Kdo z koho? Mbank Mbussines vs. FIO konto

Běžné účty, úvěry, leasing, hypotéky, pohledávky a podobně

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 22. 6. 2012 07:34

U mě těch "pár kaček" dělalo měsíčně přes 1000,- na poplatcích + pár tisíc na úrocích. Kromě toho má mně i víc vyhovují služby než u těch dražších. Ale každý si může vybrat, co mu vyhovuje.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod bigboban 22. 6. 2012 07:51

Tak jen malý příklad rozdílu mezi soc-bankou a pořádnou bankou:

Fio:

  • Otevřu úvodní stránku - kdepak asi máme nějaký kontakt? Aha nikde.
  • Dobře asi budou kontakty pod nějakým odkazem "kontakt". Aha - ale ani takový odkaz tu není!
  • Dobře použiju hledání a najdu kontakty. Sláva je tu i telefon! AHA! Ale oni tam jsou jen (po-pá 9-17h)!!

Opravdu si myslíte že tohle je normální banka?? Co když budu o víkendu nebo v 8 večer řešit zásadní problém s kartou, inet bankingem apod? :roll:

Samozřejmě toto asi nehrozí u "pořádné" banky, asi všichni víme o kterých mluvím - KB, ČS, Rajfka, ČSOB, atd..

A opravdu si nemyslím že u pořádné banky je nutné platit tisíce měsíčně za poplatky.. Myslím že to chce trochu tlačit, vyjednávat.. Pokud má člověk opravdu melouny tak se asi budou snažit..

Samo chápu že někomu taková banka jako FIO stačí, ale opravdu je takový nedodělek vhodný pro podnikání?? :shock:
bigboban
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 6. 2012 08:04

libol píše:Jediný, kdo mne prozatím ojebal o prachy byla Komerční banka. Zajímal by mne příklad pořádného účtu u pořádné banky - taky bych chtěl být velkykluk.

Presne tak. Problem muze nastat uplne u jakekoliv banky. Pamatuji s z Obcanskeho juda na pripad zamestnankyne Komercni banky, ktere nekdo vybral z uctu 2 miliony (na falesnou obcanku na pokladne). Nejen, ze se musela s bankou soudit, ale nadavkem jeste dostala vypoved.
Sousedka z baraku zase koupila falesnou 100 $ bakovku v CSOB Na Prikopech, reklamace opet bez uspechu.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hurnek 22. 6. 2012 08:15

bigboban píše:Fio:

  • Otevřu úvodní stránku - kdepak asi máme nějaký kontakt? Aha nikde.
  • Dobře asi budou kontakty pod nějakým odkazem "kontakt". Aha - ale ani takový odkaz tu není!
  • Dobře použiju hledání a najdu kontakty. Sláva je tu i telefon! AHA! Ale oni tam jsou jen (po-pá 9-17h)!!

Tak to bude u tebe chyba mezi počítačem a židlí. Já vidím vlevo nepřehlédnutelnou mapku vyhledávání v kontaktech.. ;-]
hurnek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 6. 2012 08:16

xls píše:U mě těch "pár kaček" dělalo měsíčně přes 1000,- na poplatcích + pár tisíc na úrocích. Kromě toho má mně i víc vyhovují služby než u těch dražších. Ale každý si může vybrat, co mu vyhovuje.

Ano, s nasim SVJckem jsme presli k FIO take pote, co Postovka zdrazila. Misto 50 Kc za vedeni uctu za mesic + poplatky za transakce neplatime nic a jeste mame nejakou tu stovku za mesic na urocich.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bigboban 22. 6. 2012 08:16

To je hezký říct "problém může nastat všude", to jde říct i o autu že "porouchat se může každá značka" a přesto asi platí že některý auta jsou prokazatelně spolehlivější.

A když už jsme u těch aut - porouchat se může každý ano. Ale která značka bude lepší když jedna bude mít otevřený servis 24h denně a některá jen v PO a ve ČT dopoledne? :-D

Zamyslete se nad tím příkladem s infolajnou co jsem uvedl. To je jasně a exaktně prokazatelný "parametr" služeb banky.

To že především FIO stojí co do kvality úplně za ho**o je moje dlouhodobá zkušenost a nemíním se o tom opakovaně přít. Ta banka je plná amatérů a navíc většinou dost drze arogantních.

Navíc něco znamená i velikost banky, čím víc klientů tím větší zkušenost např. na infolajně. Uvedu příklad co se mi stal před pár dny a jen hypoteticky si zkusím zapochybovat, že by v malé bance jako FIO tušili v čem je problém:

Platil jsem v Rakousku kartou bezín u samoobslužné pumpy. Zaplatil jsem přes 80€. Na výpisu z KB jsem viděl částku odečtenou cca 2100 a pak čekající cca 3300. Volal jsem na infolinku KB (ano večer kdy už ve FIO spinkají :D ) a tam okamžitě věděli - slečna se optala zda pumpa byla samoobslužná a pak vysvětlila že tyhle pumpy blokují větší limit (zde 130€) ale tuto částku nakonec neodečtou. Zjevně tento problém neslyšela poprvé.


Tím jsem jen chtěl říct, že už jen dle velikosti banky lze předpokládat větší zkušenost jejich pracovníků už jen proto že potkají při práci mnohem víc situací a vědí jak je řešit.

-- 22. 6. 2012 09:18 --

hurnek píše:
bigboban píše:Fio:

  • Otevřu úvodní stránku - kdepak asi máme nějaký kontakt? Aha nikde.
  • Dobře asi budou kontakty pod nějakým odkazem "kontakt". Aha - ale ani takový odkaz tu není!
  • Dobře použiju hledání a najdu kontakty. Sláva je tu i telefon! AHA! Ale oni tam jsou jen (po-pá 9-17h)!!

Tak to bude u tebe chyba mezi počítačem a židlí. Já vidím vlevo nepřehlédnutelnou mapku vyhledávání v kontaktech.. ;-]


Tak to ale není problém u mě ale jinde. To totiž není odkaz na hlavní kontakty (infolajnu) ale pouhá mapka poboček. V čem mi to pomůže když jim chci zavolat na infolajnu a navíc v 8 večer? :shock:

Mimochodem co má asi banka za záměr když zjevně úmyslně na úvodní web nenapíše ani rovnou kontaktní telefon a dokonce ani odkaz na kontakty? :shock: Opravdu si myslíte že tohle je normální??
bigboban
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 22. 6. 2012 08:25

bigboban píše:Otevřu úvodní stránku - kdepak asi máme nějaký kontakt? Aha nikde.


Myslíš ten velký box Kontakty vlevo veprostřed? :D

bigboban píše:Opravdu si myslíte že tohle je normální banka?? Co když budu o víkendu nebo v 8 večer řešit zásadní problém s kartou, inet bankingem apod?¨


Linka na karty funguje 24x7

Problém s inet bankingem? Počkej... to už jsem někde slyšel... JO! Už to mám! Není to to, na co pořád nadávají klienti ČS, Komerčky a dalších?

Já sice na infolinku nepotřeboval volat za těch mnoho let, co FIo mám, ani jednou, ale pokud chceš platit X stokorun za možnost kdykoli zavolat na infolinku, tak proti gustu žádný dišputát.
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod bigboban 22. 6. 2012 08:30

To jste opravdu všichni tak natvrdlý že nepoznáte, že ten odkaz na kontakty na úvodní stránce je jen seznam poboček? Je tak těžký poznat rozdíl mezi odkazem na pobočku a hlavním kontaktem na banku?? :shock: :grr:
bigboban
Diskutér

Odeslat příspěvekod hurnek 22. 6. 2012 08:34

bigboban píše:To jste opravdu všichni tak natvrdlý že nepoznáte, že ten odkaz na kontakty na úvodní stránce je jen seznam poboček? Je tak těžký poznat rozdíl mezi odkazem na pobočku a hlavním kontaktem na banku?? :shock: :grr:

To je jak hlášení v rádiu, že po D1 jede jedno auto v protisměru. A řidič si říká - kdyby jen jedno, tady jedou všechny v protisměru :D
hurnek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 6. 2012 08:34

Ale na infolince stejne nic nevyresi, tam ti maximalne podaji nejake zakladni informace a ne vzdy spravne (sam jsem na takove infolince pro velkou financni spolecnost pracoval :) ). A kdyz je nejaky skutecny problem (viz ten pripad se 2 miliony), tak je uplne jedno, jestli "valcis" s malou nebo velkou bankou. Naopak mam pocit, ze s tou mensi bankou se da o neco pruzneji domluvit.

-- 22. 6. 2012 09:38 --

lemming píše:
bigboban píše:Otevřu úvodní stránku - kdepak asi máme nějaký kontakt? Aha nikde.


Myslíš ten velký box Kontakty vlevo veprostřed? :D

bigboban píše:Opravdu si myslíte že tohle je normální banka?? Co když budu o víkendu nebo v 8 večer řešit zásadní problém s kartou, inet bankingem apod?¨


Linka na karty funguje 24x7

Problém s inet bankingem? Počkej... to už jsem někde slyšel... JO! Už to mám! Není to to, na co pořád nadávají klienti ČS, Komerčky a dalších?

Já sice na infolinku nepotřeboval volat za těch mnoho let, co FIo mám, ani jednou, ale pokud chceš platit X stokorun za možnost kdykoli zavolat na infolinku, tak proti gustu žádný dišputát.

Jo jo, ted po poslednim upgrade se kolegove z prace, co maji KB nedostali 3 dny na ucet :)
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bigboban 22. 6. 2012 08:43

hurnek píše:
bigboban píše:To jste opravdu všichni tak natvrdlý že nepoznáte, že ten odkaz na kontakty na úvodní stránce je jen seznam poboček? Je tak těžký poznat rozdíl mezi odkazem na pobočku a hlavním kontaktem na banku?? :shock: :grr:

To je jak hlášení v rádiu, že po D1 jede jedno auto v protisměru. A řidič si říká - kdyby jen jedno, tady jedou všechny v protisměru :D


No že tu dva lidi nejsou schopný pochopit že FIO prostě nemá na úvodní stránce kontakt ani odkaz na kontakt ještě neznamená že já jsem blázen co jede v protisměru. :grr:

Nechtěl jsem to napsat ale koukám že lidská blbost opravdu nezná mezí. Zdá se že spokojení klienti FIO banky jsou trochu "jiná" sorta lidí.. :D

-- 22. 6. 2012 09:46 --

PatrikChrz píše:Jo jo, ted po poslednim upgrade se kolegove z prace, co maji KB nedostali 3 dny na ucet :)


Nechci to omlouvat, to fakt podělali. Na druhou stranu třeba ČS vypíná inet banku běžně na víkendy. Rozdíl je jen v tom že to předem (drze) oznámí, v KB to "nečekali". :-D

A navíc KB problém přiznala a kdo se ozve snad má šanci dostat odškodnění.

Já ve FIO bance našel X bugů v inet bance případně na webu za poslední víc jak rok a ani jednou chybu neuznali. Některé v tichosti opravili, některé jsou tam furt.
bigboban
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 22. 6. 2012 11:12

Nevím, já tam vidím na jedno kliknutí veškerý informace o svý pobočce, vč. telefonů, otevírací doby, atd. Kdybych to dělal, tak to těžko vymyslím líp. Když tam případně volám, tak všechno s lidmi na pobočce (který znám a oni znají mě) vyřeším.

Ale jestli někdo dává přednost anonymní infolince, kde pokaždý narazí na jinou polovzdělanou krafku a kde se nic vyřešit nedá, tak není problém, může si to předplatit u KB, ČS nebo kde chce.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 22. 6. 2012 14:09

bigboban píše:
hurnek píše:
bigboban píše:To jste opravdu všichni tak natvrdlý že nepoznáte, že ten odkaz na kontakty na úvodní stránce je jen seznam poboček? Je tak těžký poznat rozdíl mezi odkazem na pobočku a hlavním kontaktem na banku?? :shock: :grr:

To je jak hlášení v rádiu, že po D1 jede jedno auto v protisměru. A řidič si říká - kdyby jen jedno, tady jedou všechny v protisměru :D


No že tu dva lidi nejsou schopný pochopit že FIO prostě nemá na úvodní stránce kontakt ani odkaz na kontakt ještě neznamená že já jsem blázen co jede v protisměru. :grr:

Nechtěl jsem to napsat ale koukám že lidská blbost opravdu nezná mezí. Zdá se že spokojení klienti FIO banky jsou trochu "jiná" sorta lidí.. :D


Boban - asi jsem další co jede v protisměru, Nikdy jsem to nezkoumal/nepotřeboval, ale kvůli tebe jsem zadal http://www.fio.cz - kliknul na mapku ve vyhledávání v kontaktech - a tam jsou kontakty na pobočky v mém kraji A ZÁROVEŇ odkaz na infolinku 800 100 339 - co už jiného než odkaz na kontakt teda na té hlavní stránce má?
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 22. 6. 2012 15:18

díky moc za názory.Založím FIO podnikatelský.snad pujdou výpisy dobře provázat s účetním programem Money nebo jiným v budoucnu.S tím zkušenost nemám. ;-)

P.S. Když mam kartu k osobnímu účtu Mbank, tak vlastně ani v rámci bezpečnosti FIO kartu k podnikatelskýmu nepotřebuju..
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 6. 2012 17:40

Marvy: já bych kartu k tomu podnikatelskému účtu doporučil, nikdy nevíš, kdy budeš nárazově potřebovat nějaké hotové peníze (nebo zaplatit něco pro podnikatelské účely kartou). Vždyť si jí můžeš nechat vydat ke spořáku, na kterém budeš mít trvale nulu.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků