Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod lodzik 10. 6. 2014 21:24

astrapa píše:lodzik: Díky, tyhle zkušenosti jsou hodně cenné. Bohužel kvalita servisu a výše ceny nemusí být v přímém vztahu, hodně špatné zkušenosti jsou s ČEZem, který patří k dražším dodavatelům.

Co konkrétně máš na mysli pod "rozdělením faktury"? EEE nemají nějakou online aplikaci pro náhledy spotřeby a plateb?



Ahoj, řekl jsem svůj názor ne Energy, není to poprvé co mně namíchly. Když jsem k nim přecházel od RWE, tak byli snad nejlevnější na trhu u nás. Překvapilo mně dokonce i jejich přihlášení na jejich stránky na internet. Ale tím veškerá pozitiva bohužel končí. Nyní v poslední době opravdu máš velmi špatné zkušenosti, chybí mně zájem o klienta, pomoci mu, nikdo neumí a nezná všechno. Svůj názor jsem dal ještě na jednu stránku kde se diskutuje o dodavatelích energií. Dokonce mně odpovídal i vlary, který má podobnou zkušenost jako já. Stránka energiejenda, možná ji někteří z Vás znáte. Vlary zde má také příspěvek v diskuzi.
A co mám na mysli rozdělením faktur. Měl jsem dvě odběrná místa, dům kde bydlím a byt, který pronajímám studentům. U toho bytu jsem potřeboval všechno důkladně rozepsat, kolik jsem spotřeboval já, kolik budu doplácet, docela náročný úkol. Rozpočítat spotřebu. U Ampermarketu nebyl problém s elektřinou, příjemná paní, vše zařídila, poslala mi to do mého emailu, lidský a profesionální přístup. U Energy mně za 3 dny zavolal mladý muž, že to nejde, že to neudělají.
Takže budu od nich odcházet. Solidnost Energy je vidět i v tom, jak vyplácení bonusy 300Kč. Musíte se doprošovat. Mně tahle akce s bonusy nezajímá, já bych jim nikoho nepřivedla ani za 1000 Kč, vidím to spíše naopak.
Petr Konečný.
lodzik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod astrapa 11. 6. 2014 08:13

lodzik: Oni ti na dva byty vystavili jedno vyúčtování? To snad ani nejde, ne? Na každé odběrné místo musí dodavatel vystavit samostatné vyúčtování. Nebo jak to mám chápat? :-))

Také pronajímám byty, v těch pronajímaných mám Elimon a můžu doporučit. Když se mi odstěhovali nájemníci (mám elektroměr a plynoměr na sebe), požádal jsem, aby mi dali předběžnou fakturu k datu odstěhování. Druhý den mi poslali emailem fakturu s odhadovanou spotřebou, která byla velmi přesná. Na jednom bytě mi nájemník zmizel s velkým nedoplatkem, Elimon akceptoval můj splátkový kalendář druhý den po podání žádosti, taky emailem. Takže Elimon doporučuju, jsou šikovní a vstřícní. Bohužel dost podražili, při přechodu k Fonergy bych ušetřil za plyn a elektřinu celkově 800-1500 Kč na byt. Spočítal jsem, že za všechny byty bych ušetřil cca 6000 Kč, což je významná úspora (sice ne moje, ale nájemníků, nicméně proč jim taky neulehčit kapsičku, že).
Ještě zkoumám, jestli Fonergy je podobně ochotný, pokud ano, tak přejdu s bytama k Fonergy.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod lodzik 11. 6. 2014 21:26

Ahoj měl jsem fakturu, tam jsem viděl celkovou částku kolik mám platit. Potřeboval jsem to rozdělit u pronajímaného bytu. Potřeboval jsem to rozdělit, abych přesně věděl kolik mám platit já a kolik nový podnájemník. U Ampermarketu úplně bez problému, když jsem to potřeboval udělat, dávám za 1 a ty grázli z Europe, tak mně zavolali, že to nedělají, známka za 5!
Takže jednoduše musí být odchod.
lodzik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod astrapa 11. 6. 2014 22:04

To schvaluji, pokud nejsou schopní vyřešit tak jednoduchý požadavek.

Pozor u Elimonu, bohužel nemají žádné "internetové nahlížení", vše nutno řešit emailem nebo telefonicky. Ale jinak mohu přístup Elimonu pochválit.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod Hlava 12. 6. 2014 16:02

Dokud nepotřebujete u 3E nic měnit, tak je všechno OK.
Průser ovšem nastává, když je potřeba něco řešit. Stěhovali jsme se, potřeboval jsem odhlásit elektroměr. Poslal jsem včas výpověď, přišla odpověď, že OK. Přišlo na stěhování a ejhle, výpověď není zanesená v systému. Tak jsem po nich chtěl ať to urychleně vyřeší, což se dostalo do tak absurdní situace, že místo převodu na domácího to směřovali k odebrání elektroměru. Jak s blbečkama ...
Hlava
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 12. 6. 2014 16:53

Děkuji, další negativní zkušenost a bohužel velmi významná. O firmě EEE tedy absolutně nemá smysl byť jen uvažovat jako o kandidátovi.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 6. 2014 18:38

Mohu potvrdit, že to, že když je potřeba něco s nimi řešit tak je to velmi problematické. Pokud po nich klient nic nechce nebo nepotřebuje s nimi něco vyřešit nebo reklamovat tak je vše OK. Já jsem k ním s plynem a elektřinou přešel hlavně kvůli ceně, ale kdybych dopředu věděl jaké zkušenosti s nimi budu mít tak bych se asi rozhodl jinak a nyní bych asi byl klientem některého jiného dodavatele energií. Na http://www.3-e.cz/aktualita_12 mají mj. uvedené, že "Europe Easy Energy od samého vzniku společnosti deklaruje otevřený a vstřícný přístup k zákazníkům.". Nakolik je to pravda to ať posoudí každý sám.
Rád bych se zapojil do té jejích akce se samolepkou na schránku, ale bohužel to asi není pro všechny jejích zákazníky. Mají u toho uvedené, že "Samolepku obdrží noví zákazníci spolu se smlouvou o sdružených službách a stávající zákazníci ji mohou získat v době konání akce v obchodních kancelářích poskytovatele.". Novým zákazníkem nejsem a kdybych si pro tu nálepku měl jet přes půl republiky do některého z jejích obchodních kanceláří tak bych tím promarnil celý den a procestoval mnohem více než bych od nich možná získal na té odměně. Zkusím jim napsat e-mail se žádosti o zaslání mi těch samolepek poštou, ale příliš nedoufám, že by mi byli ochotni vyhovět. Jsem u nich s plynem a elektřinou a tak 2 x 300 Kč za to by se hodilo.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod malejarda 12. 6. 2014 19:09

Dej vypoved, pak s nimi uzavri novou smlouvu a poslou ti samolepky spolu s novou smlouvou. ;-)
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 12. 6. 2014 20:31

Koukám, že tu akci se samolepkama prodloužili. Vloni jsem takhle čistě náhodou přepisoval el. a plyn na manželku, takže jsem to 2x vyinkasoval já, 2x manželka, moje firma a nakonec rodiče. Za mě :tleskani
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 12. 6. 2014 21:12

Než lepit nějakou samolepku na schránku a čekat na bonus 300 Kč si myslím bude finančně lukrativnější přejít k levnějšímu dodavateli.
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 6. 2014 21:22

Nevíte jestli tu odměnu za ty samolepky vyplácejí pouze 300 Kč bez ohledu jestli někdo použije jednu nebo obě dvě pokud odebírá od nich plyn a elektřinu? Z toho co o tom píšou na jejích stránkách to není jednoznačně patrné. Předpokládám, že v případě obou dvou samolepek by snad měli vyplatit 300 Kč za každou tj. celkem 600 Kč. A jak je to s vyplácením těch odměn za to? Na http://www.energiejenda.cz/ReakceX.php?re=2569.01 někdo popisuje problém to od nich dostat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 12. 6. 2014 21:33

Hele a nemáš obavy, jestli nemají finančí problémy? Tu asistenční službu jistě ruší, protože ji museli silně dotovat a nevyplatilo se jim to. Teď možná zjišťují, že nejsou schopní vyplácet přislíbené bonusy...
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 13. 6. 2014 06:38

Ráno jsem slyšel v rádiu reklamu a tam pořád ty asistenční služby slibují...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod honzik28 13. 6. 2014 07:09

k těm samolepkám - když akce začala, zákazníkem jsem již byl, napsal jsem jim zprávu na FB a samolepky mě slečna poslala normálně poštou. Vše v pohodě a bez problémů. Odměnu jsem inkasoval jak za plyn tak i za elektřinu. Takže 300 + 300, vyplaceno rovněž v pohodě.
Co se týče zmiňovaných problémů zde, tak já za sebe musím říci, že jsem absolutně spokojený, protože cokoliv potřebuji řešit, tak vyřeším přes online chat a většinou ještě ten den je zařízeno.
Takže za mne má tento dodavatel za 1.
Již jsem tam převedl i rodiče a v rámci akce přiveď souseda, nebo jak se to jmenovalo, jsem teď ve vyúčtování našel i těch slibovanejch 300,- , takže jsem se o nic nemusel doprošovat, jak zde zaznělo....
honzik28
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 13. 6. 2014 09:26

honzik28:
Děkují za informace ohledně těch samolepek. Napsal jsem jim včera ohledně toho e-mail a před chvíli mi přišla odpověď s tím, že "Samolepky Vám budou zaslány na korespondenční adresu". Pokud jsi s nimi absolutně spokojený tak buď rád, že tě považují za nějakého prioritního zákazníka a snaží se ti tak ve všem co nejdříve k tvojí spokojenosti vyhovět. Každý ale nemá takové štěstí aby se dostal k několika málo výjimkám mezi zákazníky této firmy ke kterým se chovají jinak než k ostatním. V různých internetových diskuzích o 3-e se dá najít dost takových co s nimi kvůli různým problémům nejsou 100% spokojení.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků