Soused z Boleslavi - nikdy nebude mít šikmý "světla" !

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 15. 4. 2015 21:35

Srovnávací reklama nezabrala. „Soused z Boleslavi“ Hyundai ujíždí, asi protože nebude mít šikmý světla. http://ekonomika.idnes.cz/srovnavaci-re ... oakcie_suj
see diskusi pod článkem, checht.

Duel Škody a Hyundaie pokračuje, přidává se VW - Rozhovor s Vošickým
http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-e ... vw-1180710

Prodeje osobních automobilů za první čtvrtletí letošního roku výrazně stouply. Podle Svazu dovozců automobilů (SDA) to bylo o působivých 24 procent. Podstatnou část z 53 265 vozů zaregistrovaných na českém trhu v období od ledna do března tvořily vozy značek Škoda, Volkswagen a Hyundai. Na prvních třech místech byly vozy z mladoboleslavské automobilky – Octavia, Fabia a Rapid. Následovaly Volkswagen Golf, Hyundai i30, Škoda Yeti, Hyundai ix20.

Podle SDA nejprodávanější byla Škoda s podílem skoro 32 procent, na druhém místě Volkswagen (12,2 procenta), na třetím Hyundai (8,7 procenta). Právě to Vošický zpochybnil. „My dnes máme z reálného trhu více než deset, v některých měsících patnáct procent,“ uvedl šéf Hyundai v Česku.

Téměř tři čtvrtiny nových automobilů nakoupily v prvním čtvrtletní letošního roku firmy. Nejprodávanější byly vozy nižší střední třídy, ty tvořily téměř čtvrtinu prodejů. Následovaly je vozy terénní a malé, oba shodně osmnáct procent. V souboji benzinových motorů s naftovými dominovala s pětapadesáti procenty auta s benzinovými motory.

Vladimír Vošický: Prodáváme jen skutečným zákazníkům

Za úspěchem značky Hyundai v Česku stojí Vladimír Vošický, šéf tuzemského zastoupení. Mnozí z branže mu však nemohou přijít na jméno. A nejen kvůli tomu, že jako první rozvířil debatu, že statistiky prodejů u nás nejsou přesné.

E15: Objevují se hlasy, že sice kritizujete jiné kvůli takzvaným účelovým registracím, sami však provádíte něco podobného. Auta neprodáváte, ale registrujete je na sebe, na zastoupení značky Hyundai v Česku. Tím deformujete statistiky. Co vy na to?

Jsem často citován, když mluvím o takzvaných účelových registracích některých dříve úspěšných značek, například Fordu, Seatu, Volkswagenu. A to se mnohým nehodí. Proto přicházejí s tvrzením, které jste uvedl.

E15: Jak to tedy je s registracemi vašich aut?

V současnosti děláme větší akce pro naše zákazníky. Nabízíme jim předváděcí vozy nejen na den či dva, ale i na delší dobu. Jsou jich stovky. A musí být registrovány se značkami. Dále jsme partnerem sportu, podporujeme fotbal, nově basketbal. To s sebou nese povinnost poskytnout naše vozy. I ty jsme museli přihlásit. A těch jsou desítky.

E15: Takže to je odpověď na 26 procent vozů, které jste na sebe letos podle iDnes zaregistrovali?

Nevím, jak autor článku na těch šestadvacet procent přišel. Podle nás je to mnohem méně než dvacet procent. Ve srovnání s jinými značkami, které mají jenom v předváděcích vozech třicet, čtyřicet a více procent aut, tak je to nic.

E15: Jak jste spokojeni s prodeji za první tři měsíce letošního roku?

Pro nás je nejdůležitější, kolik aut prodáme. Počet podepsaných zákaznických kontraktů. A tam máme nárůst ke dvaceti procentům. Takže jsme velmi spokojeni. I s tím, jak přezbrojujeme naši modelovou paletu. Daří se nám pracovat s modely vyráběnými v Nošovicích, o nichž si myslíme, že mají pro české řidiče největší význam – s ix20, i30 a ix35. U těch byl nárůst za první tři měsíce ještě větší než dvacet procent.

Jsme spokojeni také s tím, že když vezmu statistiky očištěné od přeregistrací, daří se nám držet či dokonce posilovat náš tržní podíl nad deseti procenty.

E15: To je ale pořád dost daleko od patnáctiprocentního podílu, kterého byste chtěli podle svého dřívějšího vyjádření dosáhnout v roce 2018.

K tomu směřujeme. V některých měsících jsme patnácti procent dosáhli. Navíc očekáváme, že do roku 2018 bude „opravdový“ trh silnější.

E15: Jak silnější?

My dnes máme z „reálného“ trhu více než deset, v některých měsících patnáct procent. Čekám, že se ekonomika do roku 2018 ještě zlepší. Tím pádem pak dnešních patnáct procent bude mít „skutečnou“ hodnotu 25 až 30 tisíc aut pro nás. A k tomu směřujeme.

E15: Kde vidíte největší obchodní potenciál?

Jednoznačně v nižší střední třídě, což je pro nás model i30. To je třída, kam podle nás patří také Škoda Octavia. Jsme přesvědčeni, že i30 má na to, aby se jeho prodeje rychle zdvojnásobily.

E15: Proti mladoboleslavské automobilce se vymezujte poměrně často. Funguje to?

Možná to tak vyznívá. Ale my se nesrovnáváme se značkou, ale s produkty Škoda, při vší úctě k nim. Jejich rolí na světovém automobilovém kolbišti je bojovat s Dacií a jinými podobnými značkami. Hyundai je někde jinde.

My se nesrovnáváme ani s jejich kvalitou, jsme lepší. Chceme jen poukázat na to, že Octavia není konkurent i40, ale pouze modelu i30. A totéž platí v případě Rapidu. Chceme ukázat, že jsme lepší alternativa.

E15: S vyššími prodeji nových aut se na českém trhu objevuje větší počet mladších ojetin. Jak si v tomto stojí Hyundai?

Na trhu se zánovními ojetými vozy ve stáří do tří let jdou všechny dolů s výjimkou Hyundai. To svědčí o tom, že vytváříme skutečný vozový park na českém trhu a zároveň zůstatkové hodnoty našich vozů jsou na stejné úrovni jako u zatím ještě vedoucí značky na českém trhu.

Pro zákazníka je to jedno zavádějící tvrzení za druhým, k polopravdě to asi nebude mít daleko. DuWenBlejt... :grr: :-S 8-S

V zásadě jsem nikdy nic neměl proti žádné automobilce (a to ani indické TATA Motors přes příšerné crash testy), ať se již snažila solidně prezentovat své výrobky anebo je podbízet. Ale vždy patřilo mezi slušnost se nenavážet do jiné značky. Až se tady objevili asijští borci a pod talkem začínají českým zákazníkům důrazně tvrdit, že to jsou to "strejcové" pokud si nekoupí ixácký Hňúúújdej. Jakou značku auta si minimálně dalších 10 let nekoupím ? Škoda to nebude.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 4. 2015 22:12

Klidně si Škodu kup... Nepochybně, ti, stejně jako ten opovrhovaný Hnůjdaj, poskytne záruku permanentní mobility. Takže ti půjčí auťák, stejné nebo vyšší třídy, buď zadara nebo za 121 Kč na den.

Měl jsem tu smůlu, že jsem měl 3 roky služební Fóbii. Teď mám 3 roky svoji i20 a s čistým svědomím můžu říct, že jí Fóbie nesahá ani po kotníky. A nedávno jsem měl pár dní půjčenou novou i20, která je proti té mojí o dost dál.

Takže ano, Vošický je naprostý kokot, který značku Hyundai potápí, a navážení se do Škody v reklamách je dětinské a ubohé, nicméně to nemění nic na skutečnosti, že Škodovka je ve srovnání s Hyu plečka a žebřiňák.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 4. 6. 2015 19:55

No byl jsem se podívat a musím přiznat, že mě nenadchlo i10 i i20. Z diskuse co jsem našel, jsou ND dražší než u šade a evropských automobilek. Vzhled je (pro mě) minimálně podivný. Něco napůl cesty mezi asijsou a evropskou produkcí. Třeba Toyota, Mazda i Honda má svůj xicht. Nejvíce nasírací je ale ten prapodivnej nátlakovej marketing. To se nikde na světě nenosí, ale je ověřeno, že to odradí poměrně dost potenciálních zákazníků a na docela dlouhou dobu...

Zajímavé je, že v Indii dost propadlo malé auto TATA Nano, které mělo motorizovat Indii a přijde tam asi na 60 tKč. A to je pro místní docela dost, ale raději si pořídí jiné než to, o kterém každý ví, že je nejlevnější. Auto s plnou výbavou tomu nepomůže, spíše jsou neprodejná i v relativně chudé (alespoň pro Evropany) zemi. Lidi si raději běžně pořídí dražší motorku než nejlevnější auto...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 6. 2015 20:26

Jasnačka, Schade má laciné náhradní díly, protože by jinak člověk za pár let zaplatil za jejich cenu nové auto. Jinak rozdíl mezi jízdou v Hyu a v Schade je jako jízda v autě a v žebřiňáku, ale to zavilí příznivci Schade nikdy nepochopí, oni totiž nejsou ani schopni si Hyu na testovací jízdu půjčit.

S tím marketingem souhlas - jenže to jde na vrub blba, který bohužel český Hyundai vede a solidně ho potápí... Někdy mne napadá, že je na tajné výplatní listině Škody MB.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 4. 6. 2015 20:37

Stejně je nejlepší levný auto Dacia.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod miromen4 4. 6. 2015 20:54

Tomáš Marný
Ty bludy co tu o i20 a Fabii pozor ne Fobii pišeš maš z vlastni hlavy ? Jestli ano tak tě upřimně lituji. Jen doufam že se nenajde nikdo kdo těm tvym žvastum věři.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 5. 6. 2015 20:53

No já můžu jen krátce zhodnotit, když do mě nabourala paní v Hňujdéíéj Accent do Ochcávky I. Je jasné, že dnes to jsou již stará auta, kolizní rychlost cca 30 km/h (bez zranění), ale výsledek stojí za to:

Ochcávka utrpěla ránu na PPkolo a pomačkaný PP blatník - náprava OK, po nehodě jsem odjel.
Hňujdéíéj Accent měl komplet rozstřelený předek - zlomená haubna - vytržené panty, vylomený stěrač haubnou, přední nárazník nakaši, P i L blatník zlomený, obě ŠIKMÝ světla vypadlá i blinkry, proražený chladič. Auto dále nepojízdné. Škoda od pojišťovny vyšla "bratru" asi na 70 tKč. V té době takové ojeté auto stálo asi 90 tKč... Das ist schoene (křáp) !
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 5. 6. 2015 22:42

miromen4 píše:Tomáš Marný
Ty bludy co tu o i20 a Fabii pozor ne Fobii pišeš maš z vlastni hlavy ? Jestli ano tak tě upřimně lituji. Jen doufam že se nenajde nikdo kdo těm tvym žvastum věři.

Na rozdíl od tebe mám hlavu vlastní a na rozdíl od tebe jsem s oběma auty najezdil hezkých pár desítek tisíc kilometrů. Co háčky a čárky, už jste to ve zvláštní školce brali? Jestli ne, tak tě to omlouvá. Jinak je ten tvůj písemný projev na pěst do držky, o obsahu nemluvě.

-- 5. 6. 2015 23:47 --

@ DrumSession: Hezký příběh. Já zase zažil bouračku na dálnici, kdy 15 let starý Jeep měl na nárazníku šmouhu od pneumatiky a 14 dní starý Superb, co mu ta pneumatika patřila, měl totálku.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 5. 6. 2015 23:03

Hele ty demente na pěst za ty srajdy co tu smoliš jsi tu akorat tak ty.
A jinak jsi pruhledny jak pauzovaci papir včetně tve neobjektivity.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 6. 6. 2015 14:59

Proč H. v CZ neprodává sedan Elantra, který je 5.nejprodávanější auto na světě ?
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... position-0
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod czhunter 6. 6. 2015 17:58

Škoda-haterů bude v česku vždy dost.

Zvláštní je, že se na světě najde ročně 1 000 000 hlupáků, kteří si ji koupí a z toho navíc 90 % cizinců.

To je slušný výsledek, na ty zastaralý předražený křápy, který údajně Škodovka (ne)vyvíjí, vyrábí a prodává.

A měli hezký Den otevřených dveří.
czhunter
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DrumSession 13. 6. 2015 21:29

Vybíráme úsporné rodinné kombi 200 000+ Kč
Zajímavé srovnání Octavia, Focus, i30, vše Diesel
https://www.stream.cz/vybirame-ojetinu/ ... nejnovejsi
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PetrAsch 14. 6. 2015 10:01

Super prostorné auto včetně kufru je Ford S-MAX.
PetrAsch
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 14. 6. 2015 10:04

Rodinné kombi? Dacia Logan MCV je jasná volba!
:D
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 6. 2015 04:30

Komentář redaktora 6:35 Celkově ale auto //i30// působí jako o generaci starší než Octavia nebo Focus.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků