Úrazové pojištění

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PH 15. 8. 2005 10:17

Dobrý den,
u jaké pojišťovny by asi bylo nejvýhodnější uzavřít úrazové pojištění? Myslím bez návaznosti na životní pojištění.
Děkuji.
Pavel
PH
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 15. 8. 2005 11:17

Bez znalosti likvidačních tabulek (které pojišťovny běžně nezveřejňují) to nelze absolutně říct. Teoreticky by se neměly příliš lišit (škodní průběh by měly mít všechny pojišťovny podobný), provize a náklady taky. Problém je v tom, že způsob likvidace neznají často ani sami agenti. Osobně bych dal přednost takové, co zveřejní alespoň část likvidačních tabulek (např. za jednoduchou zlomeninu ruky od - do), ale myslím, že to žádná nedělá.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod happy-guy 31. 10. 2005 14:34

V pojistných podmínkách je jasně stanoveno jaké procento se vyplácí při jednotlivých úrazech. Nevím kde pan Chrz chodí na ty své bludy, ale nehorázně tady zavádí. Pro kvalitní informace si napište na t.misina@seznam.cz nebo volejte 604531473
happy-guy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 31. 10. 2005 17:15

happy-guy píše:V pojistných podmínkách je jasně stanoveno jaké procento se vyplácí při jednotlivých úrazech. Nevím kde pan Chrz chodí na ty své bludy, ale nehorázně tady zavádí. Pro kvalitní informace si napište na t.misina@seznam.cz nebo volejte 604531473o/quote]

Můžete napsat, která pojišťovna to běžně zveřejňuje?
Eventuelně uvést příklady. Zatím jsem se setkal pouze s vágními formulacemi typu: "pojišťovna vyplácí příslušné procento z částky, ..." eventuelně u doby nezbytného léčení, částku xy za den (tady je ale třeba upozornit, že doba nezbytného léčení nemá téměř nic společného s dobou, jakou bude konkrétně trvat daný úraz vyléčit. Je to čistě tabulková (průměrná) hodnota přiřazená každému úrazu - a opět tabulky nejsou běžně přístupné; navíc se často plní až od určité doby (2, 4, 6, 8 týdnů, takže nejčastější úrazy tam nespadnou).
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod happy-guy 31. 10. 2005 19:40

PatrikChrz píše:
happy-guy píše:V pojistných podmínkách je jasně stanoveno jaké procento se vyplácí při jednotlivých úrazech. Nevím kde pan Chrz chodí na ty své bludy, ale nehorázně tady zavádí. Pro kvalitní informace si napište na t.misina@seznam.cz nebo volejte 604531473o/quote]
Můžete napsat, která pojišťovna to běžně zveřejňuje?
Eventuelně uvést příklady. Zatím jsem se setkal pouze s vágními formulacemi typu: "pojišťovna vyplácí příslušné procento z částky, ..." eventuelně u doby nezbytného léčení, částku xy za den (tady je ale třeba upozornit, že doba nezbytného léčení nemá téměř nic společného s dobou, jakou bude konkrétně trvat daný úraz vyléčit. Je to čistě tabulková (průměrná) hodnota přiřazená každému úrazu - a opět tabulky nejsou běžně přístupné; navíc se často plní až od určité doby (2, 4, 6, 8 týdnů, takže nejčastější úrazy tam nespadnou).
happy-guy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 11. 2005 07:19

Tohle sice vypadá krásně (a odpovídá to tomu co mají ostatní pojišťovny, třeba zrovna Vámi haněná Česká pojišťovna), ale to jsou úrazy které jsou celkem vyjímečně (bohudík).

To, co se lidí obvykle dotkne jsou především různě těžké zlomeniny, ať s následky nebo bez nich.

Nemyslím, si, že u nás jsou výrazně lepší a horší pojišťovny. Tabulky se kterými pracují jsou plus mínus stejné, a co se týče reklam, neřekl bych, že Vámi zmíněné pojišťovny mají zrovna hubený reklamní rozpočet. Navíc obvykle dávají vyšší provize (aby se vůbec mohly prosadit na trhu).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 11. 2005 07:04

A ještě jedna věc. Ty "stoprocentní" úrazy jsou velmi, velmi vyjímečné. Mnohem pravděpodobnější je třeba 80 % ztráta zraku, což sice znamená faktickou slepotu, ale z hlediska pojišťovny je plnění úplně jiné. Ono stačí i jen několik procent, aby to člověka mohlo vyřadit ze zaměstnání (např. řídit auto) a přitom plnění v tomto případě může být i nulové.

Prohlásit, že většina pojistného trhu u nás je póvl a že jen několik pojišťovnen "stojí za to", je docela síla, to svědčí spíš o nedostatku argumentů.

Spíš bych řekl, že pojišťovny jsou na tom zhruba stejně s tím, že tu a tam se najde nějaký zajímavý produkt, který mírně "vyčuhuje". Buď proto, že pojišťovna našla nějaký výklenek na trhu (a ostatní jí budou záhy následovat), nebo prostě provedla špatnou kalkulaci (a v budoucnu ho zdraží nebo zruší - ale těm, kteří si ho stačí sjednat už zústane - alespoň do první pojistné události), nebo se ho jednoduše rozhodla "dotovat" z ostatních výnosů s nadějí, že klienti si u ní sjednaní i ostatní produkty, takže na tom vlastně vydělá (stejná strategie, jako když supermarkety prodávají zboží v akci pod vlastními náklady a očekávají, že zákazník stejně odejde s plným košíkem). U nás je totiž zatím velmi běžné, že klient si u jedné pojišťovny sjedná všechna pojištění. Proto se tak braly o povinné ručení. Ne proto, že by na něm vydělávaly (to předvedla ČPP, která se agresivními sazbami dostala až pod nucenou správu), ale proto, že je to taková "noha do dveří" ke klientům.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Premysl Tiser 15. 11. 2005 20:30

K tem jmenovanym pojistovnam, se kterymi souhlasim, bych v oblasti rizikovek a urazovek pridal Generali. Patri k k tem vetsim hracum na trhu, coz je u pojisteni, kde chci jistotu dulezite, a navic ma to pojisteni pomerne levne. Staci, kdyz se tazatel setka s poradcem, sednou k pocitaci a vyjedou si nabidky nekolika pojistoven podle pozadavku klienta. Neni treba nic doporucovat, klient uvidi sam, co ktera za jakou cenu... :)
Premysl Tiser
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Premysl Tiser 15. 11. 2005 20:33

PatrikChrz píše:A ještě jedna věc. Ty "stoprocentní" úrazy jsou velmi, velmi vyjímečné. Mnohem pravděpodobnější je třeba 80 % ztráta zraku, což sice znamená faktickou slepotu, ale z hlediska pojišťovny je plnění úplně jiné. Ono stačí i jen několik procent, aby to člověka mohlo vyřadit ze zaměstnání (např. řídit auto) a přitom plnění v tomto případě může být i nulové.

Prohlásit, že většina pojistného trhu u nás je póvl a že jen několik pojišťovnen "stojí za to", je docela síla, to svědčí spíš o nedostatku argumentů.

Spíš bych řekl, že pojišťovny jsou na tom zhruba stejně s tím, že tu a tam se najde nějaký zajímavý produkt, který mírně "vyčuhuje". Buď proto, že pojišťovna našla nějaký výklenek na trhu (a ostatní jí budou záhy následovat), nebo prostě provedla špatnou kalkulaci (a v budoucnu ho zdraží nebo zruší - ale těm, kteří si ho stačí sjednat už zústane - alespoň do první pojistné události), nebo se ho jednoduše rozhodla "dotovat" z ostatních výnosů s nadějí, že klienti si u ní sjednaní i ostatní produkty, takže na tom vlastně vydělá (stejná strategie, jako když supermarkety prodávají zboží v akci pod vlastními náklady a očekávají, že zákazník stejně odejde s plným košíkem). U nás je totiž zatím velmi běžné, že klient si u jedné pojišťovny sjedná všechna pojištění. Proto se tak braly o povinné ručení. Ne proto, že by na něm vydělávaly (to předvedla ČPP, která se agresivními sazbami dostala až pod nucenou správu), ale proto, že je to taková "noha do dveří" ke klientům. /quote]


S timto musim souhlasit. Vetsinapojistoven ma neco, na co laka klienty. Opravdu se vyplati mit kazdy druh pojisteni u jine pojistovny.
Premysl Tiser
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pbanas 12. 4. 2006 18:27

Jak si někdo může myslet že se vyplácí mít různé pojištění u různých pojišťoven?

Já to neschvaluji.
Kam jste dal selský rozum?
Nevěřím že by se vám vypařil, raději budu věřit že jste měl jakousi slabou chvilku.

To samé jak se někdo u pojištění může dívat prioritně na cenu?
Je to normální zboží komodita jako každá jiná.

Proč si všichni nekupují zmetky a vadné výrobky?Co prosím?
Že už několikrát naletěly?
Nepovídejte a to se tady na tom fóru najde člověk který řekne dívejte se na cenu ta je důležitá.

Omyl vážený pane.

S cenou za pojištění je to jako s každou jinou cenou.

Kolik stojí Škoda superb?Ano není to zrovna málo to je fakt.
Jo ták vám že stačí TRABI no jó tak to je.
Mně ne a ani ten superb neni nic moc ale na Mercedes ještě nemám.
Rozhodně se nikdy nebudu pojišťovat u poj která to konkrétní riziko má za hubičku.
Mezi pojišťováky se těmto lidem říká ekonomický turista.
Tak to já, pro změnu než abych měnil pojišťovny, někam zaletím.
Děkuji za pozornost.
Sledujte ceny jsou proklatě nízko někde možná...
pbanas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pbanas 12. 4. 2006 18:33

Po pečlivém zvážení a opětovném přečtení mého příspěvku a upozernění že se jedná o výpad.
Neberte to prosím osobně.
Myslel jsem to obecně ano?
pbanas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Slavek69 18. 5. 2006 14:22

Osobně se domnívám, že je rozumné si vybrat pojišťovnu , která na trhu má dobré reference a to hlavně v případě plnění pojistných událostí. Dále pak je důležitou složkou úrazové pojistky denní odškodnění při úrazu a to, od kdy je toto plnění poskytováno a pokud je to ještě kombinováno denním odškodněním při nemoci, nesouvisející s úrazem, pak je to pecka. Dále je důležité, od jakého procenta poškození pojišťovna hradí trvalou invaliditu. No, a důležité je, kolik za pojistku zaplatím. Amcico je sice největší pojišťovna ve světě, ale nicméně je konzervativní a zkostnatělá. Některé životní produkty má dobré, ale s úrazovou pojistkou bych se obrátil jinam. Její velká nevýhoda je, že neumožňuje měsíční placení pojistného, což je pro mnoho klientů nepřijatelné. I když i tady svítá na lepší časy, protože od 1.6.2006 spouští Amcico i měsíční platby, ale má to zase jeden háček. Klient při uzavření poj. smlouvy musí uhradit dvě měsíční platby a bude ho to stát o 9% ročně více. Navíc si za tímto účelem musí zřídit inkaso, takže opět komplikace pro klienta. Souhlasím, že každá pjišťovna se více či méně orintuje na nějaký produkt a je tedy lepší pojištění kombinovat ve více pojišťovnách.
Slavek69
Diskutér

Odeslat příspěvekod pbanas 18. 5. 2006 17:13

9% přirážka za měsíční frekvenci placení s podmínkou inkasa?

Vládne tu zlatá horečka nebo to byl překlep?

Cho vat se ke klientovi jako k dojnému skotu je fakt síla.

Za co 9% přirážku?

Má ten kdo natankuje na desetkrát za cca 200,- celkem 60 litrů což je zase cca plná nádrž přirážku?

Ne i ten který veme naráz plnou zaplatí stejně.

A zase je to komodita jako kterákoliv jiná tak proč přirážku?

Je to nádhernej obchodní trik jak z lidí vymáčknout víc peněz.

Není to těch 9% co tu někdo sliboval na tom investičku.

Už se tomu musím smát.

Člověk který je na tom špatně finančně na tom bude ještě hůře.

Tak ten se u nich fakt pojistí.
pbanas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Rop 18. 5. 2006 18:02

Obecně platí, že čím míňkrát platíte za rok tím méně peněz vás to stojí .... a pojišťovny to vezmou tak ze vám řeknou částku za měsíc a pak když zaplatíte čtvrtletně tak budete mít takovou slevu ... a když ročně tak takovou slevu .... ale je to naopak .... cena je roční a přirážka je za častější placení
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slavek69 21. 5. 2006 13:36

Není to překlep. Opravdu je těch 9% přirážka za področní platbu. Ale nezatracuji AMCICO, protože některé živ. pojistky má dokonalé a tedy bezkonkurenční. I za cenu roční platby jsou výhodné, jen na to hold někdo nemá. Je také třeba si uvědomit, že měsíčními platbami pojišťovně stoupají režijní náklady, které někdo zaplatit musí. Být dobře pojištěn u největší pojišťovny světa něco stojí. Mají nyní dva nové produkty a osobně si myslím, že ty jsou dokonalé, zvláště pro kombinaci s hypotékou do 1.000.000,- Kč. Nikdo na našem trhu nic podobného nemá.
Slavek69
Diskutér

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků