Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod D.roak 21. 11. 2014 11:24

D.roak píše:ahoj já zatím s žádnou službou vrátíme vám peníze nemám. Podle mé spotřeby jsou 3 nejlepší tak pokud to bude i nadále tak u nich zůstanu a beru to jako bonus.pokud jsem to počítal tak protočit na zálohách 10000 a nastřádá se.Pokud nebudu nakupovat u žádného jejich partnera.Zkrachovat může ten system ale to i dodavatel energií ote="avathar"]Určitě. Moje zkušenost s jakoukoliv službou založenou na principu dáme/vrátíme vám peníze za XYZ, ale az od částky zxy, skončila na tom ze te částky pro převod se nedalo dosáhnout nebo služba do te doby zkrachovala.
[/quote]
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 21. 11. 2014 11:31

Taky se mi ty změny u 3-E nelíbí. Nové ceny chtějí oznámit až na konci prosince, proto jsem uvažoval, že už teď v listopadu smlouvy preventivně vypovím. Nějak začínám tušit, že to nebude žádná hitparáda, tak proč to protahovat.

Jinak taky od začátku slibovali, že za každý rok u nich bude 1% sleva. Takže teď asi, aby to nemuseli dávat, tak vymysleli to creedo.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 21. 11. 2014 12:11

astrapa píše:A proto bych se na 3-e vyprdl a uzavřel smlouvu s dodavatelem, který sice žádné slevové kartičky nemá, ale zato je o X % levnější...
A který dodavatel je o těch X% levnější, pokud to není tajné a můžeš to prozradit?

xls píše:Jinak taky od začátku slibovali, že za každý rok u nich bude 1% sleva. Takže teď asi, aby to nemuseli dávat, tak vymysleli to creedo.
O té 1% slevě mi nic není známé, ale vím, že mají věrnostní program který snad zůstává nadále a neruší ho.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod D.roak 21. 11. 2014 13:12

No dodavatel který je levnější o % jsou ale v mém případě jsou malé a pro pár stovek měnit nebudu.Pokud se mi rozdíl vrátí přes creedo a ten věrnostní program.Tak nemám důvod měnit.Pokud by rozdíl měl být větší tak se změny nebráním.Já požaduju kontakní místo v místě a to v mém regionu je st energie a české teplo které je nové.
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod S474N 22. 11. 2014 17:33

A na tom kontaktnim miste chces presne delat co? Chodit se tam pravidelne ohrivat a tim doma setrit za topeni?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.roak 22. 11. 2014 18:41

No na kontaktním místě chci osobně podepsat smlouvu. Vyřídit změnu záloh.
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod filip893 22. 11. 2014 19:03

Proč?

Smlouvu jim pošleš podepsanou ve dvou kopiích. Zpět ti pošlou podepsanou jednu kopii včetně informací o výši záloh a fakturačních údajů. Dál nic nemusíš řešit. Kamenná pobočka či kontaktní místo je jen psychologická berlička.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 22. 11. 2014 19:06

No hlavne je to realne dalsi naklad, ktery jde k tizi komu?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D.roak 22. 11. 2014 19:31

Proč, vím asi ano ,ale jsem na kamenou pobočku zvylí. Myslel jsem třeba úpravu víše záloh.
filip893 píše:Proč?

Smlouvu jim pošleš podepsanou ve dvou kopiích. Zpět ti pošlou podepsanou jednu kopii včetně informací o výši záloh a fakturačních údajů. Dál nic nemusíš řešit. Kamenná pobočka či kontaktní místo je jen psychologická berlička.


-- 22. 11. 2014 19:39 --

No nákladům obchodníka,a zaplatí zákazník.Pokud cenový rozdíl dodavatele bez pobočky a s kamenou pobočkou nebude propastný tak dám přednost dodavatele s pobočkou 74N"]No hlavne je to realne dalsi naklad, ktery jde k tizi komu?[/quote]
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod S474N 22. 11. 2014 19:48

D.roak: a on je problem zalohy upravit pres telefon nebo email?

PS. spis by ses mel zamerit na upravu tech i/y a nevymyslet pitomosti s pobockama.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 22. 11. 2014 19:53

D.Roak
Takový blok jsem měl také kdysi s pobočkami bank. Měl jsem potřebu mít banku s pobočkami pro jistotu. Dnes už dávno vím, že na většinu běžných úkonů pobočku nepotřebuji, vše si udělám s domova.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 22. 11. 2014 20:44

Mě teda nikdy nenapadlo chodit někam kvůli dodávkám energií (a nejen těm, ale třeba i kvůli telekomunikačním službám a pod.) na pobočku, což hlavně neskutečně zabírá čas. Smlouvu si hlavně doma můžeš v klidu přečíst, v ideálním případě jen vložíš do odpovědní obálky a všechno ostatní lze vyřešit po telefonu nebo v internetové aplikaci, pokud takovou obchodník má. Některé kamenné banky by se mohly přiučit, naštěstí už aspoň platební karty se už většina naučila posílat domů, ale u některých je pořád problém vyřídit spoustu žádostí jinak než na pobočce, což osobně považuji naopak za nevýhodu...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod D.roak 22. 11. 2014 20:57

Ano smlouvu si nechám poslat domů v klidu přečtu,pobočka je pro mě plus,že mi můžou vysvětlit to čemu nerozumím. Nechci to řešit s call centry ale s konkrétním člověkem osobně.Jsem zvědaví po té co eru zveřejní regulovanou část ceny.Tak snad více dodavatelů zveřejní ceník pro rok 2015.
fremantle píše:Mě teda nikdy nenapadlo chodit někam kvůli dodávkám energií (a nejen těm, ale třeba i kvůli telekomunikačním službám a pod.) na pobočku, což hlavně neskutečně zabírá čas. Smlouvu si hlavně doma můžeš v klidu přečíst, v ideálním případě jen vložíš do odpovědní obálky a všechno ostatní lze vyřešit po telefonu nebo v internetové aplikaci, pokud takovou obchodník má. Některé kamenné banky by se mohly přiučit, naštěstí už aspoň platební karty se už většina naučila posílat domů, ale u některých je pořád problém vyřídit spoustu žádostí jinak než na pobočce, což osobně považuji naopak za nevýhodu...


-- 22. 11. 2014 21:06 --

Upravit přes telefon problém není. Ale prostě mě vyhovuje možnost to řešit nw pobočce. A chápu že někomu prostě ne. Protože mají pobočku tak jsem přesvědčil rodiče ,aby odešli od pre. Omlouvám se za chyby,
S474N píše:D.roak: a on je problem zalohy upravit pres telefon nebo email?

PS. spis by ses mel zamerit na upravu tech i/y a nevymyslet pitomosti s pobockama.
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 22. 11. 2014 22:20

Miluju vocasy, co jim vadí i/y a přitom nepostřehli, že nějaký Jan Hus vymyslel nabodeníčka už před cca 600 léty a výrobci telefénů to zvládli nejpozději před 5 léty... Takže Mejte se v Tresti, vocasove...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 22. 11. 2014 23:01

Já pobočky dodavatele energií nutně nepotřebuji, ale chápu jejích význam. Je myslím dost lidi keři nemají internet, např. starší lidi a pokud mají zájem i o ně tak bez pobočky je asi jen velmi těžko získají.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků