První klubová - P2P pojištovna

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 30. 4. 2019 09:12

Podobně Direkt... Stáhli se z našeho trhu, jejich klienty přebrala tuším Uniqa. Pak nějací vyčůránci koupili Triglav s šílenou pověstí před krachem, pojmenovali ho Direkt a vlastně parazitují na původní známé značce...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 30. 4. 2019 13:22

Pojišťovnu Direkt neznám.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 30. 4. 2019 13:40

I mistr IQák se utne :-D

Tomáš Marný píše:Hodinky jako holinky, Raiffeisen jako Raiffaisen, písmeno sem nebo tam, že jo...
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dalich 6. 5. 2019 20:16

Ad PKP: Extrémy vždy budí zlo. Myšlenka PKP je chovat se zodpovědně a když to nevyjde, plní se. A hlavně předcházet pojistnému plnění a nechodit do pojišťovny s blbostmi. Jenže někteří příliš aktivní členové pak svojí nevhodou komunikací přispívají k názoru nečlenů, že PKP je něco jako sekta. Obě strany chápu. Sám jsem u PKP pár měsíců od jejího vzniku. Mám u ní 5 aut a jednu domácnost. Tři auta mám na výjimku, protože je jinak nepojišťuje (a musel jsem prokázat, že jsem, "ten hodnej" a fakt nebourám). Plnění zatím žádné, jak ode mne (nebourám), tak od někoho jiného (neměl jsem tu čest).

Ad Direct: Jde jen o značku, je to už jiná pojišťovna. Byla by byla mojí druhou volbou po PKP. Mám od ní i zkušenost s plněním v roli poškozeného u POV: nejprve srandovní cena totálky, pak mnou doložené faktury s pravidelnou údžbou a origo díly, oprava ceny na fér částku, odečet nabídnuté ceny za odkup z aukce a výplata plnění. Trvalo to asi měsíc. (U Allianz něco podobného před 7 lety trvalo 3 dny.) Za mne s Direct pojištovnou i s PKP spokojenost.

Ad Židé, židovský, židáci apod.: Zastánkyně PKP by si měla někdy udělat povinný výlet do http://auschwitz.org/ a možná by pak volila jiná přídavná jména, které mají jen jediný úkol: dehonestovat, vysmívat se a ponižovat. Svojí chválou dělá PKP medvědí službu a v roli nestranného čtenáře bych už z principu do pojišťovny, jejíž členové se vysmívají židovskému národu (byť nevhodnou volbou slov), nešel. Madam, styďte se.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod nobo.dy 7. 5. 2019 03:29

Pritom jsme tu vsichni jeden vedle druheho zidi, co by si pro korunu nechali vrtat koleno. ;-)
nobo.dy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 7. 5. 2019 10:08

Já bych v tom nic pejorativního neviděl. Z druhý strany se stačí projít v Nizozemsku nebo Švýcarsku po některých čtvrtích a taky si trochu rozšířit obzory.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod tom brava 2. 11. 2019 16:10

psi se rvou o kořist? asi bude následovat změna konceptu PKP od klubu k otevřené klasice....
https://www.mesec.cz/clanky/prvni-klubo ... m=z-boxiku
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod aaischa 2. 11. 2019 17:31

je to veliká škoda, to jak klubovka fungovala a byla vymyšlena je hodně jedinečné.. snad nezdraží, vůči Direktu u kterýho jsem byl do té doby spokojen mám povinné ručení na auta za cca 60% ceny Direktu..
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod doonio 2. 11. 2019 20:30

Bojím se ze zdraží, Tam kde je Partners, je to vždy o penězích až na prvním místě...provize provize provize. Neříkám že hned, ale po novém roce čekám změny k horšímu, ať už to bude nový management nazývat jakoukoliv super novinkou...bohužel, kdo se snaží být trochu proklientský, není mu dnes moc přáno.
Uvídíme jak se situace vyvrbí po novém roce. Všechno mě to příjde zatím spichlé trochu horkou jehlou a sama Partners zatím nevím co s tím - má svoji Simpleu, teď ještě k tomu Klubovku, no potěš... :-D
doonio
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Dandík 26. 11. 2019 10:22

Dandík
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tom brava 26. 11. 2019 12:53

https://mypillow.cz/#/auto
jsem slepoň nebo kde maj nějaký kalkulátor...?
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 26. 11. 2019 15:31

Já tam byl taky :-) https://www.mesec.cz/clanky/prvni-klubo ... ojistovnu/
Na webu nic nemají a ještě tak do února nic mít nebudou. Fungují je přes appku v kombinaci s callcentrem. Stále to vyvíjejí.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod doonio 26. 11. 2019 16:47

dalich píše:Já tam byl taky :-) https://www.mesec.cz/clanky/prvni-klubo ... ojistovnu/
Na webu nic nemají a ještě tak do února nic mít nebudou. Fungují je přes appku v kombinaci s callcentrem. Stále to vyvíjejí.

Achhjoo, zase se někdo vzhlídl v modelu ala Revolut. První klubová se mi líbila, Pillow už moc ne, už jen z toho důvodu, že nemají nic na webu, žádný kalkulátory a jak se zachovali k původním majitelům. Dám jim šanci, ale nevidím to nadějně.
doonio
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod rufss 26. 11. 2019 19:27

Investori zjistili, ze pojistovna malo podvadi, proto malo vydelava, tak vymenili vedeni.
:D
rufss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bbbaaa 12. 11. 2020 06:02

Zůstali jste u Pillow? Nabídli mi teď u obou aut nižší pojistné za povinné ručení, např. 1393 Kč za Skoda Yeti 1,2 TSI 81 kW, u První klubové jsem platil víc, tam mi končí pojistné období až 30.12.2020. Zdá se mi to docela solidní nabídka ve spojení s bonusem 300 Kč za přechod smlouvy pod Pillow. Nabídka byla tedy s tím, že buď přejdu pod Pillow, nebo mi vypovídají smlouvu u První klubové. Zajímalo by mě, jestli i za rok 2020 dostanou klienti První klubové vratku za bezeškodní průběh? Nebo jen bonus 300 Kč za navazující smlouvu?

Nabídka nového pojištění a ukončení původní smlouvy.
Vážený kliente, vážená klientko,
plníme slib a naše nové pojištění přinášíme i pro Váš vůz. Nový produkt jsme úspěšně představili na konci minulého roku a všechny jeho výhody nyní můžete mít i Vy. Patří mezi ně:
+ Nejsrozumitelnější podmínky bez háčků a kliček a bez nesmyslných výluk
+ Férová cena dle ujetých kilometrů vrací peníze za každý neprojetý kilometr
+ Automaticky zohledněná sleva 20 % na všechny polštáře
+ Žádná spoluúčast v případě přírodní události, krádeže vozidla nebo srážky se zvířetem
+ Zcela vylepšená asistence v případě nehody i poruchy (platí pro polštář Asistence)
Vždy je lepší mít možnost volby, a proto jsme pro Vás připravili dvě nabídky nového pojištění.
Jak postupovat
1/ Na váš e-mail Vám zašleme během jednoho dne obě nabídky pojištění. Dobře si prostudujte podmínky, jsou krátké a srozumitelné.
2/ Vyberte si variantu, která Vám více vyhovuje a zaplaťte ji na účet uvedený v e-mailu.
Druhá nabídka, kterou jste nezaplatili, bude automaticky zneplatněna, nemusíte ji nijak řešit.
3/ A máte hotovo! Po přijetí platby Vám pošleme novou pojistku.
Co je důležité?
Pokud nezaplatíte ani jednu nabídku pojištění , nebudete od 31. 12. 2020 pojištěni, protože Vaši současnou pojistnou smlouvu číslo xxx vypovídáme v souladu se zákonem ke konci pojistného období, tj. ke dni 30. 12. 2020. Co získáte navíc?
Jako náš současný klient získáváte oproti jiným klientům dvě výhody navíc.
+ Pokud si vyberete jednu z nabídek, nemusíte fotit Vaše vozidlo a od prvního dne jste pojištěni v plném rozsahu. Netýká se Vás tedy spoluúčast 90 % do dodání fotografií. Malé upozornění: fotografii Vašeho tachometru potřebovat budeme, jinak bychom nedokázali spravedlivě po roce vyúčtovat celkovou cenu.
+ Platí náš slib připsat Vám do klientské peněženky 300 Kč za sjednání navazující smlouvy za předpokladu, že jsme v posledních 12 měsících z předchozí smlouvy nevyplatili pojistné plnění.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy nebo přání, napište nám nebo zavolejte, rádi se vším pomůžeme.
V Praze 11. 11. 2020
bbbaaa
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků