojistných událostí? Kolega v práci má nyní pojistnou událost, která mi přijde celkem jasná, ale pojišťovna se má tendenci plnění vyhnout.
Jeho manželka prohledávala hlubiny českého internetu a narazila na více zmínek o tom, že došlo k výrazným změnám v Allianz a od června také k výraznému přitvrzení v posuzování pojistných událostí. Docela by mě to mrzelo, protože zrovna Allianz jsem měl do této doby zafixovanou jako velmi férovou pojišťovnu, která se snaží maximálně vycházet klientům vstříc (a také za to inkasuje velmi slušný bakšis ve formě vyššího pojsitného) a ne že se bude snažit vyvlíct se pokud možno ze všech plnění.


https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/poji ... domaci_lre
Bond2
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 27. 11. 2019 08:36

Od doby, kdy jsem psal tento post jsem získal nové informace - a ano, v Allianz došlo k velmi radikální změně ve vedení (v nejvyšším i v likvidaci), propuštěním starých zkušených likvidátorů a najmutím "lidí z ulice". Situace je tam aktuálně naprosto kritická, což se dozvídám i přes známé v ČKP.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rufss 27. 11. 2019 16:43

Propustili stare zkusene podvodniky a najmuli nove podvodniky z ulice? Ja to tedy vidim spis jako proklientske opatreni. Vsechny pojistovny jsou stejne, dobrovolne si plati nepovinne pojisteni jen hlupak.
rufss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod taylor729 27. 11. 2019 18:13

Jaka je tedy ted vhodna pojistovna na pojisteni domacnosti?
Jsem u Allianzu, ale po precteni tohoto uz moc nechci dal byt.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod fanyn3 27. 11. 2019 20:10

taylor729 píše:Jaka je tedy ted vhodna pojistovna na pojisteni domacnosti?
Jsem u Allianzu, ale po precteni tohoto uz moc nechci dal byt.


To ti asi nikdo neporadí.
Jak píše Zdeněk, všechny pojišťovny jsou stejny.
Allianz byla dobrá a spolehlivá značka, ale ten tlak na maximální zisky a managerské odměny
je tak velkej, že udržet si dobré jméno už nikoho nezajímá (po nás potopa).
Tak to je bohužel ve všech oblastech.
fanyn3
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 11. 2019 20:54

Na pojištění domácnosti a nemovitosti bych uvítal taky tip, kdysi se tady tradovalo, že Allianz je (byl) v nějaké exkluzivní variantě dobrou volbou...

Žabožroutí flAxa to asi brzy zabalí, takže to by asi taky nedopadlo... https://byznys.ihned.cz/c1-66660040-fra ... -rozeslala
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod rufss 27. 11. 2019 20:59

Allianz nebyla nikdy dobra, zatim jsem pouze u jedne pojistovny zazil, ze oznamila policii sveho klienta kvuli podezreni z pojistneho podvodu a to byla prave Allianz asitak pred 10 lety, nechtelo se ji plnit. Jsem se jim tehdy musel smat, likvidator oznami VIP klienta policii, kdyz ten ve skutecnosti ani jeden formular pri nahlasovani pojistne udalosti nevyplnil, protoze se o nej starali az tak, ze pri pojistne udalosti vse za nej sepsal pojistovak Allianzu.
:D
rufss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 28. 11. 2019 10:44

Zajimave, jak se tu od neklientu dozvidam teoreticke informace, ktere mam jakozto klient prakticky naprosto opacne. Aktualni pojistna udalost v pomerne dost vysoke vysi a vyplaceno do posledni koruny a naprosto bez kecu. Predchozi udalost to same. Tak nevim kde delam chybu :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rufss 28. 11. 2019 13:36

Platis vic, nez ti davaji.
rufss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 28. 11. 2019 21:39

Fakt? Tak to mi nejak matematicky nevychazi :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků