ČEZ FIX

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod cosmicboy 3. 10. 2012 20:05

Ahoj lidi, asi jako většina zákazníků ČEZu i já obdržel nabídku na fixaci ceny elektřiny do 31.12.2014. A teď špekuluju, jestli do toho jít nebo ne... Když se nad tím tak předběžně zamýšlím, tak mi to s fixací i bez ní vyjde asi stejně. Pokud se nepletu, tak se fixace týká jen ceny za silovou elektřinu, nikoliv za druhou část faktury, která je vlastně poplatkem za distribuci, obnovitelné zdroje apod. Navíc je zde paušální měsíční poplatek 60 Kč, jelikož mám aktuálně eTarif, tak měsíčně platím "jen" 12 Kč. Takže co ušetřím na fixu zaplatím na paušálu. Nebo se pletu? Jaký je váš názor?
cosmicboy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 3. 10. 2012 21:16

Nejspíš se nepleteš, silová elektřina bude ještě nejspíš chvíli klesat, než Německo odstaví jaderky. BTW za ty obnovitelné zdroje by mělo pár lidí viset a když projíždím kolem slunečních nesmyslů postavených na orné půdě, napadá mne pojem "kobercový nálet"...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 4. 10. 2012 06:44

Cena silove elektriny bude zrejme o jednotky % klesat(s nejvetsi pravdepodobnosti), ale diky mensim dotacim ze strany statu bude o destitky % stoupat podpora vykupu OZE(jistota). Takze CEZ to udelal chytre.. neni lepsi prejit k RWE stabil 2014, ktery garantuje konecnou cenu elektriny? ;-)
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod cosmicboy 4. 10. 2012 11:25

Takže teoreticky to vypadá tak, že na zafixované ceně bychom prodělali a ještě k tomu zaplatíme víc za druhou "nefixovanou" část ceny... Takže příští rok bude cena elektřiny pro koncové odběratele vyšší a s fixem ještě o chlup víc...
cosmicboy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod misaan 4. 10. 2012 13:02

cosmicboy: cenu silové el. nastavili relativně nízko. Jinak teda s tim RWE jsem kecal.. davá také jen garanci na nezvýšení ceny silové el.
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod SocPredator 4. 10. 2012 14:08

V základní informaci uvádějí srovnání s tarifem Comfort, který má většina účastníků. Tady ho nebude mít pravděpodobně nikdo, a pokud bych měl jít do konfrontace, zda přijít o eTarif, tak nefixuji nic. Tyhle hry s klienty jsou vážně nudné.

Kde berete jistotu, že cena silové elektřiny bude klesat? To jsem zvědavý, i když jinak by ta hra asi nespatřila světlo světa :-)
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 4. 10. 2012 16:23

Ale rozdíl mezi eTarifem a Comfort je jen v paušálu. Cena silové el. je stejná. U tarifu D56 je fix o nějaku 100Kč za 1 MWh levnější.
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod SocPredator 4. 10. 2012 18:21

No nám o ten paušál jde.
Kde čerpáte? Já cenu za MWh na rok 2013 ještě neznám :-D
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 4. 10. 2012 18:23

a že sem tak smělej jejich veličenstvo :D nejni lepší Amper Market?..pro Střední Čechy mě vyšli jako nejlevnější. :-) mame tarif D26d
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 4. 10. 2012 19:16

2SocPredator: nedavno prebehlo v TV/radiu nekolik diskuzi ohledne cen energii. Obecne se ma za to, ze diky prumyslove stagnaci, novym nalezistim bridlicovemu plynu..atd. pujde cena silove energie dolu. Staci se podivat na vyvoj cen treba na Energeticke burze Praha(PXE), kde se cena el. energie za posledni mesice celkem vyrazne snizila.

Co je horsi pro nas, je to, ze stat omezuje podporou OZE(kterou zavedl, at neni zdrazeni skokove prilis velke.. a jiz 2 rok tuto dotaci zmensuje) takze si neco priplatime.
Naposledy upravil misaan dne 4. 10. 2012 19:21, celkově upraveno 1
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 4. 10. 2012 19:21

Mám také Amper market, oproti ČEZu je za rok o více než 1000 Kč levnější.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 4. 10. 2012 19:30

2iura: odrazuje me absence obdoby e-kancelare. Vse pisemne. Nastaveni zaloh, kontrola faktur u CEZ,RWE,3E..atd je z netu luxusni. Taky se mi nelibilo v jejich podminkach to ohledne reklamaci pri vyuctovani.
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 4. 10. 2012 19:35

Víc než tisícovka ročně mi je přednější než nějaká e-kancelář.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 4. 10. 2012 23:05

V krizi ceny surovin klesají, takže i silové elektřiny. A krize se bude v Evropě spíše prohlubovat.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2012 16:18

cosmicboy píše:Ahoj lidi, asi jako většina zákazníků ČEZu i já obdržel nabídku na fixaci ceny elektřiny do 31.12.2014. A teď špekuluju, jestli do toho jít nebo ne...
I já jsem na tom stejně. Jak zde ale čtu to co ohledně toho píšou jiní tak se mi do toho jít příliš nechce. Nelíbí se mi ta fixace a to ani tak kvůli té fixované ceně, ale hlavně kvůli tomu, že předpokládám, že smlouva by byla asi na dobu určitou (2 roky) kvůli té fixaci. Nerad bych se takto zavazoval na nějakou dobu abych pak v případě nějakých nepříznivých změn nemohl jednoduše přejít jinam.
Spíše zvažují zda nevyužít změny všeobecných obchodních podmínek o kterých v dopise informují k přechodu jinam kde by to možná mohlo být ještě o něco levnější a lepší než ten jejích ČEZ FIX. V tomto případě bych mohl na základě nesouhlasu se změnou jejích VOPD od nich odejít hned a nemusel bych čekat na 3 měsíční výpovědní lhůtu. Otázkou je ale kam přejít.

marvy píše:a že sem tak smělej jejich veličenstvo :D nejni lepší Amper Market?..pro Střední Čechy mě vyšli jako nejlevnější.
Mi také Amper Market podle různých internetových kalkulaček cen energie vychází jako nejlevnější. Uvažují také o Europe Easy Energy a.s. který mi vychází jako 2 nejlevnější dodavatel elektřiny po Amper Marketu a ke kterému v současné době přecházím s plynem.
U elektřiny ty rozdíly v ceně a možnosti úspory nejsou až tak velké jako u plynu a tak zvažují i to zda v případě elektřiny má vůbec význam měnit dodavatele.

misaan píše:2iura: odrazuje me absence obdoby e-kancelare. Vse pisemne. Nastaveni zaloh, kontrola faktur u CEZ,RWE,3E..atd je z netu luxusni.
To nic takového u Amper Marketu není? Myslel jsem, že v současné době je něco takového samozřejmosti. V tomto případě to u mne více nahrává pro 3-e.
misaan píše:Taky se mi nelibilo v jejich podminkach to ohledne reklamaci pri vyuctovani.
Mohl by jsi to trochu upřesnit o co konkrétně se jedná?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 8. 10. 2012 17:18

Jiste mohl.

VOP ke stazeni: http://www.ampermarket.com/article/ceni ... nloadCenik

Kód: Vybrat vše
7. Vzniknou-li chyby nebo omyly při vyúčtování elektřiny nesprávným odečtem, použitím
nesprávné sazby, početní chybou apod., mají Zákazník a Amper Market nárok na vyrovnání
nesprávně vyúčtovaných částek. V případě chybného vyúčtování dodávky elektřiny uplatní
Zákazník písemně reklamaci bez zbytečného odkladu/do 15 dnů ode dne vystavení faktury,
jinak se má zato, že údaje ve vystavené faktuře jsou správné, a že Zákazník se vzdává
práva vznášet jakékoliv námitky proti jejich správnosti. K reklamacím uplatněním později
nemusí Amper Market přihlížet. Uplatněná reklamace nemá odkladný účinek na splatnost
vyúčtování.Amper Market reklamaci přezkoumá a výsledek písemně oznámí Zákazníkovi
do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Je-li na základě reklamace vystaven
opravný daňový doklad (opravná faktura), považuje se současně za informaci o výsledku
reklamace.

9. Pro případ prodlení s úhradou splatné pohledávky (peněžitého dluhu) se Zákazník
zavazuje zaplatit Amper Market smluvní pokutu, a to při prodlení do 15 dnů ve výši 0,05 %
z nezaplacené částky za každý den prodlení a při prodlení delším než 15 dnů ve výši 0,1 %
z nezaplacené částky za každý den prodlení. Tuto smluvní pokutu fakturuje Amper Market
za dosud neprovedené platby průběžně, zpravidla jednou měsíčně se splatností 14 dnů od
data vystavení faktury. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody.

10. Amper Market má právo účtovat Zákazníkovi náklady za úkony spojené s plněním
Smlouvy, které budou vyvolány Zákazníkem nebo za úkony, které vznikly z důvodů na jeho
straně (zejména náklady spojené s přerušením a obnovením dodávky elektřiny v případě
neoprávněného odběru, náklady na upomínky a výzvy).


Ne ze bych byl neplatic, jen se mi to nelibi a u konkurence tyto manyry nejsou bezne. Jednak sibenicni terminy a zadne upominky, nic? Hned te budou zdimat. Se nebudu kvuli paru usetrenym stovkam honit a kontrolovat nejake faktury hned pri jejich vystaveni. Nahoda je blbec. Navic protoze nemaji obdobu e-kancelare, tak jedoducha kontrola pro me je nemozna.. Ale pokud ma nekdo jen 1 pripojku asi se to uhlidat da ;)
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2012 18:25

misaan:
Děkuji
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 8. 10. 2012 19:04

2vlazy: Tam kde je nižší spotřeba jsem nechal etarif od ČEZu, kde je vyšší se přeslo na RWE (fair 2013 - ten se slevou před 24.9). Je to obdoba FIXu od ČEZu akorát nemáš smlouvu a můžes kdykoliv odejít. Navíc je levnější(+ různé benefity od RWE).

Díval ses na eStart od RWE? Celkem dobrá nabídka.. (http://www.rwe.cz/cs/media/ceny-ee-2012 ... 0930195002 )
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 8. 10. 2012 19:17

V.O.P. a Amper Market - je to low cost služba, snaží se jen bránit vysíračům a neplatičům.
ČEZ, O2 a jiní giganti mají úplně stejné O.P., možná horší, a k tomu navrch ještě tým právníků.
S malou firmou se většinou dá spíš domluvit, když pohrozíš odchodem a oni si ověří, že klient dosud platil včas.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 19:43

No já odešel od ČEZu hlavně kvůli nižší ceně jinde, ale i kvůli tomu jejich oddělení netechnických ztrát, doufám, že Amper Market žádné takové maníky nemá. Ne že bych elektřinu kradl, ale zažil jsem už i to, jak semleli poctivé lidi jenom proto, že např. nějaký elektrikář při nějakém zapojování někdy před rokem udělal nějakou chybu a přišlo se na to až po čase, nebo že někdo neznámý poškodil v bytovém domě volně přístupnou plombu elektroměru a škodu vypočítali formálně podle nějaké vyhlášky od posledního odečtu někdy před rokem. Tohle fakt nechci zažít, protože když jim nekývneš na náhradu formálně vypočítané škody (ty částky jsou statisícové), tak tě nechaj odpojeného od elektřiny. To oddělení netechnických ztrát je bohužel odměňováno podle počtu zjištěných černých odběrů a proto se hodně snažej, semelou v tom i poctivého.

Tohle se tam děje pořád: http://www.policie.cz/clanek/10-08-na-zhasinani-si-posvitil-uooz.aspx
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 8. 10. 2012 20:03

To iura: To je takový problém si alespoň 1x měsíčně zkontrolovat elektroměr (nebo rovnou odečíst, abych viděl, že mi na něj nejede početná sousední komunita), když se mně něco nezdá, tak to nahlásit? Já to za 10 let udělal 2x u RWE a nikdy mne nezjebali, naopak při té příležitosti zjistili, že sousedi nemaj zaplombovaný plynoměr...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 20:09

To není jenom o tom koukat na elektroměr. Oni vyhledávají právě odběry, které nejdou přes elektroměr. Já třeba elektrice nerozumím, nevím např., jak mi to tam ten elektrikář zapojil, jestli to zapojil špatně a část elektriky je odebírána neoprávněně a přijde se na to po letech, tak nechci platit milionovou škodu pod hrozbou odpojené elektriky. Protože oni tu škodu vypočítají formálně podle nějaké vyhlášky, nedá se zjistit pouze ta skutečně neoprávněně odebraná elektřina. Bez elektriky to už dnes prostě nejde. Stejně tak když se při uklízecích pracích třeba poškodí plomba na elektroměru a všimne si toho až někdo při ročním odečtu. Prostě tě pak semelou.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 8. 10. 2012 20:24

Elektriku ti ale odpojí distributor, tj. jeden ze trojice: E.ON Distribuce, PREdistribuce, ČEZ Distribuce - dle oblasti. Ne obchodník - např. onen Amper Market.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 20:57

No nemyslím si, disributor mi nemůže odpojit elektriku, když mám smlouvu s dodavatelem a ne s ditributorem.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 8. 10. 2012 21:14

vlazy píše:
cosmicboy píše:Ahoj lidi, asi jako většina zákazníků ČEZu i já obdržel nabídku na fixaci ceny elektřiny do 31.12.2014. A teď špekuluju, jestli do toho jít nebo ne...
I já jsem na tom stejně. Jak zde ale čtu to co ohledně toho píšou jiní tak se mi do toho jít příliš nechce. Nelíbí se mi ta fixace a to ani tak kvůli té fixované ceně, ale hlavně kvůli tomu, že předpokládám, že smlouva by byla asi na dobu určitou (2 roky) kvůli té fixaci. Nerad bych se takto zavazoval na nějakou dobu abych pak v případě nějakých nepříznivých změn nemohl jednoduše přejít jinam.
Spíše zvažují zda nevyužít změny všeobecných obchodních podmínek o kterých v dopise informují k přechodu jinam kde by to možná mohlo být ještě o něco levnější a lepší než ten jejích ČEZ FIX. V tomto případě bych mohl na základě nesouhlasu se změnou jejích VOPD od nich odejít hned a nemusel bych čekat na 3 měsíční výpovědní lhůtu. Otázkou je ale kam přejít.

marvy píše:a že sem tak smělej jejich veličenstvo :D nejni lepší Amper Market?..pro Střední Čechy mě vyšli jako nejlevnější.
Mi také Amper Market podle různých internetových kalkulaček cen energie vychází jako nejlevnější. Uvažují také o Europe Easy Energy a.s. který mi vychází jako 2 nejlevnější dodavatel elektřiny po Amper Marketu a ke kterému v současné době přecházím s plynem.
U elektřiny ty rozdíly v ceně a možnosti úspory nejsou až tak velké jako u plynu a tak zvažují i to zda v případě elektřiny má vůbec význam měnit dodavatele.

misaan píše:2iura: odrazuje me absence obdoby e-kancelare. Vse pisemne. Nastaveni zaloh, kontrola faktur u CEZ,RWE,3E..atd je z netu luxusni.
To nic takového u Amper Marketu není? Myslel jsem, že v současné době je něco takového samozřejmosti. V tomto případě to u mne více nahrává pro 3-e.



Mam to stejně, s elektřinou jdem k Amperu a s plynem jdem k 3E , Ten elektronickej kancl mě nějak netrápí.. ;-) :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 8. 10. 2012 21:34

Já s plynem nyní přecházím k Plynule.cz, v mém regionu jsou nejlevnější.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2012 22:30

Amper Market možná není špatný, ale spíše zvažují přejíti k 3-e. Rád bych využil výpověď u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými VOPD abych nemusel zbytečně čekat na 3 měsíční výpovědní lhůtu a mohl odejít od ČEZu hned. Nevím ale jestli to z časových důvodů bude možné. Pokud to dobře chápu tak nový dodavatel elektřiny by za mne musel smlouvu u ČEZu vypovědět nejpozději do 20.10.2012 (nejpozději do 10 dní před účinnosti změny VOPD) a to nevím zda by se ještě stihlo spolu s jinými formalitami okolo toho vyřídit. Bylo by to dobré kdyby mi takto nový dodavatel mohl začít elektřinu dodávat už od 1.11.2012, ale to si myslím, že je reálné pouze teoreticky a prakticky asi příliš ne. Napsal jsem ohledně toho dotaz na 3-e a jsem zvědavý co mi na to snad zítra odepíšou.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod kejki3 8. 10. 2012 22:43

iura píše:No nemyslím si, disributor mi nemůže odpojit elektriku, když mám smlouvu s dodavatelem a ne s ditributorem.

Rozhodně jezdí jeden a ten samý člověk pro všechny firmy, takže to všechno dělá distribuce. A když budeš u jednoho odpojen, tak se u druhého nepřipojíš, protože to vše jde přes jednoho distributora.

A ohledně toho, kdo je jaký, tak ve středu v 9,40 dostal ČEZ peníze a v pátek ve 14 mě odpojili a tak to má být, bo mají 2 dny na zúčtování a dokud neuhradíte poplatek za připojení, tak nemáte nárok. Oni nemůžou volat technikovi distributora, ať neodpojuje, že je to zaplacené :pozor To jde zase písemně a má to své termíny.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 9. 10. 2012 06:56

2kejki3: Po kolika upominkach te ČEZ odpojil? Po 2, a stejne si to nestihl uhradit?

A teda dotaz, jak resite samoodecty, zmeny zaloh, zmeny c.uctu/sipa, Jak zjistujete levny proud pokud mate HDO, jak si zkontrolujete faktury(jak je skladujete), jak menite zmenu adresy pro zasilani faktur bez e-kancelare?
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 10:24

Tak dnes před chvíli mi telefonovala paní z 3-e ohledně toho mého přechodu s elektřinou k ním a výpovědi u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými VOPD. Přiznala, že je to dost časově náročné ale kdybych si tu výpověď u ČEZu podal sám a co nejdříve tak by se to snad dalo ještě stihnout. Přiznala také, že s ČEZem je dost těžké a problematické jednání. Nyní zvažuji zda do toho vůbec jít. V těchto záležitostech se vůbec nevyznám a ani nevím jak bych měl formulovat (napsat) výpověď tak aby to bylo v pořádku a aby mi ji nemohli kvůli nějakého drobného nedostatku zamítnout. Navíc mi došel inkoust v tiskárně a tak bych to ani neměl jak vytisknout a ani nemám příliš čas se tím zabývat. Nevím zda by se to náhodou nedalo vyřídit přímo v zákaznickém centru ČEZu kde by tu výpověď se mnou sepsali na místě a já bych ji pouze podepsal. Jsem v dost velké nejistotě zda by vše vyšlo. Obávám se abych se náhodou nedostal do situace kdy u ČEZu budu mít vyřízenou výpověď k 31.10.2012 a 3-e mi nezačne elektřinu dodávat od 1.11.2012 protože nestihne vše potřebné dostatečně včas vyřídit. Takto by se mohlo stát, že od 1.11.2012 mi odpojí elektřinu a já pak budu nejen bez elektřiny ale navíc mi můžou účtovat i nějaký poplatek za odpojeni a pak znova připojení od a k el. síti. Až tak hodně se mi riskovat s tím nechce když nemám jistotu, že to vše vyjde tak jak by snad teoreticky mělo.
Zajímalo by mne jaký máte kdo na to názor nebo co by jste ohledně toho mohli poradit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 11:48

Ono je sice možné měnit dodavatele energií (elektřiny a plynu), ale kdo nevystudoval nějakou vysokou školu v daném oboru a příliš se nevyzná v právních záležitostech tak to může být pro něho dost velký problém vše vyřídit tak aby to bylo v pořádku a nenadělal si nějaké zbytečné problémy. Někdy je možná i lepší se do toho nepouštět než si nadělat zbytečné problémy nebo si tím přechodem jinam ještě dokonce i pohoršit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod dede 9. 10. 2012 12:35

Tady evidentně někteří mluví o věcech, o kterých nemají ponětí jak fungují!

1. Změnou "dodavatele" energie se nezabavíte dohledu oddělení Netechnických ztrát! Krádeží obcházíte elektroměr distributora a ne dodavatele!
2. Někdo tu blábolil o tom, že "jedna paní povídala, že nějaké paní někdo něco zapojil a ona pak platila".....blábol, všech blábolů! Na zapojení čehokoliv elektrického musíte mít revizi a revizák si dá sakra pozor, aby nepodepsal kravinu. Elektroměr dodává a zapojuje technik Čezu a ten ví co dělá.
3. Při stavbě jsem se hrabal v pilíři několikrát a vždycky stačilo zavolat na Helpdesk, aby ho přijeli přeplombovat.Technik vždy zkontroluje zapojení a pak nasadí plombu.

4. Pokud má někdo nějaký psychický problém a nedokáže zaplatit dluh, ani po 2 upomínkách, tak si změnou dodavatele nepomůže. Mimochodem, to zaúčtování plateb je rychlejší než dva dny a lze je ověřit dotazem na Helpdesk ČEzu. Dokonce ikdyž už vám stojí technik se "štípačkama" před dveřmi!
5.VOK vám bude fungovat stále a jeho vypovězení není možné. ČEZ (pre,rwe) je pořád a vždycky bude váš distributor. Mají povinnost vám sdělovat info týkající se distribuce.


Osobně mám k "alternativním" dodavatelům značnou nedůvěru. Když nemáte jakékoliv požadavky a jenom platíte, tak to možná funguje, ale cokoliv jiného je problém. Vyjádření, žádosti, změny čehokoliv odmítám řešit posíláním obálek nějaké garážové firmě. To si radši spotřebu optimalizuji. Mimochodem, s plně elektrifikovanou domácností a elektrokotlem, je úspora 1500Kč ročně u jiného dodavatele směšná.
dede
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 12:49

Směšná?? No jak pro koho. Jelikož je to úspora za jednorázové vynaložení pár desítek minut (maximálně), tak beru.
A co bych s nima měl asi tak řešit? Změnu výše záloh?
Já právě teda měl problém s RWE, změnili nám zálohy, já si toho nevšiml, upomínka mi nedošla (prý ji ale posílali, na mail i SMS, leč mail měli špatně - nějaký tele zadalo gmail.cz, tel. číslo ale bylo ok...), tak mi přišla písemná už za kilčo. Komunikace s nima je jak s molochem (mailem copy-paste na něco jiného, než jsem se ptal a až na 2 dny, infolinka 840... na kterou se netarifikuje jako na pevnou a hrozné IVR). Nevím, mně to přijde spíš horší než s tou "garážovou" firmou.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod dede 9. 10. 2012 13:00

Pár desítek minut na změnu...ok. A co když bude problém s tím novým dodavatelem??? Pošleš psaní? Protože přes telefon je to snima zoufalost a o Internetu nic nevědí.
RWE neznám. Čez pošle při změně záloh dopis, ikdyž máš všechno elektronicky.

Mimochodem, ta úspora co ti vyjde v kalkulačkách na Internetu je vylhaná...pozor nato! Mě to po zadání reálné spotřeby ukazuje mnohem vyšší platby, než jsou v reálu.
dede
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 13:15

Thom píše:infolinka 840... na kterou se netarifikuje jako na pevnou

Tak zrovna RWE má infolinku i na Skype a zadarmo...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 9. 10. 2012 13:36

Thom píše:A co bych s nima měl asi tak řešit? Změnu výše záloh?

samoodecty, zmeny zaloh, zmeny c.uctu/sipa, Jak zjistujete levny proud pokud mate HDO(a ten se mění každý měsíc), jak si zkontrolujete faktury(jak je skladujete), jak menite zmenu adresy pro zasilani faktur bez e-kancelare?

Zrovna ood nekoho kdo v jinem vlaknu rika:
Thom píše:
PatrikChrz píše:...ale porad je to stovka zadarmo :)

Pokud neplatí, že "čas jsou pěníze" ;-)

to sedi :-)
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 13:52

a ten se mění každý měsíc :shock: ???
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 14:01

misaan: A ono je tohle u "dominantního" dodavatele lepší?? Ze své zkušenosti bych řekl, že ne...
Nějakej problém s číslama? 1500 není stovka. Resp. dodavatele měním teprve podruhé (za 5 let co mám byt). Spořák abych měnil tak jednou za 2 měsíce, abych dosáhl podobné úspory (výnosu).
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 14:15

dede píše:Na zapojení čehokoliv elektrického musíte mít revizi a revizák si dá sakra pozor, aby nepodepsal kravinu.
Opravdu čehokoliv? To když si někdo doma zapojí sám např. zásuvku nebo třeba nové světlo, zvonek atp. to musí pak vždy ještě zavolat revizáka aby mu to zkontroloval, vystavil na to revizní zprávu a samozřejmě od něho vyinkasoval za to peníze?
dede píše:Mimochodem, s plně elektrifikovanou domácností a elektrokotlem, je úspora 1500Kč ročně u jiného dodavatele směšná.
Není to sice příliš mnoho, ale pro některé lidi i to může mít svůj význam.
dede píše:Pár desítek minut na změnu...ok. A co když bude problém s tím novým dodavatelem???
Když bude problém s novým dodavatelem tak se ho bude řešit a když ho bude problém vyřešit tak se začne uvažovat o přechodu k některému jinému dodavateli. Ono ty problémy můžou nastat s kterýmkoliv dodavatelem, tj. i s tím původním. Myslím, že neexistuje žádný ideální dodavatel se kterým by nemohly nastat nějaké problémy.
dede píše:Pošleš psaní? Protože přes telefon je to snima zoufalost a o Internetu nic nevědí.
Já v současné době přecházím k 3-e s plynem a nyní zvažuji i přechod k ním s elektřinou. Na komunikaci s nimi si ale nemohu ztěžovat. Komunikuji s nimi prostřednictvím e-mailu a několikrát mi už i telefonovala paní z jejích zákaznického centra. Vždy se snaží docela rychle odpovídat na moje dotazy a vše vysvětlit.
dede píše:Mimochodem, ta úspora co ti vyjde v kalkulačkách na Internetu je vylhaná...pozor nato! Mě to po zadání reálné spotřeby ukazuje mnohem vyšší platby, než jsou v reálu.
Přesné to asi není, ale tvrdit, že je to vylhané bych si asi nedovolil. Ty kalkulačky to počítají podle aktuálních cen energií jednotlivých dodavatelů. V průběhu roku se ale ceny různě mění a tak vypočítaný výsledek kalkulačkou může být jiný. Také ne každý má pravidelně každým rokem stejnou spotřebu. Já bych ty výsledky z kalkulaček bral spíše pouze orientačně a né 100% vážně.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 9. 10. 2012 14:16

Tomáš Marný píše:a ten se mění každý měsíc :shock: ???

Spojení "čas jsou peníze" platí jen při výběru SÚ? :hm :pozor A to to ještě zdurazní barvou :love: :-*

Thom píše:misaan: A ono je tohle u "dominantního" dodavatele lepší?? Ze své zkušenosti bych řekl, že ne...
Nějakej problém s číslama? 1500 není stovka. Resp. dodavatele měním teprve podruhé (za 5 let co mám byt). Spořák abych měnil tak jednou za 2 měsíce, abych dosáhl podobné úspory (výnosu).


Spojení čas jsou peníze platí jen při výběru SÚ? Vše co jsem vyjmenoval jednoduše cca 5 kliky změním ve VOK u ČEZu, kdežto u amper marketu musím sepsat žádost, vytisknout a poslat poštou.. nebo snad se dozvím pouhým nahlednutím na jejich stranky třeba rozpis HDO? Změním č. účtu, když je měním co 2 měsíce kvuli 100? :D

U banky taky zarputile odmítáš internet banking?

-- 9. 10. 2012 14:33 --

dede píše:Mimochodem, ta úspora co ti vyjde v kalkulačkách na Internetu je vylhaná...pozor nato! Mě to po zadání reálné spotřeby ukazuje mnohem vyšší platby, než jsou v reálu.

Tak on snad každý rozumný člověk použije pro výpočet excel a data(ceny) si stáhne z webu. Jinak celkem se mi osvědčil tento kalkulátor http://www.energiejenda.cz/FDE.php
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 14:51

misaan: nevytrhávej z kontextu. Přečti si ten příspěvek, ze kterého jsi to vytrhl, až do konce. Úspora musí být větší, než kolik má vynaložený čas a námaha hodnotu. Přehodit peníze není úplně na pár kliknutí. Minimálně většinou musíš vlézt do 2 internetbankingů ve 2 dnech, jelikož často nejde zvolit si login, tak i někde lovit to klientské číslo, opisovat ještě i autorizační SMS, nejdřív někde najít mobil, snad se nezpozdila SMS nebo zrovna na chvíli nevypadl internet...
Jinak ČEZ používej dál, přispíváš mi na dividendy, děkuji. Jen mě se samo sobě na ně nechce přispívat víc než je nutno :)
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod dede 9. 10. 2012 15:00

Vlazy:

Ty jsi tu už známý tím, že pomaleji chápeš, tak to rozepíšu speciálně pro tebe:

Ano, revizi mít musíš na jakýkoliv zásah do rozvodu elektřiny v domě! O spotřebičích jsem nic nepsal a každý se základní školou to tak pochopil.

Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.

Pokud někdo schválně uvede smyšlená čísla, aby konkurence vypadala levně, tak jde o lež nebo o podvod! Ale u vás doma tomu asi říkáte jinak.
dede
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 9. 10. 2012 15:06

2Thom: Pokud se začne dostavovat Temelín díky mé vysoké spotřebě, tak na dividendy na dlouho zapomeň :twisted: (jak jsem psal dříve, ČEZ je jen tam, kde mám nízkou spotřebu a platím si etarif - prázdný byt, garaže..atd. Ale obdobu VOK nabízí kde kdo..)
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 15:29

misaan: To si nemyslím. To spíš vydají dluhopisy, než že by to financovali z vlastních zdrojů. Navíc, stát divi potřebuje a je jedno, jestli je berním ministrem Kalousek nebo snad ještě "lépe" (časem) Mládek. Krom toho, Němci jednoho dne zjistí, že bez jádra to nepůjde a nevím, jestli jim výpadek výroby vyrovnají geotermální zdroje (větrníky teda určitě ne).

Za celou tu zmíněnou dobu (5 let) jsem jsem jednou měnil zálohy (u PRE, která mi to přepálila snad na 2násobek) a řešil jednu reklamaci (viz výše s RWE). Obojí telefonem / mailem, takže jsem si zatím žádné online náhledy neměl potřebu zřizovat. Jak se znám, to bych spíš zašantročil přístupové údaje a musel nejmíň resetovat heslo :(
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 9. 10. 2012 17:08

iura píše:No nemyslím si, disributor mi nemůže odpojit elektriku, když mám smlouvu s dodavatelem a ne s ditributorem.


Už to tady dobře naspal dede. Amper Market je jenom obchodník.
Stále jseš pod kuratelou distributora! = E.ON Distribuce, a.s., PREdistribuce, a.s., ČEZ Distribuce, a.s. - dle místa odběru.

Distributoři

Zajišťují provoz a rozvoj distribuční soustavy v přiděleném území. V tomto území také řídí toky elektřiny. Zajišťují měření spotřeby. Mají právo přerušit nebo omezit dodávku elektřiny v nezbytném rozsahu. V ČR působí ve svém vymezeném území 3 velké distribuční společnosti: E.ON Distribuce, a.s., PREdistribuce, a.s. a ČEZ Distribuce, a. s.


http://liberalizace.nycor.cz/text/liber ... -v-cr.html
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 9. 10. 2012 17:24

dede píše:
Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.



Jsem u Amper Market rok a zálohy mi díky nižší ceně po první ročním vyúčtování snížili (nejdřív jsem měl 1000, pak 800). Ohledně reklamací zkušenosti nemám, ale jejich V.O.P. se mi jeví srozumitelně napsané oproti V.O.P. třeba ČEZu nebo Telefoniky (které navíc jsou o několik stránek rozsáhlejší, Amper Market je má jen dvoustránkové).
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 18:16

vlazy píše:
dede píše:Na zapojení čehokoliv elektrického musíte mít revizi a revizák si dá sakra pozor, aby nepodepsal kravinu.
Opravdu čehokoliv? To když si někdo doma zapojí sám např. zásuvku nebo třeba nové světlo, zvonek atp. to musí pak vždy ještě zavolat revizáka aby mu to zkontroloval, vystavil na to revizní zprávu a samozřejmě od něho vyinkasoval za to peníze?


v klidu jo ,bych to tak nehrotil vlazy, prostě přejdu k Amperu a nevidim v tom problém, pokud se mi nebude něco líbit pujdu jinam.. :-) ;-) , rozvody stejně patřej čezu,nikdo pokud platíš řádně tě neodpojí okamžitě. 8-) vše se dá vyřešit.
Naposledy upravil marvy dne 9. 10. 2012 23:22, celkově upraveno 1
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 9. 10. 2012 18:30

Přejdi k Amperu, neboj se toho.

ČEZu stačí poslat dopis dle tohoto postupu: http://www.energiejenda.cz/Postupy.php
Dopis lze napsat i rukou, není třeba jej tisknout na tiskárně. Já občas taky posílám vlastnoručně psané dopisy, vypadá to autentičtěji.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod swm 9. 10. 2012 18:59

dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.

Tak to bude CEZ asi taky alternativec. V cervenci jsem u nich reklamoval, ze mi pri prechodu k nim misto eTarif aktivovali obyc. tarif a porad mi neprislo 500,- za akci "pojdte s nami do plynu". Kdybych si neudelal scan toho, co jsem jim poslal, pani na telefonu by me asi i presvedcila, ze jsem opravdu udelal chybu. Jo a reklamaci jsem daval 20.7., pak znovu v srpnu, to petikilo mi prislo 13.9.
swm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 19:09

To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 19:34

Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 21:00

dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.

Holt musíš vybírat, spousta z nich (asi většina) má podmínky takové, že ušetříš jen těžko (co si nevyberou na spotřebě, to na pokutách nebo poplatcích nebo po nenápadném přesunu na "výhodnější" tarif a když se včas neozveš, tak jsi zase uvázanej, nebo třeba za aktivaci, předčasné ukončení atp.). Amper mi přijde docela OK, podmínky, jak už bylo zmíněno nade mnou, celkem přehledné (ale ještě u nich nejsem, jsem ve výpovědní lhůtě u RWE).
Každopádně mi obecně přijde, že s menšími firmami se většinou jedná líp (pokud teda oni neplatí tobě, ale ty jim). Většinou se nemusíš probíjet složitou plechovou hubou a často tvůj problém řeší ten samý člověk, u těch velkých si to přehazuje několik lidí, často ne úplně kvalifikovaných a každej tvrdí něco jiného.
Proto mě ani moc nezajímá, jestli si třeba změnu záloh zařídím online, když na to (snad) stačí tak 3minutový hovor, možná i kratší.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 22:37

marvy píše:
Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:

Tak dej "Upravit", tu nesmyslnou citaci smázni/zkrať, a já holt pak se svým mravokárným příspěvkem budu vypadat jak voloušek ;-) .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 22:51

dede píše:Ano, revizi mít musíš na jakýkoliv zásah do rozvodu elektřiny v domě! O spotřebičích jsem nic nepsal a každý se základní školou to tak pochopil.
Podle tebe revize na namontované spotřebiče např. el. bojler nemusí být, ale když si někdo namontuje např. novou zásuvku tak už ano protože to spotřebič není?
dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.
Tak na to ti odpovím podobně. Znáš to přísloví, že "když chce někdo psa bít tak si na to vždy klacek najde"?
A ty máš nějaké konkrétní osobní zkušenosti s takovým chováním těch "alternativců"? Já mám zkušenost, že se takto chovají i původní nealternativní dodavatele energií (ČEZ, RWE). Problémy můžou být s každým dodavatelem bez ohledu zda je alternativní nebo ne. Pokud nastanou nějaké větší těžko řešitelné problémy tak asi není problém přejít jinam. Taková je doba, že když se někomu někde něco nelíbí tak má většinou možnost přejít jinam.
dede píše:Pokud někdo schválně uvede smyšlená čísla, aby konkurence vypadala levně, tak jde o lež nebo o podvod! Ale u vás doma tomu asi říkáte jinak.
Nevím jak tomu říkate u tebe doma, ale já bych to nazval neslušnou pomluvou z tvojí strany na základě asi záměrně smyslených argumentaci a toho co jsem nikde netvrdil.

marvy píše:v klidu jo ,bych to tak nehrotil vlazy, prostě přejdu k Amperu a nevidim v tom problém,
Já se to až tolik nesnažím hrotit. Spíše než k Amper Marketu mne to trochu více táhne k 3-e kde právě přecházím s plynem. Jde mi hlavně o to, že bych rád využil výpověď u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými obchodními podmínkami, ale to z časových důvodů by asi byl problém do konce října vyřídit. Bylo by to hodně na rychlo s velkou nejistotou zda se to stihne a dopadne to dobře a tak asi od této varianty přechodu ustoupím. Dá se předpokládat, že ČEZ by asi s potvrzením výpovědi příliš nespěchal a když bych měl výpověď od ČEZu potvrzenou až na poslední chvíli tak zase není jisté zda by 3-e stihli vyřídit všechny formality potřebné k tomu aby mi už od 1.11.2012 mohli začít dodávat elektřinu oni. Nerad bych si takto (kdyby se to nestihlo) nadělal zbytečně nějaké problémy.
marvy píše:pokud se mi nebude něco líbit pujdu jinam.. :-) ;-) ,
Ano s tímto názorem souhlasím.
marvy píše:rozvody stejně patřej čezu,nikdo pokud platíš řádně tě neodpojí okamžitě. 8-) vše se dá vyřešit.
Pokud bych ale měl u ČEZu vyřízenou výpověď k 31.10.2012 a u 3-e by nebylo do té doby vyřízené vše potřebné k tomu aby mi mohli začít od 1.11.2012 dodávat elektřinu oni tak by mi asi od 1.11.2012 mohli elektřinu odpojit. Od listopadu by tak nikdo nebyl mým dodavatelem elektřiny a to by mohl být důvod k odpojení.

astrapa píše:Přejdi k Amperu, neboj se toho.
Bát se toho nebojím, ale spíše než o Amper Marketu uvažuji o 3-e.
astrapa píše:Dopis lze napsat i rukou, není třeba jej tisknout na tiskárně. Já občas taky posílám vlastnoručně psané dopisy, vypadá to autentičtěji.
Kdyby to psala moje ruka tak by to bylo natolik nečitelné, že by se tím asi určitě odmítli zabývat.

Thom píše:Každopádně mi obecně přijde, že s menšími firmami se většinou jedná líp (pokud teda oni neplatí tobě, ale ty jim). Většinou se nemusíš probíjet složitou plechovou hubou a často tvůj problém řeší ten samý člověk, u těch velkých si to přehazuje několik lidí, často ne úplně kvalifikovaných a každej tvrdí něco jiného.
I mne to tak připadá.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 23:26

Tomáš Marný píše:
marvy píše:
Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:

Tak dej "Upravit", tu nesmyslnou citaci smázni/zkrať, a já holt pak se svým mravokárným příspěvkem budu vypadat jak voloušek ;-) .


spokojenej?..já budu nejspokojenejší, až budu u Amper marketu. :D :-[ :hm
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod kejki3 10. 10. 2012 00:32

dede píše:3. Při stavbě jsem se hrabal v pilíři několikrát a vždycky stačilo zavolat na Helpdesk, aby ho přijeli přeplombovat.Technik vždy zkontroluje zapojení a pak nasadí plombu.

4. Pokud má někdo nějaký psychický problém a nedokáže zaplatit dluh, ani po 2 upomínkách, tak si změnou dodavatele nepomůže. Mimochodem, to zaúčtování plateb je rychlejší než dva dny a lze je ověřit dotazem na Helpdesk ČEzu. Dokonce ikdyž už vám stojí technik se "štípačkama" před dveřmi!

ad 3 - na linku musíš volat před sejmutím plomby a mít k tomu jejich souhlas.
ad 4 - ano mám psychické problémy a taky někdy finanční. Technik odpojil přívod když jsem nebyl doma a na zaúčtování mají dva dny (nebo mi lhali slepice na infolince). A přestože jsem (podle mne) nebyl v prodlení, pro znovu zapojení bylo nutné uhradit poplatek. Mluvil jsem se čtyřmi krávami na info lince, jedna lhala víc než druhá, technik k vám jede počkejte do půl páté a další špeky. A ano, jedna tvrdila, že pokud bych zavolal na tu jejich drahou linku, že jsem zaplatil a spárovali by to díky tomu telefonu, tak by mne neodpojili.
Žijeme v zemi, kde díky úřednici sociálky leží peníze pro exekutora v depozitu OSSZ a dlužník přijde o střechu nad hlavou.
Jistě, všechny problémy můžu nejlépe vyřešit s ČEZem, nahlášení poruchy pod 60,- nejde, na mejly odpovídají týden a poruchu hlášenou z několika vesnic a měst okolí mi budou popírat do uší. Když jsem požádal majitele dílny na druhé trafačce v obci, aby tam taky zavolal, odpověděl: A bude to k něčemu? Evidentně realista.
O charakteristice kvalitní dodávky podle ČEZu ani nemluvím, to už mi bylo vysvětleno na bastlírně, prostě dvě mikrovypnutí týdně jsou v normě schválené ERU a zmetky si můžu strčit kam chci. Hloupá televize Samsung při napětí přes 250V nenaběhne, ale do 253 V je vše v normě + několikrát týdně jí překročit. o<:)

-- 10. 10. 2012 00:36 --

misaan píše:2kejki3: Po kolika upominkach te ČEZ odpojil? Po 2, a stejne si to nestihl uhradit?
A teda dotaz, jak resite samoodecty, zmeny zaloh, zmeny c.uctu/sipa, Jak zjistujete levny proud pokud mate HDO, jak si zkontrolujete faktury(jak je skladujete), jak menite zmenu adresy pro zasilani faktur bez e-kancelare?

Samoodečet se u nás lepí na okno, když si tam personál dopíše desetinou čárku, tak stačí použít papír a poštu.
Zálohy neměním, účet a sipo nepotřebují, Spínání HDO najdeš i bez e-kanceláře, fakturu mám v šuplíku.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cosmicboy 10. 10. 2012 06:52

Tak nějak nevím jestli jsem výjimka, ale zrovna s ČEZem jsem nikdy problém neměl... Když jsme žádali o přípojku, tak jsme na zapojení čekali "jen" týden. Na maily mi vždy odpovídají do druhého dne - a to mám nejlevnější "eTarif". A s platbami taky žádný problém - i když je pravda, že zálohy platím včas přes SIPO, takže "last moment" platby u mě nehrozí. Ale i tak si myslím, že odpojení je vždy poslední variantou a je dost času a dost (min. 2) upomínek, než se tak stane...
cosmicboy
Návštěvník


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků