Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Taki 9. 1. 2021 17:59

Uz vam nekomu prisla faktura od armexu?
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 10. 1. 2021 00:02

jj,dorazila uz v tydnu..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 1. 2021 18:32

Faktura od Yello za elektřinu mi dorazila 6.1.2021. Od Armexu za plyn prozatím ještě ne.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Taki 10. 1. 2021 18:39

Díky kluci. Já taky ještě fa od těch blbů z armexu nemám. Třeba to generujou podle abecedy..
Taki
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 1. 2021 11:09

Tak dnes ráno dorazila i faktura za plyn od Armexu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod D.roak 13. 1. 2021 18:48

Tak dnes dorazila faktura od yello
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 13. 1. 2021 19:20

To už asi všem :-)
proletáři všech zemí…
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 13. 1. 2021 22:35

Mně taky až dneska. :)
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 14. 1. 2021 21:30

Dnes mi z Yello zaslali e-mail s tímto textem:
Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás informovali, že nahlášený stav měřidla distributor neuznal. Proto Vám chceme následujícím sdělením přiblížit další průběh a Vaše možnosti.
Distributor od Yello nepřijal Vámi nahlášený stav měřidla a konečné vyúčtování z našich zkušeností proběhne nyní odhadem spotřeby za předcházející období. Účtovaná spotřeba by se neměla výrazně lišit od skutečného stavu měřidla. Případné menší odchylky se dorovnají v následující řádné faktuře, kterou Vám vystaví již nový dodavatel na základě pravidelného odečtu distribuce.

Prosíme proto, abyste nyní vyčkali na konečné vyúčtování, pokud by se odhad spotřeby ve Vaší faktuře přeci jen výrazně lišil od skutečného stavu měřidla, je možné požádat o reklamaci. K reklamaci doporučujeme zajistit aktuální fotografii Vašeho měřidla, ze které bude rozdíl patrný.

Pokud se rozhodnete stav ve vyúčtování reklamovat, prosíme o zaslání žádosti na e-mail yello@yello.cz spolu s fotografií měřidla.

Níže uvádíme ty nejčastější důvody zamítnutí samoodečtu:

1. Stav měřidla nenavazoval na údaje z předchozího měření distributora.
2. Samoodečet již distributor evidoval, a proto duplicitně hlášený odečet zamítl.

Děkujeme za spolupráci.

Vanda Pienczykowská
manažer zákaznických služeb

V případě jakýchkoliv Vašich dotazů a připomínek, za které jsme rádi, jsme Vám k dispozici na emailu yello@yello.cz či na telefonním čísle 267 056 704. Jsme tu pro Vás každý pracovní den od 9:00 do 17:00 hod.

Yello
eYello CZ, k.s.
sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10
Tel: +420 267 056 704
E-mail: yello@yello.cz
Web: www.yello.cz
Nevím co to má znamenat a připadá mi to jako pokus o podvod ze strany Yello tak aby na tom možná něco vydělali když už od nich odcházím. Možná mi chtějí odhadem určit vyšší spotřebu abych jim tak zaplatil více. Fakturu mi už zaslali minulý týden a na ni je stav elektroměru uvedený správně tj. tak jak jsem jim to nahlásil jako samoodečet k 1.1.2021. Ten samoodečet jsem nahlásil Yello na jejích stránkách a zároveň i ČEZ Distribuce přes jejích distribuční portál. Nahlásil jsem skutečný stav elektroměru tak jak jsem ho odečetl 1.1.2021. Nyní když se podívám do distribučního portálu tak tam mám u toho samoodečtu uvedené, že odečet byl schválen. Nevím co bych si o tom měl myslet. Distributor uvádí, že samoodečet schválil a dodavatel mne nyní informuje, že nahlášený stav měřidla distributor neuznal. Na čí straně je tedy pravda? S Yello jsem měl dost velké problémy když jsem k ním letos přecházel a nyní se ukazuje, že ani odchod od nich není bez problémů.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod xls 14. 1. 2021 22:06

A není to v podstatě jedno? Ceny se nijak podstatně neliší, takže je vcelku jedno, na jaké hodnotě počítadla se provede převod.
Jinak asi základem by bylo si při odečtu pořídit fotku, pak případně na jejím základě reklamovat.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Dr.D 14. 1. 2021 22:08

Neumíš číst? V tvém připadě se zjevně uplatnil bod 2.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aaischa 14. 1. 2021 22:42

přišlo mi od \Yello, to samé, taky jsem dával odečet i na portál distributora..

tak jsme na tom asi stejně..

jen to mohli nějak vysvětlit nebo rozepsat..

napsal jsem jim do mailu včetně screenshotu z distribučního portálu zdali tedy jde o tu duplicitu tak uvidím jesli napíšou, fakturu již též mám přes týden, jen čekám na vrácení přeplatku
aaischa
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 14. 1. 2021 23:14

Jedno to není. Připadá mi to tak, že Yello si tak chce na tom něco vydělat tím, že se mi snaží odhadem určit asi vyšší spotřebu aby na tom něco vydělali tím, že jim budu muset více doplatit. Proč mi zaslali fakturu se stavem tak jak jsem to nahlásil při samoodečtu když nyní ten samoodečet nechtějí uznat? To mi nyní chtějí zaslat ještě nějakou jinou fakturu se stavem podle odhadu tak jak jim to bude vyhovovat? ČEZ Distribuce uvádí, že samoodečet byl schválen a nyní mne Yello informuje, že nahlášený stav měřidla distributor neuznal. To mi připadá na snahu o nějaké nekalé machinace na straně Yello. Fotku toho samoodečtu samozřejmě pořízenou mám, ale to ještě neznamená, že by ji museli uznat když z ní nijak není poznat kdy byla pořízená.
Bod 2. je nesmysl. Nikde není uvedené, že samoodečet se nesmí nahlašovat jak dodavateli tak i distributorovi současně. Něco jiného by bylo kdybych každému z nich nahlásil jiný stav elektroměru, ale to není můj případ.

aaischa:
To svědčí o tom, že nás je více kterých se takto Yello snaží podvádět. U jednoho zákazníka by se jim to asi neoplatilo, protože by na tom až tolik nevydělali a tak to zkouší na více lidech. Možná by to bylo na stížnost k ERÚ.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod flightmax 15. 1. 2021 00:32

Přišel mi stejný mail. Udělal jsem přesně to samé odečet jsem zaslal distribuci i Yello. A konečná faktura sedí s nahlášeným odečtem k datu 31.12.20. Předpokládám že je to opravdu bod 2. Protože přesně to samé mi přišlo když jsem šel ke skautům. A to bylo loni na jaře takže vlastně k Yello. Přecházel jsem od ČEZu ale mail mi přišel od Yello. Nicméně dle první faktury se ukázalo, že odečet byl akceptován přesně jak jsem ho zadal a vše sedělo.

Takže pokud máš již konečnou fakturu tak to bude finální. Buď zaplatíš nedoplatek nebo ti pošlou přeplatek.

A vzhledem k tomu, že zůstanu u skautů tak když si navýší odečet a zaplatím jim tak vlastně okradou kolibříka. A já ušetřím protože Kolibřík má vyšší ceny. No pro jistotu jsem udělal ještě jeden kontrolní odečet pro distribuci 1.1.21 a ten je taky schválen takže v případě že by Kolibřík chtěl zahájit dodávku s menším číslem odečtu tak jim to distribuce nedovolí. Ale jak jsem řekl bude to ok došlo k souběhu dvou stejných odečtů a distribuce vzala ten zadaný u nich. A ten druhý neakceptovala i když byl stejný a ze stejného dne od yello.
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bado 15. 1. 2021 11:46

Mě taky došla faktura se mnou zadávaným odečtem.
bado
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků