Allianz

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:05

Však jo, ať si pojišťovna zdraží nebo pojistné smlouvy vypoví, je to business ne dobročinná akce. Ale povinnosti, ke kterým se zaváže, zkrátka MUSÍ plnit a ne že se bude snažit hledat kličky, jak se tomu vyhnout, nebo prostě jen spoléhat na to, že nad tím lidi mávnou rukou.
Pak se totiž vytrácí smysl pojištění, když pojišťovna "funguje" jen když vybírá pojistné a v případě plnění nezaplatí. Pak totiž nemás mysl se pojišťovat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 06:10

Tomáš Marný píše:... Takže pojišťovny teď cálují, kromě 3,5% z objemu pojistného na povinné ručení, i práci hasičů při dopravních nehodách. Brnkačka, 5 600 Kč na hodinu za jednotku... A hasiči teď samozřejmě jezdí velmi rádi i tam, kde jsou naprosto k hovnu. Srážka dvou aut se smrťákem, vyrazí tam 4 jednotky a než to naši stateční policisté vyšetří, stráví tam 6 hodin... To jsou peníze, o kterých skoro nikdo neví a jsou to obrovské peníze...


Já teď po dlouhé době na jedné nehodě byl a hasiči tam oproti dřívějšku osvětlovali místo nehody (bylo to v noci), aby se to policistům lépe vyšetřovalo, řídili dopravu, aby tím nebyli zatěžováni přítomní policisté, a nakonec místo nehody i uklidili (zametli), je pravda, že ze zákona má povinnost uklidit místo dopravní nehody její účastník, ale když se k tomu účastníci neměli, tak to udělali hasiči a nechají si to proplatit od pojišťovny účastníků nehody, já proti tomu nic nemám. A to tam původně vyjeli jen kvůli úniku provozních kapalin z jednoho vozidla. Dříve by to jen posypali sorbexem, zametli sorbex a hned odjeli.

-- 19. 9. 2014 07:15 --

PatrikChrz píše:Pak se totiž vytrácí smysl pojištění, když pojišťovna "funguje" jen když vybírá pojistné a v případě plnění nezaplatí. Pak totiž nemás mysl se pojišťovat.

Dobrovolné pojištění je jen vyhazováním peněz z okna, já to říkám už dlouho. Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, neb tam si upravuje pojišťovna sama, v jakých případech bude plnit, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili. 8-P Rozhodně bych si proti právníkům pojišťovny nenechával radit od nějakého podnikového právníka, který nemá specializaci na pojišťovací právo.
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:27

Dobrovolné pojištění je jen vyhazováním peněz z okna, já to říkám už dlouho. Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili.


Bohužel. Já jsem jen měl dojem, že Allianz je jednou z těch (posledních), které ještě se chovají ke klientům férově. No, opravdu lze pojištění spíše přirovnat k té loterii. Většina lidí se spokojí s dobrým pocitem a vzrušením ze hry. S výhrou snad ani rozumný člověk nemůže počítat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 19. 9. 2014 06:35

Nebo se člověk nesmí dát... Známý měl v baráku poškozené zdi od sousedovo kanalizace, dostal málo, takže pojišťovně oznámil, co všechno museli udělat a že žádá o zvýšení vyplacené částky, a dostal ještě celkem dost peněz...
Naposledy upravil Tomáš Marný dne 19. 9. 2014 06:56, celkově upraveno 1
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 06:37

PatrikChrz píše:Bohužel. Já jsem jen měl dojem, že Allianz je jednou z těch (posledních), které ještě se chovají ke klientům férově. No, opravdu lze pojištění spíše přirovnat k té loterii. Většina lidí se spokojí s dobrým pocitem a vzrušením ze hry. S výhrou snad ani rozumný člověk nemůže počítat.

Allianz je maximálně tak jedna z těch nejdražších. :lol:
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 9. 2014 06:41

TM: však to zkouší se nedat, uvidíme jak to dopadne
ML: no, asi to tak bude, škoda :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 19. 9. 2014 08:25

Pojíštění je obchod se strachem.
Nic víc, nic míň.
To, že má Allianz "auru" férové pojišťovny je věc dobrého PR. Nakonec jde vždycky jen o peníze, které nechce nikdo vydávat zbytečně. Většinou, až když musí :mrgreen:
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 19. 9. 2014 09:45

To, že pojišťovny dělají všechno možné, aby nemusely plnit, je jejich obecná vlastnost, se kterou je potřeba počítat při uzavírání pojistek. Hledat férovou pojišťovnu je stejný úkol jako hledat poctivého finančního poradce - každý o nich někdy slyšel, ale v životě žádného neviděl.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 19. 9. 2014 10:42

No nevím, mne nedávno nabořila klientka České pojišťovny a bylo zaplaceno všechno do koruny, včetně náhradního auta na 14 dní. A auto jsem si ze servisu vyzvedával ještě dříve, než dostali krycí dopis.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 19. 9. 2014 13:01

Však už jsem to vysvětloval:
malejarda píše:... Pojišťovat se má jen to, co je povinné ze zákona (povinné ručení), tam pojišťovnám přikazuje zákon, kdy mají plnit, ostatní komerční pojištění je jen sázkou do loterie, neb tam si upravuje pojišťovna sama, v jakých případech bude plnit, když bude pojišťovna chtít, tak si výluku vždy najde a chudý nezkušený občane, suď se pak s právními experty pojišťovny, kteří se specializují na pojišťovací právo a vyznají se nejlépe v pojistných podmínkách, protože je sami tvořili. ...
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 3. 10. 2014 11:17

Co mam k dispozici za informace, tak Allianz je z hlediska plneni u nezivotnich pojisteni stale na spici.

A poslouchat toho magora, co rika, nepojistovat se, tak tomu bych pral jezdit jeden den s likvidatorem (respektive mobilnim technikem). To, ze lidi nectou podminky a mysli si, ze neprimy uder blesku je "uder blesku" a nikoliv "nasledek prepeti" je vec uz jina. Nicmene tak jako vsude plati, ze co ma clovek ve smlouve, to ma i v realu.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 4. 10. 2014 09:32

I ten "následek přepětí" je jen výsledkem "úderu blesku". ;-)
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 10. 2014 08:42

Rozdíl mezi "úderem blesku" a "přímým úderem blesku". Bohužel pojistné podmínky jsou dnes jedna past vedle druhé a běžný člověk nemá šanci se v tom vyznat a prodejce ani nemá zájem, aby se v tom klient vyznal (ten potřebuje prodat a ne vysvětlit, že to, co klient chce, se vlastně pojistit nedá).
Ono by nebylo úplně špatné vrátit se k tomu, kdy pojistné podmínky schvalovalo ministerstvo financí (a vyžadovat takové pojistné podmínky, které takové pasti neobsahují)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fantucci 6. 10. 2014 09:48

je pravda, že kdyby existovala nějaká jednotná šablona s tím, že by se lišilo jen znění výluk, definice a cena, tak by to bylo mnohem čitelnější.
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 10. 2014 09:55

Samozřejmě o to zájem nikdo nemá, pojišťovnám i prodejcům nepřehlednost trhu vyhovuje :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků