LIDL Plus (věrnostní kartička)

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ... 12. 2. 2024 03:16

Bud rad, ze te po 22 hod. nevykopli, takhle je zdrzovat 7 minut na konci smeny.
...
osobne

Odeslat příspěvekod octaviampi 12. 2. 2024 08:35

Persbrandt: Dost se divim, že Lidl nějakou wifi vůbec zákazníkům zadarmo poskytuje. Já bych to ihned zrušil, ať si každej platí svoje data a neotravuje kvůli pár korunám. A už vůbec ne těsně před zavřením.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 12. 2. 2024 08:58

Osobně jsem do teď vůbec nevěděl, že je v prodejnách Lidl nějaká wifi pro zákazníky. Používám svoje data v mobilu, pátrat po wifinách v obchodech mě nikdy nenapadlo :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod špecifickýtrh 12. 2. 2024 09:37

Tak třeba u nás v jednom Kauflandu není signál a když jsem si jednou potřeboval převést u pokladny peníze, tak jsem byl za místní wifi rád. Jinak mám pocit, že svoji wifi má i Albert, takže to zřejmě bude standardní věc. A je fakt, že pokud lidem tlačej aplikace a aktivaci různých nesmyslných kupónů před nákupem, tak by měla být free wifi na prodejně standardem.
špecifickýtrh
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ... 12. 2. 2024 10:26

I Penny ma WiFi. :D Akorat behem Covidu byl pro supermarkety zakaz poskytovat WiFi zakaznikum.
...
osobne

Odeslat příspěvekod Ninaa 12. 2. 2024 10:31

Milos píše:... pátrat po wifinách v obchodech mě nikdy nenapadlo

V době, kdy jsem neměla neomezená mobilní data, tak jsem wifi v obchodech využívala, mobil si sítě pamatoval a připojoval se pak automaticky. Obchody, které mají věrnostní aplikace, mají wifi snad všechny v Praze - Kaufland, Lidl, Albert, Tesco, Penny je mají určitě. A přímo v nákupních centrech bývá wifi signál všude po celém prostoru uvnitř, co si pamatuji.
Lze se připojit i na wifi pro zákazníky restaurací, i když nejsi uvnitř, např. wifi Manifesto Anděl má dosah až na zástavku busů MHD přes silnici atd.
Ninaa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hyper9 12. 2. 2024 10:46

Počet lidí, co nemají funkční mobilní data, anebo vyčerpali měsíční limit, je celkem vysoký.
Vidím to i u některých kamarádů, kteří šetří každou korunu.
Z toho pohledu je wifi pro zákazníky dobrý nápad.

V tom Lidlu to bude souviset i s tím, že už chtějí jít domů, a tak všechno vypínají co nejdřív.
hyper9
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 12. 2. 2024 10:47

Lepší kdyby místo Wifi posílili pokrytí těch prodejen mobilním signálem, zejména těch v suterénech, tam na mobilu svítí E a přes něj ty data moc nejdou.
Přihlašovat se pokaždé k nějaké Wifi se mi úplně nechce.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 12. 2. 2024 18:39

octaviampi píše:Persbrandt: Dost se divim, že Lidl nějakou wifi vůbec zákazníkům zadarmo poskytuje. Já bych to ihned zrušil, ať si každej platí svoje data a neotravuje kvůli pár korunám. A už vůbec ne těsně před zavřením.

tak jako chápu, že když někdo má třeba neomezená mobilní data, tak že nějakou wifinu v obchodě osobně vůbec neřeší. ale mám si platit mobilní data jen kvůli tomu, že řetězce dávají trochu slušné ceny až po aktivaci nějakého nesmyslného kupónu v aplikaci? to si děláš legraci, ne?
A s tím, že jsem prodavačku zdržoval těsně před zavřením, tak to mě mrzí, ale nebyla to moje chyba. kdo otravuje je především Lidl, že si nějaké nesmyslné kupóny v mobilu vůbec vymyslí, normální to není. Mně by se taky líbilo, kdyby ty slevy dávaly automaticky - aniž by se zákazník musel drbat pravou nohou za levým uchem - popř maximálně po pípnutí nějakého kódu.
A především kdyby prodavačka byla řádně proškolena na jejich "kupóny v aplikaci", když už to zavedli, tak by celá věc trvala max. 20 sekund, nikoli 7 minut.
Já jako zákazník fakt nejsem školený na aplikace všech našich 7 nebo kolika řetězců..
A mobilní data jsou za pár korun, jo? Takže všichni ti, co říkají že máme jedny z nejdražších mobilních dat v EU, ti kecají?
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Vasek06 12. 2. 2024 18:46

to Persbrandt: Je videt, že zakaznici jsou ruzni, ja bych Tě osobně vykopl, ani by jsi nestačil sbalit svoje věci ...

(jinak mam jednu znamou, co prodává v Lidlu a mohu potvrdit, že někteří lidi jsou hova....)
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 12. 2. 2024 19:05

@Persbrandt: Kvůli slevám v Lidlu si mobilní data platit nemusíš. Když si slevové kupony aktivuješ předem někde na wifině (například doma), tak při placení už nemusíš být k internetu připojen, stačí jen ukázat QR kód z appky.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod octaviampi 12. 2. 2024 20:24

Petrsband: Zkus se na to podívat tak, že ze sebe kvůli pár korunám děláš kašpárka. Nemít zaplacená mobilní data je tvoje volba. Pro mě je to scifi. Jestli ti to tak vyhovuje ok. Pak se ale nemůžeš divit, že jdeš těsně před zavíračkou, nemáš nachystané kupony a najednou to odnese chudák prodavačka, která s tím nemá absolutně nic společného. Ta fronta tam fakt nemohla být na víc jak 10 minut, to si řekněme otevřeně..
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 12. 2. 2024 22:10

Persbrandt píše:tak mně v neděli zase neskutečně naštvali v Lidlu. Mají ty svoje nesmyslné kupóny na slevy, nabízejí to lidem. ale je k tomu potřeba internet. Tak jsem nakoupil nějaké ovoce , co bylo v akci s kupónem. Ovšem u pokladny před 22 hod (zavíračka) fronta, než jsem přišel na řadu, tak bylo po 22 hod, když jsem chtěl pípnout appku Lidl Plus, tak koukám že mne Wifina Lidlu vykopla (neměl jsem zrovna mobilní data) a když jsem se chtěl znovu přihlásit do WiFi, tak ouha, po 22 hod se už nelze přihlásit! vskutku geniální..
k tomu absurdní debata s neandrtálskou prodavačkou, která mi na můj dotaz, zda tedy pro jistotu využití kuponů musí mít člověk mobilní data, sebevědomě tvrdila, "ano samozřejmě všichni zákazníci musí mít mobilní data, aby to mohli využívat, tak to funguje všude". paní tam sice pracuje aspoň 10 let, ale evidentně nechápe rozdíl mezi mobilním daty a WiFi připojením.. což naznačila i její další replika "my tady všichni prodavači ty mobilní data samozřejmě máme".
tak mě ta neschopná, ale za to sebevědomá ženština (která má ve věci jasno, přitom nerozumí ničemu), v té situaci tak zmátla, že i když jsem si jasně vzpomínal, že jsem ty kupóny na ovoce v appce ještě má prodejně aktivoval, takže by to mělo být v pořádku, tak mne to odhlášení Lidl wifiny a její nesmyslné kecy tak zmátly, že jsem ji asi zapomněl upozornit na to, že mi má především pípnout kód z appky (k čemuž by neměl být potřeba internet, ale nějak jsem pod tíhou situace asi na chvíli podlehl klamu, že by ta data na načtení kódu možná nutná byla, zvláště když jsem si v ten okamžik nemohl tu aktivaci kupónu zkontrolovat), takže jsem jí tam nakonec to ovoce s kupónovou slevou nechal, k čemuž mě sama vydatně ponoukala, aby už měla pokoj, i když jsem ho samozřejmě chtěl, ale jen s tou slevou. protože ona mi prý "nemůže říct, jestli se ty kupóny načtou, to můžete vědět jenom vy jako zákazník"
A vrcholná ironie je, že jsme se s prodavačkou takhle handrkovali dobrých 7 minút, ona mne poučovala o svých nesmyslech a několikrát totéž opakovala, ovšem ani jednou nesplnila svůj základní ukol, totiž aby mne vyzvala k pípnutí kódu z mojí aplikace, přitom je to přece její denní chleba. Pak by se mi totiž kupóny jistě že systému načetly, já bych tam nemusel ovoce nechávat, se "zlevněným" ovocem bych spokojeně odkráčel domů a ona by ho nemusela odnášet zpátky do regálu. Ale ona se radši hádala a poučovala ...

PS teď si uvědomuju, že ona si asi pletla i přihlášení do aplikace Lidlu s přihlášením k WiFi síti Lidlu. Svědčí o tom to, že když jsem ji na mobilu ukazoval tu stránku, že k WiFi Lidlu se již nelze přihlásit a že tato WiFi je dostupná pouze v čase 7-22 hod, tak mi potom ještě při rozloučení právě s odkazem na tuto stránku říkala "no tak si doma ještě v klidu dokončíte přihlášení do té appky Lidlu". To je potom těžké. Samozřejmě že v appce Lidlu jsem nalogován neustále, doma se mi ta appka s mými daty zobrazila okamžitě...
Tyhle nesmyslné kupóny Lidlu jsou fakt neskutečný opruz, ale co má člověk dělat, když se nechce nechat kartelovými řetězci sdirat z kůže..

Pokud by se mi měla podobná situace v Lidlu někdy opakovat (mobilní data si zrovna kvůli tomuhle určitě kupovat nebudu), že bych si nebyl jist jestli se slevové kupóny načtou a budu bez dat, tak vůbec nebudu poslouchat prodavsčku, především si pípnu kód z appky, nechám si všechno hezky namarkovat, pak zkontroluju ještě před placením na displeji, jestli se kupóny načetly (to snad musím vidět), pokud ano zaplatím, pokud ne, budu trvat na částečném stornu. protože už mě to fakt nebaví..
A je mi úplně jedno, jestli budu tím stornem třeba ve 22 hod zdržovat , je to jejich problém , že si vynucují takové nesmysly a přitom mají bordel s wifinou a zároveň zaměstnanci neumí podávat informace. Prostě nemám peníze, stornujte část nákupu, je mi líto. už fakt ne.
Stejně je to nehoráznost že si ve 22hod jen tak vypnou WiFi, když je ještě před kasou řada lidí, z nichž někteří si např budou chtít aktivovat kupón, že jo...

Jen pro zajímavost: Kolik tun jsi kupoval?
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ... 13. 2. 2024 02:22

Lidl upada, co tam neni ve sleve, to je predrazene. Kdyz jsem se tam byl podivat naposledy, nekoupil jsem vubec nic a rikal si, ze sem uz nepujdu. Zlaty Kaufland, tam clovek nikdy neodejde s prazdnou.
:D
...
osobne

Odeslat příspěvekod Persbrandt 13. 2. 2024 03:24

octaviampi píše:Petrsband: Zkus se na to podívat tak, že ze sebe kvůli pár korunám děláš kašpárka. Nemít zaplacená mobilní data je tvoje volba. Pro mě je to scifi. Jestli ti to tak vyhovuje ok. Pak se ale nemůžeš divit, že jdeš těsně před zavíračkou, nemáš nachystané kupony a najednou to odnese chudák prodavačka, která s tím nemá absolutně nic společného. Ta fronta tam fakt nemohla být na víc jak 10 minut, to si řekněme otevřeně..

no nevím, jestli jsem tam ze sebe dělal kašpárka, to záleží kdo se na to jak dívá..ta prodavačka zas takový chudák nebyla, jasně asi se trochu zdržela, ale já jsem se k ní choval slušně, i když jsem ji tady zdrbnul, většinu času mne překvapeného spíš mentorovala, jak musím mít stále aktivní data, až jsem částečně v ten okamžik tomu jejímu výkladu podlehl (není to můj denní chleba), přitom přesně tohle není pravda, jak zde píše i Milos, při načítání kódu z appky na pokladně už člověk nemusí mít internet.
já jsem vlastně všechno udělal správně, kupóny jsem si aktivoval ještě zavčasu na prodejně, dokud WiFi běžela, jen jsem zazmatkoval na pokladně, když mi prodavačka podávala nesprávné info, tak jsem trochu zapochyboval, jestli ty kupóny budou v té aplikaci ještě aktivní (a nemohl jsem se v ten okamžik do appky už podívat), takže jsem si zapomněl zkontrolovat, abych si tu appku pípnul (většinou platím v Lidlu u samoobslužné, takže ani nevím ke kterému skeneru se ten mobil přikládá). Spíš se ale divím, že mi to načtení kódu za celou dobu nepripomnela ta prodavačka, když to tak celý den snad dělá u všech zákazníků, a ještě jsem jí výslovně říkal, že jsem si kupóny aktivoval už předem, ale ona stále jenom povídala o těch datech. Appku jsem si určitě nepípnul, protože účtenku za ten nákup v ní nemám.
jo a vlastně jsme se ještě zasekli na tom, že prý jí i její kolegyni ta Wifina prý normálně fungovala i po 22 hodině, zatímco mně to jasně hodilo hlášku o nedostupnosti, a ještě mi tvrdila, že ona má úplně stejnou wifinu jako máme "my" zákazníci, takže ten problém bude asi nějaká chyba mého mobilu..No jo, určitě se připojuje na stejný wifi router, to jo, ale evidentně pod nějakým zaměstnaneckým profilem, který se nevypne úderem 22 hod (tak oni tam ti prodavači často ještě zůstávají dýl), protože jinak se to vysvětlit nedá, pokud jí opravdu wifina fungovala i po 22 hod..
no hlavně jsme tam vedli zbytečnou debatu o funkčnosti wifiny na různých telefonech a o nutnosti datového připojení pro používání appky, což mi potom došlo, místo toho abysme udělali jeden jednoduchý krok, a to pípnutí appky. S informacemi, které jsem jí sdělil, by mne šikovná pokladní k tomu musela dovést, už proto abych měl elektron. účtenku, nevím, jestli se tam nějak střádají body. Ale tahle mne evidentně asi moc neposlouchala a asi si ani pořádně nepřečetla tu chybovou hlášku wifiny na mobilu, kterou jsem jí ukazoval.

A taky je pravda, že nic z toho bych neřešil, kdyby tam předčasně neuzavřely samoobslužné, i když byla u jediné lidské kasy fronta, kdyby nechali aspoň jednu dvě otevřené, tak bych si to tam v klidu namarkoval a pípnul appku, podle mě bych nezazmatkoval, protože by nebyl důvod - žádná pokladní by mne nezmátla.

Ale stane se, no, jsou i podstatně horší věci, jen mne to v ten okamžik vytočilo. Ale spíš jsem byl naštvaný než na prodavačku na ty, kteří celý ten nesmyslný systém kuponů, aktivací apod. vymýšlejí, tedy na nějaké markeťáci, ajťáky apod. jenom bohužel nebyli zrovna po ruce, abych jim řekl co si o nich myslím, takže to se mnou musela řešit nešťastná prodavačka.
tak to ale bohužel často chodí, že markeťáci v klidu v teplíčku vymyslí nějaké úplné pitomosti, a potom to za ně od zákazníků musí slízávat lidi v terénu, kteří za to ani nemůžou..

-- 13. 2. 2024 03:38 --

myšpulín píše:Lepší kdyby místo Wifi posílili pokrytí těch prodejen mobilním signálem, zejména těch v suterénech, tam na mobilu svítí E a přes něj ty data moc nejdou.
Přihlašovat se pokaždé k nějaké Wifi se mi úplně nechce.

no jo, ale to je spíš požadavek na operátora, ne? nevím, jestli může supermarket si dát do suterénu nějaký opakovač mobilního signálu bez koordinace s operátorem. zatímco wifinu si řeší ve své režii.
Jinak jasně, kdo má třeba neomezená nebo hodně velká mobilní data , tak tomu záleží jenom na dostatečném mobilním signálu, kdo mob. data nemá, tomu záleží na dostupnosti Wi-Fi. Já myslím, že by mělo dobře fungovat oboje.

-- 13. 2. 2024 04:01 --

Vasek06 píše:to Persbrandt: Je videt, že zakaznici jsou ruzni, ja bych Tě osobně vykopl, ani by jsi nestačil sbalit svoje věci ...

(jinak mam jednu znamou, co prodává v Lidlu a mohu potvrdit, že někteří lidi jsou hova....)

Aha zajímavý postoj, tak v tom případě doufám, že nepracuješ nikde se zákazníky, to by asi nebylo vhodné..:-)
Já jsem kdysi brigádně taky pracoval na pokladně a tenkrát nás při školení (až umanutě) učili, že zákazník má vždycky pravdu..
Jako jo, jsou různí agresivní zákazníci, kteří se na prodavačku kvůli něčemu oboří, ať už neprávem nebo právem (ale vyloženě agresivně), když jsem to párkrát viděl, tak jsem měl chuť jim něco říct. To není můj případ, já se k prodavačkám snažím chovat vždy slušně, jenom nemám rád, když se mne obchod snaží o.ebat.
Na druhou stranu jsou i prodavači, kteří nejsou zrovna příliš slušní k zákazníkům, aniž by k tomu měli důvod.
Jinak kdybych chtěl být hnidopich, tak je zajímavé, že Tvoje známá, která pracuje v Lidlu, má dojem že někteří zákazníci v Lidlu jsou hova.. a mně se tato příhoda stala shodou okolností taky v Lidlu, ne v Kauflandu ani jinde - jestli teda náhodou nebude taký trochu problém v tom přístupu Lidlu :-)

-- 13. 2. 2024 04:15 --

DrumSession píše:Jen pro zajímavost: Kolik tun jsi kupoval?


Tak přiměřeně, co se sní.
Btw. obávám se, že několik tun ovoce bych na kupón nemohl nakoupit, ani kdybych chtěl a měli to v obchodě na skladě, protože ty slavné slevové kupóny Lidlu zajisté ještě mají limit několik kg na osobu, resp. na jeden zákaznický účet..
Persbrandt
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků