První klubová - P2P pojištovna

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka001 28. 4. 2019 20:52

V klubovce jsem už prakticky od začátku a jsem nadšená z tohoto projektu. Tady je i jiná nezávislá recenze : https://martinhumpolec.cz/zkusenosti-s- ... jistovnou/
V této pojišťovně máme pojištěné 2 auta, 2 byty a pojištění odpovědnosti. Jsou to pojistky, které si platím a věřím, že nikdy nebudu potřebovat plnění z nich( že se nikdy nic nestane) anebo jsou to pojistky, které mi vnutil stát( povinné ručení na auta). Jelikož v Klubovce nám vracejí pojistné z nespotřebovaných pojistek, tak jsem si zde nepojistila, např. naší chatu, kterou máme tak jednou za 5 až 6 let vytopenou vodou a pokud bych si v Klubovce chatu pojistila a vyžadovala pojistné, tak bych sobecky krátila ostatním dividendy, neboť bych pojistné spotřebovávala. Takže chatu jsem si nechala pojištěnou u tradiční, takzvané židovské pojišťovny, která mi ani ostatním žádné pojistné nevrací.
Co se týká případu co zde zmiňuje PatrikChrz, tak tento sleduji. Laicky řečeno dle mého názoru, vykutálený chlapík s vykutáleným jménem Krejčíř, si u PKP pojistil 5 vybydlených bytů někde v Chánově a po pojišťovně chce, aby mu zaplatila luxusní rekonstrukci. Pro mne je tento pán normální obchodník s chudobou, který vodrbává státní rozpočet, když sociálně slabým pronajímá své vybydlené byty za sociální dávky, které zaplatíme my všichni v daních, a toto samé zkouší na PKP kdy chce s pojišťovnou vydrbat a všechny nás klienty pořádně podojit. Já s tím nesouhlasím a takové drbany, kteří nás okrádají v klubu nechci.
Jsem s Klubovkou extrémě spokojená( zatím jsem neměla žádnou škodnou událost) a pokud by si ji někdo chtěl vyzkoušet na emailu: zamestnani001@seznam.cz mu mohu poslat pozvánku. V pojištění aut, bytů, domů a pojištění odpovědnosti nemá konkurenci.
Lenka001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MiASX 28. 4. 2019 21:47

Tak az nekoho nabouras, muzes mu skodu uhradit sama, nemusis to resit pres povinne ruceni.
:D
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka001 28. 4. 2019 23:39

Pokud si přečteš výše uvedenou recenzi, budeš klientem této pojišťovny a ne zlodějem, můžeš se dočkat velice milého pojistného plnění bez jakýchkoliv komplikací. Pokud budeš zloděj a podvodník, se zlou se potážeš!!!!!!!!!!!!!!! Protože budeš okrádat svoje přátele v klubu. To se radši běž pojistit k tradiční židovské pojišťovně, která si z tebe vyplatí krásné dividendy. Ne tobě, ale tvým akcionářům :).
Lenka001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 4. 2019 08:21

lenka001 - čerstvá registrace, 2 příspěvky, oba adorují První klubovou.

Vím, že "sociální marketing" je dnes "in" , ale chtělo by to dělat trochu méně nápadně :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka001 29. 4. 2019 14:14

Mě je úplně fuk sociální marketing, jsem jen klientkou této pojišťovny, a jsem velice ráda, že jsem klientkou. Jen bych byla nerada,aby se kvůli zlodějům a podvodníkům tato pojišťovna dostala do potíží. Nic jiného podobného na našem trhu není. To že mám dva příspěvky nic neznamená, jen to, že jsem si přečetla toto vlákno a chtěla jsem uvést věci na pravou míru. Například, to že Krejčíř naší pojišťovnu všude pomlouvá, s tím, že ji chtěl pěkně podojit. Ale v této pojišťovně nedojí pojišťovnu a její akcionáře( což by mi ani moc nevadilo), ale dojí svoje přátele v klubu, což mi vadí. Ať si jde dojit jinam. Já chci mít nejlepší a nejlevnější pojistky.
Čus
Lenka001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod caeron 29. 4. 2019 14:32

Podle neoficiálních informací pojišťovna změní majitele a přejmenuje se, tak uvidíme co z toho bude dál.
caeron
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 4. 2019 14:48

Lenka001: no, víš, ono to opravdu působí podezřele, Klubovka by nebyla první, kdo si tady takhle snaží vyžehlit jméno. Registrovala jsi se 28. 4. 2019 20:36 a hned v 20:52 máš první příspěvek a ten obhajuje První klubovou pojišťovnu. Stejně jako dva zbývající.

každopádně, když si přečteš můj příspěvek mcp.php?i=main&mode=post_details&f=318&p=12235197 , tak vidíš, že jí nevytýkám, že PRVNÍ KLUBOVÁ POJIŠŤOVNA neplnila, ale zejména způsob komunikace s klientem. A ano, je to nejspíše dáno tím, že na obhlídky posílá externí pracovníky, ale to je její rozhodnutí. Když všude zdůrazňuje, že to "dělá jinak" a pak si případy nechává zpracovávat od největšího hráče na trhu.

Připomíná mi to případ, kdy si Babiš otevřel prémiové řeznictví - https://neovlivni.cz/sazka-na-premiove- ... nevychazi/

Jak bude Klubovka růst, tak podobné případy budou přibývat. A může si být jista, že nespokojení zákazníci o tom dají vědět. Sám dělám likvidátora (pro zahraniční pojišťovny, které nepůsobí na českém trhu) a často je důležitější jak lidem odůvodním, že nedostanou to, co by si představovali, než to, že jim to nedám.

PRVNÍ KLUBOVÁ POJIŠŤOVNA totálně nezvládá krizový marketing, hned na začátku měla přiznat "nezvládli jsme to, externí pracovník se choval ke klientovi špatně a to v hrubém rozporu s našimi vysokými standardy" (nebo nějaký podobný blábol) a klientovi navrhnout nějaký způsob vyrovnání. Místo toho ho zablokují na svém Facebooku?

Vzpomněl jsem si na jiný příklad - on-line obchod s oblečením About You. Na český trh vstoupili vpravdě levou nohou. Podcenili prvotní zájem, nezvládali přijímat objednávky, nezvládali rozesílat zboží. A na stížnosti reagovali úplně stejně- blokace na FB. Teď opakovaně sondují český trh a snaží se zjistit, jestli si lidé tohle fiasko pořád pamatují. Podle mne něco podobného hrozí i Klubovce. Když se k tomu přidá až "sektářské" chování jejích klientů, tak to je fakt cesta do pekel. Nechceš plnit - vítáme tě, chceš po nás něco - jsi zloděj, podvodník, nepřítel. Pokud se tenhle "claim" podaří prosadit do podvědomí běžné populace, tak to fakt můžou zavřít - a jsou na nejlepší cestě. Možná už jí nastoupili, protože jestli je pravda, co píše caeron - změna majitele i jména, tak to má nějaký důvod.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JPT666 29. 4. 2019 15:29

S tou sektou mě to už taky napadlo a psal jsem to na jiném fóru.

JPT píše:Přemýšlel jsem, že bych si něco pojistil u té klubovky, ale teď to vypadá jako takové pololetadlo a polosekta. Pololetadlo jakože platit pojištění je OK, shánět lidi, kteří nemají pojistné události ze kterých jsou bonusy je OK, ale vyplácet peníze z pojistných událostí neni OK. A polosekta jakože ti uživatelé na fejsbůku se na toho, kdo má pojistnou událost dívají jako na nějakého hajzla, který je chce okrást o ty bonusy, které jim pojišťovna vyplácí z peněz, které nevyplatí na pojistných událostech.
JPT666
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MiASX 29. 4. 2019 15:45

No a co, me to nevadi, mam tam ted pojistena dve vozidla (povinne ruceni), dokud to pro me bude vyhodnejsi nez jine pojistovny, tak jsem s nimi spokojen, klidne at je to sekta. Ja se urcite snazim jezdit tak, abych nevyvolal skodni udalost, takze je pro me jejich koncept vyhodny. Kdo neuplatnuje pojistnou udalost, tomu cast uhrazeneho pojistneho vrati. To ze pro ne zajistuje likvidatora jina pojistovna, je pro me spise zarukou, ze likvidator nebude podjaty. Ale to je zrovna u povinneho ruceni nepodstatne, protoze poskozeny nikdy neni pojistnik.
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 4. 2019 16:34

Tak jasně, u povinného ručení ti to může být jedno, z toho tobě stejně nikdy plněno nebude a tam má smysl jít po nejnižší ceně. Ale asi bych fakt zvažoval si tam uzavřít pojistku, ze které by mělo být plněno mně.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 29. 4. 2019 17:42

To je ta skvělá pojišťovna, která uzavře pojistku, zkasíruje peníze a následně neplní? Sám jsem chtěl uzavřít povinné ručení, havarijko, ale takovou samozřejmost, jako je připojištění autoskel nedělají :-D.. Takovou pojišťovnu obejít obloukem, obzvlášť, když mají +/- stejné ceny, jako Allianz..Ano jsou to ceny se slevami, ale na ty se dostane každý, kdo si o ně umí říct.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka001 29. 4. 2019 23:40

Vaše argumenty jsou mi k smíchu. Já jen tvrdím, že jsem spokojená, že pojišťovna plní jak má, a když se u ní pojistí podvodník jako pan Krečíř-Krejčířovič, tak proti němu zasáhne a nevyplatí mu peníze, které patří nám!!!!!!! Proč by měla nějakého podvodníka odškodňovat z mých peněz? To tedy PatrikChrz nevím? Jinak když se podíváte na internetu ohledně plnění PKP, tak tato pojišťovna plní super a nikdo kromě jednoho podvodníka si nestěžuje!!!! Já sama nechci, aby mu z mých peněz pojišťovna něco dávala. Pokud ale bude mít normální škodu, tak, ať mu pojišťovna peníze vyplatí. PatrikChrz- pokud se na situaci blíže podíváte, tak zjistíte, že pan Krejčíř skupuje vybydlené byty, které pronajímá, tyto pojistí a pak chce od pojišťovny luxusní rekontrukci!!! Tak ať si ji zaplatí sám, já mu ji platit nebudu!!!! Pro mě je to obyčejný podvodník!!!!!!
Lenka001
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 30. 4. 2019 05:32

V podstatě jako každá pojišťovna: důležitý je nekecat hory-doly, vybrat peníze a pak si vymyslet nějakou konstrukci, proč neplnit. Na tom mě nic nepřekvapuje. Kromě toho pojišťovny počítají s tím, že se většina soudit nebude, a tom mají bohužel taky pravdu. Za téhle situace je nejlepším řešením se pokud možno nepojišťovat a v případě nutnosti se soudit.

Mně se ta myšlenka téhle pojišťovny o určité vzájemnosti líbila, nakonec takhle pojišťovnictví vzniklo. Od začátku to ale spíš vypadalo, že tuhle myšlenku pár lidí od začátku zneužilo tak, že jako pojišťovna "s příběhem" bude vydělávat rychleji a víc. A podobné projekty je lepší obejít velkým kruhem.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod MiASX 30. 4. 2019 05:50

Kazda pojistovna je polovicni podvodnik, to je jasne. Ale nemyslim si, ze by tahle byla horsi nez jine pojistovny. Kazda pojistovna plni nizke skody a cuka se u vysoke skody. Tady ale rozhoduje o likvidaci skody jina pojistovna, mozna je to pro poskozeneho lepsi, spravedlivejsi, bez podjatosti. Pokud bych se musel soudit s pojistovnou o pojistne plneni, pochybuji, ze bych mel u jinych pojistoven vetsi sanci. Mam jen povinne ruceni, na jine pojisteni jsem se tedy nedival, zadna pojistovna v CR neumoznuje pojistnikovi vypovedet pojistnou smlouvu na povinne ruceni kdykoliv, vsechny vyzaduji k vypovedi duvod uvedeny v zakone (napr. k vyroci smlouvy, kde se musi stihnout podat vypoved 6 tydnu predem), krome tehle, tady prijmou vypoved kdykoliv a bez uvedeni duvodu. To je vyhodne kvuli nacasovani smlouvy, je totiz lepsi uzavirat povinne ruceni tesne pred koncem kalendarniho roku za stare sazby, vsechny pojistovny zvedaji sazby pojistneho na povinne ruceni kazdorocne 1. ledna, ale vyssi pojistne nauctuji pojistnikovi az pri vyroci smlouvy, tedy treba az za rok 31. prosince. Tady je tedy i mozno pred koncem roku vypovedet bez uvedeni duvodu a uzavrit novou za stare sazby. Nebo vypovedet kdykoliv bez uvedeni duvodu a prejit jinam. Mozna to je vhodne i pro sezonni pojisteni motorek a kabrioletu, nevim, nemam. Pojistne podminky maji take nejkratsi ze vsech pojistoven v CR, a ze jsem jich uz vystridal kvuli kazdorocnimu zvysovani sazeb pojistneho. Ja tu vidim spis plusy nez minusy, kdyz srovnavam s ostatnimi pojistovnami. Ale jsem u nich jen 4 mesice a hodnotil jsem jen smluvni podminky, kde vidim urcite vyhody pro pojistnika oproti smluvnim podminkam jinych pojistoven.
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 30. 4. 2019 08:12

Lenka001: ještě jednou si přečti, co jsem psal - Klubovce nevytýkám, že neplnila, ale to, že přestože se profiluje jako "jiná", tak komunikace jí nasmlouvaných pracovníků je naprosto neakceptovatelná - "v téhle ulici nikdy neplníme". Když se k tomu přidá "útočná guerilla" klientů a "specialistů sociálních médií", tak člověk má skoro strach něco nahlásit. Pro mne by byla Klubovka rozhodně poslední volbou.

Jak se to tak vyvíjí, tak má nejspíše pravdu xls. Tj. je to pojišťovna jako každá jiná, ale někdo si řekl, že "s příběhem" se bude prodávat víc. Vybudovali značku, teď ji prodají a chvíli bude trvat, než lidi zjistí, že je to to samé v bledě modrém, jako u jiných pojišťoven.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků