2,5 tisíce za Premia kartu

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod refedr 2. 9. 2015 08:15

No ono v podmínkách je:
"Bonus bude připsán k dobru revolvingového účtu nejpozději ke konci následujícího kalendářního měsíce po potvrzení nákupu na internetových stránkách společnosti CZC.cz s.r.o. na adrese http://www.CZC.cz, nebo na některé z poboček společnosti CZC.cz s.r.o. a za splnění všech podmínek pro výplatu Bonusu. "

Tak by telemetry mohl mít pravdu a 2500,-Kč by mohli připsat do konce září i nám, co provedli platbu v CZC v 08/2015 a nebyla jim v 08/2015 zaúčtovaná.

Mě vždycky uklidní... jak to říkal Hurvínek? "Víš, Máni, taťulda měl vždycky smůlu, ale neboj, on je na ni zvyklej!" :-)
Naposledy upravil refedr dne 2. 9. 2015 09:18, celkově upraveno 1
refedr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod telemetry 2. 9. 2015 08:29

fremantle píše:Nebo prostě účtují poplatek už v měsíci aktivace karty akorát na zákaznické lince lhali...nebylo by to poprvé, co nějaká slepice něco řekla a bylo to úplně jinak. V žádném relevantním dokumentu jsem nějakou "výluku" z poplatkování neviděl...

To asi ne. Ja aktivoval kartu v srpnu a nemam ani vypis a ani poplatek za srpen. Platbu na CZC jsem provedl az 1.9., nakoupil jsem darkove kupony za 2500 Kc a zaroven jsem 1.9. odeslal splatku 2500 Kc, oboje jeste neni zauctovane, jen mam na karte snizen disponibilni zustatek o tech 2500 Kc.
telemetry
Návštěvník

Odeslat příspěvekod eR99 2. 9. 2015 08:29

Dnes jsem se při aktivaci karty opět dotazoval na účtování poplatku za vedení KK. Poplatek je účtován pouze v případě jakéhokoliv pohybu na kartě (čerpání, splátka). (Pokud proběhne v daném měsíci čerpání, tak ani splátka do vystavení výpisu nepomůže vyhnutí se poplatku). Jestliže je KK aktivní, ale v "šuplíku", tak by poplatek účtován být neměl.

Jak načasujete výpověď KK? Např. 09/2015 nákup na CZC, 10/2015 podání výpovědi a připsání bonusu, 11/2015 výběr bonusu v rámci měsíční výpovědní lhůty?
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod telemetry 2. 9. 2015 08:38

Clovek by mel tedy v nejlepsim pripade zaplatit jen 2x poplatek 49 Kc. Mozna trikrat, pokud ten bonus pripisi az na uplnem konci druheho mesice a clovek si ho nestihne vybrat tak, aby se transakce zauctovala ve stejnem mesici.

Vypoved az po pripsani bonusu, jinak bonus nepripisou. Jeste lepe az po vybrani bonusu, ja nakoupim darkove poukazky za 2500 Kc v Kauflandu.
Naposledy upravil telemetry dne 2. 9. 2015 08:44, celkově upraveno 1
telemetry
Návštěvník

Odeslat příspěvekod refedr 2. 9. 2015 08:41

Já výpověď podám až po připsání bonusu. Doufám, že to nebude poslední den v měsíci ve 23:59.

V podmínkách je uvedeno
"Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou a je možné ji písemně vypovědět. Pokud ji vypovíte Vy, je výpovědní lhůta 1 měsíc, pokud ji vypovíme my, je výpovědní lhůta 2 měsíce a začíná běžet dnem doručení výpovědi druhé smluvní straně."

Asi ji zkusím první poslat oskenovanou emailem a pak "písemně" doporučeným dopisem, uvidíme od kdy začnou výpovědní lhůtu počítat. Odkaz na vzor výpovědi už tady Bond2 dával.
refedr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod refedr 3. 9. 2015 10:24

Tak z HomeCreditu mi emailem napsali, že "Bonus bude připsán k dobru revolvingového účtu nejpozději ke konci následujícího kalendářního měsíce po zaúčtování transakce." :-\ ... ale já to tak nenechám. V podmínkách je "...... ke konci následujícího kalendářního měsíce po potvrzení nákupu na webových stránkách CZC." ...... i kdybych to měl hnát až před Evropský súd, ať to stojí, co co stojí :-) :-D
refedr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 9. 2015 06:40

Tak transakce z 26.8. stále nezaúčtována, někdo s podobným příběhem? ;-)
Ještě počkám..
anonymni

Odeslat příspěvekod refedr 4. 9. 2015 08:16

Jo já, ale teď je to jedno ..... teda jestli se to nepřehoupne do října. :-)

Proč tady Admin 2 duplicitní vlákna nespojí?
refedr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 4. 9. 2015 10:24

Když se to spojí tak vznikne pěknej guláš. Příspěvky se řadí podle času a tak by některé reakce vypadali divně.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 4. 9. 2015 10:45

Bacha na to, píší, že chtějí "bankovní výpis" nebo "výpis z účtu", tak jsem tam zadal formálně spořicí účet, ze kterého ale normálně všechno platím. Díky tomu v té konečné fázi všechno stornovali a byl zase potřeba přes telefon diktovat všechny údaje znova, žádné zadání jen jiného účtu nebylo možné. Jestli tam bude všechno fungovat takhle inteligentně, tak tomu moc času nedávám.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 4. 9. 2015 12:53

Sranda byla také aktivace karty, která nešla provést z jiného telefonního čísla, než je uvedeno ve smlouvě...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michal.sykora 4. 9. 2015 12:56

Mohu se zeptat za jak dlouho Vám přišel email s informacemi pro aktivaci po telefonickém rozhovoru?
michal.sykora
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 4. 9. 2015 13:14

Ve stejný den.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod refedr 4. 9. 2015 13:16

Tak jsem po asertivním emailu zase "měkoň". Udělali jsme telefonicky mimosoudní vyrovnání. Stornovali mi 49,- Kč za 08/2015, ale vzhledem k tomu, že platba mi bude zaúčtovaná až v 09/2015 tak mi bonus připíšou až na konci 10/2015. Asi stárnu. :-)
refedr
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 9. 2015 15:10

xls píše:Bacha na to, píší, že chtějí "bankovní výpis" nebo "výpis z účtu", tak jsem tam zadal formálně spořicí účet, ze kterého ale normálně všechno platím.

Divné, já tam dával spořicí účet u Air Bank, který také používám jako běžný (chodí mi na něj výplata a všechno z něj platím, trvaláky a inkasa nepoužívám), a normálně to prošlo...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků