ČP Profi Invest

Povinné ručení, životní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácností, penzijní fondy

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 1. 4. 2008 19:00

Copak si myslíte o smlouvě mé kamarádky?
Jeden její známý jí udělal IŽP Profi Invest za 1000 kč měsíčně, pouze hlavní tarif. Částka pro případ smrti 30.000,- Kč.
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 4. 2008 20:07

Super věc - pro poradce, provize až 195 % ročního pojistného. Nebyl známý náhodou z OVB? - Pro šťouraly - provize včetně toho, co si ponechává OVB, ne pouze to, co dostane agent.
Dále platí to, co se tu psalo o IŽP obecně - klient se zaručí, že bude něco platit, pojišťovna mu na oplátnu nezaručí vůbec nic.

Pokud si kupujete nějaké pojištění, je vždy dobré se informovat, zda se produkt přesně shodného názvu prodává i na přepážce. Pokud ne, nebrat! Dodatky typu SUPER, PROFI, PLUS,... obvykle znamenají velké MÍNUS!
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 1. 4. 2008 21:20

Tak Ty jsi zapřísáhlý odpůrce IŽP:-)
Jen by mě zajímalo, co je v dnešní době garantované?
A s tím, že jí udělal nejdražší IŽP na trhu, s tím souhlasím. A úplně zbytečně, pro ni....
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod radim33 2. 4. 2008 03:32