ČEZ FIX

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod misaan 8. 10. 2012 17:18

Jiste mohl.

VOP ke stazeni: http://www.ampermarket.com/article/ceni ... nloadCenik

Kód: Vybrat vše
7. Vzniknou-li chyby nebo omyly při vyúčtování elektřiny nesprávným odečtem, použitím
nesprávné sazby, početní chybou apod., mají Zákazník a Amper Market nárok na vyrovnání
nesprávně vyúčtovaných částek. V případě chybného vyúčtování dodávky elektřiny uplatní
Zákazník písemně reklamaci bez zbytečného odkladu/do 15 dnů ode dne vystavení faktury,
jinak se má zato, že údaje ve vystavené faktuře jsou správné, a že Zákazník se vzdává
práva vznášet jakékoliv námitky proti jejich správnosti. K reklamacím uplatněním později
nemusí Amper Market přihlížet. Uplatněná reklamace nemá odkladný účinek na splatnost
vyúčtování.Amper Market reklamaci přezkoumá a výsledek písemně oznámí Zákazníkovi
do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Je-li na základě reklamace vystaven
opravný daňový doklad (opravná faktura), považuje se současně za informaci o výsledku
reklamace.

9. Pro případ prodlení s úhradou splatné pohledávky (peněžitého dluhu) se Zákazník
zavazuje zaplatit Amper Market smluvní pokutu, a to při prodlení do 15 dnů ve výši 0,05 %
z nezaplacené částky za každý den prodlení a při prodlení delším než 15 dnů ve výši 0,1 %
z nezaplacené částky za každý den prodlení. Tuto smluvní pokutu fakturuje Amper Market
za dosud neprovedené platby průběžně, zpravidla jednou měsíčně se splatností 14 dnů od
data vystavení faktury. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody.

10. Amper Market má právo účtovat Zákazníkovi náklady za úkony spojené s plněním
Smlouvy, které budou vyvolány Zákazníkem nebo za úkony, které vznikly z důvodů na jeho
straně (zejména náklady spojené s přerušením a obnovením dodávky elektřiny v případě
neoprávněného odběru, náklady na upomínky a výzvy).


Ne ze bych byl neplatic, jen se mi to nelibi a u konkurence tyto manyry nejsou bezne. Jednak sibenicni terminy a zadne upominky, nic? Hned te budou zdimat. Se nebudu kvuli paru usetrenym stovkam honit a kontrolovat nejake faktury hned pri jejich vystaveni. Nahoda je blbec. Navic protoze nemaji obdobu e-kancelare, tak jedoducha kontrola pro me je nemozna.. Ale pokud ma nekdo jen 1 pripojku asi se to uhlidat da ;)
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2012 18:25

misaan:
Děkuji
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 8. 10. 2012 19:04

2vlazy: Tam kde je nižší spotřeba jsem nechal etarif od ČEZu, kde je vyšší se přeslo na RWE (fair 2013 - ten se slevou před 24.9). Je to obdoba FIXu od ČEZu akorát nemáš smlouvu a můžes kdykoliv odejít. Navíc je levnější(+ různé benefity od RWE).

Díval ses na eStart od RWE? Celkem dobrá nabídka.. (http://www.rwe.cz/cs/media/ceny-ee-2012 ... 0930195002 )
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 8. 10. 2012 19:17

V.O.P. a Amper Market - je to low cost služba, snaží se jen bránit vysíračům a neplatičům.
ČEZ, O2 a jiní giganti mají úplně stejné O.P., možná horší, a k tomu navrch ještě tým právníků.
S malou firmou se většinou dá spíš domluvit, když pohrozíš odchodem a oni si ověří, že klient dosud platil včas.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 19:43

No já odešel od ČEZu hlavně kvůli nižší ceně jinde, ale i kvůli tomu jejich oddělení netechnických ztrát, doufám, že Amper Market žádné takové maníky nemá. Ne že bych elektřinu kradl, ale zažil jsem už i to, jak semleli poctivé lidi jenom proto, že např. nějaký elektrikář při nějakém zapojování někdy před rokem udělal nějakou chybu a přišlo se na to až po čase, nebo že někdo neznámý poškodil v bytovém domě volně přístupnou plombu elektroměru a škodu vypočítali formálně podle nějaké vyhlášky od posledního odečtu někdy před rokem. Tohle fakt nechci zažít, protože když jim nekývneš na náhradu formálně vypočítané škody (ty částky jsou statisícové), tak tě nechaj odpojeného od elektřiny. To oddělení netechnických ztrát je bohužel odměňováno podle počtu zjištěných černých odběrů a proto se hodně snažej, semelou v tom i poctivého.

Tohle se tam děje pořád: http://www.policie.cz/clanek/10-08-na-zhasinani-si-posvitil-uooz.aspx
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 8. 10. 2012 20:03

To iura: To je takový problém si alespoň 1x měsíčně zkontrolovat elektroměr (nebo rovnou odečíst, abych viděl, že mi na něj nejede početná sousední komunita), když se mně něco nezdá, tak to nahlásit? Já to za 10 let udělal 2x u RWE a nikdy mne nezjebali, naopak při té příležitosti zjistili, že sousedi nemaj zaplombovaný plynoměr...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 20:09

To není jenom o tom koukat na elektroměr. Oni vyhledávají právě odběry, které nejdou přes elektroměr. Já třeba elektrice nerozumím, nevím např., jak mi to tam ten elektrikář zapojil, jestli to zapojil špatně a část elektriky je odebírána neoprávněně a přijde se na to po letech, tak nechci platit milionovou škodu pod hrozbou odpojené elektriky. Protože oni tu škodu vypočítají formálně podle nějaké vyhlášky, nedá se zjistit pouze ta skutečně neoprávněně odebraná elektřina. Bez elektriky to už dnes prostě nejde. Stejně tak když se při uklízecích pracích třeba poškodí plomba na elektroměru a všimne si toho až někdo při ročním odečtu. Prostě tě pak semelou.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 8. 10. 2012 20:24

Elektriku ti ale odpojí distributor, tj. jeden ze trojice: E.ON Distribuce, PREdistribuce, ČEZ Distribuce - dle oblasti. Ne obchodník - např. onen Amper Market.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod iura 8. 10. 2012 20:57

No nemyslím si, disributor mi nemůže odpojit elektriku, když mám smlouvu s dodavatelem a ne s ditributorem.
"vigilantibus iura scripta sunt"
iura
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 8. 10. 2012 21:14

vlazy píše:
cosmicboy píše:Ahoj lidi, asi jako většina zákazníků ČEZu i já obdržel nabídku na fixaci ceny elektřiny do 31.12.2014. A teď špekuluju, jestli do toho jít nebo ne...
I já jsem na tom stejně. Jak zde ale čtu to co ohledně toho píšou jiní tak se mi do toho jít příliš nechce. Nelíbí se mi ta fixace a to ani tak kvůli té fixované ceně, ale hlavně kvůli tomu, že předpokládám, že smlouva by byla asi na dobu určitou (2 roky) kvůli té fixaci. Nerad bych se takto zavazoval na nějakou dobu abych pak v případě nějakých nepříznivých změn nemohl jednoduše přejít jinam.
Spíše zvažují zda nevyužít změny všeobecných obchodních podmínek o kterých v dopise informují k přechodu jinam kde by to možná mohlo být ještě o něco levnější a lepší než ten jejích ČEZ FIX. V tomto případě bych mohl na základě nesouhlasu se změnou jejích VOPD od nich odejít hned a nemusel bych čekat na 3 měsíční výpovědní lhůtu. Otázkou je ale kam přejít.

marvy píše:a že sem tak smělej jejich veličenstvo :D nejni lepší Amper Market?..pro Střední Čechy mě vyšli jako nejlevnější.
Mi také Amper Market podle různých internetových kalkulaček cen energie vychází jako nejlevnější. Uvažují také o Europe Easy Energy a.s. který mi vychází jako 2 nejlevnější dodavatel elektřiny po Amper Marketu a ke kterému v současné době přecházím s plynem.
U elektřiny ty rozdíly v ceně a možnosti úspory nejsou až tak velké jako u plynu a tak zvažují i to zda v případě elektřiny má vůbec význam měnit dodavatele.

misaan píše:2iura: odrazuje me absence obdoby e-kancelare. Vse pisemne. Nastaveni zaloh, kontrola faktur u CEZ,RWE,3E..atd je z netu luxusni.
To nic takového u Amper Marketu není? Myslel jsem, že v současné době je něco takového samozřejmosti. V tomto případě to u mne více nahrává pro 3-e.



Mam to stejně, s elektřinou jdem k Amperu a s plynem jdem k 3E , Ten elektronickej kancl mě nějak netrápí.. ;-) :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 8. 10. 2012 21:34

Já s plynem nyní přecházím k Plynule.cz, v mém regionu jsou nejlevnější.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 10. 2012 22:30

Amper Market možná není špatný, ale spíše zvažují přejíti k 3-e. Rád bych využil výpověď u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými VOPD abych nemusel zbytečně čekat na 3 měsíční výpovědní lhůtu a mohl odejít od ČEZu hned. Nevím ale jestli to z časových důvodů bude možné. Pokud to dobře chápu tak nový dodavatel elektřiny by za mne musel smlouvu u ČEZu vypovědět nejpozději do 20.10.2012 (nejpozději do 10 dní před účinnosti změny VOPD) a to nevím zda by se ještě stihlo spolu s jinými formalitami okolo toho vyřídit. Bylo by to dobré kdyby mi takto nový dodavatel mohl začít elektřinu dodávat už od 1.11.2012, ale to si myslím, že je reálné pouze teoreticky a prakticky asi příliš ne. Napsal jsem ohledně toho dotaz na 3-e a jsem zvědavý co mi na to snad zítra odepíšou.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod kejki3 8. 10. 2012 22:43

iura píše:No nemyslím si, disributor mi nemůže odpojit elektriku, když mám smlouvu s dodavatelem a ne s ditributorem.

Rozhodně jezdí jeden a ten samý člověk pro všechny firmy, takže to všechno dělá distribuce. A když budeš u jednoho odpojen, tak se u druhého nepřipojíš, protože to vše jde přes jednoho distributora.

A ohledně toho, kdo je jaký, tak ve středu v 9,40 dostal ČEZ peníze a v pátek ve 14 mě odpojili a tak to má být, bo mají 2 dny na zúčtování a dokud neuhradíte poplatek za připojení, tak nemáte nárok. Oni nemůžou volat technikovi distributora, ať neodpojuje, že je to zaplacené :pozor To jde zase písemně a má to své termíny.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 9. 10. 2012 06:56

2kejki3: Po kolika upominkach te ČEZ odpojil? Po 2, a stejne si to nestihl uhradit?

A teda dotaz, jak resite samoodecty, zmeny zaloh, zmeny c.uctu/sipa, Jak zjistujete levny proud pokud mate HDO, jak si zkontrolujete faktury(jak je skladujete), jak menite zmenu adresy pro zasilani faktur bez e-kancelare?
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 10:24

Tak dnes před chvíli mi telefonovala paní z 3-e ohledně toho mého přechodu s elektřinou k ním a výpovědi u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými VOPD. Přiznala, že je to dost časově náročné ale kdybych si tu výpověď u ČEZu podal sám a co nejdříve tak by se to snad dalo ještě stihnout. Přiznala také, že s ČEZem je dost těžké a problematické jednání. Nyní zvažuji zda do toho vůbec jít. V těchto záležitostech se vůbec nevyznám a ani nevím jak bych měl formulovat (napsat) výpověď tak aby to bylo v pořádku a aby mi ji nemohli kvůli nějakého drobného nedostatku zamítnout. Navíc mi došel inkoust v tiskárně a tak bych to ani neměl jak vytisknout a ani nemám příliš čas se tím zabývat. Nevím zda by se to náhodou nedalo vyřídit přímo v zákaznickém centru ČEZu kde by tu výpověď se mnou sepsali na místě a já bych ji pouze podepsal. Jsem v dost velké nejistotě zda by vše vyšlo. Obávám se abych se náhodou nedostal do situace kdy u ČEZu budu mít vyřízenou výpověď k 31.10.2012 a 3-e mi nezačne elektřinu dodávat od 1.11.2012 protože nestihne vše potřebné dostatečně včas vyřídit. Takto by se mohlo stát, že od 1.11.2012 mi odpojí elektřinu a já pak budu nejen bez elektřiny ale navíc mi můžou účtovat i nějaký poplatek za odpojeni a pak znova připojení od a k el. síti. Až tak hodně se mi riskovat s tím nechce když nemám jistotu, že to vše vyjde tak jak by snad teoreticky mělo.
Zajímalo by mne jaký máte kdo na to názor nebo co by jste ohledně toho mohli poradit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků