Danove priznani za rok 2010- student

Co, kdy, proč a jak správně zdanit. Rady, tipy a návody pro všechny podnikající subjekty v ČR

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod eror.12 4. 3. 2011 19:40

Zdravim, chci se zeptat, jsem student, ale za rok 2010 jsem měl příjem do 5000,-Kč, je nutné podávat danové přiznání? Někde jsem četl, že do nějaké výše příjmů není nutné podávat danové přiznání, je to pravda? Pokud budu muset, můžete poradit nějaká interaktivní formuláře, které i kontrolují? Díky za odpovědi.
eror.12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rop 5. 3. 2011 02:50

Pokud to byl tvůj jediný příjem tak nemusíš ... je to až do 15.000 Kč
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor

Odeslat příspěvekod eror.12 5. 3. 2011 09:02

Diky za odpoved. Ano byl to muj jediny prijem a nevadi, kdyz jsem mel zivnost jako vedlejsi cinnost od ledna do brezna, potom od brezna do zari jako hlavni a od zari az do prosince zase jako vedlejsi? DIky.
eror.12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rop 6. 3. 2011 20:11

A platil sis od března do září minimální zdravotní a sociální pojištění (v součtu cca 3100 Kč měsíčně)?

Jinak daňové přiznání podat nemusíš, ale přehled na sociálku a na zdravotní pojišťovnu ano. Pokud si neplatil zálohy tak si připrav kasičku a nasypeš z ní cca 18.000 Kč do státu. A pak ještě ti přijdou vyúčtované úroky z prodlení za pozdní platbu záloh :lol:
Rop
Administrátor

Odeslat příspěvekod Mobil-man 16. 3. 2011 15:36

Mam taky dotaz tykajici se tematu.
Minuly rok jsem necely 2 mesice pracoval na plny uvazek (ne brigada, normalne pracovni smlouva) a celkovy prijmy jsou neco pres 20 tis. hrubeho za to obdobi. Od zari jsem opet student, musim podat priznani? Ocekavam, ze ano...
Mobil-man
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rop 16. 3. 2011 20:25

A podepsal jsi prohlášení k dani? Pokud ano, tak podávat nemusíš ...
Rop
Administrátor

Odeslat příspěvekod Mobil-man 18. 3. 2011 00:47

Myslis u zamestnavatele, ze by to podal za me?