Změna dodavatele plynu

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 12. 2012 15:54

misaan píše:Taky by mě to jejich přesně zajímalo.. klasická odrbávačka Zřejmě čekají, že na to naletiš a dáš jim pokoj.
Naletět jim na to nehodlám a to už jen kvůli tomu, že se mi snaží tvrdit takový nesmysl, že přesně ví kolik plynu spotřebují a to i za podmínek kdy žáden odečet plynoměru asi provedený nebude. Nevím jestli paní která mi to napsala nad tím co píše vůbec nepřemýšlela a nebo je až tak naívně hloupá a myslí si, že ji na to naletím a uvěřím tomu nesmyslu.
misaan píše:Prostě jim pošli email se samoodečtem k 1.1.
Ano tak to hodlám udělat a jsem velmi zvědavý jak na to zareagují. Ten stav plynoměru nahlásím i distributorovi (RWE).
misaan píše:až ti pošlou závěrečné vyúčtování zkontroluj si to dle odeslaných emailů.

Na faktuře by měl být uveden způsob stanovení odběru "Samoodečet" a potom konečné(roční) ti udělá distributor.
Na to vyúčtování které příjde asi někdy až ve druhé polovině 2013 jsem zvědavý zda to tam bude nějak detailně rozepsané a zda se v tom vůbec půjde vyznat. Pokud to bude něco podobného jako mi doposud zasílali z RWS tak to se v tom asi příliš vyznat nepůjde.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 28. 12. 2012 21:13

misaan píše:Já milerád, ušetřím na tom, že nemusím platit telefonistky pro důchodce.

Nekecej, a jak jsi dokázal přesvědčit svého dodavatele, aby odmítal důchodce, co nemají internet a chtějí se po telefénu vykecávat s telefénistkou?

Asi tě to dost překvapí, ale spousta firem svá telefonická centra naopak rozšiřuje... Protože tak mohou aktivně oslovovat i ty důchodce, co nemají internet. Ale to ty asi nepochopíš.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod misaan 28. 12. 2012 23:34

2TM: Naopak, ve své blbosti a nedostatku všeobecného přehledu, jsi přehledl trend omezovat callcentra a zavádět tzv. samoobslužné tarify u kterých si za servis navíc (např. po infolince) připlácíš dle ceníku. Namátkou zmíním ČEZ eTarif, RWE eStart, Vodafone Po svém..atd.

Takže ja jsem svého dodavatele k ničemu nenutil, zavedl "pokutu" pro nepřizpůsobivé, resp. nechalil jim drahé tarify a mi nadělil slevu/zvláštní tarif. A nebo jako např. 3E, zastupce low-cost, poskytuje zákaznický servis rovnou výhradně emailem.

To ty ale asi nepochopíš..
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 12. 2012 08:31

misaan píše:A nebo jako např. 3E, zastupce low-cost, poskytuje zákaznický servis rovnou výhradně emailem.
Není to pravda. Pokud chceš něco o něčem psát a tvrdit to, tak si to nejdříve zjisti a nepiš nesmysly na základě nějakých neověřených dojmů. 3-e mají pro kontakt se zákazníky kromě e-mailu samozřejmě i zákaznické tel. linky a obchodní kanceláře (http://www.3-e.cz/kontakty).
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 29. 12. 2012 09:09

2vlazy: Omg, to je zas slovíčkaření. Ano, každý dnes máme telefon. Penetrace SIM karet je taková, že každý máme průměrně 1,5 mobilního telefonu, včetně kojenců. 30% domácností ma stále pevno linku. Jasně že mají callcentrum, byli by proti sobě. Jedná se o to, že se v poslední době outsourcují na externí firmy(typické u bank) v žádném případě aktivně nerozšiřují..

Jde o to, že hlavní proud u low-costu se přesouvá na internetovou komunikaci. Nebo si snad jako správný důchodce s nima vyměňuješ dopisy poštou? Chodíš na jednu z jejich cca 4 poboček? Nebo problémy řešíš pomocí emailu?

Vlazy ty máš problém v tom, že se soustředíš na jednu věc z komplexního celku. Pointa ti ale uníka, soudím i dle tvé korespondence s 3E..
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 12. 2012 10:05

misaan:
Tvůj problém je v tom, že nám zde předhazuješ tvoje předem neověřené moudra a snažíš se tvrdit, že jsou to fakta. Když se v něčem nevyznáš nebo o něčem téměř nic nevíš tak se raději k tomu nevyjádřuj a nepředhazuj nám zde tvoje dojmy jako 100% fakta. Tím pouze zesměšňuješ sám sebe.

Ano komunikace mnoha firem se zákazníky se přesouvá na internet. To ale neznamená, že by jiné formy komunikace (telefon, papírová korespondence, zákaznické centra) byly jednoznačně všude zavrhované. Je jedno zda si to firmy dělají samy a nebo formou outsourcingu. Hlavní je to, že to svým zákazníkům nabízejí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod misaan 29. 12. 2012 11:14

2vlazy:
Zpochybňuješ existenci služeb ČEZ eTarif, RWE eStart, Vodafone po svém? Penetraci SIM karet 1,5 na obyvatele(ok, přesně 1,366), vybavenost českých domácností pevnými linkami? Zaměření low-cost sekteru na interent? To je trochu silné kafe od někoho, kdo do svého důchodu nepochopil smysl samoodečtu :-/ Zkus se podívát na stránky oněch firem, případně Český statistický úřad/Český telekomunikační úřad :-/

Chčeš další pevná čísla? Fakta? Ok, firmy letos u nás zrušili až 20tisíc pracovních míst v callcentrech. Firmy přesouvají své callcentra(outsourcují) do Polska/Slovenksa, kde jsou náklady na zaměstnance až o 30-60% nižší(tak se vesměs vyjadřují tiskoví mluvčí firem - ale klidně ti provedu analýzu průměrných mezd :-) ) Callcentra sdílí více firem. Hewlett Packard již nemá v evropě 20 callcenter. Ale jen 1 v Polsku.

Co kdyby jste uvedli 1 ZAVEDENOU firmu, která aktivně své callcentra rozšiřuje. Jo a divně si protiřečíš, pokud se komunikace přesouvá na internet tak snad ostatní komunikace musí být na ústupu. Leda ,že by si dopis posílal emailem a zároveň poštou, tím by rostl objem komunikace a nic by nemuselo být na ústupu :-)

Víš co, všichni chápou, že komunikace s tebou, případne TM je marná, jen já ztrácím svůj čas.. přesvědčovat Vás o faktech nebudu.

//edit: Čistě náhodou jsem nalezl pěkné info. Jedno z největších sdílených callcenter(resp. poskytovatel služeb callcentra) v roce 2010 v ČR - SCS Smart Calling Solutions je od 11/2012 v insolvenci. Inu callcentra zažívají prudký rozvoj v ČR :-/
misaan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 12. 2012 12:02

misaan píše:Zpochybňuješ existenci služeb ČEZ eTarif, RWE eStart, Vodafone po svém?
Nic takového nespochybňují a ani nikde jsem to nepsal. Buď tak laskav a nesmaž se mi podsouvat něco co jasem nikde netvrdil. Já pouze tvrdím, že zaváděním různých internetových služeb pro komunikaci s klienty a dostupných pouze přes internet firmy většinou zcela neruši a neodmítají jiné komunikační kanály (telefon, papírová pošta, zákaznické centra) ale pouze je některé firmy omezují.
misaan píše:Firmy přesouvají své callcentra(outsourcují) do Polska/Slovenksa, kde jsou náklady na zaměstnance až o 30-60% nižší
A co např. toto: http://www.mbank.cz/blog/article,415,mlinka-v-praze.html. To ti asi nebude po chuti, protože to tak trochu vybočuje z té tvoje teorie kterou se nám zde snažíš prezentovat.
misaan píše:Víš co, všichni chápou, že komunikace s tebou, případne TM je marná, jen já ztrácím svůj čas..
Nikdo tě nenutí aby jsi zde ztrácel čas záměrným a sprostým trollováním.
misaan píše:přesvědčovat Vás o faktech nebudu.
Když nás nechceš přesvědčovat o faktech na základě tvých dojmů tak nám ty tvoje fakta alespoň nevnucuj.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 29. 12. 2012 12:24

Pitomeček asi v životě neslyšel o Direct pojišťovně, a najít si informace o místech v callcentrech třeba na jobs.cz je taky nad jeho schopnosti.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Havers 14. 2. 2013 23:57

ČEZ zdražuje eTarif (ceník "A") - od 1.3.2013 zavádí stálý měsíční plat.
http://www.cez.cz/cs/pro-zakazniky/ke-s ... /plyn.html
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 2. 2013 07:59

Výborně, pro mne rozdíl 1386,- Kč oproti současnému stavu... Čas udělat ČEZu "pápá".

Jinak celkem "překvapivě" v ČEZ on-line není o nějakém novém ceníku ani zmínka, hlavně že tam je zpráva o vydání nového magazínu Šťáva :/ .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 15. 2. 2013 16:31

To informování zákazníků by mě taky zajímalo. Ono to i dřív bylo na pendrek, protože si to na webu přepisovali dle aktuálních potřeb, ale tohle je už moc.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 16. 2. 2013 21:36

Jednoznačné porušení zákona. Bohužel ČEZ je takový gigant, že si je jistý, že mu lemplové z ERÚ půjdou na ruku, stejně jako lemplové z ČTÚ jdou v případě stížností zákazníků na ruku operátorům.

No nic, zítra jim pošlu přes VOK odstoupení od smlouvy, pak poreferuji o reakci.

To Havers: Díky za info o novém ceníku, je zajímavé, že naši drazí soudruzi novináři mají zájem o kdeco, třeba o obsah Zemanova nákupního košíku ve vesnické sámošce, ale změna ceníku našeho drahého obchodníka s energetickými komoditami jim jaksi ujde.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Blacktomb 5. 3. 2013 16:15

Ahoj, mátě nějaké zkušenosti s Global Energy? Mě přijdou jako férový dodavatel energií. Dobré ceny a dobrá komunikace. Na svém webu mají i kalkulačku úspory http://www.globalenergy.cz/
Blacktomb
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jichaj 13. 3. 2013 15:32

Zdravim, netusite nekdo, kdy tam ta zmena ceniku CEZ byla vyvesena? Jestli 30 dni predem nebo az v prubehu unora?
jichaj
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků