Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 16:02

Lexx píše:Odečet udělals?
Jaký odečet a čeho?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 16:12

Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 16:25

Lexx:
To jsem samozřejmě udělal a zadal jsem to do Moje Yello.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 2. 2020 16:37

Tak tě nemusí trápit, kdo ti dodával energii od 1. do 7. 2. Do tohoto stavu elektroměru účtuje starý dodavatel, od tohoto nový. Nevím tedy, jestli by se neměl stav elektroměru oznámit i starému dodavateli, pro jistotu bych jim poslal mail.
Lexx
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 19:13

Logicky starému dodavateli a distributorovi, nový dodavatel ho nepotřebuje, neboť se řídí údaji od distributora.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod MildaX 7. 2. 2020 20:52

Zdá se že to dobře dopadlo. Vlastně se ani z pohledu Yello nic nestalo. Ale byly to nervy ty hodiny co se čekalo na odpověď. ☺️
MildaX
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 7. 2. 2020 23:15

Lexx píše:Tak tě nemusí trápit, kdo ti dodával energii od 1. do 7. 2. Do tohoto stavu elektroměru účtuje starý dodavatel, od tohoto nový.
A tyto informace máš odkud? Starý dodavatel 3E mi ukončil smlouvu 31.1.2020.

suram píše:Logicky starému dodavateli a distributorovi, nový dodavatel ho nepotřebuje, neboť se řídí údaji od distributora.
Starému dodavateli 3E jsem to také chtěl nahlásit, ale 1.2.2020 jsem už elektřinu na jejích stránkách v jejích administraci neměl a nebylo už to tak kde nahlásit. Distributor ČEZ DISTRIBUCE má na https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/nahlasit/samoodecet.html uvedené mj. toto: "Samoodečet nahlaste přes Vámi zvoleného dodavatele (obchodníka).".

MildaX píše:Zdá se že to dobře dopadlo.
Ano prozatím se to jen zdá. Ještě asi v pondělí zkusím zatelefonovat ČEZu a zeptat se jestli už od 1.2.2020 mají k mému odběrnému místu přiřazeného nějakého odběratele a jestli je to Yello Energy abych měl jistotu, že je to už opravdu v pořádku a že mne z Yello Energy jen tak neoblbli aby mne něčím uklidnili.
MildaX píše:Vlastně se ani z pohledu Yello nic nestalo.
Z pohledu Yello Energy asi ano. Z mého pohledu ale nastal závažný problém který zavinili v Yello Energy tím, že nerespektovali datum zahájení dodávky elektřiny sjednaný ve smlouvě a svévolně si ho posunuli na později. To, že možná měli nějaké technické problémy mne nemusí zajímat. Kdybych to nechal tak a neozval se jim kvůli tomu tak by se asi vykašlali s tím něco dělat a já bych pak měl problémy s distributorem který by mi po určité době odpojil elektřinu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod suram 8. 2. 2020 04:10

Však jsi to mohl starému dodavateli nahlásit emailem nebo telefonem třeba. Teď bude muset pro konečné vyúčtování stav elektroměru odhadnout a hádej kdo na tom prodělá?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 8. 2. 2020 10:13

vlazy píše:
zivan píše:A nejblizsi datum prechodu bylo az 20.2., takze jsem byl vic nez mesic a pul bez dodavatele.
A co na to distributor, nedělal kvůli tomu nějaké problémy?

EON napsal, že z důvodu "chyby systému" nebudou účtovat žádnou pokutu. A myslím že to prostě zaúčtoval ČEZ.

Ale na dotaz, proč neakceptovali moji výpověď k 30.10. jsem doteď nedostal odpověď. Ale je to jen pár let...
zivan
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 2. 2020 12:41

Tak můj příběh s přechodem k Yello Energy pokračuje dál. Dnes ráno mi byl doručený e-mail od nich s tímto textem:
Vážený zákazníku, jen chvíli Vašeho času a dočtete se o samoodečtu, portále, platebních informacích a co Vás čeká dál. Vítejte u Yello Energy!

Výpovědní doba u Vašeho předchozího dodavatele je u konce a to znamená, že počínaje dnem 08.02.2020 odebíráte na odběrném místě s EAN XXXXXXXXXXXXXXXXXX na adrese XXXXXX XXXX elektřinu od Yello Energy.

Jsme rádi, že jste se rozhodl přejít k nám. Vážíme si Vaší důvěry a věříme, že budete s energií od Yello spokojený.

Platební údaje a informace o datu první platby obdržíte nejpozději do měsíce od zahájení dodávky v tzv. akceptačním dopise.

Pokud chcete dělat tzv. samoodečet, zadejte nám prosím stav Vašeho měřidla do 10.02.2020 na webové adrese https://www.yello.cz/cs/samoodecet/ nebo po přihlášení přímo na portálu Moje Yello (http://moje.yello.cz).

Na tento e-mail, prosím, neodpovídejte, vytváří nám ho totiž sám systém, ve chvíli, kdy víme, od jakého data začnete odebírat energii Yello.

Dobrou energii vám přeje

Yello Energy

XXXXX XXXXX

Manažer zákaznických služeb
Nevím co bych si nyní o tom měl myslet, ale nic dobrého mne rozhodně nenapadá. Včera mne ujišťovali, že jsem jejích odběratelem elektřiny od 1.2.2020 a dnes mi zase píšou, že elektřinu odebírám od Yello Energy od 8.2.2020. Připadá mi to, že včera mne pouze jen tak oblbovali klamavými informacemi aby mne tím nějak uklidnili. Také mi připadá, že u Yello Energy zaměstnanci asi neví jeden co ve stejné záležitosti dělá jiný jejích zaměstnanec a proto mi podávají rozdílné a rozporuplné informace ohledně toho a možná se v tom ani sami příliš neorientují. Za této situace zvažují podání stížnosti na Yello Energy u ERÚ.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Markil 8. 2. 2020 20:22

Přijde mi, že se tu od začátku vzrušuješ zbytečně...

Zadej samoodečet (pokud chceš) a je to.

To, že to převzali 8.2. ještě nic neznamená. Důležité je, aby pak na sebe navazovala fakturace obou dodavatelů - datum, ale hlavně stavy elektroměru. Tipnul bych si, že to navazovat bude.

Teď nemá smysl cokoli dělat - počkej na fakturu původního dodavatele a pak si můžeš pro klid v duši ověřit u nového, od jakého stavu a data budou fakturovat oni.

A jestli chceš mít úplnou jistotu, tak si pak zjisti u distributora (ČEZ?), jestli je už vše OK. Ale počkej aspoň dva týdny než se to tam urovná a až budou mít stav elektroměru (čekají teď jestli pošleš samoodečet a když ne udělají odhad spotřeby dle předpisů).
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 8. 2. 2020 21:42

Markil:
Samoodečet jsem už dávno udělal a zadal. O tom jsem už tu psal a tak to nebudu opakovat.
To snad nemyslíš vážně, že s tím nemá smysl nic dělat. To mám jen tak v klidu sedět a čekat co se bude dít nebo až mi dodavatel přijde odpojit elektřinu nebo bude po mne za to požadovat uhradit nějakou pokutu? Tebe to nepálí a tak ti to může být jedno. Původní dodavatel 3E mi ukončil smlouvu k 31.1.2020 a tak po tomto datu by mi snad už nic účtovat neměl. Nyní čekám, že mi 3E zašle nějakou mimořádnou fakturu za elektřinu spotřebovanou do 31.1.2020, ale nevím jak dlouho jim to bude trvat než se na to dočkám. Pokud jde o Yello Energy tak mi to připadá, že mají v tom docela dost nepořádek a asi jeden jejích zaměstnanec neví co ve stejné záležitosti dělají jiní a tak mi ohledně toho podávají každý trochu jiné rozporuplné a zmatené informace. Pokud Yello Energy zpětně vyřídí u distributora, že je mým dodavatelem elektřiny od 1.2.2020 tak asi bude vše v pořádku. Pokud ale budou trvat na tom, že mi začali dodávat elektřinu ode dneska (8.2.2020) tak mi tím asi nadělají nemalé problémy. V takovém případě bych byl od 1.2.2020 do 7.2.2020 bez u distributora evidovaného dodavatele elektřiny a nevím jak by to pak řešil. Každopádně je zřejmé, že Yello Energy mi nezačalo dodávat elektřinu od 1.2.2020 tak jak se k tomu zavázali ve smlouvě. Dnes a zítra ohledně toho asi nic nevyřídím a nezjistím a proto jsem zvědavý co se v této záležitosti bude dít v pondělí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Markil 9. 2. 2020 09:23

Komu není rady...
Nikdo tě odpojovat nebude a momentálně ti nic nehrozí. Dodavatele máš, tak můžeš být v klidu... Nejsi první ani poslední komu se posunul termín převodu. Oni to srovnají. A pokud ne, tak pak teprve je čas to řešit a reklamovat. Teď jenom zbytečně plašíš...
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod MildaX 9. 2. 2020 10:36

Zachovat klid, to se snadno řekne. ☺️
MildaX
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ninaa 9. 2. 2020 13:40

Došlo k situaci, kdy domácnost ukončila odběr k určitému termínu (31.1.20), ale od nového dodavatele začne elektřinu odebírat až později, protože tento nový dodavatel byl zplnomocněn, ale nezvládl proces přechodu správně a včas. To je chyba Yello a oni si to musí u distributora napravit sami.
Vlazy, buď v klidu. V případě, že by Yello měla i nadále "technické problémy" a přišlo ti druhé upozornění od distributora ČEZ, pošli jim (ČEZ) kopii své smlouvy s Yello, kde je uvedena platnost smlouvy a kde je Yello zplnomocněn k procesu přechodu. K té následující druhé výzvě od ČEZ ale nedojde, sázím boty :-)
Ninaa
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků