Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Havers 1. 12. 2021 15:40

Na regulovanou část ceny energií se fixace nevztahuje.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod halentech 1. 12. 2021 17:35

info od ČEZ, tomu říkám super jednání :tleskani o<:) :

Slíbili jsme, že převod z režimu dodavatele poslední instance na standardní smlouvu zvládneme přibližně do 15 pracovních dnů od dne, kdy jsme se dohodli na uzavření smlouvy. Omlouváme se, za způsobené prodlení, ale momentálně zpracováváme velké množství požadavků, které souvisejí s aktuální situací na energetickém trhu.
Jako silný a stabilní dodavatel ale dostojíme daným příslibům a prodloužení lhůty zpracování smlouvy neovlivní Vaše vyúčtování. Cenu za dodávku energie v režimu dodavatele poslední instance Vám budeme účtovat od zahájení dodávky v tomto režimu a jen do 15 pracovních dnů po termínu, kdy jsme se dohodli na uzavření smlouvy. Rozdíl v ceně za navazující období Vám zohledníme tak, že spotřebu elektřiny ve dnech, které překročí tento termín, Vám budeme účtovat dle ceníku produktu, který jste si s námi sjednali.
Nyní už nemusíte dělat žádné další kroky. V nejbližší době od nás obdržíte vyúčtování za elektřinu v režimu dodavatele poslední instance zohledňující slíbený rozdíl v ceně.
Za zpoždění se omlouváme a věříme, že s našimi dalšími službami budete spokojeni.
halentech
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 1. 12. 2021 23:08

Dostal jsem stejný mejl a sám sobě si gratuluji, že jsem hned v sobotu po večerním pátečním oznámení o konci těch šmejdů vytočil ČEZ linku, vyčkal půl hoďky na spojení a uzavřel nové smlouvy.
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 2. 12. 2021 08:23

A už jste převedení z DPI? Mě jedno místo (elektřina) převedli za 4 týdny další za 5 a tento mail jsem (zatím?) nedostal.
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod aaischa 2. 12. 2021 09:39

Tento mail přišel až cca týden po zahájení dodávek :-)
aaischa
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bufalobil1 2. 12. 2021 10:27

Včera jsem dostal taky. Mě to tedy moc fér nepřijde.Spíš mi to přijde směšný. Čekal bych že když jsem podpsal u čezu tak nebudou řešit. Navíc jsem smlouvu odeslal a podepsal ještě před tím než kolibrk chcípnul. Jsem zvědavý jak budou vyhodnocovat spotřebu ke kontrétnímu dni. Fakt směšný.
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Chercheur 2. 12. 2021 10:32

Mně mail nejspíš nedorazí, protože současně s uzavřením smlouvy jsem odběrné místo převáděl z rodinného příslušníka na sebe. Nic zvláštního nečekám, žádný poskytovatel není charita, tím méně ČEZ.

Dnes dorazil (po vyžádání na účet) přeplatek za DPI od Innogy.
Chercheur
Návštěvník

Odeslat příspěvekod powery 2. 12. 2021 11:16

@Chercheur Za jak dlouho od ukončení DPI došla faktura za DPI?
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 12. 2021 11:20

Chercheur:
Přišla ti od toho innogy konečná faktura za DPI? Já jsem z DPI u innogy byl převedený k ČEZu na standardní smlouvu 22.11.2021 a doposud od nich žádnou fakturu za DPI nemám a tak ani nevím kolik mi snad dluží na přeplatku. Za ten více jak týden by nějakou fakturu snad zaslat mohli. Jak jsi si vyžádal u innogy to zaslání přeplatku na účet?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Chercheur 2. 12. 2021 11:27

Vlazy:
Vyúčtování jsem našel v zákaznickém portálu Innosvět, kam jsem kvůli DPI registroval. Vystaveno 25. 11. mimo režim DPI jsem od 22. 11.
Zaslání přeplatku na účet vyřízeno na zákaznické lince po cca 15 minutách čekání.
Chercheur
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Markil 2. 12. 2021 11:39

vlazy píše:Chercheur:
Přišla ti od toho innogy konečná faktura za DPI? Já jsem z DPI u innogy byl převedený k ČEZu na standardní smlouvu 22.11.2021 a doposud od nich žádnou fakturu za DPI nemám a tak ani nevím kolik mi snad dluží na přeplatku. Za ten více jak týden by nějakou fakturu snad zaslat mohli. Jak jsi si vyžádal u innogy to zaslání přeplatku na účet?

Mne převedli od Innogy 4.11. Faktura přišla poštou minulý týden.
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 12. 2021 11:44

Chercheur:
Já když jsem se na ten zákaznický portál od innogy ptal na jejích infolince někdy na začátku DPI tak mne informovali, že je to pouze pro jejích zákazníky kteří jsou u nich na standardní smlouvu a ne pro ty kdo se k ním dostali pod DPI. V DPI se tam údajně nemá smysl registrovat, protože bych tam za DPI žádné záznamy nenašel.

Markil:
Tak to si na tu fakturu od innogy budu muset asi ještě nějakou dobu počkat. Snad ji stihnou zaslat do Vánoc.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Chercheur 2. 12. 2021 13:54

vlazy:
Není tam k dispozici skoro nic s výjimkou rozpisu záloh a právě vyúčtování. Předpokládám, že přijde poštou, stejně jako rozpis záloh.
Chercheur
Návštěvník

Odeslat příspěvekod S474N 2. 12. 2021 15:22

Tak jsem si v portalu taky stahl fakturu, ale nejak se tam nedokazali popasovat s DPH u zaloh. Je pravda, ze prvni zaloha byla v rijnu, coz DPH neresi, ale ja tam jeste stihl poslat zacatkem listopadu schvalne jeste druhou zalohu.

Tedy ocekaval bych, ze z ni vezmou DPH a to nasledne odmazou z faktury. Nebo ne?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikko 2. 12. 2021 15:48

S474N:
Pokud pro zaplacení celkové faktury stačí jen první (říjnová) záloha, tak se k nulové DPH u druhé (listopadové) zálohy prakticky nepřihlíží (neušetříš tedy nic) :-(
nikko
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků