astrapa píše:lodzik: Díky, tyhle zkušenosti jsou hodně cenné. Bohužel kvalita servisu a výše ceny nemusí být v přímém vztahu, hodně špatné zkušenosti jsou s ČEZem, který patří k dražším dodavatelům.
Co konkrétně máš na mysli pod "rozdělením faktury"? EEE nemají nějakou online aplikaci pro náhledy spotřeby a plateb?
Ahoj, řekl jsem svůj názor ne Energy, není to poprvé co mně namíchly. Když jsem k nim přecházel od RWE, tak byli snad nejlevnější na trhu u nás. Překvapilo mně dokonce i jejich přihlášení na jejich stránky na internet. Ale tím veškerá pozitiva bohužel končí. Nyní v poslední době opravdu máš velmi špatné zkušenosti, chybí mně zájem o klienta, pomoci mu, nikdo neumí a nezná všechno. Svůj názor jsem dal ještě na jednu stránku kde se diskutuje o dodavatelích energií. Dokonce mně odpovídal i vlary, který má podobnou zkušenost jako já. Stránka energiejenda, možná ji někteří z Vás znáte. Vlary zde má také příspěvek v diskuzi.
A co mám na mysli rozdělením faktur. Měl jsem dvě odběrná místa, dům kde bydlím a byt, který pronajímám studentům. U toho bytu jsem potřeboval všechno důkladně rozepsat, kolik jsem spotřeboval já, kolik budu doplácet, docela náročný úkol. Rozpočítat spotřebu. U Ampermarketu nebyl problém s elektřinou, příjemná paní, vše zařídila, poslala mi to do mého emailu, lidský a profesionální přístup. U Energy mně za 3 dny zavolal mladý muž, že to nejde, že to neudělají.
Takže budu od nich odcházet. Solidnost Energy je vidět i v tom, jak vyplácení bonusy 300Kč. Musíte se doprošovat. Mně tahle akce s bonusy nezajímá, já bych jim nikoho nepřivedla ani za 1000 Kč, vidím to spíše naopak.
Petr Konečný.