Co se zásilkou z AliExpress která nedošla?

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 18. 2. 2019 12:29

2vlazy
já jí naopak píšu, že: "za mě jsi byla příliš aktivní"
:arrow: Nepředpokládám, že u sporu, který je v podstatě uzavřený, lze snížit částku, kterou má prodejce vrátit - to by bylo řešení. Nechal bych proběhnout spor a pak to koupil znovu.. viz výše. Nebo bych vůbec nepřiznal doručení. Já jelikož zboží (které objednávám obvykle fakt) chci i několikrát dobu doručení sám prodlužuji. Ale pokud se prodejce zavázal (garantuje), že zboží dodá do určitého data a opakovaně to nestihl, nedodržel smlouvu.
:arrow: obvykle prodejce uvádí, či pod.:
Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 2. 2019 15:19

ROlda78:
U každé objednávky je na AliExpressu uvedené za jak dlouho by objednávka měla dorazit a že pokud nedorazí do uvedeného data tak se může požádat o vrácení peněz tím, že se otevře spor. Já mám u mojí poslední doposud nedoručené objednávky uvedené toto:
Your order should arrive within 22-41 Dni, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2019-03-18 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .
Předpokládám, že se jedná pouze o předpokládaný čas doručení do kdy by za normálních okolnosti při určitém způsobu dopravy to mělo být doručené. Prodejce ani nikdo jiný ale asi nemůže tento čas nijak garantovat, protože to jestli to nějak více zdrží než je běžné pošta nebo celníci už nikdo z nich nemůže ovlivnit. Předpokládám, že na AliExpressu jsou ale pro prodejce stanovené podmínky, že pokud ve stanoveném čase zboží nebude doručené tak musí počítat s tím, že kupující může otevřít spor a požádat o vrácení peněz čímž prodejce má smůlu a za zboží bohužel nedostane zaplacené s čímž by měl každý prodejce počítat, že i to se může stát.
Nevím přesně jak to je s tím vrácením peněz na základě sporu, ale předpokládám, že za objednané zboží se platí AliExpressu a ne přímo konkrétnímu prodejci a proto případné vracení peněz provádí přímo AliExpress a ne prodejce. Prodejce dostane peníze za zaslané zboží až po potvrzení jejího doručení kupujícím nebo po uplynutí doby pro doručení pokud není podaný spor. Alespoň tak to chápu já, že to tak asi je.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ROlda78 18. 2. 2019 18:42

je to úplně jinak vlazy..
u zboží, které kupuješ, např. u tohoto prstýnku: https://www.aliexpress.com/item/Vnox-8m ... 07ddfb7dcd je uvedeno toto:

Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days a v tooltipu (když nad to najedeš myší se píše "Full refund if product isn't recieved in 60 days")

více o podmínkách a výjimkách zde: https://sale.aliexpress.com/__pc/buyerp ... ebH8DVBW#1
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nada22 20. 2. 2019 11:32

No. asi jsem to uspěchala, ale nenapsal, tak jako jiní, že zásilku odesílá. Když peníze dorazí, koupím ve stejné hodnotě a pak napíšu, že zboží došlo. Nevím, jak bych posílala 2EUR. Díky všem za rady.
Nada22
Návštěvník

Odeslat příspěvekod S474N 20. 2. 2019 16:02

Pokud se neco blizi konci doby, tak si nechavam prodlouzit dobu o 14 dni, kdyz to nedojde ani potom, tak to beru jako smulu pro prodavajiciho, ze to nebyl schopen stihnout odeslat vcas (bezne zasilky sleduji pres 17Track a oni to odesilaij az treba 14 dni po platbe).
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Katkararach 14. 10. 2022 05:39

Omylem jsem klikla na „přijmout potvrzení“, když se zdálo, že moje objednávka je ve stavu „odesláno“. Myslel jsem, že bych na to měl kliknout. Tak jsem to udělal pro každou položku. Teď ale nevím, jestli mi objednávky dorazí
Katkararach
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jjrr 14. 10. 2022 07:51

To nevíš, ani když neklikneš.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod vlazy 14. 10. 2022 09:20

Myslet si něco znamená nic nevědět. Nyní nezbývá než čekat jestli ti to příjde. Jinak příliš nechápu co máš na mysli tím „přijmout potvrzení“. Jaké potvrzení jsi tím přijmul/a.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod J8iAVvJcSqzZHQf 23. 3. 2023 02:08

Asi myslela potvrzení o doručení, po kterém jsou peníze uvolněny prodejci.
J8iAVvJcSqzZHQf
Návštěvník

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků