Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod malejarda 13. 6. 2014 10:58

To jako nalepim na postovni schranku samolepku, k tomu pripisi prijmeni, vyfotim ji, strhnu a zahodim, fotku poslu emailem a daji mi 300 Kc? :mrgreen:
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod honzik28 13. 6. 2014 11:39

presne jak pises ;-)
honzik28
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 13. 6. 2014 13:14

malejarda píše:vyfotim ji, strhnu a zahodim,
V podmínkách k této akci mají ale uvedené toto:
Dále si poskytovatel vyhrazuje právo na ověření oprávněnosti nároku na odměnu a to kontrolou přímo v odběrném místě zákazníka. V případě, že v době kontroly, která proběhne nejpozději do 30 dnů od zjištění nároku na odměnu, nebudou splněny podmínky k získání odměny, nebude v těchto případech odměna vyplacena.
To jestli to opravdu chodí kontrolovat jestli ty nálepky mají lidi po celou dobu vylepené na schránkách ale nevím. Možná někde občas namátkově pošlou to někoho zkontrolovat, ale že by chodili po celé republice a kontrolovali to všude mi připadá být málopravděpodobné.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod honzik28 13. 6. 2014 13:47

vyplacení v mém případě trvalo cca 40 dní a samolepku sem si tam nechal, protože tady na vesnici věčně zvoní kdejakej hajdalák se "super" nabídkou, tak je odpálkovávám, že už mám převedeno a že sem spokojen a že to vidí na schránce tak ať neotravuje. Většinou daj pak hned dpokoj a jdou....
Každopádně pokud bych samolepku sundal, tak mě nemůže nikdo říci půl slova, protože je na volně dostupném místě, kde ji kdokoliv může strhnout....
honzik28
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 13. 6. 2014 14:14

To ja jako nalepil na postovni schranku samolepku, vyfotil ji, k tomu pripsal prijmeni, fotku poslal emailem a dali mi 300 Kc.
Za me bez problemu.

Ad lodzik: nerikej mi, ze na te fakture jsi nemel spotrebu po jednotlivych odbernych mistech (vcetne rozdeleni nakladu na distribuci). To jako secetli spotrebu za dve OM dohromady??
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 20. 6. 2014 14:03

Tak s těmi samolepkami to dopadlo tak jak se dalo předpokládat tj., že mi jich nezaslali. Nejde mi ani tak o ty nálepky a těch 600 Kč které bych za to možná mohl dostat, ale o jejích bezcharakterní (sprosté) a podvodné jednání. Pokud mi jich z nějakých důvodů nechtěli zaslat tak mi to mohli napsat přímo a ne, že mi je zašlou. Kdyby to byl nějaký první problém s nimi tak by se to možná dalo považovat jako nějaké nedopatření a opomenuti což se občas stává asi všude ve všech firmách. V mým případě to ale není první problém co jsem s 3-e musel řešit a v internetu se dá najít docela dost lidi kteří s nimi měli nějaké problémy. Připadá mi to tak jako by se takto asi záměrně chovali k mnohým jejím zákazníkům.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod lukas1107 20. 6. 2014 14:21

Me nalepku zaslali, pri pozadavku na druhe odberne misto jsem musel samolepku urgovat, posileji to obycejne tak se klidne mohla nekam zatoulat.
lukas1107
Diskutér

Odeslat příspěvekod malejarda 20. 6. 2014 14:40

Vlazy ma problemy s kazdym. :D
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod mikicz 20. 6. 2014 14:50

bezcharakterně mu neposlali nálepku... při ceně nálepky a poštovného bych se nedivil kdyby to pošta prostě zabordelila protože to poslali obyčejně.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 20. 6. 2014 15:15

lukas1107 píše:pri pozadavku na druhe odberne misto jsem musel samolepku urgovat, posileji to obycejne tak se klidne mohla nekam zatoulat.
Ano mohla se někam zatoulat, ale v případě 3-e je spíše pravděpodobné nebo téměř jisté, že se na to zaslání prostě sprostě vykašlali.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 20. 6. 2014 15:27

A nebo čtou toto fórum a neposlali ti je schválně :-)
astrapa
Diskutér

Odeslat příspěvekod malejarda 20. 6. 2014 15:39

... aby se ho konecne zbavili ... :D
malejarda
Diskutér

Odeslat příspěvekod D.roak 22. 6. 2014 20:49

Tak PRE začala jestli bych si to nechtěl rozmysle: nabýdlimi 1000 kč ale musel bychs e jim upsat na 2,5 roku. Kdyby nabídli tak 2000 slevu a smlovu na rok tak to zvážím. Ale takhle PRE pa pa
D.roak
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 7. 2014 20:03

Tak jsem včera využil tu jejích asistenční službu a vše proběhlo bez problémů. Pokazila se mi míchací baterie v koupelně ve sprše a tak jsem na její opravu zkusil využít tu asistenční službu když ji ještě nabízejí do konce roku. Telefonoval jsem v pondělí odpoledne na 3-e kde mi podali stručné informace ohledně toho a pro další objednání služby mne odkázali na tel. číslo pojišťovny AXA kde to se mnou dojednali. Do několika málo minut mi pojišťovna sehnala instalatéra který mi pak telefonoval a domluvil se se mnou na příjezdu v utery ráno. Vyměnil celou baterií za novou kterou jsem si musel zaplatit, protože pojišťovna hradí pouze drobný spotřební materiál do hodnoty 500 Kč. Příjezd a cenu práce mu uhradí pojišťovna. Trochu mne překvapilo to, že toho instalatéra mi zajistili až z druhého okresu i když v mnohem bližším okolí mého bydliště by se jich dalo najít několik. Jeho příjezd jsem ale neplatil a tak mi to je jedno.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 23. 7. 2014 21:03

No samozřejmě, že je škoda, že to ruší. Mám jakousi asistenci u Allianz pojištění domácnosti, ale nikdy jsem ji nevyužil.
astrapa
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků