Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod joudaj 6. 6. 2017 20:04

Zkus aukci ecentre.
joudaj
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Jirka.2 8. 6. 2017 22:49

Marek Lutonský píše:Když mi od 3E nepřišel první dopis s akceptací výpovědi, uznal jsem vysvětlení, že za to může Česká pošta. I když ta mi ještě nikdy nic neztratila. Když mi ale během měsíce od 3E nedorazil ani druhý dopis a 3E se opět vymlouvá na Českou poštu, něco tady hodně *****í.

Doposud jsem je bral jako dodavatele komodity, u které zrovna nemají nejvýhodnější podmínky. Ale nebudu mít problém se vrátit. Teď už vážně ne. Omylů a chyb, které doprovázejí moji výpověď, je příliš mnoho.

Klasika, jak jsem říkal, budou to zdržovat co nejdéle. Dojel bych raději osobně, klidně se ti na tu poštu budou vymlouvat ještě další půlrok :lol:
Jirka.2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dave67 13. 6. 2017 22:30

Jsem u 3E pár let, loni mi nabídly VIP ceník a nyní bych nejraději odešel někam jinam. Podle dopisu (dodatek ke smlouvě, podepsán R.Šíma) je datum uzavření roční smlouvy k 27.9.2016. Mohu už nyní podat výpověď, i když běží ta roční smlouva, k např. 28.9.2017 (nebo raději k 1.10.2017, ať tam jsou ty 3 měsíce před)? Nebo musím čekat na konec a pak teprve bude 3 měsíční lhůta?
dave67
Diskutér

Odeslat příspěvekod Havers 13. 6. 2017 23:52

Nedávej výpověď, ale napiš nesouhlas s automatickou prolongací. Smluvní vztah pak po roce automaticky skončí a smlouva tím pádem zaniká.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 14. 6. 2017 08:22

Je pryč další týden a už třetí, tentokrát doporučený dopis s akceptací výpovědi od 3E stále nedorazil. Já si snad začnu dopisovat s ERÚ.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 14. 6. 2017 08:48

Jsem na to tom stejně.

Mimo jiného mají i ten svůj zákaznický portál, kde je třeba poslední ceník z ledna.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 14. 6. 2017 10:20

jen se zeptam, je ten dopis s akceptaci tak dulezity? Hlavni je snad, ze vypoved obdrzeli, ted bych bez zbytecnych prutahu zahajil proces zmeny dodavatele a at si to ti dva (novy a stary dodavatel) u OTE a distributora poresi... A pokud by pak byl problem, tak se ozvat na ERU.
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 14. 6. 2017 10:29

Už jsem to psal výš. U firem, které kličkují a zkouší různé podrazy, jako že si nevšimly, že nemáme uzavřenou smlouvu na dobu určitou, chci mít v ruce papírový dokument.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dave67 14. 6. 2017 12:41

Havers píše:Nedávej výpověď, ale napiš nesouhlas s automatickou prolongací. Smluvní vztah pak po roce automaticky skončí a smlouva tím pádem zaniká.

To asi nic neřeší, protože mám při sjednání na papíře napsáno, že po vypršení ročního VIP ceníku se smlouva mění zpět na dobu neurčitou. Myslím, že to je podobný případ jako M.Lutonský. Já už to řešil u BEE u jednoho člena rodiny, ale ani po roce, po několika výpovědích a souhlasem se sankcemi, konzultací s ERÚ (úřad k ničemu) bylo vše zamítnuto.
dave67
Diskutér

Odeslat příspěvekod nikko 14. 6. 2017 18:18

dave67 píše:...Podle dopisu (dodatek ke smlouvě, podepsán R.Šíma) je datum uzavření roční smlouvy k 27.9.2016. Mohu už nyní podat výpověď, i když běží ta roční smlouva, k např. 28.9.2017 (nebo raději k 1.10.2017, ať tam jsou ty 3 měsíce před)? Nebo musím čekat na konec a pak teprve bude 3 měsíční lhůta?

Já bych na tvém místě celý tento dotaz zavolal na jejich infolinku a chtěl odpověď písemně e-mailem (poznač si i jméno klientského pracovníka a co ti ústně odpověděl). Každý tvůj telefonát na infolinku je evidovaný v jejich systému (datum, jméno klientského pracovníka, na čem jste se domluvili) a můžeš se při pozdějších problémech na něj odvolat. Setkal jsem se s tím, že klientští pracovníci na infolince tvrdili opačné informace než oddělení, které výpovědi vyřizuje.

Doplnění:
Myslím, že je lepší podat výpověď před 27.6.2017 (tj. 3 měsíce před uplynutím 1 roku od uzavření smlouvy). V případě jejich "osobité" interpretace dodatku smlouvy by při pozdějším podání výpovědi mohlo hrozit automatické prodloužení smlouvy o další 1 rok. Výpověď musí být písemná, lze ji podat na jejich zákaznickém portálu nebo emailem.
Naposledy upravil nikko dne 15. 6. 2017 01:38, celkově upraveno 3
nikko
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 14. 6. 2017 18:43

Mno, chytre spolecnosti mohou mit v VOP neco jako: anebo po podani vypovedi plati horsi podminky...

Tedy dobre precist smlouvu a dodatky anebo podat vypoved vcas, ne predcasne ;)...
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 24. 7. 2017 15:32

Takže po více než 5 letech u EEE také odcházím. K prvnímu září mi končí dodávky dle loňského dTestového ceníku SMART a protože následný ceník SMART 2 už po oznámení dražších cen není tak výhodný, dal jsem v červnu výpověď na plyn i elektřinu. Asi před 14 dny mi volali s lepší nabídkou, ale ta by skroro žádné vylepšení nepřinesla. Aktuálně tedy běží má výpovědní lhůta 3 měsíce, která by měla vypršet koncem září. Čekám zároveň na dopis od EEE o ukončení smlouvy (asi budu muset urgovat).

Zatím jsem ale nevybral nového dodavatele. Při projetí TZB kalkulátoru mi to vychází ročně:

Elektřina:
Skauti 25 153 Kč (ale je otázka, co bude od 1.1.2018)
BLESK energie varianta Individual 25 777 Kč (garantují nezdražení 2 roky a smlouva na dobu neurčitou, moc ale ty jejich podmínky nechápu...)
EP Energy Trading / KLASIK varianta Jistota 3/2016 - 26 331 Kč (to se mi ale nelíbí, protože je to na dobu určitou 24 měsíců, ale garance ceny je jen do 31.12.2018, pak ceník Optimum)
Fosfa 26 423 Kč (doba neurčitá, takže s otazníkem cen od nového roku)
AmperMarket 26 761 Kč (doba neurčitá, takže s otazníkem cen od nového roku)

To je prvních 5 nejlevnějších nabídek. Pro porovnání EEE by mě po novu s garancí ceny na rok vyšel 27 551 Kč (neveřejný retenční ceník i se započtením 500 Kč bonusu za stáhnutí výpovědi) a dle stávajících cen před zdražením platím jen 25 162 Kč. Aukční portály nic moc: e-centre na 24 měs. aukční cena červenec vychází 27 247 Kč, aukční centrum 27 451 Kč...

Plyn:
Skauti 8 752 Kč
e-centre (24 měsíců červencová aukce): 9 356 Kč
energofin 9 561 Kč
aukční centrum (24 měsíců červencová aukce): 9 634 Kč
Fosfa: 10 308 Kč
BLESK energie: 10 548 Kč

(U EEE by to na další rok vyšlo 10 774 Kč - neveřejný retenční ceník i se započtením bonusu 500 Kč za stažení výpovědi. Ale pak by to přešlo na obyč. ceník Easy. Dle stávajících cen před zdražením platím 9 282 Kč).

Co byste volili - repektive čeho / koho se vyvarovat díky špatným zkušenostem? Asi to vypadá, že pokud bych nešel ke skautům, tak bych měl dva dodavatele a už bych nedržel stejného pro plyn i elektriku, protože tam není nikdo jiný (snad ještě kromě Fosfy, která ale je až 4-5 v řadě), kdo by měl dobrou cenu na obě komodity...

U skautů mě ale znejišťuje, že jde o cenu pro rok 2017 a je otázka, co bude 2018. Protože plynem i elektřinou topíme, tak je pro mě nejdůležitější vždy cena prosinec - březen. Zbytek, zejména letní měsíce jsou mi v podstatě jedno. Tam je spotřeba minimální a v celkové ceně se neodrazí... Nevíte, kdy bude mít skaut nové ceny? A do kdy vlastně musím nejpozději uzavřít smlouvu, abych to bylo v poklidu a mohl jsem od 1.10. bez problému odebírat od nového dodavatele?
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod maxi.cek 25. 7. 2017 06:21

Tak nový dodavatel potřebuje MINIMÁLNĚ 10 pracovních dnů, aby požádal o změnu dodavatele u operátora trhu. Ale to je fakt minimum, počítal bych raději 3-4 týdny - určitě budou potřebovat nějaký čas na sepsání/zpracování té smlouvy a tak...

Ty aktuální nabídky se teď těžko srovnávají s tou cenou z dtestu. v té doby byly zrovna ceny obecně hodně nízko a dneska už takovou cenu moc nikdo nedá no. Já jsem nakonec u EE zůstal, ale samozřejmě si teď oproti ceně dtestu trochu připlatím. Nějak se bojím přecházet k těm menším dodavatelům. Líbila se mi třeba ta Fosfa, ale když mi reagovali na emaily cca po 14 dnech, tak mě to přešlo. A to jsem nový zákazník, po kterém by měli skočit podle mě hopem :D
maxi.cek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod taylor729 25. 7. 2017 06:49

U fosfy jsem pres 3 roky a celkove v poho. Obcas byly zadrhele ze platbu strhli treba az za skoro tri mesice nez meli (platim vsechno inkasem) kvuli prechazeni na novy system, ale v zasade jinak vsechno funguje. Na mail vetsinou reagovali max do dvou dnu.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod 07Petr 25. 7. 2017 08:31

Jo u Fosfy mám všechno, platím přes SIPO a nikdy žádný zádrhel. Chtěl jsem být někde se smlouvou na dobu neurčitou, kterou můžu kdykoli vypovědět a před rokem byla pro mě nejlevnější.
07Petr
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků