Já zatím vždy řešil výpovědi přes nového dodavatele, takže než on zprocesuje přijatou žádost a přepošle výpověď původnímu, zabralo to 2 týdny, tj. celkově to pak vycházelo na ty 4 měsíce. Ale naposledy, když jsem přecházel k Fonergy, tak jim trvalo měsíc, než to přeposlali, takže de facto jsem na přepis čekal 5 měsíců.
Asi si budu výpovědi původnímu dodavateli dávat sám a novému jenom oznámím, kdy výpovědní lhůta skončí - je tu ale vždy určité riziko, že z nějakého důvodu se to někde na cestě pokazí a odpojí mi elektroměr - to se mi stalo před 4 lety, když jsem odcházel od ČEZu a přecházel k Amper Market - někde se stala chyba a místo přepisu elektřiny mi jí ČEZ rovnou odpojil
Proto jsem pak raději výpovědi nechával na novém dodavateli...
Ale letos to zkusím opět zprocesovat sám.